alz Posted February 8, 2010 Report Share Posted February 8, 2010 Καλησπέρα σε όλους Έχω ένα tsi 140hp με 50000χλμ και αλαγμένες προσφάτως τις βαλβίδες κομπρέσορα και τούρμπο (sorry που δεν θυμάμαι ακριβώς τους κωδικούς των αντ/κων). Ενώ το πρόβλημα της μείωσης απόδοσης είχε εξαφανιστεί, προχθές δεν ανέβαζε πάνω απο 3000 στροφές, χωρίς να ανάψει οποιδήποτε ένδειξη . Κατευθείαν σκέφτηκα την αλλαγή των βαλβίδων ως αιτία του προβλήματος μιας και δεν μου χει ξανασυμβεί στο παρελθόν και είναι φρέσκια η αλλαγή τους. Επίσης το γενικότερο "τράβηγμα" το παρομοιάζεις με ατμοσφαιρικό 1.000cc..Σκέφτηκα και την βενζίνη ως πιθανή αιτία αλλά το θεωρώ ψιλοαπίθανο λόγω του οτι είναι περίπου στη μέση του ρεζερβουάρ. Υποπτεύομαι ασυμβατότητα των νέω αντ/κών. Αυτές οι βαλβίδες χρίζουν εκ νέου προγραμματισμό ή άλλους είδους ηλεκτρονική επέμβαση στο αυτοκίνητο? Θα ήθελα την συμβουλή άλλου ομοιοπαθή, αν υπάρχει φυσικά, ώστε να πάω στο συνεργείο ψιλιασμένος! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted February 8, 2010 Report Share Posted February 8, 2010 Καλησπέρα σε όλους Έχω ένα tsi 140hp με 50000χλμ και αλαγμένες προσφάτως τις βαλβίδες κομπρέσορα και τούρμπο (sorry που δεν θυμάμαι ακριβώς τους κωδικούς των αντ/κων). Ενώ το πρόβλημα της μείωσης απόδοσης είχε εξαφανιστεί, προχθές δεν ανέβαζε πάνω απο 3000 στροφές, χωρίς να ανάψει οποιδήποτε ένδειξη . Κατευθείαν σκέφτηκα την αλλαγή των βαλβίδων ως αιτία του προβλήματος μιας και δεν μου χει ξανασυμβεί στο παρελθόν και είναι φρέσκια η αλλαγή τους. Επίσης το γενικότερο "τράβηγμα" το παρομοιάζεις με ατμοσφαιρικό 1.000cc..Σκέφτηκα και την βενζίνη ως πιθανή αιτία αλλά το θεωρώ ψιλοαπίθανο λόγω του οτι είναι περίπου στη μέση του ρεζερβουάρ. Υποπτεύομαι ασυμβατότητα των νέω αντ/κών. Αυτές οι βαλβίδες χρίζουν εκ νέου προγραμματισμό ή άλλους είδους ηλεκτρονική επέμβαση στο αυτοκίνητο? Θα ήθελα την συμβουλή άλλου ομοιοπαθή, αν υπάρχει φυσικά, ώστε να πάω στο συνεργείο ψιλιασμένος! Κατι σαν να σε έχει βάλει σε "SafeMode" μου ακούγεται. Αλλα να μην αναβει κανενα λαμπακι Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alz Posted February 8, 2010 Author Report Share Posted February 8, 2010 Κατι σαν να σε έχει βάλει σε "SafeMode" μου ακούγεται. Αλλα να μην αναβει κανενα λαμπακι To σκέφτηκα κι εγώ.. Δεν ξέρω τι να υποθέσω πια.. αυτές οι βαλβ που άλλαξα είναι οι γνωστές Ν75 κ.λ. γιατί, μου διαφεύγει αυτή η λεπτομέρεια! Τέλος πάντων, πάω και βλέπουμε Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nismo Posted February 8, 2010 Report Share Posted February 8, 2010 (edited) Αυτό είναι το safe mode του twincharger. Χωρίς να ανάψει λαμπάκι ρίχνει την πίεση του κομπρέσσορα στο ελάχιστο δυνατό, δεν εμπλέκει τούρμπο και ορίζει κόφτη στις 3000 στροφές. Το έσβησες να το ξανανάψεις να δεις αν θα λειτουργεί οκ; Όπως και να έχει κάποιο σφάλμα διαβάζει, οπότε γρήγορα στην αντιπροσωπεία. To δικό μου το είχε κάνει μία φορά. Έγραφε "σποραδικό σφάλμα εισαγωγής αέρα". Μου είπαν ότι ήθελε αναβάθμιση ο εγκέφαλος και ότι μάλλον πρόκειται για bug. Έκαναν την αναβάθμιση και από τότε (2 χρόνια) κανένα πρόβλημα. Edited February 8, 2010 by Nismo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted February 8, 2010 Report Share Posted February 8, 2010 Αυτό είναι το safe mode του twincharger. Χωρίς να ανάψει λαμπάκι ρίχνει την πίεση του κομπρέσσορα στο ελάχιστο δυνατό, δεν εμπλέκει τούρμπο και ορίζει κόφτη στις 3000 στροφές. Το έσβησες να το ξανανάψεις να δεις αν θα λειτουργεί οκ; Όπως και να έχει κάποιο σφάλμα διαβάζει, οπότε γρήγορα στην αντιπροσωπεία. To δικό μου το είχε κάνει μία φορά. Έγραφε "σποραδικό σφάλμα εισαγωγής αέρα". Μου είπαν ότι ήθελε αναβάθμιση ο εγκέφαλος και ότι μάλλον πρόκειται για bug. Έκαναν την αναβάθμιση και από τότε (2 χρόνια) κανένα πρόβλημα. αααα ρε τι τραβάμε μα αυτά τα αυτοκίνητα!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alz Posted February 9, 2010 Author Report Share Posted February 9, 2010 αααα ρε τι τραβάμε μα αυτά τα αυτοκίνητα!!! ευχαριστώ πολύ παιδιά.. πράγματι μετά απο επανεκκίνηση δεν παρουσιάστηκε αλλά έμεινε ένα αισθητό κόμπιασμα στις 3000 rpm και μια γενική πτώση απόδοσης στο φάσμα απο ρελαντί έως εκεί. Τουλάχιστον τώρα ξέρω τι να τους πώ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alz Posted February 9, 2010 Author Report Share Posted February 9, 2010 και γιατί προέκυψε τώρα αυτό το bug άραγε? φταίει σε κάτι η αλλαγή των βαλβίδων? ή είναι σύμπτωση? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
activious Posted February 16, 2010 Report Share Posted February 16, 2010 το αμαξι τρεμει καθολου??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...