PiNiOn Posted January 21, 2010 Report Share Posted January 21, 2010 Καλησπέρα σε όλα τα μέλη. Είμαι νέος στο forum και λίγο πριν την παραγγελία ενός Golf VI TSI 160ps, 3d, Candy white, στην έκδοση Highline με extra: Xenon φώτα, ηλιοροφή, RCD510, εργοστασιακό συναγερμό και το sport πακέτο Vancouver. Αυτό για το οποίο δεν είμαι ακόμη σίγουρος (και φοβάμαι μήπως το μετανιώσω) είναι οι 18" ζάντες, διότι πολλοί μου λένε οτι θα έχω αισθητά μειωμένη απόδοση, μεγαλύτερη κατανάλωση και θα κοπανάει αρκετά στις λακούβες κλπ. Έχει κάποιος προσωπική εμπειρία με το συγκεκριμένο πακέτο με τις 18" για να μου πει εντυπώσεις? Πόση μπορεί να είναι η διαφορά σε απόδοση/κατανάλωση/άνεση σε σχέση με τις 17" (τις 16" τις αποκλείω μιας και δείχνουν αρκετά μικρές στο αυτοκίνητο). Επίσης, ξέρει κάποιος αν στην sport ανάρτηση, αλλάζουν μόνο τα ελατήρια ή και τα αμορτισέρ σε σχέση με την normal? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelios_Golf 6 Posted January 21, 2010 Report Share Posted January 21, 2010 (edited) Καλησπέρα σε όλα τα μέλη. Είμαι νέος στο forum και λίγο πριν την παραγγελία ενός Golf VI TSI 160ps, 3d, Candy white, στην έκδοση Highline με extra: Xenon φώτα, ηλιοροφή, RCD510, εργοστασιακό συναγερμό και το sport πακέτο Vancouver. Αυτό για το οποίο δεν είμαι ακόμη σίγουρος (και φοβάμαι μήπως το μετανιώσω) είναι οι 18" ζάντες, διότι πολλοί μου λένε οτι θα έχω αισθητά μειωμένη απόδοση, μεγαλύτερη κατανάλωση και θα κοπανάει αρκετά στις λακούβες κλπ. Έχει κάποιος προσωπική εμπειρία με το συγκεκριμένο πακέτο με τις 18" για να μου πει εντυπώσεις? Πόση μπορεί να είναι η διαφορά σε απόδοση/κατανάλωση/άνεση σε σχέση με τις 17" (τις 16" τις αποκλείω μιας και δείχνουν αρκετά μικρές στο αυτοκίνητο). Επίσης, ξέρει κάποιος αν στην sport ανάρτηση, αλλάζουν μόνο τα ελατήρια ή και τα αμορτισέρ σε σχέση με την normal? Φίλε εγώ έχω τις 18". Μπορείς να τις βάλεις άνετα τις 18" αρκεί να προσέχεις μην πέσεις σε καμία μεγάλη λακούβα. Όσο για το κοπάνιμα, είναι πολύ μικρό και μόνο σε βαθιές λακούβες, αλλά δεν μπορώ να πω με σιγουριά την διαφορά τους με τις 16" και 17" γιατί δεν έχω δει πως συμπεριφέρονται αυτές στο δρόμο. Edited January 21, 2010 by STELIOS_GOLF 6 TSI Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stakyrFR Posted January 22, 2010 Report Share Posted January 22, 2010 Kαι με ένα προγραμματάκι εξαφανίζονται και όλες οι παράπλευρες απώλειες σε δύναμη Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PiNiOn Posted January 22, 2010 Author Report Share Posted January 22, 2010 Μάλλον θα καταλήξω στις 18".. Όχι τίποτα άλλο, δεν μου αρέσει και κάποια 17" απο τα άλλα πακέτα σαν σχέδιο! Ξέρει κανείς τι μάρκα ελαστικά έχουν οι 18" από το εργοστάσιο; Αν δεν κάνω λάθος, ένα που είδα στο δρόμο είχε Dunlop. