Jump to content
Makis86

Polo Tsi 1.2 Vs Polo 1.4

Recommended Posts

Καταρχάς καλησπέρα και Χριστός Ανέστη σε όλους!Καιρό τώρα ενδιαφερόμουν για ένα αυτόματο μικρό αξιόπιστο αυτοκίνητο.Είχα καταλήξει σε Yaris,Corsa,Polo,αλλά στην συνέχεια ψάχνοντας πληροφορίες για το DSG 7-τάχυτο,δεν είχα πια το δίλημμα αυτό.Έχοντας στο μυαλό μου το Polo μου δημιούργηθηκε νέα απόρία ;) ποιο κινητήρα να επιλέξω.Από την μία το 1.4 από την άλλη το τουρμπάτο 1.2.Έχω τις εξής ερωτήσεις :

1)Ποιος κινητήρας είναι πιο αξιόπιστος(συχνότητα βλαβών,πιθανότητα να με "αφήσει" κλπ) ?

2)Ποιος κινητήρας αποδεδειγμένα έχει μικρότερη κατανάλωση ?

3)Αξίζει να πάρω το τουρμπάτο στην Trendline ή το 1.4 στην Comfortline ?

4)O 1.4 είναι αρκετός για το βάρος του αμαξιού (δεν επιζητώ επιδόσεις,απλά να μπορώ να κάνω κανένα ταξιδάκι) ?

Ευχαριστώ εκ των προτέρων πάρα πολύ.

Link to comment
Share on other sites

Γνώμη μου είναι πως πρέπει να πας να τα οδηγήσεις και τα 2. Θα καταλήξεις και μόνος σου σε αυτό που όλοι θα σου προτείνουν... 1.2 tsi... Απλά.

Link to comment
Share on other sites

Φιλε μου,εγω εχοντας 2 χρονια yaris απλα κατεληξα στο Polo TSI. Ο λογος απλος.εχεις καλυτερη οικονομια οταν πας χαλαρα,κ πιο "ανετες" επιδοσεις οταν θες να τρεξεις.Δηλαδη,δεν ειναι οτι παει απλα σφαιρα το POlo κ αργα το yaris.η διαφορα ειναι οτι εχοντας μεγαλη σχεση πχ στο κιβωτιο κανεις πιο ευκολα ενα προσπερασμα, ή σε ενα ανηφορικο κοματι στην εθνικη που πας με 100,δε θα χρειαστει 4η,αλλα ακομα κ με 6η θα ανεβει.

Κ φυσικα αν θες ενα γρηγορο προσπερασμα με ενα κατεβασμα εχεις πολλη περισσοτερη ισχυ απο εναν ατμοσφαιρικο κινητηρα.

Οποτε για μενα δεν υπαρχει λογος να πας σε 1.4

Τωρα το θεμα αξιοπιστια,αν θες αξιοπιστια παρε toyota να τελειωνεις.εξαλλου εφοσον δε θες επιδοσεις,κ το νεο yaris μια χαρα ειναι,κ ειναι σιγουρα πιο αξιπιοπιστο απο το POlo.

Ομως θεωρω οτι πιο αξιοπιστο μπορει να βγει ενα TSI απο ενα ατμοσφαιρικο.οι τελευταιοι αποτι ξερω καινε λαδια κλπ...

Το συμπερασμα λοιπον (απο συνεχες ψαξιμο τα τελευταια 4 χρονια,που εψαχνα για Yaris μεχρι κ τωρα που θα παρω μαλλον Polo λογω αλλαγης ενος Micra που εχουμε-για να εχω κατι πιο γρηγορο δλδ)

ειναι οτι polo = οικονομια,επιδοσεις,καλυτερο αυτοματο,ποιοτητα υλικων εσωτερικοι,φινιρισμα.

