Jump to content
contrast61

Έφτασε Η Ώρα Για Μετατροπή Σε Gti !

Recommended Posts

Μετά από πολύ μεγάλη σκέψη κατέληξα να ψάξω για τροπέτο 20v 1.8 turbo για το MK4 Golf μου .

Είμαι έτοιμος, άλλαξα ανάρτηση και έβαλα coilovers της Jamex το χαμήλωσα 5 πόντους , έβαλα κάτι πανάλαφρες 18ρες της Oettinger με 225\40ρια λάστιχα ,βέβαια χρειάστηκαν προσθήκες γιατί έβρισκαν τα λάστιχα στα coilovers,και βρήκα και το τροπέτο ένα GTI του 2001 με 90.000χμ. και μου το δίνει 2.000 και τα δικά μου πράγματα δηλαδή όλα τα μηχανικά από το 1.600 16v μου.

Μηχανικό βρήκα μου ζήτησε με τον ηλεκτρολόγο μαζί 1.300¤ για την μετατροπή και μία εβδομάδα παράδοση.

Τώρα ψάχνω για εξατμισά καλό να αγοράσω μια ολόκληρη με 100ρι καταλύτη .

Προγραμματιστή βρήκα στην Θεσσαλονίκη έναν ξένο που έρχεται από Αγγλία και έφτιαξε πάρα πολύ καλά και το αγωνιστικό του θείου μου. Βρήκα καινούρια beck siemens 630ρια και ψάχνω για ποια τουρμπίνα και intercooler θα βάλω, φιλτροχοάνη έχω . Αγόρασα από Αγγλία μία σκάστρα της HKS την SSQV 100 Λίρες και ψάχνω να βρω τη άλλο θα χρειαστώ να φορέσω επάνω για την πρώτη φάση.

Έχει κανένας ιδέα πόσα άλογα μπορεί να έχει το αμάξι με τα πράγματα αυτά ή αν κάνω κάποιο λάθος ας με διορθώσετε .

Ευχαριστώ,

Χρήστος

Link to comment
Share on other sites

Με νορμαλ πιέσεις 260 εύκολα. Εγώ πάντως θα κούμπωνα πρώτα το μοτέρ με ότι εισαγωγή θέλεις (θα έβαζα απλό φιλτράκι ευλευθέρας)και ίσως να σκεφτόμουν κ για εξάτμιση. Τα υπόλοιπα θα τα έφτιαχνα σιγά σιγά και για να σιγουρέψω την καλή λειτουργία του μεταχει μοτέρ πρώτα, αλλά ΚΥΡΙΩΣ new_killother.gif γιατί ως άπληστος που είμαι θα ήθελα συνέχεια κιαλλη κιαλλη βελτίωση, οπότε θα εμενα με τα λίγα αλογα και θα ανέβαινα σταδιακά ώστε να χαίρομαι κ τη βελτίωση και να μη βαριέμαι και γρήγορα. Τα λεφτά που σου ζητούν είναι καλά, αλλά με κανα χιλιάρι, το πολύ, παραπάνω θα μπορούσες να βρεις και 180άρι μαμίσιο με εξατάχυτο σασμάν. Από το να κουμπώσεις μαζί με τη μετατροπή τουρμπίνες i/c μπεκ κτλ μήπως καλύτερα να έφτιαχνες το στήσιμο με τα ίδια λεφτά? Αντιστρεπτικές μπρος πίσω, φρένα κ ίσως κανα μπλοκέ που θα κάνει μεγάλη διαφορά. Sry κιόλας για όλα τα παραπάνω, δε ζήτησες στην τελική τέτοιες συμβουλές, απλά σου αναφέρω τι θα έκανα εγώ... Με το καλό να κουμπώσει η μετατροπή και να την χαρείς χωρίς προβλήματα και με ασφάλεια :rofl:

Edited by archon_rc
Link to comment
Share on other sites

Με νορμαλ πιέσεις 260 εύκολα. Εγώ πάντως θα κούμπωνα πρώτα το μοτέρ με ότι εισαγωγή θέλεις (θα έβαζα απλό φιλτράκι ευλευθέρας)και ίσως να σκεφτόμουν κ για εξάτμιση. Τα υπόλοιπα θα τα έφτιαχνα σιγά σιγά και για να σιγουρέψω την καλή λειτουργία του μεταχει μοτέρ πρώτα, αλλά ΚΥΡΙΩΣ new_killother.gif γιατί ως άπληστος που είμαι θα ήθελα συνέχεια κιαλλη κιαλλη βελτίωση, οπότε θα εμενα με τα λίγα αλογα και θα ανέβαινα σταδιακά ώστε να χαίρομαι κ τη βελτίωση και να μη βαριέμαι και γρήγορα. Τα λεφτά που σου ζητούν είναι καλά, αλλά με κανα χιλιάρι, το πολύ, παραπάνω θα μπορούσες να βρεις και 180άρι μαμίσιο με εξατάχυτο σασμάν. Από το να κουμπώσεις μαζί με τη μετατροπή τουρμπίνες i/c μπεκ κτλ μήπως καλύτερα να έφτιαχνες το στήσιμο με τα ίδια λεφτά? Αντιστρεπτικές μπρος πίσω, φρένα κ ίσως κανα μπλοκέ που θα κάνει μεγάλη διαφορά. Sry κιόλας για όλα τα παραπάνω, δε ζήτησες στην τελική τέτοιες συμβουλές, απλά σου αναφέρω τι θα έκανα εγώ... Με το καλό να κουμπώσει η μετατροπή και να την χαρείς χωρίς προβλήματα και με ασφάλεια :thumbsup:

