Jump to content
sickboy

Καταναλωση Λαδιου

Recommended Posts

γεια σας φιλοι, αγορασα golf V 1.6 fsi απο γερμανια με 81.000χμ και εκανα το πρωτο σερβις στα 93.000χμ.(το τελευταιο ειχε γινει στις 77.000χμ). Εβαλα λαδια 5-30 οπως και ο προηγουμενος που το ειχε (σε ολα τα σερβις 5-30 εβαζε, ή τουλαχιστον ετσι εγραφε στο βιλιο) και στα 100.000χμ δηλ 7.000χμ μετα μου αναψε λαμπακι για λαδια..επειδη αγχωθηκα εκεινη την ωρα (ημουν σε ταξιδι) συμπληρωσα με ενα λαδι που ετυχε να χω μαζι μου (αλλου τυπου) και η ενδειξη εσβησε..υποτιθεται ομως οτι τα λαδια που εβαλα θα κρατουσαν 20000χμ και ειχα σκεφτει για να ειμαι οκ να τ αλλαξω γυρω στις 17.000χμ..τι συμβαινει ετσι θα με παει?90¤ εδωσα για τα λαδια και θα με πηγαινουν 7.000χμ σαν 10-40?

Υ.Γ. το μονο προβλημα που εχει το αυτοκινητο ειναι στο σασμαν, κανει ενα θορυβο οταν αφηνω το γκαζι και ειμαι π.χ. με δευτερα σε κατηφορα. Οταν φρεναρει δηλαδη το αυτοκινητο μεσω κινητηρα

Link to comment
Share on other sites

γεια σας φιλοι, αγορασα golf V 1.6 fsi απο γερμανια με 81.000χμ και εκανα το πρωτο σερβις στα 93.000χμ.(το τελευταιο ειχε γινει στις 77.000χμ). Εβαλα λαδια 5-30 οπως και ο προηγουμενος που το ειχε (σε ολα τα σερβις 5-30 εβαζε, ή τουλαχιστον ετσι εγραφε στο βιλιο) και στα 100.000χμ δηλ 7.000χμ μετα μου αναψε λαμπακι για λαδια..επειδη αγχωθηκα εκεινη την ωρα (ημουν σε ταξιδι) συμπληρωσα με ενα λαδι που ετυχε να χω μαζι μου (αλλου τυπου) και η ενδειξη εσβησε..υποτιθεται ομως οτι τα λαδια που εβαλα θα κρατουσαν 20000χμ και ειχα σκεφτει για να ειμαι οκ να τ αλλαξω γυρω στις 17.000χμ..τι συμβαινει ετσι θα με παει?90¤ εδωσα για τα λαδια και θα με πηγαινουν 7.000χμ σαν 10-40?

Υ.Γ. το μονο προβλημα που εχει το αυτοκινητο ειναι στο σασμαν, κανει ενα θορυβο οταν αφηνω το γκαζι και ειμαι π.χ. με δευτερα σε κατηφορα. Οταν φρεναρει δηλαδη το αυτοκινητο μεσω κινητηρα

Νομιζω οτι τα λαδια αυτα δεν κανουν για το αυτκινητο σου θελει πιο χοντρα λαδια.

Δευτερον εδωσες 90 ευρω για 4 κιλα λαδι!!!

Link to comment
Share on other sites

Νομιζω οτι τα λαδια αυτα δεν κανουν για το αυτκινητο σου θελει πιο χοντρα λαδια.

Δευτερον εδωσες 90 ευρω για 4 κιλα λαδι!!!

Λογικα εννοει οτι 90 ευρω πηγε η αλλαγη λαδιων στην αντιπροσωπεια.

Φιλε sickboy oσο για τα 5w30 κοιτα το βιβλιαρακι του κατασκευαστη να δεις αν αυτα προτεινει.Ασε τι εβαζε ο προηγουμενος.Το θεμα ειναι να ξερεις τι προτεινει ο κατασκευαστης.

Link to comment
Share on other sites

Λογικα εννοει οτι 90 ευρω πηγε η αλλαγη λαδιων στην αντιπροσωπεια.

Φιλε sickboy oσο για τα 5w30 κοιτα το βιβλιαρακι του κατασκευαστη να δεις αν αυτα προτεινει.Ασε τι εβαζε ο προηγουμενος.Το θεμα ειναι να ξερεις τι προτεινει ο κατασκευαστης.

