capros Posted July 20, 2010 Report Share Posted July 20, 2010 τα ειπα ολα στον τιτλο πιστευω! τελευταια δεν το κινω πολυ λογω του οτι κινουμε με τα μοτο μου,δεν ξερω αν εχει επηρεασει κατι αυτο.Επισης προσφατα ειχα αλαξει τα δυο σωληνακια τροφοδοσιας (βλεπε παρακατω λινκ) http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=36970 το Σαββατο που μας περασε λοιπον ,το κινησα για μια αποσταση 50 χιλλιομετρων και διαπιστωσα στις αλαγες ταχυτητων πως το στροφομετρο παρεμενε καπου στις 1.200 στροφες (αρκετες για ρελαντι).Σταματησα να το τσεκαρω επι τοπου βγαζοντας νεκρα και ακινητοποιωντας το αμαξι.Φυσικα δεν ειχα ανναμενο τον air condition για να ξερω οτι δεν μπορει να επηρεασει κατι το ρελαντι. Οντως κρατησε το νουμερο που σας ειπα παραπανω (1.200 στροφες) αλλα μεσα σε λιγα δευτερολεπτα επεσε στα κανονικα πεδια του (800-900 στροφες δλδ). Ειναι κατι που πρεπει να κοιταξω αμεσα? Εχω την εντυπωση πως εχει να κανει με την πεταλουδα. Ακουω τις αποψεις σας Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
spiros23 Posted July 20, 2010 Report Share Posted July 20, 2010 με την πεταλουδα συνηθως ειναι αυτα τα προβληματα, αλλοτε σοβαρα και αλλες φορες οχι. πχ καποια στιγμη εμενα κρατουσε ρελαντι στις 2000 στρ... καθαρισμος και βασικες ρυθμισεις πεταλουδας λοιπον. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GOLFAKI 4 Posted July 20, 2010 Report Share Posted July 20, 2010 συμφωνω !καθαρισμος και ρυθμισμα πεταλουδας! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...