DubbeR_ChRoniS Posted February 18, 2007 Report Share Posted February 18, 2007 (edited) οι μετρησεις που ειχα ανεβασει ηταν με αλλαγες στον κοφτη αν δεν εκανα στον κοφτη θα ηταν πολυ χειροτερα!το χω δει και χωρις το gps @βασικα υπαρχει ενας τυπος που σου βγαζει που πρεπει να κανεις αλλαγες αναλογα με τη σχεση μεταδοσης,τον κοφτη και τι σχεση εχεις στο κιβωτιο αλλα που να ψαξω τωρα να τον βρω Edited February 18, 2007 by dubbeR_xronis Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo123ps Posted February 19, 2007 Report Share Posted February 19, 2007 Μέγα λάθος να κοφτιάζεις. Κατά τα άλλα εξαρτάται απ'το μοτέρ, οπότε κάθε γενικός κανόνας δε μπορεί να ισχύει. Επί συγκεκριμένοις μπορούμε προφανώς να πούμε κάποια πράγματα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
koukouroukou Posted February 19, 2007 Report Share Posted February 19, 2007 Μέγα λάθος να κοφτιάζεις. Κατά τα άλλα εξαρτάται απ'το μοτέρ, οπότε κάθε γενικός κανόνας δε μπορεί να ισχύει. Επί συγκεκριμένοις μπορούμε προφανώς να πούμε κάποια πράγματα. Τα οποια ειναι? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo123ps Posted February 19, 2007 Report Share Posted February 19, 2007 Τα οποια ειναι? πχ για το δικό μου, ισχύει το (2) που έγραψες παραπάνω. Λίγο μετά τη μέγιστη ισχύ η αλλαγή - το οποίο σημείο συμπίπτει με το πολύ λίγο πριν τον κόφτη. Αυτό όμως δεν είναι κανόνας για όλα τα 16v - υπάρχουν κάποια που ανεβάζουν τσάμπα στροφές (και θόρυβο). Επίσης και το 8v πιστεύω ότι θέλει άλλη μεταχείριση. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
koukouroukou Posted February 19, 2007 Report Share Posted February 19, 2007 Επίσης και το 8v πιστεύω ότι θέλει άλλη μεταχείριση. Αυτο πιστευω κι εγω! Και μιλω για το δικο μου 8ν το οποιο ειναι και μονομπεκο. Λογικα θελει αλλη μεταχειρηση απο τα 16βαλβιδα και δεν το λεω λογω θεωριας αλλα λογω εμπειριας! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tribal Posted February 21, 2007 Report Share Posted February 21, 2007 Και μιας και το θεμα εχει ξεφυγει και προσπαθειτε να βρειτε τροπο τα 75 και τα 100 αλογα να φτασουν επιδοσεις porsche εφαρμοστε την τεχνικη του MR BEAN που ειχε ενα σκαραβαιο ο οποιος πηγαινε παρα πολυ καλα χωρις να βαλει αλλα να βγαλει διαφορα κομματια... Ξεκινησε λοιπον απο την ρεζερβα και την εταζιερα αργοτερα τα τζαμια του αυτοκινητου τα φτερα τις πορτες το καπο στο τελος και τα δισκοφρενα και σταματαγε σε κολωνες η τοιχους... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo123ps Posted February 22, 2007 Report Share Posted February 22, 2007 Και μιας και το θεμα εχει ξεφυγει και προσπαθειτε να βρειτε τροπο τα 75 και τα 100 αλογα να φτασουν επιδοσεις porsche Καλά, δεν είπε κανείς αυτό... Για μικροδιαφορές προφανώς λέμε... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo123ps Posted February 22, 2007 Report Share Posted February 22, 2007 Mini δεν είχε ο Mr.Bean ???? Πάντως σκαραβαίο δεν είχε με τίποτα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SCIROCCO_GTX16V Posted February 22, 2007 Report Share Posted February 22, 2007 (edited) Έκανα ένα ολόκληρο κατεβατό να αναλύω περιπτώσεις υποπεριπτώσεις, κέντρο βάρους, κατανομή βάρους αναρτήσεις κτλ κτλ κτλ... και στο τέλος αφού κουράστηκα και μου είχαν βγει τα μάτια.... κατέληξα στην εξής συμβουλή.... Κάνε ένα καλό σέρβις. Εχε καλά λάστιχα, ανόθευτη βενζίνη, κάνε πολλές προσπάθειες για να πετύχεις τις αλλαγές σε πολλά διαφορετικά οδοστρώματα και γενικά...στήσε αυτί και ακου το αυτοκίνητο όταν σου μιλάει..... (αν σκεφτώ κάτι άλλο θα σας πω) Edited February 22, 2007 by Scirocco Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest CLSFox Posted February 22, 2007 Report Share Posted February 22, 2007 Πάντως σκαραβαίο δεν είχε με τίποτα... Σαν κλασσικός βρετανός ο Mr Bean εννοείται πως είχε ένα κλασσικό mini.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
