Jump to content

Nismo

Members
  • Posts

    211
  • Joined

  • Last visited

About Nismo

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 5

Nismo's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

1

Reputation

  1. Αν εννοείς το κροτάλισμα του κινητήρα δίνοντας γκάζι από χαμηλά μέχρι τις 2000 στροφές το κάνουν όλα.
  2. Αυτό που άκουγες είναι ουσιαστικά η τριβή των τακακιων πάνω στο δίσκο. Το μόνο που χρειάζεται είναι να μην πατάς δυνατά φρένο την ώρα που στρίβεις το τιμόνι σταματημένος
  3. Πόσο δυνατά πατάς το φρένο όταν το κάνεις αυτό; Ελάφρωσε το πόδι σου στο πεντάλ του φρένου (ίσα που να το πατάς για να κρατάει το αμάξι ακίνητο) και δες αν συνεχίζει να το κάνει.
  4. Φίλε καλησπέρα και καλοτάξιδο το Auris. Δεν έπρεπε να γράψεις με greeklish τόσο μεγάλο μήνυμα, λίγοι θα το διαβάσουν. Μην ξεχνάς ότι βλέπεις ένα subforum όπου γράφουν μόνο άτομα που έχουν πρόβλημα, και δεν υπάρχουν πάρα πολλά ποστς σχετικά με το πόσοι είναι μέλη εδώ. Δεν έχουν όλα τα Golf προβλήματα. Το δικό μου πάει να κλείσει 3 χρόνια τώρα και δεν έχει δει συνεργείο για λόγο εκτός από αλλαγές λαδιών και φίλτρων. Να είσαι καλά και να χαίρεσαι αυτό που οδηγείς
  5. Τα αυτοκίνητα δεν έχουν διαφορές μεταξύ των χωρών για τις οποίες προορίζονται. Τα specs καθορίζονται από το εργοστάσιο κατασκευής. Μην ακούτε ό,τι σας λένε, πχ πως στην Ελλάδα στέλνουν αμάξια Β διαλογής και τα καλά τα κρατάνε για τη Γερμανική αγορά. Αυτά είναι μπανανιές και απόηχος από φήμες του '80 που καθένας έλεγε άκριτα το μακρύ και το κοντό του γιατί δεν υπήρχε ενημέρωση. Κάθε εργοστάσιο έχει συγκεκριμένες προδιαγραφές. Για το μεγαλύτερο μέρος του όγκου παραγωγής το εργοστάσιο δεν έχει ιδέα που θα καταλήξει το κάθε αμάξι. Τα αυτοκίνητα παράγονται χωρίς κωδικό προορισμού, μέχρι να τα 'κλείσει' κάποιος έμπορος/αντιπρόσωπος. Εξαίρεση γίνεται για τις ειδικές παραγγελίες όπου γνωρίζουν απ την αρχή που πηγαίνει το αμάξι, αν και πάλι η χώρα προορισμού δεν τους λέει κάτι. Το αμάξι περνάει μια συγκεκριμένη γραμμή παραγωγής και ακολουθεί όλα της τα βήματα όπως είναι ορισμένη για κάθε μοντέλο που βγαίνει απ αυτή. Μπούρδες του τύπου "αυτά που προορίζονται για γερμανία έχουν καλύτερη θερμομόνωση γιατί εκεί κάνει πιο πολύ κρύο από εδώ" αυτοί που σας τα λένε τα βγάζουν απ το μυαλό τους. Η διαφορά μεταξύ εργοστασίων είναι που κάνει τη διαφορά καθώς πολλές φορές παίρνουν εξαρτήματα και πρώτες ύλες από διαφορετικούς προμηθευτές. Όταν παράγεται ένα αμάξι στήνεται η αρχική γραμμή παραγωγής του με τους πρώτους προμηθευτές που επιλέγονται ορίζοντας και το κόστος παραγωγής ανά αυτοκίνητο, και ονομάζεται πρότυπη γραμμή. Αντιγράφοντας αυτή τη γραμμή παραγωγής κατασκευάζονται τα επόμενα εργοστάσια που θα παράγουν το αυτοκίνητο (πχ Κολωνία όπως ειπώθηκε) αλλά