Speedy Posted December 5, 2009 Report Share Posted December 5, 2009 (edited) Πάλι κάτι παράξενο συνέβη σήμερα . Είπαμε να ελέγξουμε το αμάξι μου(golf 5) με το vag-com(έκδοση 908,0) του Νίκου(Νίκος) , πράγμα που είχαμε ξανακάνει παλιότερα με το ίδιο καλώδιο αλλά με διαφορετική έκδοση software(805.4) και είχε γίνει κανονικά και scan και συνδεση και όλα . Λοιπόν συνδέουμε το καλώδιο στην θύρα και δεν ανάβει το πράσινο λαμπάκι ! Δοκιμάζουμε να κάνουμε ένα scan ,έχοντας γυρίσει την μίζα, αναβοσβήνει το πράσινο-κόκκινο λαμπάκι και μετά τπτ , λέει δεν υποστηρίζεται ! Βγάζουμε το usb από το λαπτοπ , το αποσυνδέουμε από το αυτοκίνητο , το κλειδώνουμε , το ξεκλειδώνουμε και δοκιμάζουμε ξανά . Πάλι τπτ ! Το πατάμε το καλώδιο μπας και δεν έκατσε καλά , πάλι τπτ ! Πάμε στο δικό του golf , golf 6 , συνδέουμε το καλώδιο χωρίς να το συνδέσουμε στο λάπτοπ και χωρίς τπτ άλλο και ανάβει κανονικά το λαμπάκι πράσινο !!! Κάνουμε ένα auto scan στο δικό του και κάνει κανονικά ! ! Ξαναπάμε στο δικό μου , μπαίνουμε στο ιντερνέτ , κατεβάζουμε την πιο νέα έκδοση 908,1 και πάλι τπτ !! Ξανα κάνουμε το ίδιο σκηνικό και πάλι στο δικό μου δεν ανάβει το λαμπάκι ενώ στο δικό του ανάβει κανονικά και παίζει κανονικά το vag-com! Ξέρει κανείς τι μπορεί να παίζει ?? ps: Κι ότι ήμουν έτοιμος ν' αγοράσω καλώδιο ... Edited December 5, 2009 by Speedy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speedy Posted December 6, 2009 Author Report Share Posted December 6, 2009 Κανείς δεν γνωρίζει κάτι για το παραπάνω πρόβλημα ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geok100 Posted December 6, 2009 Report Share Posted December 6, 2009 (edited) Το καλωδιο ειναι το γνησιο η απο τα group buys που γινονται εδω περα;Γιατι λες οτι εκανες και αναβαθμιση απο το ιντερνετ. Αν θυμαμαι καλα υπαρχει μια επιλογη για το τι αυτοκινητο θες να σκαναρεις(εχει απο Seat, Audi μεχρι και Vw και φυσικα ολα τα μοντελα).Μηπως παιζει κατι τετοιο; Edited December 6, 2009 by geok100 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
activious Posted December 6, 2009 Report Share Posted December 6, 2009 μηπως εχει κανει ζημια στην φυσσα που μπαινει το καλωδιο???μηπως στραβωσε κανενα σιδερακι????γιατι αντε να μην κανει συνδεση αλλα εχω την εντυπωση οτι το λαμπακι επρεπε να αναβει ουτως ή αλλως.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Giannis20vt Posted December 6, 2009 Report Share Posted December 6, 2009 Στην ασφαλειοθηκη υπάρχει ασφαλεια που ειναι για την την φισα ODB II, ελεγξε την μηπως εχει καει ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speedy Posted December 6, 2009 Author Report Share Posted December 6, 2009 Το καλωδιο ειναι το γνησιο η απο τα group buys που γινονται εδω περα;Γιατι λες οτι εκανες και αναβαθμιση απο το ιντερνετ. Αν θυμαμαι καλα υπαρχει μια επιλογη για το τι αυτοκινητο θες να σκαναρεις(εχει απο Seat, Audi μεχρι και Vw και φυσικα ολα τα μοντελα).