260 ευκολα και με νορμαλ πιεσεις λιγο δυσκολα εως απιθανο!260 με τσιτα σφιγμενη wastegate-μπεκ-MAF S3 και κ03S με πιεσεις 1.6 over με 1.1 σταθερο ισως...εκει ομως ειναι τσιτα και η τουρμπινα θα δειξει για ποσο θα αντεξει 15000-25000 χλμ αναλογα ποσο σκισιμο θα τρωει και αναλογα αν ειναι καινουργια η μεταχειρισμενη!Απλα δηλαδη τρως την ζωη της τουρμπινας σου!Αν βαλεις αλλη τουρμπινα(Κ04-023 και μεγαλυτερες τουρμπινες) τα 260 ειναι πανευκολο να τα πιασεις!Για το φιλο που θελει να κανει μετατροπη ας μας πει ποσα αλογα θελει να φτασει και τι τουρμπινα θα χρειαστει γιατι αν θελει να παει απλα ενα 1ο σταδιο τα μπεκ που πηρε ειναι αχρηστα και η σκαστρα επισης δν νομιζω να δουλευει σωστα!Τα μαμα μπεκ σε 1ο σταδιο ειναι υπερ αρκετα και μια σκαστρα forge 006 ή 007 δουλευει καλυτερα απο οποιαδηποτε αλλη σκαστρα!

Edited by Golf_Mk2
Link to comment
Share on other sites

Μετά από πολύ μεγάλη σκέψη κατέληξα να ψάξω για τροπέτο 20v 1.8 turbo για το MK4 Golf μου .

Είμαι έτοιμος, άλλαξα ανάρτηση και έβαλα coilovers της Jamex το χαμήλωσα 5 πόντους , έβαλα κάτι πανάλαφρες 18ρες της Oettinger με 225\40ρια λάστιχα ,βέβαια χρειάστηκαν προσθήκες γιατί έβρισκαν τα λάστιχα στα coilovers,και βρήκα και το τροπέτο ένα GTI του 2001 με 90.000χμ. και μου το δίνει 2.000 και τα δικά μου πράγματα δηλαδή όλα τα μηχανικά από το 1.600 16v μου.

Μηχανικό βρήκα μου ζήτησε με τον ηλεκτρολόγο μαζί 1.300¤ για την μετατροπή και μία εβδομάδα παράδοση.

Τώρα ψάχνω για εξατμισά καλό να αγοράσω μια ολόκληρη με 100ρι καταλύτη .

Προγραμματιστή βρήκα στην Θεσσαλονίκη έναν ξένο που έρχεται από Αγγλία και έφτιαξε πάρα πολύ καλά και το αγωνιστικό του θείου μου. Βρήκα καινούρια beck siemens 630ρια και ψάχνω για ποια τουρμπίνα και intercooler θα βάλω, φιλτροχοάνη έχω . Αγόρασα από Αγγλία μία σκάστρα της HKS την SSQV 100 Λίρες και ψάχνω να βρω τη άλλο θα χρειαστώ να φορέσω επάνω για την πρώτη φάση.

Έχει κανένας ιδέα πόσα άλογα μπορεί να έχει το αμάξι με τα πράγματα αυτά ή αν κάνω κάποιο λάθος ας με διορθώσετε .

Ευχαριστώ,

Χρήστος

Με την τουρμπινα που θα εχει πανω το μοτερ που θα παρεις πας υπολογισε 220 αλογα μοτερ γιατι ειναι απο τις πρωτες Κ03 και ειναι μικρη...Αν βαλεις μια μεταγενεστερη Κ03 τις λεγομενες Κ03S σιγουρα θα πας παραπανω...Με καλο Intercooler-φιλτρο(το καλυτερο pipercross C0176 για μενα)-σκαστρα forge 006-εξατμιση-Κ03S και καλο προγραμμα υπολογισε 235-240 μοτερ...μετα αν ψαχτεις και αλλο με αγελαδα-σωληνωσεις IC κτλπ μπορεις να παρεις και αλλα 5-10 αλογακια...Καλα 1α σταδια 20vt βγαζουν 245-250 αλογα με 37-40 κιλα ροπη αλλα τα νουμερα ειναι υποκειμενικα γιατι στο δρομο εχει σημασια πως τα βγαζει και πως παει

Link to comment
Share on other sites

Και εγώ που είπα για 260 θεώρησα δεδομένη τη νέα τουρμπίνα i/c κτλ, καθώς τα ανέφερε σαν στάνταρ ο φίλος. Βέβαια δεν το κατέχω το θέμα, απλά απόσα έχει τύχει να διαβάσω το είπα. Αλήθεια το 180άρι με K03S δεν έβγαινε?

