Jump to content
xlife

Fuel Economy

Recommended Posts

Αφού μας εχουν φουλάρει στις διαφημήσεις με το μαγνήτη καυσίμου και αφού τον βρήκα 7 ευρώ στο Ebay σκεφτηκα κι εγώ να τον τοποθετήσω.Σκεφτηκά να δώσω την αποψή μου όπως και οποιοσδήποτε το έχει τοποθετήσει ωστε να βοηθήσουμε αυτους που θέλουν να μάθουν πληροφορίες.Η καθημερινή μου διαδρομή είναι 120 χιλιόμετρα σε εθνική οδό και περίπου 50 εως 150 χιλιόμετρα σε αστικό περιβάλλον.Θα μιλήσω πρώτα για τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου στην εθνική οδό

Μετά το μαγνήτη κάνω τουλάχιστον 30% περισσότερα χιλιόμετρα.Όταν το αυτοκίνητο όμως προσεγγίσει τις 3000-3500 στροφές τότε η οικονομία πέφτει τουλάχιστον στο 20%.Σε περιπτώσεις που του πίνω το αίμα με φούλ γκάζι η οικονομία εξανεμίζεται.

Σε συνθήκες πόλης έχω οικονομία περίπου 10% αλλά είναι δύσκολο να υπολογίσω αν είναι παραπάνω ή παρακάτω.

Στις διαφημήσεις ακουγα αυξηση υποδύναμης μεχρι 10 %.ΑΥΤΟ ΣΙΓΟΥΡΑ ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ.Αν ήταν θα το καταλάβαινα σίγουρα μιάς και έχω κινητήρα APQ που σέρνεται...

Λόγω του οτι τουλάχιστον η διαδρομή μου στην εθνική ειναι STANDAR καθε μέρα ξέρω πόσο ακριβώς έκαιγα και πόσο ακριβώς καίω...

Όσοι το έχετε χρησιμοποιήσει μπορείτε να πείτε τις εντυπώσεις σας

Link to comment
Share on other sites

Αφού μας εχουν φουλάρει στις διαφημήσεις με το μαγνήτη καυσίμου και αφού τον βρήκα 7 ευρώ στο Ebay σκεφτηκα κι εγώ να τον τοποθετήσω.Σκεφτηκά να δώσω την αποψή μου όπως και οποιοσδήποτε το έχει τοποθετήσει ωστε να βοηθήσουμε αυτους που θέλουν να μάθουν πληροφορίες.Η καθημερινή μου διαδρομή είναι 120 χιλιόμετρα σε εθνική οδό και περίπου 50 εως 150 χιλιόμετρα σε αστικό περιβάλλον.Θα μιλήσω πρώτα για τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου στην εθνική οδό

Μετά το μαγνήτη κάνω τουλάχιστον 30% περισσότερα χιλιόμετρα.Όταν το αυτοκίνητο όμως προσεγγίσει τις 3000-3500 στροφές τότε η οικονομία πέφτει τουλάχιστον στο 20%.Σε περιπτώσεις που του πίνω το αίμα με φούλ γκάζι η οικονομία εξανεμίζεται.

Σε συνθήκες πόλης έχω οικονομία περίπου 10% αλλά είναι δύσκολο να υπολογίσω αν είναι παραπάνω ή παρακάτω.

Στις διαφημήσεις ακουγα αυξηση υποδύναμης μεχρι 10 %.ΑΥΤΟ ΣΙΓΟΥΡΑ ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ.Αν ήταν θα το καταλάβαινα σίγουρα μιάς και έχω κινητήρα APQ που σέρνεται...

Λόγω του οτι τουλάχιστον η διαδρομή μου στην εθνική ειναι STANDAR καθε μέρα ξέρω πόσο ακριβώς έκαιγα και πόσο ακριβώς καίω...

Όσοι το έχετε χρησιμοποιήσει μπορείτε να πείτε τις εντυπώσεις σας

Το μόνο σίγουρο είναι πως υπάρχει μείωση της κατανάλωσης???Εννοώ είσαι σίγουρος για αυτό που λές????

Γτ αν είναι έτσι πιστεύω είναι μια καλή <<λύση>>!!!Τουλάχιστον για εμένα!!!

Link to comment
Share on other sites

Η κατανάλωση είναι σιγουρο οτι πέφτει.τουλάχιστον στο Polo και σε ένα Fox που το έχω βάλει.Στο Fox βέβαια αν και είχε πέσει σίγουρα δεν έφτασε το 30%.Γι αυτό άνοιξα το θέμα να μας πούνε και άλλα παιδια αν το έχουν δοκιμάσει εντυπώσεις.Βέβαια οποιος το έχει δοκιμάσει καλό είναι να κάνει στανταρ διαδρομές οπου και μπορεί να καταλάβει ακριβώς τη διαφορά κατανάλωσης.