Yaris= αξιοπιστια (εστω πιο μεγαλη απο Polo,δεν ειναι αναξιοπιστο το polo),οικονομια αλλα με ηρεμη μονο οδηγηση (μολις το πλακωσεις καιει οσο ενα golf GT που κινειται με τον ιδιο ρυθμο (δλδ για το golf χαλαρα αλλα για yaris τερμα), κ καλη μεταπωληση. Επισης εμενα μαρεσει κ εξωτερικα

Τελος να σου πω οτι το highline αξιζει πραγματικα.οπως κ το sol plus στο yaris Που εχει κλιματισμο κ αλλαζει ολη η κονσολα,εγω το πηρα δε το μετανοιωσα καθολου.

Link to comment
Share on other sites

Αν έχεις καταλήξει στο Polo τότε πήγαινε οπωσδήποτε στο TSi, διαφορετικά πρέπει οπωσδήποτε να δεις το Yaris (και τελικά να το πάρεις ;))

Link to comment
Share on other sites

Καταρχάς καλησπέρα και Χριστός Ανέστη σε όλους!Καιρό τώρα ενδιαφερόμουν για ένα αυτόματο μικρό αξιόπιστο αυτοκίνητο.Είχα καταλήξει σε Yaris,Corsa,Polo,αλλά στην συνέχεια ψάχνοντας πληροφορίες για το DSG 7-τάχυτο,δεν είχα πια το δίλημμα αυτό.Έχοντας στο μυαλό μου το Polo μου δημιούργηθηκε νέα απόρία ;) ποιο κινητήρα να επιλέξω.Από την μία το 1.4 από την άλλη το τουρμπάτο 1.2.Έχω τις εξής ερωτήσεις :

1)Ποιος κινητήρας είναι πιο αξιόπιστος(συχνότητα βλαβών,πιθανότητα να με "αφήσει" κλπ) ?

2)Ποιος κινητήρας αποδεδειγμένα έχει μικρότερη κατανάλωση ?

3)Αξίζει να πάρω το τουρμπάτο στην Trendline ή το 1.4 στην Comfortline ?

4)O 1.4 είναι αρκετός για το βάρος του αμαξιού (δεν επιζητώ επιδόσεις,απλά να μπορώ να κάνω κανένα ταξιδάκι) ?

Ευχαριστώ εκ των προτέρων πάρα πολύ.

Για το Polo δεν το συζητάμε ή έκδοση 1,2 TSΙ δεν έχει αντίπαλο!

Σχετικά όμως με τις εκδόσεις, αν έπαιρνες ένα Yaris (που καλύτερα να πας σε Colt αν είναι να πας σε Ιαπωνικό και θα γλυτώσεις και τα τσάμπα παραπάνω χρήματα που κοστίζει το Yaris σε σχέση με το Colt) θα έσκαγες 15.500 για να πάρεις το Sol, με τα ίδια σχεδόν όμως χρήματα παίρνεις το Comfortline (3d) και με λίγα λιγότερα το Trendline.

Την έκδοση Trendline όμως μην την κοιτάξεις καθόλου. 2-3 δόσεις θα είναι επιπλέον σε πιθανό διακανονισμό η διαφορά με την έκδοση Comfortline και θα το μετανιώσεις αν πάρεις την πιο φτωχή έκδοση (θα τα σκάσεις εκ των υστέρων για να βάλεις όσα του λείπουν).

Σχετικά με τον 1,4 ταξιδάκι κάνεις και με 1000ράκι σε αυτοκινητόδρομο όμως. Γιατί μόλις βγεις σε δρόμο με 1 λωρίδα ανά κατεύθυνση και χρειαστεί να περάσεις κανένα φορτηγό θα τα βρεις λίγο σκούρα αν έχεις και βάρος με το ατμοσφαιρικό 1,4 - εκεί που με το tsi θα προσπερνάς σβέλτα και χωρίς πολλά αγκομαχητά.

Link to comment
Share on other sites

Στο Polo κατέληξα διαβάζοντας για το DSG γιατί μπορεί Corsa,Yaris να έχουν πιο πλούσιες εκδόσεις στα ίδια λεφτά,αλλά αμβιβάλλω αν συγκρίνονται το MMT και το 4-τάχυτο αυτόματο της Opel με το DSG.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.