Link to comment
Share on other sites

η GT28rs έιναι καλή?

Θες να το κανεις σφυρηλατο το μοτερ η με μαμα εντοσθια?Δηλαδη με αυτα που θα εχει μολις το αγορασεις?

Και εγώ που είπα για 260 θεώρησα δεδομένη τη νέα τουρμπίνα i/c κτλ, καθώς τα ανέφερε σαν στάνταρ ο φίλος. Βέβαια δεν το κατέχω το θέμα, απλά απόσα έχει τύχει να διαβάσω το είπα. Αλήθεια το 180άρι με K03S δεν έβγαινε?

Με Κ03S..και 150αρια βγαινανε με Κ03S οπως το Polo-ibiza Cupra-fr ktlp

Link to comment
Share on other sites

με μαμα εντοσθια

Για να βαλεις Gt28rs που λες θες τουλαχιστον μπιελες σφυρηλατες...Εγω θα σου προτεινα να βαλεις Κ04-023 με μπεκ-μαφ S3 δηλαδη S3 setup..Περιπου 270-290 αλογα μοτερ θα εισαι!Μετα απο κει και περα το πιεζεις πολυ το μοτερ και επειδει ειναι και μετατροπη δν ξερεις σε τι κατασταση ειναι και τι πιεση εχει φαει απο τον προηγουμενο ιδιοκτητη!

Link to comment
Share on other sites

η GT28rs έιναι καλή?

Η GT28RS είναι αρκετά καλή και έχει μπει και σε πειραγμένα 20VT. Αλλά έχει διαφορετικό σκοπό και προορίζεται για ιπποδυνάμεις άνω των 300 ίππων, την στιγμή που η ΚΟ3 φτάνει τα 220 και η Κ04 τα 270. Έχει πολύ μεγάλο ρίσκο να την βάλεις χωρίς σφυρήλατα.

Κατά την γνώμη μου βέβαια είναι υπερβολή. Το καλύτερο είναι μια ΚΟ3 ή ΚΟ4 αν έχεις παραπάνω απαιτήσεις και όπως είπαν τα παιδιά με ταυτόχρονη βελτίωση της ανάρτησης κλπ.

Link to comment
Share on other sites

Άρα δηλαδή με φίλτρο (pipercross C0176) , πρόγραμμα , εξάτμιση , τουρμπίνα (Κ04-023) ,μπεκ-μαφ από S3 , και intercooler ,και σκάστρα forge 006 ή 007 θα είμαι πάνω από 250 hp?

Edited by chrismel
Link to comment
Share on other sites

Άρα δηλαδή με φίλτρο (pipercross C0176) , πρόγραμμα , εξάτμιση , τουρμπίνα (Κ04-023) ,μπεκ-μαφ από S3 , και intercooler ,και σκάστρα forge 006 ή 007 θα είμαι πάνω από 250 hp?

Ναι...Καλο θα ηταν να αλλαξεις και αγελαδα και τις σωληνωσεις που φευγουν απο το IC προς την τουρμπινα και εισαγωγη!Με ολα τα παραπανω και αυτα τα 2 που σου ειπα τωρα θα αποδοση τα μεγιστα το αμαξι σου!Απλα επειδη θα βαλεις ΜΑΦ S3 που εχει 80αρι λαιμο αντι για pipercross C0176 θα βαλεις C0186..

Edited by Golf_Mk2
Link to comment
Share on other sites

Ναι...Καλο θα ηταν να αλλαξεις και αγελαδα και τις σωληνωσεις που φευγουν απο το IC προς την τουρμπινα και εισαγωγη!Με ολα τα παραπανω και αυτα τα 2 που σου ειπα τωρα θα αποδοση τα μεγιστα το αμαξι σου!Απλα επειδη θα βαλεις ΜΑΦ S3 που εχει 80αρι λαιμο αντι για pipercross C0176 θα βαλεις C0186..

+1000 αυτό θα πει προσοχή στην λεπτομέρεια :good::good:

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ πάρα πολύ όλους σας που ασχοληθήκατε μαζί μου …..το τροπέτο έκλεισε τον άλλο μήνα θα είναι φορεμένο πάνω στο αμάξι τώρα ψάχνω για τα υπόλοιπα μια που θα το βάλω να τα βάλω όλα μαζί….αν έχει κανένας καμία άκρη να βρω τα παρελκόμενα ας αφήσει τηλέφωνο η ας πει από πού να ξεκινήσω να ψάχνω .

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.