Polakias Posted September 1, 2005 Report Share Posted September 1, 2005 Σήμερα έβαλα μπρος το θηρίο μετά από 5 μέρες επειδή έλειπα για επαγγελματικό ταξίδι και παρατήρησα το εξής: Βάζω 1η κανονικά ανέβαζε, βάζω 2α κανονικά ανέβαζε, μόλις βάζω την 3η λοιπόν άρχιζε να πατινάρει το αμάξι και ανέβαζε στροφές γρήγορα σαν να είναι στην νεκρά χωρίς να ανεβάζει χιλιόμετρα, ξανασυμπλεκτάρω πάλι κάνει πατινάρισμα, ρελατάρισμα που λένε, με το τέταρτο συμπλεκτάρισμα πιάνει κανονικά βάζω και 4η μετά και πάλι τα ίδια! Πάει, ο δίσκος μου με εγκαταλείπει σιγά-σιγά και τώρα πρέπει να τρέχω για αλλαγή!!! Τι μου προτείνετε να κάνω? Να βάλω τα ίδια από το εργοστάσιο ή να πάω για κάτι άλλο που θα μου αποφέρει καλύτερες αποδόσεις? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blackadder Posted September 1, 2005 Report Share Posted September 1, 2005 Βαλε τon ιδιo !!!! Εαν ο ιδιος ειναι Sachs!!! δεν χρειαζεται κατι παραπανω!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vrachos Posted September 1, 2005 Report Share Posted September 1, 2005 Κάνε έναν έλγχο μήπως, μια στο εκατομύριο, έχει κολήση κανένα πιστονάκι και δεν αποσυμπλεκτάρη τελίως Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Σπύρος Posted September 1, 2005 Report Share Posted September 1, 2005 Πόσα Χλμ έχεις κάνει στο POLO??? Τόσο σύντομα δίσκος - πλάτω??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polakias Posted September 1, 2005 Author Report Share Posted September 1, 2005 Έχω κάνει 47000km αλλά γενικώς του σκίζω τα μάτια! Και πολύ άντεξε! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bluekiller Posted September 2, 2005 Report Share Posted September 2, 2005 Sachs = Best Value for money ! ! ! Kai einai kai korifi ! 250-300 euro ypologise Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mkiii Posted September 2, 2005 Report Share Posted September 2, 2005 καλα ρε μεγαλε τι του κανεις!!!!! sachs = κορυφη αν φοραει valeo απο τη μανα του, βαλε sachs αντεχει στανταρ περισσοτερο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polakias Posted September 2, 2005 Author Report Share Posted September 2, 2005 καλα ρε μεγαλε τι του κανεις!!!!!sachs = κορυφη αν φοραει valeo απο τη μανα του, βαλε sachs αντεχει στανταρ περισσοτερο ← Τι του έκανα? Δεν είναι λίγο να το οδηγείς το αμάξι στα όρια 5 μέρες την εβδομάδα και μάλιστα να κάνεις πολλά ταξίδια, δηλαδή να λειτουργεί την ημέρα τουλάχιστον 6 ώρες! Ε για αυτό τα έφτυσε ο δίσκος! Και λέω, και πάλι πολύ άντεξε! Θα βάλω Sachs Perfomance, και καλή τιμή έχει και καλές αποδόσεις για τα λεφτά του! Από ότι έμαθα έχει και ωραία αίσθηση στο κιβώτιο! Βρήκα σε ένα μαγαζί με 170euro αλλά θα το ψάξω και άλλο λίγο ακόμα! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Stoilas Posted September 2, 2005 Report Share Posted September 2, 2005 Τ... και μάλιστα να κάνεις πολλά ταξίδια, δηλαδή να λειτουργεί την ημέρα τουλάχιστον 6 ώρες! Ε για αυτό τα έφτυσε ο δίσκος! Και λέω, και πάλι πολύ άντεξε! Σίγουρα όμως είναι πολύ καλύτερα από το να κάνεις αυτά τα χιλιόμετρα στην πόλη Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polakias Posted September 2, 2005 Author Report Share Posted September 2, 2005 Σίγουρα όμως είναι πολύ καλύτερα από το να κάνεις αυτά τα χιλιόμετρα στην πόλη ← Δε νομίζω Κώστα, εξαρτάται! ΑΝ πηγαίνεις χαλαρά στο ταξίδι τότε ναι, αλλά αν είσαι συνέχεια στους κόφτες κάποτε θα τα φτύσει ο δίσκος! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Stoilas Posted September 2, 2005 Report Share Posted September 2, 2005 Οι κόφτες δεν παίζουν κάποιο ρόλο. Τώρα αν κάνεις αλλαγές στην εθνική με συμπλεκταρίζματα και ξερογκαζιές ε τότε είσαι ΠΕΛΑΤΗΣ!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mkiii Posted September 2, 2005 Report Share Posted September 2, 2005 Οι κόφτες δεν παίζουν κάποιο ρόλο. Τώρα αν κάνεις αλλαγές στην εθνική με συμπλεκταρίζματα και ξερογκαζιές ε τότε είσαι ΠΕΛΑΤΗΣ!!!! ← για πες σε ενα μηχανικο οτι πας με τελικες στην εθνικη να δουμε τι θα σου πει για τον δισκο.... οταν πας με φουλ ισχυ, ΕΧΕΙΣ ΦΘΟΡΑ αν δε βαριεται ας το εξηγησει ο QUASAR Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Stoilas Posted September 2, 2005 Report Share Posted September 2, 2005 Χμ.. ναι, μια ανάλυση θα ήταν καλή Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polakias Posted September 2, 2005 Author Report Share Posted September 2, 2005 Ναι, αν το πηγαίνεις στα όρια, σίγουρα τρώγεται ο δίσκος! Πάντως, Quasar για δώσε τα φώτα σου ρε... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Σπύρος Posted September 2, 2005 Report Share Posted September 2, 2005 Έχω κάνει 47000km αλλά γενικώς του σκίζω τα μάτια! Και πολύ άντεξε! ← Ρε παιδιά μην τρελαθούμε τελείως. Δεν είμαι ειδικός αλλά δεν πρέπει να είσαι ειδικός για να ξέρεις οτι ο δίσκος δεν έχει καμία σχέση με κόφτες. Απλά μπορεί ο Χρήστος (polakias) να έχει το κακό συνήθειο να ακουμπάει το πόδι του στον συμπλέκτη και έτσι να τρώγεται ο δίσκος. Αλλιώε δεν δικαιολογείτε. Αν ήταν έτσι εγω που λιώνω το Mercedes συννέχεια τον αυτοκινητόδρομο θα έπρεπε να είχα αλλάξει ήδη τον 5ο και να πήγαινα για 6ο δίσκο αφου έχω κάνει 280.000. Σας πληροδορώ δεν έχω αλλάξει και το αυτοκίνητο δεν πατινάρει. Αυτή είναι η γνώμη μου Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polakias Posted September 2, 2005 Author Report Share Posted September 2, 2005 Τελικά δεν είναι ο δίσκος παίδες! Την γλίτωσα, είναι τα πιστονάκια και δεν αποσυμπλεκτάριζε το αμάξι! Την δευτέρα πάω να το φτιάξω!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Quasar Posted September 2, 2005 Report Share Posted September 2, 2005 ¶ντε καλά ... ¶ν και δεν είναι ακριβώς της περιοχής ειδικότητάς μου, ο δίσκος δεν τρώγεται παρά μόνο στις παρακάτω περιπτώσεις: Απο την φυσιολογική χρήση του (συμπλέκταρε/αποσυμπλέκταρε όλη την ώρα). Καμμία σχέση με σταθερή ταχύτητα κ.λπ., έχει να κάνει απλά με το πόσες φορές την μέρα πατάς το συμπλέκτη, και πόσο απαλά/απότομα πατάς το πετάλι. Όταν δεν αποσυμπλεκτάρει καλά (λόγω ντίζας ή εμβολάκια ή κάτι άλλο), ας πούμε αν έχεις μή αυτορρυθμιζόμενη ντίζα και την έχεις υπερβολικά χαλαρή, με αποτέλεσμα ο συμπλέκτης να πιάνει πολύ χαμηλά, και να μήν απομακρύνεται δηλαδή πολύ απο το βολάν ο δίσκος στο πάτημα. Όταν δεν συμπλεκτάρει καλά (λόγω ντίζας ή εμβολάκια ή κάτι άλλο). ¶ν ασ πούμε η ντίζα που λέγαμε πρίν είναι πολύ σφιχτή, με αποτέλεσμα ο δίσκος αντί να κάθεται στο βολάν, να ακουμπάει (στο περίπου έτσι???) ... Και, τέλος, όταν είναι τόσο μικρός για τα άλογά μας που γλυστράει και χωρίς