ΔΕΝ είναι πρότυπες γραμμές και πολλές φορές έχουν προμηθευτές που βολεύουν περισσότερο γεωγραφικά/οικονομικά το νέο εργοστάσιο. Το αποτέλεσμα είναι αν χρειαστεί να γίνονται μικροεκπτώσεις σε ποιότητα προκειμένου να κρατηθεί το κόστος στα ίδια επίπεδα με την αρχική γραμμή παραγωγής. Αυτός είναι ο λόγος που τα VW του Wolfsburg έχουν στατιστικά λιγότερο ποστοστό βλαβών, καθώς βγαίνουν απ την πρότυπη γραμμή παραγωγής. Προσωπικά, γνωρίζοντας τα παραπάνω για τη VW, όταν πήγα στην αντιπροσωπεία για να πάρω το αυτοκίνητο το πρώτο που ζήτησα απ τον αντιπρόσωπο ήταν το VIN να είναι προέλευσης Wolfsburg. Αφού μου βρήκε τα αμάξια από Wolfsburg που είχε διαθέσιμα, μετά ασχολήθηκα με την έκδοση και το χρώμα. Αρχικά ήθελα μαύρο αλλά διαθέσιμο απ αυτό το εργοστάσιο εκείνη την εποχή υπήρχε μόνο σε Blue Graphite οπότε και το προτίμησα. 3 χρόνια τώρα με ευλαβική συντήρηση, δεν έβγαλε ούτε μια ζημιά.
  6. Εγώ πάντως έχοντας το TSI 3 χρόνια, δεν άφησα μέχρι τώρα τα ίδια λάδια για πάνω από 7500 χιλιόμετρα. Το αμάξι λειτουργεί άψογα όπως την πρώτη μέρα, χωρίς ποτέ να έχει κάνει περίεργους θορύβους ή κραδασμούς ή οτιδήποτε, δεν έχει βγάλει ούτε μια ζημιά και δεν καίει ούτε σταγόνα λάδι, όσα λίτρα μπαίνουν τόσα βγαίνουν. Και δεν είναι ότι δεν το κυνηγάω.. φλερτάρω περιοδικά με τις 6000 στροφές, αρκεί να έχει ζεσταθεί για τουλάχιστον 10 χιλιόμετρα διαδρομής. Οπότε λέω να το συνεχίσω έτσι με τις αλλαγές λαδιών! Προσοχή, δεν λέω ότι είναι απαραίτητο, απλά αφού δείχνει να συμπαθεί τις τακτικές αλλαγές λαδιών του κάνω το χατίρι Εξ'άλλου έχουμε μια τουρμπίνα και έναν κομπρέσσορα να λιπαίνουμε, δεν είναι μόνο τα σωθικά της μηχανής.
  7. H υποστροφή σαφώς σώζεται απ το ESP (ξέρω, πολλοί γράφουν στο internet ότι είναι ρυθμισμένο να σώζει μόνο την υπερστροφή αλλά αυτό είναι ψευδές), φρενάροντας λίγο όλους τους τροχούς για να μειώσει την ταχύτητα και δίνοντας μέγιστο φρένο στον πίσω εσωτερικό τροχό. Με την enzo δε ξέρω τι μπορεί να έγινε, πιθανώς να ήταν κλειστό το ESP ή να πήγαινε χωρίς αύριο σε σημείο που να μη μαζεύεται με τίποτα.
  8. Δεν δούλεψε γιατί σήκωσες χειρόφρενο, αν δεν το είχες κάνει μπορεί να είχε σωθεί χωρίς δράματα η κατάσταση! Η ικανότητα βέβαια του ΕSP εξαρτάται άμεσα απ την πρόσφυση των ελαστικών, καθώς φρενάρει συνήθως ένα τροχό με σκοπό την περιστροφή του οχήματος γύρω απ αυτόν για διόρθωση της πορείας. Αν κανείς φοράει τπτ Energy και έχει γλίτσα από ψιλόβροχο κάτω, ό,τι και να κάνει το ESP η πρόσφυση του ενός τροχού πιθανότατα δεν θα επαρκεί για να ολοκληρωθεί σωστά ο χειρισμός. Τέλος πάντων, το θέμα είναι ότι σε αμάξι με ESP 'απαγορεύεται' να σηκώσεις χειρόφρενο, γιατί ούτε εσένα θα αφήσει να κάνεις την κίνησή σου σωστά (αφού με το που θα κατεβάσεις το χειρόφρενο ξαναμπαίνει το ESP και