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelios_Golf 6 Posted January 22, 2010 Report Share Posted January 22, 2010 Μάλλον θα καταλήξω στις 18".. Όχι τίποτα άλλο, δεν μου αρέσει και κάποια 17" απο τα άλλα πακέτα σαν σχέδιο! Ξέρει κανείς τι μάρκα ελαστικά έχουν οι 18" από το εργοστάσιο; Αν δεν κάνω λάθος, ένα που είδα στο δρόμο είχε Dunlop. Κάθε τόσο αλλάζουν. Ότι έχει σε stock βάζει το εργοστάσιο. Τα δικά μου είναι Continental Sport Contact 2. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mitS.O.S. Posted January 23, 2010 Report Share Posted January 23, 2010 (edited) Μάλλον θα καταλήξω στις 18".. Όχι τίποτα άλλο, δεν μου αρέσει και κάποια 17" απο τα άλλα πακέτα σαν σχέδιο! Ξέρει κανείς τι μάρκα ελαστικά έχουν οι 18" από το εργοστάσιο; Αν δεν κάνω λάθος, ένα που είδα στο δρόμο είχε Dunlop. Και εγώ διάλεξα τις 18άρες μιας και δεν μου άρεσε καμία 17άρα... Δεν έχω προβληματιστεί σχετικά με κοπάνημα, άνεση κλπ... Εμένα μου ήρθε με Dunlop Sport Maxx αλλά τα άλλαξα αμέσως με Michelin PS2... Edited January 23, 2010 by mitS.O.S. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelios_Golf 6 Posted January 23, 2010 Report Share Posted January 23, 2010 Εμένα μου ήρθε με Dunlop Sport Maxx αλλά τα άλλαξα αμέσως με Michelin PS2... Έχουν διαφορά τα Pilot Sport 2 που έβαλες ??? Για πες εντυπώσεις. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nikos_Passat_2.0T Posted January 24, 2010 Report Share Posted January 24, 2010 Κι εγώ πιστεύω ότι είναι πολύ καλές οι 18άρες με την σπορ ανάρτηση. Δεν θα σε προβληματίσουν καθόλου. Όσο για την κατανάλωση, όταν το παίρνω εγώ (της γυναίκας μου είναι) βλέπω ότι είναι κάπου στα 9-9,1 lt/100km (με DSG7). Με οδήγηση λίγη σε πόλη και αρκετή σε επαρχιακό οδικό δίκτυο. Και το τσούζει και λίγο το γκάζι... Όσο για την ανάρτηση, αν ισχύουν τα ίδια και με τα Passat, τότε η διαφορά δεν είναι μόνο στα ελατήρια, αλλά και στα αμορτισέρ. Όσο για την αίσθηση, είναι όπως έχει συνηθίσει ο καθένας. ¶λλος μπαίνει στο Golf και λέει ότι είναι σφιχτό. Εγώ κάθε μέρα οδηγώ το Passat με 19άρες, 45mm χαμηλό και την ρύθμιση σκληρότητας στο 6, και μου φαίνεται βούτηρο το Golf! Εσύ πριν το Golf τι είχες?? Αμάξι, ανάρτηση και διάσταση ζαντολάστιχου? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mitS.O.S. Posted January 24, 2010 Report Share Posted January 24, 2010 Έχουν διαφορά τα Pilot Sport 2 που έβαλες ??? Για πες εντυπώσεις. Ε τι να σου πω για τα Michelin... γενικά θεωρώ ότι είναι έτη φωτός μπροστά από οποιαδήποτε άλλα ελαστικά... Για διαφορές δεν μπορώ να σου πω γιατί τα Dunlop δεν τα κράτησα ούτε 2 ώρες... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelios_Golf 6 Posted January 24, 2010 Report Share Posted January 24, 2010 (edited) Για διαφορές δεν μπορώ να σου πω γιατί τα Dunlop δεν τα κράτησα ούτε 2 ώρες... Edited January 24, 2010 by STELIOS_GOLF 6 TSI Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PiNiOn Posted January 24, 2010 Author Report Share Posted January 24, 2010 Εσύ πριν το Golf τι είχες?? Αμάξι, ανάρτηση και διάσταση ζαντολάστιχου? Το "προηγούμενο" (θα το κρατήσω) είναι το Opel Astra G(00') στην έκδοση Sport με Sachs Performance (τα πιο σφιχτά της Sachs), εργοστασιακά ελατήρια και Continental PremiumContact2 σε 195/60/15. Γενικά το συγκεκριμένο είναι αρκετά σφιχτό, χωρίς όμως να κοπανάει πολύ (μόνο σε μεγάλες λακούβες). Γενικά μου αρέσει να έχω καλή πληροφόρηση του δρόμου, να καταλαβαίνω που πατάει, αρκεί να μην γίνεται κουραστικό, δλδ να βγαίνεις κ να σε έχει πιάσει η μέση σου.