Shadowman Posted February 16, 2010 Report Share Posted February 16, 2010 Καλημέρα παιδιά και καλός σας βρήκα! πήρα ένα POLO του 99 1000άρει, πως θα καταλάβω πιο μοντέλο είναι? επίσης σκεφτόμουν να του έβαζα φίλτρο-εξάτμιση αλλα δεν ξέρω κατά ποσο αξίζει... τι γνώμη έχετε πάνω στο θέμα?και αν τελικά τα βάλω τι μου προτείνεται? ευχαριστώ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Posted February 16, 2010 Report Share Posted February 16, 2010 Καλημέρα παιδιά και καλός σας βρήκα! πήρα ένα POLO του 99 1000άρει, πως θα καταλάβω πιο μοντέλο είναι? επίσης σκεφτόμουν να του έβαζα φίλτρο-εξάτμιση αλλα δεν ξέρω κατά ποσο αξίζει... τι γνώμη έχετε πάνω στο θέμα?και αν τελικά τα βάλω τι μου προτείνεται? ευχαριστώ! Εχεις το 6Ν ή mk4. Φιλτρο εξατμιση θα σου δωσουν θορυβο και την εντυπωση πως πας πιο γρηγορα. Αν θες να κανεις κατι σωστο βρες κανενα τροπετακι απο 1.4 16v και ριχτο επανω να κανεις δουλεια. Αν δεν θες να δωσεις χρηματα οποιοδηποτε φιλτρο και ενα οποιοδηποτε τελικο κανουν για την δουλεια που τα θες. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shadowman Posted February 16, 2010 Author Report Share Posted February 16, 2010 βασικά δεν θέλω να δώσω πολύ χρήμα γιατί δεν θα το κρατήσω παρα πολύ,θα πάρω αργότερα ένα ίδιο 1,4. απλά σκεφτόμουν κάποια πράγματα για να αναπνεύσει λιγάκι... πως το βλέπεις? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Posted February 16, 2010 Report Share Posted February 16, 2010 Βαλτου ενα φιλτρο και ενα τελικο που να μην σου παιρνει τα αυτια να χαρεις λιγο απο την βαβουρα και οταν με το καλο το αλλαξεις βγαλε το φιλτρο και βαλτο στο αλλο και ασε το τελικο να χαρει ο επομενος. Γυρω στα 200 με 250 το φιλτρο(της προκοπης μαζι με την τοποθετηση) και απο 50 μεχρι 250 το τελικό (βρες και μεταχειρισμενο μια χαρα θα ειναι). Αν θες να αναπνευσει κι αλλο πηγαινε το μια βολτα στας εξοχας. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shadowman Posted February 16, 2010 Author Report Share Posted February 16, 2010 Βαλτου ενα φιλτρο και ενα τελικο που να μην σου παιρνει τα αυτια να χαρεις λιγο απο την βαβουρα και οταν με το καλο το αλλαξεις βγαλε το φιλτρο και βαλτο στο αλλο και ασε το τελικο να χαρει ο επομενος. Γυρω στα 200 με 250 το φιλτρο(της προκοπης μαζι με την τοποθετηση) και απο 50 μεχρι 250 το τελικό (βρες και μεταχειρισμενο μια χαρα θα ειναι). Αν θες να αναπνευσει κι αλλο πηγαινε το μια βολτα στας εξοχας. το πήγα και στο βουνό αλλα τίποτα... όσο για το φίλτρο να βγάλω το φιλτροκουτο η να το βάλω μέσα?(δεν ξέρω βέβαια κατά ποσο είναι εφικτό αυτό) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Posted February 16, 2010 Report Share Posted February 16, 2010 το πήγα και στο βουνό αλλα τίποτα... όσο για το φίλτρο να βγάλω το φιλτροκουτο η να το βάλω μέσα?(δεν ξέρω βέβαια κατά ποσο είναι εφικτό αυτό) Βαλε ενα βαρελακι JR η BMC ειναι μια χαρα. Το φιλτροκουτο (παπας) παιρνει δρομο, απλα μην το χασεις-πουλησεις-πεταξεις γιατι θα χρειαστει να το ξαναβάλεις οταν πουλησεις το αμαξι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shadowman Posted February 18, 2010 Author Report Share Posted February 18, 2010 αυτά τα xenon http://www.maxdrive.gr/index.php?target=products&product_id=98 μήπως τα έχει δοκιμάσει κανείς? είναι καλά,αξίζουν να τα πάρω? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gpap Posted February 18, 2010 Report Share Posted February 18, 2010 αυτά τα xenon http://www.maxdrive.gr/index.php?target=products&product_id=98 μήπως τα έχει δοκιμάσει κανείς? είναι καλά,αξίζουν να τα πάρω? Το 6n παιρνει λαμπες H4 bixenon δηλαδη μια λαμπα με δυο σκαλες, αυτο ισχυει αν εχεις τα μαμα φαναρια... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shadowman Posted February 18, 2010 Author Report Share Posted February 18, 2010 έχεις δίκιο είχα μπερδευτεί και νόμιζα ότι ήταν h7 η διπλή λάμπα... :/ και επειδή το έφερε η συζήτηση...πως μπορεί μια λάμπα xenon να κάνει την μεσαία και την μεγάλη σκάλα? κάτι με την θερμοκρασία παίζει? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...