προσπαθεί να σου αλλάξει την πορεία απ αυτή που έχεις πετύχει εσύ με το χειρόφρενο την οποία βλέπει 'λάθος'), ούτε αυτό μπορεί να λειτουργήσει όπως είναι προγραμματισμένο να κάνει. Μην ξεχνάτε ότι το ESP ελέγχει κάθε δαγκάνα δισκόφρενου ξεχωριστά με 10 ως και 100 (στα ακριβά αμάξια) κύκλους ελέγχων το δευτερόλεπτο. Πολύ απλά δεν μπορεί ένας οδηγός να πλησιάσει ούτε στο ελάχιστο την ικανότητα διόρθωσης της τελευταίας γενιάς ESP της Bosch. Ή για να το πω διαφορετικά, δεν υπάρχει περίπτωση να μπορείτε να διορθώσετε εσείς την πορεία με έλεγχο σε 4 (φρένο) ή σε 2 φρένα (χειρόφρενο) και να μην μπορεί το ESP να το κάνει (δεν απευθύνομαι στον Katana, γενικά το λέω!)
  9. Σε αυτοκίνητα με ESP το χειρόφρενο έχει ως αποτέλεσμα οι αισθητήρες να διαβάζουν άλλα αντί άλλων και να μη μπορεί να εξάγει ο εγκέφαλος συμπέρασμα για την ευστάθεια του οχήματος, κάνοντας τη διόρθωση αδύνατη για τα ηλεκτρονικά, γιατί πολύ απλά δεν ξέρουν τι να κάνουν. Σε ορισμένα σπορ αμάξια το χειρόφρενο εν κινήσει κάνει override το ESP για να μην υπάρχουν τέτοια φαινόμενα. Σε "πολιτικό" αυτοκίνητο με ESP το να τραβάς χειρόφρενο δε θα αφήσει ούτε εσένα να διορθώσεις την πορεία, ούτε το ESP.
  10. Κρίμα και περαστικά στο αμάξι και στην λογικά πεσμένη ψυχολογία σου μετά απ το περιστατικό. Απ ότι φαίνεται δεν υπήρχε πρόσφυση οπότε καμία κίνηση δε σε έσωζε αν τα λάστιχα περνούσαν πάνω απ το δρόμο χωρίς να έχουν επαφή μ αυτόν. Μακριά από Hankook, Energy και λοιπά δήθεν λάστιχα (στην πραγματικότητα είναι σκοτώστρες)... δυστυχώς..
  11. Δυστυχώς ή ευτυχώς, το αυτοκίνητό μας δεν είναι φτιαγμένο για τέτοια χρήση.
  12. Μπορεί κι αυτός που έβαλες αν έχει χιλιόμετρα πάνω του να έχει αρχίσει να βουλώνει, αναλόγως και την ποιότητα της βενζίνης που έβαζε ο προηγούμενος κάτοχος. Κατά τη γνώμη μου έπρεπε να βάλεις καινούριο καταλύτη, έστω και aftermarket. Καλοτάξιδος και απροβλημάτιστος πάντως.
  13. Mη βάλεις μαμά καταλύτη.. βάλε έναν πιο ελεύθερο aftermarket. Θα σου έρθει μισή τιμή και θα κερδίσεις λίγο σε απόδοση.
  14. To πιο πιθανό όπως το περιγράφεις είναι να έχει χαλάσει ο καταλύτης. Αυτός όμως μπορεί να συμβαίνει μόνο αν έχεις κάνει πολλά χλμ. Στα πόσα είσαι;
  15. Αυτό είναι το safe mode του twincharger. Χωρίς να ανάψει λαμπάκι ρίχνει την πίεση του κομπρέσσορα στο ελάχιστο δυνατό, δεν εμπλέκει τούρμπο και ορίζει κόφτη στις 3000 στροφές. Το έσβησες να το ξανανάψεις να δεις αν θα λειτουργεί οκ; Όπως και να έχει κάποιο σφάλμα διαβάζει, οπότε γρήγορα στην αντιπροσωπεία. To δικό μου το είχε κάνει μία φορά. Έγραφε "σποραδικό σφάλμα εισαγωγής αέρα". Μου είπαν ότι ήθελε αναβάθμιση ο εγκέφαλος και ότι μάλλον πρόκειται για bug. Έκαναν την αναβάθμιση και από τότε (2 χρόνια) κανένα πρόβλημα.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.