polo123ps Posted April 14, 2010 Report Share Posted April 14, 2010 (edited) Καλησπέρα σας! Έχω ένα EOS με 25000 χλμ. γύρω στα 205ps και σκεπτόμουν να βελτιώσω κάπως τα κρατήματα. Έχει νόημα να αλλάξω μόνο αμορτισέρ, χωρίς να βάλω άλλα ελατήρια (δεν θέλω να χαμηλώσει το αμάξι για να μη βρίσκει). Έλεγα να βάλω τα bilstein τα sport. Παρακαλώ για γνώμες. Edited April 14, 2010 by ΕΛΛΗΝ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo123ps Posted April 15, 2010 Author Report Share Posted April 15, 2010 Μια απάντηση κάποιος παρακαλώ! Είναι εύκολη η απάντηση φαντάζομαι.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gtse Posted April 15, 2010 Report Share Posted April 15, 2010 σίγουρα θα σκληρύνει το αμάξι αλλά δεν θα κοπανάει το είχα κάνει στο πόλο που είχα και το αποτέλεσμα με ικανοποίησε Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo123ps Posted April 15, 2010 Author Report Share Posted April 15, 2010 σίγουρα θα σκληρύνει το αμάξι αλλά δεν θα κοπανάει το είχα κάνει στο πόλο που είχα και το αποτέλεσμα με ικανοποίησε Σ' ευχαριστώ για την απάντησή σου φίλε. Θα έχει αισθητή διαφορά στο κράτημα όμως, αφού δε θα χαμηλώσω ελατήρια;; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ACE2007 Posted April 15, 2010 Report Share Posted April 15, 2010 Μπορείς να βάλεις και Sachs perfomance ή ΚΟΝΙ κόκκινα (ημίσκληρα). Θα βελτιωθεί το κράτημα σίγουρα. Η σκληρότητα και το κοπάνημα εξαρτάται από τα ελατήρια, εφόσον δεν τα αλλάξεις θα είναι μια χαρα. Θα έχεις και βελτιωμένο κράτημα και δεν θα κοπανάει. Μαλακά (σχετικά) ελατήρια είναι τα APEX και τα B+G. Τα B+G τα είχα δοκιμάσει παλιά και δεν κοπανάγανε. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gtse Posted April 15, 2010 Report Share Posted April 15, 2010 Σ' ευχαριστώ για την απάντησή σου φίλε. Θα έχει αισθητή διαφορά στο κράτημα όμως, αφού δε θα χαμηλώσω ελατήρια;; φυσικα και θα βελτιωθει κατά πολυ θα ελεγα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
peolinio Posted April 15, 2010 Report Share Posted April 15, 2010 βαζεις bilstein Β6 sport με τα μαμα παντα ελατηρια και εισαι ο πρωτος μαγκας Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo123ps Posted April 15, 2010 Author Report Share Posted April 15, 2010 Μπορείς να βάλεις και Sachs perfomance ή ΚΟΝΙ κόκκινα (ημίσκληρα). Θα βελτιωθεί το κράτημα σίγουρα. Η σκληρότητα και το κοπάνημα εξαρτάται από τα ελατήρια, εφόσον δεν τα αλλάξεις θα είναι μια χαρα. Θα έχεις και βελτιωμένο κράτημα και δεν θα κοπανάει. Μαλακά (σχετικά) ελατήρια είναι τα APEX και τα B+G. Τα B+G τα είχα δοκιμάσει παλιά και δεν κοπανάγανε. Καλύτερα δεν είναι Bilstein? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelios_Golf 6 Posted April 15, 2010 Report Share Posted April 15, 2010 (edited) Καλύτερα δεν είναι Bilstein? Bilstein = κορυφή. Δες εδώ : http://www1.carparts-cat.com/webkat.asp?SID=0094681251291093018020&ROOT=1 Edited April 15, 2010 by STELIOS_GOLF 6 TSI Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ACE2007 Posted April 15, 2010 Report Share Posted April 15, 2010 Καλύτερα δεν είναι Bilstein? Πολύ καλά αλλά και τα άλλα είναι αξιόλογα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo123ps Posted April 16, 2010 Author Report Share Posted April 16, 2010 (edited) Το ότι δε θα χαμηλώσει;; Μήπως η δουλειά που θα κάνει θα είναι μέτρια.. με τα μαμα ελατήρια.. Ευχαριστώ πολύ όλους για τις απαντήσεις σας!! Edited April 16, 2010 by ΕΛΛΗΝ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
peolinio Posted April 16, 2010 Report Share Posted April 16, 2010 τα Β6 ειναι μελετημενα και φτιαγμενα να δουλευουν με τα μαμα ελατηρια . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo123ps Posted April 16, 2010 Author Report Share Posted April 16, 2010 τα Β6 ειναι μελετημενα και φτιαγμενα να δουλευουν με τα μαμα ελατηρια . Μου είπαν ότι υπάρχουν δύο. Ένα πιο χοντρό κι ένα πιο λεπτό... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
peolinio Posted April 16, 2010 Report Share Posted April 16, 2010 αν μπεις στον καταλογο της Bilstein θα τα δεις νομιζω το ειναι ειναι με παχος 62mm και το αλλο 65mm και τα χωριζει πχ το πιο μικρο σε fsi και τα αλλα σε gt / tsi / gti αναλογα με το βαρος παντα ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PiNiOn Posted September 4, 2010 Report Share Posted September 4, 2010 (edited) Και τα Sachs Performance είναι πολύ καλή λύση, τα έχω δοκιμάσει σε άλλο αυτοκίνητο με εργοστασιακά ελατήρια και το αποτέλεσμα ήταν πολύ καλό. Δεν είναι τόσο σκληρά όσο τα Bilstein και δεν κοπανάει. Τώρα το αν θα έχεις καλύτερα κρατήματα είναι πολύ σχετικό, σκληρότερο αμορτισέρ δεν σημαίνει απαραίτητα καλύτερο κράτημα. Καλύτερη αίσθηση και καλύτερο φρενάρισμα κλπ πχ σε ακραίες συνθήκες, τότε θα έλεγα..ΝΑΙ. Για upgrade στο θέμα ασφάλειας δώσε βάση στα ελαστικά, ποιοτικά και "φρέσκα". Edited September 4, 2010 by PiNiOn Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...