Στην Ελλαδα δεν συμφέρει... ξεκινάει απο 80-100 ευρώ και έχω ακούσει και κάποιους που έχουν δώσει 200-250!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Η κατανάλωση είναι σιγουρο οτι πέφτει.τουλάχιστον στο Polo και σε ένα Fox που το έχω βάλει.Στο Fox βέβαια αν και είχε πέσει σίγουρα δεν έφτασε το 30%.Γι αυτό άνοιξα το θέμα να μας πούνε και άλλα παιδια αν το έχουν δοκιμάσει εντυπώσεις.Βέβαια οποιος το έχει δοκιμάσει καλό είναι να κάνει στανταρ διαδρομές οπου και μπορεί να καταλάβει ακριβώς τη διαφορά κατανάλωσης.

Στην Ελλαδα δεν συμφέρει... ξεκινάει απο 80-100 ευρώ και έχω ακούσει και κάποιους που έχουν δώσει 200-250!!!!!

οχι στην ελλαδα θα το βρεις τωρα 50-60 ευρω μπορει κ λιγοτερο. παλιοτερα εκανε περιπου 100 ευρω.

ειχε παρει ενα τετοιο ο πατερας μου και ειναι πανω στο πολο μου τωρα 1,5 χρονο περιπου.

διαφορα? καμια απολυτως. 30% καταναλωση σημαινει οτι εγω επρεπε να καιω 5,5-6 λιτρα/100 απο τα 7,5-8 που καιω κανονικα. μη σου πω που καιω κ περισσοτερο τωρα :)

δεν θα μιλησω για την ιπποδυναμη!! αυτα τα 15 αλογα ακομα τα κυνηγαω να τα πιασω :) (15% αυξηση καταναλωσης)

οσο για το τι ειναι ακριβως αυτο? 2 απλοι μαγνητες σε 2 κομματια πλαστικο που τα ενωνεις, τα οποια αξιζουν 1 ευρω και τα πουλανε 100+....

Link to comment
Share on other sites

οχι στην ελλαδα θα το βρεις τωρα 50-60 ευρω μπορει κ λιγοτερο. παλιοτερα εκανε περιπου 100 ευρω.

ειχε παρει ενα τετοιο ο πατερας μου και ειναι πανω στο πολο μου τωρα 1,5 χρονο περιπου.

διαφορα? καμια απολυτως. 30% καταναλωση σημαινει οτι εγω επρεπε να καιω 5,5-6 λιτρα/100 απο τα 7,5-8 που καιω κανονικα. μη σου πω που καιω κ περισσοτερο τωρα :)

δεν θα μιλησω για την ιπποδυναμη!! αυτα τα 15 αλογα ακομα τα κυνηγαω να τα πιασω :) (15% αυξηση καταναλωσης)

οσο για το τι ειναι ακριβως αυτο? 2 απλοι μαγνητες σε 2 κομματια πλαστικο που τα ενωνεις, τα οποια αξιζουν 1 ευρω και τα πουλανε 100+....

Ακριβώς επειδή είναι δύο μαγνήτες δεν θα έδινα ποτέ τόσα λεφτά.Ακόμη και τα 7 ευρώ στο Ebay... πολλά ήταν... πιό Polo έχεις?Εγώ σε 6N το έχω.Μες στην αθήνα ειδικά στο σταμάτα ξεκίνα κι εμένα η κατανάλωση είναι πολύ μικρη...πολλες φορές η ιδια.Στην εθνική βλέπω διαφορές.Ήθελα όμως να μας πεί και κάποιος, αν είναι οδηγός σε εταιρεία που το έβαλε τι διαφορά βλεπει.Ξέρω οτι το έχουν βάλει η ΔΕΛΤΑ η ΦΑΓΕ και καποιές άλλες.Καλό θα ήταν να βάλουμε όλοι εδώ τις προσωπικές μας εμπειρίες

Link to comment
Share on other sites

6n 16V εχω φιλε μου και δεν εχω δει πραγματικα καμια διαφορα, και απο την αρχη βεβαια πριν το βαλω δεν περιμενα να δω και κατι να σου πω την αληθεια..

και οπως σωστα ειχα διαβασει παλιοτερα (ισως και σε αυτο το φορουμ) αν υπηρχαν οντως αποτελεσματα, δεν θα το χρησιμοποιουσαν οι εταιριες στα αυτοκινητα? που βλεπεις τι αγωνας γινεται τα τελευταια χρονια ωστε να μειωθει η καταναλωση..

Link to comment
Share on other sites

Δεν το καταλαβαινω ρε παιδες.

Δηλαδη δουλευει το μοτερ με πιο φτωχο μιγμα? Αν ειναι ετσι τοτε ναι θα πηγαινει καλυτερα.

Επειδη ψηνομαι και εγω για αυτο αλλα εχω τοσες πολλες αποριες.

Edited by diMake
Link to comment
Share on other sites

Δεν το καταλαβενω ρε παιδες.

Δηλαδη δουλευει το μοτερ με πιο φτωχο μιγμα? Αν ειναι ετσι τοτε ναι θα πηγαινει καλυτερα.

Επειδη ψηνομαι και εγω για αυτο αλλα εχω τοσες πολλες αποριες.