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stakyrFR Posted January 24, 2010 Report Share Posted January 24, 2010 Ε τι να σου πω για τα Michelin... γενικά θεωρώ ότι είναι έτη φωτός μπροστά από οποιαδήποτε άλλα ελαστικά... Για διαφορές δεν μπορώ να σου πω γιατί τα Dunlop δεν τα κράτησα ούτε 2 ώρες... Καλά καινούρια λάστιχα και τα πέταξες;Τόσο μάπα ήταν δηλαδή; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nikos_Passat_2.0T Posted January 25, 2010 Report Share Posted January 25, 2010 Το "προηγούμενο" (θα το κρατήσω) είναι το Opel Astra G(00') στην έκδοση Sport με Sachs Performance (τα πιο σφιχτά της Sachs), εργοστασιακά ελατήρια και Continental PremiumContact2 σε 195/60/15. Γενικά το συγκεκριμένο είναι αρκετά σφιχτό, χωρίς όμως να κοπανάει πολύ (μόνο σε μεγάλες λακούβες). Γενικά μου αρέσει να έχω καλή πληροφόρηση του δρόμου, να καταλαβαίνω που πατάει, αρκεί να μην γίνεται κουραστικό, δλδ να βγαίνεις κ να σε έχει πιάσει η μέση σου.. Αφού είχες σφιχτά αμορτισέρ, έχεις μια ιδέα πως είναι η οδήγηση με αυτά. Τα εν λόγω βέβαια Sachs δεν ξέρω πόσο σφιχτά είναι, αλλά υποψιάζομαι ότι είναι πιο σφιχτά από του Golf. Πάντως το 195/60/15 είναι διάσταση τρακτέρ μπροστά στο 225/40/18 του Golf. Η πληροφόρηση θα είναι πολύ καλύτερη! Πιστεύω ότι έκανες μια χαρά αγορά! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mitS.O.S. Posted January 25, 2010 Report Share Posted January 25, 2010 (edited) Καλά καινούρια λάστιχα και τα πέταξες;Τόσο μάπα ήταν δηλαδή; Ποιός είπε ότι τα πέταξα...? Απλά αν τα κρατούσα για κάποια χιλιόμετρα (π.χ. 2-3000 χλμ) για να διαπιστώσω αν με ικανοποιούν, και μετά τα έβγαζα, ποιός θα τα έπαιρνε για ένα αξιόλογο ποσό...?? μάλλον κανείς... τζάμπα θα τα έδινα ή θα τα πέταγα... Ενώ έτσι, τα έβγαλα με μόλις 30 χλμ, και τα κράτησε ο λαστιχάς μου για 450¤... Αφού είχα αυτή την άκρη γιατί να πειραματιστώ με τα Dunlop...??! Edited January 25, 2010 by mitS.O.S. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stakyrFR Posted January 25, 2010 Report Share Posted January 25, 2010 Πάω πάσο τώρα...αν και πάλι έβαλες άλλα τόσα λογικά για τα Michelin 18aria; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mitS.O.S. Posted January 25, 2010 Report Share Posted January 25, 2010 Τα Michelin Pilot Sport 2 225/40/R18 92Y μου τα χρέωσε 800¤ άρα έδωσα μετρητά 350¤ (800¤-450¤ τα Dunlop)... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stakyrFR Posted January 25, 2010 Report Share Posted January 25, 2010 Nice deal Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...