Το σερβις το εκανα εκτος αντιπροσωπειας σε ενα συνεργειο.Στο βιβλιαρακι δεν βρηκα ακομα τι γραφει αλλα ο τυπος που το ειχε εκανε σερβις στη αντιπροσωπεια επομενως..εκτος απ αυτο το ειδα και σε μια σελιδα με προτεινομεα λαδια αναλογα με το μοντελο και παλι αυτα λεει..το θεμα ειναι μηπως με το κλιμα της Κρητης ειναι φυσιολογικο να καψει 4 λιτρα 5w-30 σε 7.000χμ?Δε με οιαζει αν μου βγαινει ακριβα..εμενα το γκολφακι μου με νοιαζει να ειναι καλα γιατι καλως ή κακως να το αλλαξω και δεν μπορω και δεν θελω. Απλα θελω να ξερω τι ειναι καλο για το γκολφακι

Link to comment
Share on other sites

telika me ton hxo ebgales akrh?gt akouw kai gw kt paromoio kai sthn vw pou to phga m eipan oti einai h skastra kai trela8hka...emena to kanei otan exei kruo sini8ws...

O φιλος @sickboy εχει fsi και εσυ tsi καμια σχεση δηλαδη ενα με το αλλο.

Link to comment
Share on other sites

telika me ton hxo ebgales akrh?gt akouw kai gw kt paromoio kai sthn vw pou to phga m eipan oti einai h skastra kai trela8hka...emena to kanei otan exei kruo sini8ws...

μπα εμενα το κανει και με ζεστη..φιλε το σασμαν μου κανει τον ηχο το ξερω απλα ηθελα να ξερω τι ακριβως φταιει για να μη με πιασουν κοτσο στην αντιπροσωπεια και για να προλαβω τυχον πολυεξοδα προβληματα

Link to comment
Share on other sites

Ρολεμαν συμπλεκτη....συγχρονιζε (μπορει)....κατι αλλο....πρεπει να στο δει εναν που ασχολειται με σασμαν

Link to comment
Share on other sites

Ρολεμαν συμπλεκτη....συγχρονιζε (μπορει)....κατι αλλο....πρεπει να στο δει εναν που ασχολειται με σασμαν

αν και καταλαβαινω οτι δεν γινεται να το εχω μια ζωη χωρις να δημιουργηθει μεγαλυτερο προβλημα, ξερεις κατα ποσο μπορει κατι τετοιο να μ' αφησει στο δρομο? Ή καλυτερα, αν γενικα προκαλλει βλαβες στον κινητηρα?

Link to comment
Share on other sites

Μαγκες τελικα εβαλα 10w-40 της agip (ειναι καλο λετε?) οπως μου ειχε πει και ο μαστορας τοτε που διαλεξα τα 5w-30..δεν τα εκαψε παντως, ειδε το φιλτρο αερα και τα λαδια που μεινανε. Απλα για το κλιμα και τους δρομους της Κρητης το 5w-30 ειναι πολυ λεπτο και μου αναψε το λαμπακι. Αν και δεν ξερω τι ρολο παιζει με ρωτησε αν το αναψε στε στροφες. Οντως σε δρομο με στροφες ημουν (για οσους ξερουν στο δρομο απο Ρεθυμνο για Πλακια πριν το φαραγγι)

Link to comment
Share on other sites

καλησπερα και απο μενα κατοχος tsi 140ps το πειρα τον νοεμβριο του 2008 και εχει 41000χμ εχω βρει 2 φορες περιπου 0.5λιτρο λαδι να λειπει περιπου στα 10000χμ μετα απο το προιγουμενο service ειναι φυσιολογικο?η vw μου ειπε πως ειναι...εχει κανεις παρομοιο προβλιμα?ευχαριστω εκ τον προτερων

Link to comment
Share on other sites

Αν εννοεις οτι καθε 10000χλμ συμπληρωνεις 0,5λ λαδιου τοτε δεν θεωρειται προβλημα.