Μηπως παιζει κατι τετοιο; Ναι , το καλώδιο είναι γνήσιο , αγορασμένο από Αμερική , όσο για τις επιλογές αυτές μόνο ο Νίκος ξέρει τι έχει επιλέξει μιας και το λαπτοπ του ήταν δικό του .. αλλά και πάλι να ανάβει στο 6άρι και στο passat και να μην ανάβει στο 5άρι ? μηπως εχει κανει ζημια στην φυσσα που μπαινει το καλωδιο???μηπως στραβωσε κανενα σιδερακι????γιατι αντε να μην κανει συνδεση αλλα εχω την εντυπωση οτι το λαμπακι επρεπε να αναβει ουτως ή αλλως.... Κατέβηκα πριν δυο λεπτά κάτω στο αμάξι και κοίταξα πολύ προσεκτικά μέσα στις σχισμές της θύρας και όλα ήταν οκ , το μόνο που με παραξένεψε ήταν ότι η φύσα "έπαιζε" μέσα έξω και δεν ήταν τελείως σταθερή . Επίσης είχε μια κλίση προς τα κάτω , και σκέφτομαι μήπως δεν ήταν καλά κουμπωμένο το καλώδιο ? Αν και το πατήσαμε πολλές φορές ώστε να βεβαιωθούμε ότι κούμπωσε ..... Στην ασφαλειοθηκη υπάρχει ασφαλεια που ειναι για την την φισα ODB II, ελεγξε την μηπως εχει καει ... Πριν λίγα λεπτά που κατέβηκα στο αμάξι , είδα και τις ασφάλειες στην ασφαλειοθήκη ... σ εμένα η ασφάλεια Νο 1 έδειχνε ένα καλώδιο και την οποία έλεγξα και ήταν άθικτη , το συρματάκι της ήταν σε νορμαλ χρώμα και δεν είχε καθόλου μαύρο ή ίχνη καψίματος ... επίσης έλεγξα και την ασφάλεια Νο 13 όπου έδειχνε ένα καλώδιο και φώτα και αυτή ήταν οκ ... ευχαριστώ πάντως για την βοήθεια και η σκέψη ήταν πολύ καλή , δεν το είχα σκεφτεί ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speedy Posted December 8, 2009 Author Report Share Posted December 8, 2009 Κατέβηκα πριν δυο λεπτά κάτω στο αμάξι και κοίταξα πολύ προσεκτικά μέσα στις σχισμές της θύρας και όλα ήταν οκ , το μόνο που με παραξένεψε ήταν ότι η φίσα "έπαιζε" μέσα έξω και δεν ήταν τελείως σταθερή . Επίσης είχε μια κλίση προς τα κάτω , και σκέφτομαι μήπως δεν ήταν καλά κουμπωμένο το καλώδιο ? Αν και το πατήσαμε πολλές φορές ώστε να βεβαιωθούμε ότι κούμπωσε ..... Τελικά τα παραπάνω λόγια ήταν και η λύση στο πρόβλημα .. Όταν περάστηκε ο συναγερμός στο αυτοκίνητο ο τύπος είχε ξηλώσει το πλαστικό όπου κουμπώνει η φύσα και απ' ότι μου είπαν και το είδα (στο express service που πήγα για να δούμε τι έγινε τελικά ) είχε σπάσει τα "αυτάκια" της φίσας :good: και η φύσα είχε μπει τέρμα μέσα και έτσι δεν κούμπωνε καλά το καλώδιο ... έπειτα έγινε κανονικά σύνδεση και διάγνωση !! Η φίσα θα επιδιορθωθεί σύντομα και θα είναι jet !!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo_6566 Posted December 8, 2009 Report Share Posted December 8, 2009 ...και στο ΄χα τονισει,προσεξε που θα βαλεις τον συναγερμο! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speedy Posted December 10, 2009 Author Report Share Posted December 10, 2009 ...και στο ΄χα τονισει,προσεξε που θα βαλεις τον συναγερμο! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...