λοιπον καταρχας τοποθετειται πανω στον σωληνα τροφοδοσιας που παει στο μοτερ. εκει προς το τελος του σωληνα κοντα στο μοτερ.

dimake δεν εχει σχεση με μιγμα κτλ εχει να κανει με ιονισμο, με λιγα λογια λεει οτι με αυτη την μεθοδο και μεσω μαγνητικου πεδιου που δημιουργει γινεται καλυτερη καυση και ως αποτελεσμα καιμε λιγοτερο, μεγαλυτερη δυναμη και λιγοτερα καυσαερια. ναι, σιγουρα... :drinks:

παντως αν θες να το δοκιμασεις παρε ενα απο το ebay να σου φυγει κ η απορια, μην παει κ δωσεις τοσα λεφτα που ζητανε αλλοι.

Link to comment
Share on other sites

λοιπον καταρχας τοποθετειται πανω στον σωληνα τροφοδοσιας που παει στο μοτερ. εκει προς το τελος του σωληνα κοντα στο μοτερ.

dimake δεν εχει σχεση με μιγμα κτλ εχει να κανει με ιονισμο, με λιγα λογια λεει οτι με αυτη την μεθοδο και μεσω μαγνητικου πεδιου που δημιουργει γινεται καλυτερη καυση και ως αποτελεσμα καιμε λιγοτερο, μεγαλυτερη δυναμη και λιγοτερα καυσαερια. ναι, σιγουρα... :drinks:

παντως αν θες να το δοκιμασεις παρε ενα απο το ebay να σου φυγει κ η απορια, μην παει κ δωσεις τοσα λεφτα που ζητανε αλλοι.

Οχι οκ ειμαι ενταξει.

Ας το δοκιμασουν αλλοι δεν θελω να κανω πειραματα.

Off Topic

Ετοιμαζω και ενα πμ..
Link to comment
Share on other sites

αν κανετε μια ερευνα στο google για ιονιστες καυσιμου θα βρειτε πολλες πληροφοριες,επιπλεον εχει συζητηθει παλαιοτερα και εδω http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=25959

Link to comment
Share on other sites

αν κανετε μια ερευνα στο google για ιονιστες καυσιμου θα βρειτε πολλες πληροφοριες,επιπλεον εχει συζητηθει παλαιοτερα και εδω http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=25959

μπραβο, με αυτο το τοπικ ειδα οτι το εχω περιπου 15 μηνες στο αυτοκινητο πλεον. μετα απο αυτο το διαστημα και μετα απο 25000 περιπου χιλιομετρα, δεν εχω δει καμια απολυτως βελτιωση. και μιλαμε για αισθητη βελτιωση γιατι οταν καποιος σου υποσχεται 13% αυξηση ιπποδυναμης, 30% οικονομια και 80% στα καυσαερια πρεπει να εισαι χαζος και να μην ξερεις καθολου το αυτοκινητο σου για να μην καταλαβεις την διαφορα. αν η διαφορα ηταν 0,1λιτρο στα 100 χλμ και μου "εδωσε" και μισο αλογο (που πολυ μου φαινεται και αυτο) δεν θα μπορουσε κανεις να το καταλαβει.

το μονο που δεν μπορω να ελεγξω ηταν τα καυσαερια (και το τελευταιο που με νοιαζει), οποτε κραταω μια επιφυλαξη μονο σε αυτο. (ακου εκει 80%.. και οι αλλοι μ@λ@κες ειναι που παιδευονται με οικολογικα για προστασιες περιβαλλοντος κτλ??)

κατι κακο δεν μου εχει δημιουργησει θελω να πιστευω (η αληθεια ειναι οτι απο τοτε ειχα παρα πολλα προβληματα-πλακα κανω ασχετα με αυτο ηταν..) οποτε οποιος θελει ας το δοκιμασει, αλλα ας μην δωσει 100 ευρω ειναι τσαμπα λεφτα, εκτος και αν θελει να τα δωσει οποτε μου τα στελνει εμενα και του στελνω 5 μαγνητες, για το αμαξι του για το σκουτερακι του για τον καυστηρα για το τουινγκο της γυναικας και το ποδηλατο του μικρου :D ετσι κ αλλιως δεν θα εχουν μεγαλη διαφορα απο τους μαγνητες που θα σας στειλουν.

σοβαρα τωρα, ας το αγορασει απο το ebay καλυτερα με πολυ λιγα χρηματα, δεν ειναι καιρος να σκορπαμε χρημα και ποσο μαλλον για αχρηστα πραγματα.

και επισης αν θελετε οικονομια, ριξτε αυτα τα λεφτα σε μπουζακια ιριδιου (ποιο καλη "επενδυση" νομιζω οτι ειναι"), αλλαξτε τροπο οδηγησης, τερμα οι κοντρες ολη τη μερα (ακους dimake?? :p ), και ας ξεκοβουμε σιγα σιγα απο το αυτοκινητο δεν ειναι αναγκη να μας κουβαλαει ολη μερα αυτο (εγω ειμαι ο πρωτος που το κανω, για σας το λεω :D ) και αλλα διαφορα tips για οικονομια, ψαξτε καλυτερα για αυτα και οχι για δηθεν πατεντες που κοροιδεουν κοσμο..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.