ναι αυτο ενοω πωσ στης 10000χμ μ εκαψε 0,5λαδι και χωρις να πιεζω τον κινιτιρα ιδικα οταν ειναι κρυος...ειναι φυσιολογικο?ο πατερας μ εχει το passat 1,6fsi και ποτε δεν εχει καψει το ibiza που ειχα πριν ενο το πιεζα παρα πολυ ποτε δεν μ ειχε καψει πανο απο 100-150ml στην αλλαγη βεβεα εκεινο το αλαζα καθε 10000 ενο το golf καθε 15000!κατα τα αλλα βεβεα δεν μ εχει παρουσιασει το παραμικρο το golf αν και αυτο ειναι φυσιολογικο δεν εχει βγαλει το παραμικρο

Link to comment
Share on other sites

Ειδικα στις πρωτες 10000χλμ ειναι ακομα πιο φυσιολογικο να καψει λαδι. Στη θεση σου δεν θα ανησυχουσα με τοσο μικρη καταναλωση.

Link to comment
Share on other sites

Ειδικα στις πρωτες 10000χλμ ειναι ακομα πιο φυσιολογικο να καψει λαδι. Στη θεση σου δεν θα ανησυχουσα με τοσο μικρη καταναλωση.

μαλλον δε πρεπει να ανοισιχω θα το ελενχω απλος

Link to comment
Share on other sites

παντως ενα ειναι σιγουρο. στατιστικα οσοι εχουν ελαχιστα ποσταρισματα, εχουν μεγαλυτερη πιθανοτητα να εχουν προβληματα τα αυτοκινητα τους.

και μου προκαλει εντυπωση αν μη τι αλλο πως ειναι δυνατον καποιος να κανει εγραφη και να ποσταρει μονο προβληματα. ρε μηπως μερικοι τουλαχιστον απο αυτους, δεν εχουν golf...; λεω μηπως. και συχρονως ο τι συμπτωση σε αλλα site εμφανιζονται καποιοι που βασιζομενοι σε αυτα τα ποσταρισματα, μιλανε για αξιοπιστια σε κια και τα golf το 80% στα συνεργεια......

http://www.autotriti.gr/news/preview_news_114.asp?NEWS_DATA_ID=96415

Link to comment
Share on other sites

παντως ενα ειναι σιγουρο. στατιστικα οσοι εχουν ελαχιστα ποσταρισματα, εχουν μεγαλυτερη πιθανοτητα να εχουν προβληματα τα αυτοκινητα τους.

και μου προκαλει εντυπωση αν μη τι αλλο πως ειναι δυνατον καποιος να κανει εγραφη και να ποσταρει μονο προβληματα. ρε μηπως μερικοι τουλαχιστον απο αυτους, δεν εχουν golf...; λεω μηπως. και συχρονως ο τι συμπτωση σε αλλα site εμφανιζονται καποιοι που βασιζομενοι σε αυτα τα ποσταρισματα, μιλανε για αξιοπιστια σε κια και τα golf το 80% στα συνεργεια......

http://www.autotriti.gr/news/preview_news_114.asp?NEWS_DATA_ID=96415

¶στους να ποστάρουν ότι θέλουν. Καλύτερα για έμας....ας πέρνουν άλλες "μάρκες"... :)

Link to comment
Share on other sites

παντως ενα ειναι σιγουρο. στατιστικα οσοι εχουν ελαχιστα ποσταρισματα, εχουν μεγαλυτερη πιθανοτητα να εχουν προβληματα τα αυτοκινητα τους.

και μου προκαλει εντυπωση αν μη τι αλλο πως ειναι δυνατον καποιος να κανει εγραφη και να ποσταρει μονο προβληματα. ρε μηπως μερικοι τουλαχιστον απο αυτους, δεν εχουν golf...; λεω μηπως. και συχρονως ο τι συμπτωση σε αλλα site εμφανιζονται καποιοι που βασιζομενοι σε αυτα τα ποσταρισματα, μιλανε για αξιοπιστια σε κια και τα golf το 80% στα συνεργεια......