meltemie Posted February 23, 2007 Report Share Posted February 23, 2007 Αν Βαλεις και καπακια κα8ρεπτων χρομιου πας ακομα ποιο γρηγορα λογο καλυτερου συντελεστη Cd Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
raven Posted February 23, 2007 Report Share Posted February 23, 2007 Αν Βαλεις και καπακια κα8ρεπτων χρομιου πας ακομα ποιο γρηγορα λογο καλυτερου συντελεστη Cd οταν εγω τα λεω εμενα δεν με ακουει κανενας..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo123ps Posted February 24, 2007 Report Share Posted February 24, 2007 και γενικά...στήσε αυτί και ακου το αυτοκίνητο όταν σου μιλάει..... Το σωστότερο!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
white monster Posted February 26, 2007 Report Share Posted February 26, 2007 Σαν κλασσικός βρετανός ο Mr Bean εννοείται πως είχε ένα κλασσικό mini.. και μαλιστα ιταν και κοκκινο αν θημαμε καλα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
D1g1taL Posted April 14, 2007 Report Share Posted April 14, 2007 Εγώ και όλα αυτα να κάνω παλι πίσω θα είμαι με 101 μαμα μοτερ και 40-50 κιλά ηχοσύστημα Πάλι καλά που εχούμε πατέντα για το sub και είναι αφερούμενο, αλλα με τα ενισχυτόνια τι γινετε? τπτ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
exo_polo Posted February 19, 2008 Report Share Posted February 19, 2008 οταν εγω τα λεω εμενα δεν με ακουει κανενας..... μπορεί επίσης να το πλύνει για να φύγει τυχόν λάσπη από πάνω έτσι ώστε ν ανεβεί ακόμη πιο πολύ ο συντελεστής! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TassosK Posted February 19, 2008 Report Share Posted February 19, 2008 πριν καθε κοντρα πηγεντε τουαλετα κ ξαλαφρωστε για καλυτερη επιταχυνση Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lawrence-gr Posted April 12, 2009 Report Share Posted April 12, 2009 οπωτε συνοπτικα πριν την κοντρα παμε βγαζουμε το κοψηδακι που φαγαμε,ριχνουμε κ ενα κατουρηματακι πλενουμε το αμαξι να φυγουν οι λασπουρες κ ολα αυτα που αναιβαζουν τον συντελεστη,γραπωνουμε τυχων μυγες ,κουνουπια κ τα συναφη κ τα προσθετουμε να τρεχουν μαζι με τα αλογατομουλαρια μας κ ανοιγουμε κ τρυπα στο πατωμα να βαζουμε κ λιγο ποδι...σσσσσ!!!κ lambo παιρναω στο ετσι!!!!παντως περα απο την πλακα,με το tsc ενεργοποιημενο ξεκιναω καλυτερα.δεν νομιζω να χρειαζεται να το βγαζουμε... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vasilis Sig Posted March 21, 2012 Report Share Posted March 21, 2012 και μαλιστα ιταν και κοκκινο αν θημαμε καλα Πρασινο ειναι....!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted March 21, 2012 Report Share Posted March 21, 2012 Πρασινο ειναι....!!! Βασιλη απο τοτε μπορει να εχει αλλαξει χρώμα ο Mr Bean (white monster, on 26 February 2007 - 06:44:14) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vasilis Sig Posted March 22, 2012 Report Share Posted March 22, 2012 http://www.youtube.com/watch?v=vMW3Q7TQars....ετσι εκανε κοντρες ο Μεγιστος...!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stavros geoldasis Posted March 23, 2012 Report Share Posted March 23, 2012 Το γυαλισμα με αλοιφη ξεχασαμε για να γλυστραει ο αερας καλυτερα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...