να πατήσεις το πεντάλ. Όταν δηλαδή πλέον δεν είναι αρκετός, μετά τις κτηνωδίες που έχεις κάνει στο μοτέρ σου (γιατί άν φτάσεις να γλιστράει ο συμπλέκτης απο τα άλογα, μάλλον κτηνωδίες έχεις κάνει). Ή μάλλον, να είμαι σωστός... ΚΑΜΜΙΑ σχέση με τα άλογα. Με την ΡΟΠΗ έχει να κάνει. ¶Ν έχεις μεγάλες ροπές, θές μεγαλύτερο και καλύτερο δίσκο/πλατώ. Κοινώς, άμα βάλεις περι τα 25-30 κιλά ροπή άλογα στο πόλο, ναί θα τρώγεται πιθανώς και απο τους κόφτες, και απο τα πάντα, γιατί θα γλιστράει όλη την ώρα. Συμπέρασμα: Στην προκειμένη περίπτωση, ο Stoilas και ο Σπύρος έχουν απόλυτο δίκιο. Σε ένα μαμά αυτοκίνητα, 5 ώρες στους κόφτες με πέμπτη κάνουν λιγότερη, πολύ λιγότερη ζημιά απο 5 λεπτά σε κίνηση. Για την ακρίβεια, καθόλου ζημιά. Ο δίσκος φθείρεται μόνο καθ' όση ώρα γλιστράει. Την ώρα, δηλάδή που συμπλεκτάρει και αποσυμπλεκτάρει, και μόνο, εκτός άν η ροπή είναι τόσο μεγάλη που γλυστράει χωρίς να πατήσεις το πεντάλ. ΖΗΛΕΥΕΙΣ???? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Bassakos Posted September 2, 2005 Report Share Posted September 2, 2005 αν δε βαριεται ας το εξηγησει ο QUASAR ← Χμ.. ναι, μια ανάλυση θα ήταν καλή ← Ναι, αν το πηγαίνεις στα όρια, σίγουρα τρώγεται ο δίσκος! Πάντως, Quasar για δώσε τα φώτα σου ρε... ← την ζητησατε ..... την πηρατε ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Stoilas Posted September 2, 2005 Report Share Posted September 2, 2005 Εγώ το ήξερα αλλά μου φαίνεται ότι τον quasar τον ακούνε καλύτερα σε τέτοια θέματα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo123ps Posted September 2, 2005 Report Share Posted September 2, 2005 (edited) πάλι καλα....φτηνά τη γλίτωσες συγχαρητήρια στον vrachos για τη σωστή του συμβουλή Edited September 2, 2005 by polo123ps Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polistas Posted September 3, 2005 Report Share Posted September 3, 2005 Επισης μπορει καποιος να αλλαζει ταχυτητα χωρις να τρωει τον δισκο.Ξερα κατευθειαν..Χεχεχε...Το δοκιμασατε ποτε?Σε μια κοντριτσα το συνηστω.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vrachos Posted September 3, 2005 Report Share Posted September 3, 2005 συγχαρητήρια στον vrachos για τη σωστή του συμβουλή ← Ευχαριστώ, απλά με παραξένεψαν μερικά πράγματα που είπε ο Polakias γιατί ο συμπλέκτης δεν χαλάει από την μια μέρα στην άλλη (από φάγωμα εννοώ) και όταν φαγωθεί και πατινάρει, με πατήματα και αφήματα δεν επανέρχεται. Μίλτος Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giannispolo Posted September 23, 2005 Report Share Posted September 23, 2005 Έχω κάνει 47000km αλλά γενικώς του σκίζω τα μάτια! Και πολύ άντεξε! ← Polakia μην ανησυχεισ ,ειναι συμπλεκτησ και εγω στα 52,000 τον αλλαξα και εβαλα τον ιδιο εργοστασιακο, δεν ηθελα να σκληρυνει με εναν aftermarket γιατι τον εχω για καθημερινη χρηση, Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PAGOURISTAS Posted September 27, 2005 Report Share Posted September 27, 2005 ΡΕ ΓΙΑΝΝΗ ΑΛΛΑΞΕΣ ΣΤΑ 52000 ΔΙΣΚΟ? ΕΓΩ ΕΧΩ ΦΤΑΣΕΙ ΤΑ 80000 ΚΑΙ ΑΚΟΜΑ ΕΙΜΑΙ ΚΟΜΠΛΕ. ΠΩΣ ΤΟ ΕΞΗΓΕΙΣ ΑΥΤΟ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
atrias Posted September 28, 2005 Report Share Posted September 28, 2005 και επίσης ήδη είπε ότι δεν είναι δίσκος.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...