http://www.autotriti.gr/news/preview_news_114.asp?NEWS_DATA_ID=96415

Πιθανον κατα ενα ποσοστο να ειναι ετσι.Το θεωρω ελαχιστο ομως διοτι το να μπεις σε ολοκληρη διαδικασια να γραφτεις και να αρχισεις να ποσταρεις προβληματα μονο και μονο για να καταφερεις υποτιθεται να δημιουργησεις την εντυπωση της αναξιοπιστιας, ειναι χαζο.Δε θα καταφερει κανεις να βγαλει καμια φημη για καμια μαρκα με μερικα ποσταρισματα.Ειναι δηλαδη ανουσιο για να μην πω οτι το θεωρω και ανωμαλο.Το μεγαλυτερο ποσοστο αυτων που εχουν λιγα ποσταρισματα και κυριως στα προβληματα ειναι διοτι γραφτηκαν στο φορουμ για να βρουν καποια λυση στο προβλημα τους.Και γραφουν μονο οταν εχουν προβλημα.Βασικα "εκμεταλλευονται" τις γνωσεις που υπαρχουν εδω πριν απεθυνθουν σε αντιπροσωπεια με τα γνωστα για την τσεπη τους επακολουθα.Αρκετα τετοια μελη μολις παψουν να εχουν προβλημα εξαφανιζονται και εμφανιζονται παλι για να ρωτησουν κατι οταν βρεθουν μπροστα σε αλλο προβλημα.Το εχουμε δει πολλακις το εργο αυτο.Εδω καποιοι γραφονται και μπαινουν κατευθειαν και ρωτουν στο τσατ αντι να ανοιξουν θεμα.Δεν ειναι κατι κακο ουτε περιεργο.Απλα συμβαινει...

Edited by NASOS_ea
Link to comment
Share on other sites

Πιθανον κατα ενα ποσοστο να ειναι ετσι.Το θεωρω ελαχιστο ομως διοτι το να μπεις σε ολοκληρη διαδικασια να γραφτεις και να αρχισεις να ποσταρεις προβληματα μονο και μονο για να καταφερεις υποτιθεται να δημιουργησεις την εντυπωση της αναξιοπιστιας, ειναι χαζο.Δε θα καταφερει κανεις να βγαλει καμια φημη για καμια μαρκα με μερικα ποσταρισματα.Ειναι δηλαδη ανουσιο για να μην πω οτι το θεωρω και ανωμαλο.Το μεγαλυτερο ποσοστο αυτων που εχουν λιγα ποσταρισματα και κυριως στα προβληματα ειναι διοτι γραφτηκαν στο φορουμ για να βρουν καποια λυση στο προβλημα τους.Και γραφουν μονο οταν εχουν προβλημα.Βασικα "εκμεταλλευονται" τις γνωσεις που υπαρχουν εδω πριν απεθυνθουν σε αντιπροσωπεια με τα γνωστα για την τσεπη τους επακολουθα.Αρκετα τετοια μελη μολις παψουν να εχουν προβλημα εξαφανιζονται και εμφανιζονται παλι για να ρωτησουν κατι οταν βρεθουν μπροστα σε αλλο προβλημα.Το εχουμε δει πολλακις το εργο αυτο.Εδω καποιοι γραφονται και μπαινουν κατευθειαν και ρωτουν στο τσατ αντι να ανοιξουν θεμα.Δεν ειναι κατι κακο ουτε περιεργο.Απλα συμβαινει...

+1000

Edited by STELIOS_GOLF 6 TSI
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά να ρωτήσω κάτι (που μπορεί να ακουστεί λίγο αστείο): πως μετράμε την στάθμη του λαδιού, κουμπόνωντας το στικ ή απλά ακουμπώντας το στο στόμιο?

Χτες πήγα για βενζίνη και ο τύπος επέμενε να δει τα λάδια (μεταξύ άλλων), και μου λέει θέλει επειγόντως συμπληρωμα... το καθαρίζει, το ξαναβάζει μέσα (αλλά όχι τελείως, ώστε να κουμπώσει το λαστιχένιο καπάκι του, ίσα που ακούμπησε) και βγάζει τη μέτρηση στη μέση του δείκτη (που σημαίνει συμπληρωση μέχρι 0,5 λίτρο)... όταν του είπα να το ξαναβάλει και να το βάλει όλο μέσα μέχρι να κουμπώσει, τότε η ένδειξη έδειξε στο max, αλλά ο τύπος μου είπε οτι η σωστή μέτρηση είναι η δική του!! μήπως κάνω εγώ λάθος??

ΥΓ προφανώς σε κάθε περίπτωση δεν νομίζω οτι ισχύει το "επειγόντως" που μου είπε ο τύπος για να πουλήσει και ενα λαδάκι, απλά φοβάμαι μην συμπληρώσω λάδι ενώ ισχύει το max.

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά να ρωτήσω κάτι (που μπορεί να ακουστεί λίγο αστείο): πως μετράμε την στάθμη του λαδιού, κουμπόνωντας το στικ ή απλά ακουμπώντας το στο στόμιο?

Χτες πήγα για βενζίνη και ο τύπος επέμενε να δει τα λάδια (μεταξύ άλλων), και μου λέει θέλει επειγόντως συμπληρωμα... το καθαρίζει, το ξαναβάζει μέσα (αλλά όχι τελείως, ώστε να κουμπώσει το λαστιχένιο καπάκι του, ίσα που ακούμπησε) και βγάζει τη μέτρηση στη μέση του δείκτη (που σημαίνει συμπληρωση μέχρι 0,5 λίτρο)... όταν του είπα να το ξαναβάλει και να το βάλει όλο μέσα μέχρι να κουμπώσει, τότε η ένδειξη έδειξε στο max, αλλά ο τύπος μου είπε οτι η σωστή μέτρηση είναι η δική του!! μήπως κάνω εγώ λάθος??

ΥΓ προφανώς σε κάθε περίπτωση δεν νομίζω οτι ισχύει το "επειγόντως" που μου είπε ο τύπος για να πουλήσει και ενα λαδάκι, απλά φοβάμαι μην συμπληρώσω λάδι ενώ ισχύει το max.

Το βγάζεις το σκουπίζεις με ένα χαρτί και το βάζεις μέσα μέχρι να κουμπώσει και το αφήνεις 2-3 δευτερόλεπτα. Μετά το βγάζεις και το μετράς.

Υ.Γ. Όλα αυτά όταν ο κινητήρας είναι τελείως κρύος.

Edited by STELIOS_GOLF 6 TSI
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά να ρωτήσω κάτι (που μπορεί να ακουστεί λίγο αστείο): πως μετράμε την στάθμη του λαδιού, κουμπόνωντας το στικ ή απλά ακουμπώντας το στο στόμιο?

Χτες πήγα για βενζίνη και ο τύπος επέμενε να δει τα λάδια (μεταξύ άλλων), και μου λέει θέλει επειγόντως συμπληρωμα... το καθαρίζει, το ξαναβάζει μέσα (αλλά όχι τελείως, ώστε να κουμπώσει το λαστιχένιο καπάκι του, ίσα που ακούμπησε) και βγάζει τη μέτρηση στη μέση του δείκτη (που σημαίνει συμπληρωση μέχρι 0,5 λίτρο)... όταν του είπα να το ξαναβάλει και να το βάλει όλο μέσα μέχρι να κουμπώσει, τότε η ένδειξη έδειξε στο max, αλλά ο τύπος μου είπε οτι η σωστή μέτρηση είναι η δική του!! μήπως κάνω εγώ λάθος??

ΥΓ προφανώς σε κάθε περίπτωση δεν νομίζω οτι ισχύει το "επειγόντως" που μου είπε ο τύπος για να πουλήσει και ενα λαδάκι, απλά φοβάμαι μην συμπληρώσω λάδι ενώ ισχύει το max.

Μεχρι να κουμπωσει, εκτος αυτου τα λαδια δεν μετριονται μετα απο πορεια αλλα σε ηρεμια ο κινητηρας δλδ το πρωι πριν ξεκινησεις και σε δρομο ισιο, ουτε κατηφορα, ουτε ανηφορα ουτε πεζοδρομια, κλπ

Link to comment
Share on other sites

Μεχρι να κουμπωσει, εκτος αυτου τα λαδια δεν μετριονται μετα απο πορεια αλλα σε ηρεμια ο κινητηρας δλδ το πρωι πριν ξεκινησεις και σε δρομο ισιο, ουτε κατηφορα, ουτε ανηφορα ουτε πεζοδρομια, κλπ

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις, στο βενζινάδικο το γκολφάκι είχε κάνει διαδρομή καμμιά ώρα, εγώ το μέτρησα κρύο στο γκαράζ..... Απλά σκέφτομαι οτι αν ήταν η γυναίκα μου και της λέγανε "οπωσδήποτε" μπορεί και να έβαζε, οπότε θα ξεπέρναγε το max!!!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.