Jump to content
leoni107

Χρονισμος!Απαραδεκτο!

Recommended Posts

Το θέμα είναι ότι έχουν σπάσει ουκ ολίγα 147/156 από ιμάντα ακόμα και με 40,47,52.000 χλμ. Σε 147 έχει κοπεί ο ιμάντας εκκεντροφόρων εν κινήσει!! :D

Μεγάλη ιστορία τα TS & JTS και δεν είναι μόνο οι ιμάντες αλλά και πιστόνια :D (που έσπασε το δικό μου) μπιέλλες κλπ. Εκεί να δεις πόσο μάγκα έχουν κάνει οι Ιταλοί τον Λυμπερόπουλο και άλλους 2-3 μαντράδες μηχανών που δεν προλαβαίνανε να φέρνουν μοτέρ και να τα πουλάνε 15-30 ημέρες. Απίστευτες στιγμές θυμήθηκα... :)

...sorry για το off topic! :D

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά καλημέρα.είδα το ποστ και θέλω να βοηθήσω(οσο μπορώ)!έχω κάνει ένα αναλυτικό ποστ με το θέμα χρονισμου.βρίσκεται στο τοπικ τα πάντα για τα fsi λυσεις προβλήματα πρόληψη και έχει γίνει και αντιγραφή στο technical analysis με τιτλο γραναζι μεταβλητου χρονισμου 1.6fsi.δειτε αν θέλετε τι παίζει,εγώ το άλλαξα αλλά το γραναζι δεν ήταν κατεστραμενο,Απλα βρωμικο.εσκασα 900 ευρώ για αλλαγή που κατ εμε δεν χρειάζονταν.δεν παίζει να έχει μεγάλη διάφορα στα tsi..

Υ.Γ. Επειδή μπαίνω από κιν. Τηλ δε μπορώ να βάλω λινκ για τα θέματα.αν δεν είναι κόπος ας το κανει κάποιος mod please...

Edit:

Links: Γρανάζι Μεταβλητού Χρονισμού 1,6 Fsi

Edited by Speedy
Προσθήκη link
Link to comment
Share on other sites

συμφωνω οτι το αμαξι με δυο βλαβες δε γινεται αξιοπιστο αλλα διαφωνω οτι τα ιαπωνικα βγαζουν βλαβες οπως τα γερμανικα η τα βελγικα golf(!)...μπορει να εχουμε στα γκολφ στιβαροτητα, κρατηματα και παθητικη ασφαλεια αλλα κανενα μοτερ (1.4 - 1.6cc)ευρωπαικο δε συγκρινεται με ενα Honda η Toyota....μην τα θελουμε ολα δικα μας....!!!

Link to comment
Share on other sites

συμφωνω οτι το αμαξι με δυο βλαβες δε γινεται αξιοπιστο αλλα διαφωνω οτι τα ιαπωνικα βγαζουν βλαβες οπως τα γερμανικα η τα βελγικα golf(!)...μπορει να εχουμε στα γκολφ στιβαροτητα, κρατηματα και παθητικη ασφαλεια αλλα κανενα μοτερ (1.4 - 1.6cc)ευρωπαικο δε συγκρινεται με ενα Honda η Toyota....μην τα θελουμε ολα δικα μας....!!!

Φιλε μου το μοτερ σαν μοτερ με την κλειστη ενοια, συγκρινεται και παρα συγκρινεται αυτο που δεν συγκρινεται ειναι τα περιφεριακα στοιχεια της μηχανης που λογο του πληθους τους αλλα κ του οτι δουλευουν σε τουρμπο μηχανες εχουν λιγοτερη αξιοπιστια.

Γ να εβγαζε η χοντα που καιει τοσα λαδια''κυριος στα τυπε-ρ type-s''ενα τοσο περιπλοκο μοτερ να σου ελεγα εγω, τουλαχιστον εμενα το tsi δεν καιει ουτε σταγονα οπως σχεδον ολα τα tsi, σε αντιθεση με τα ''γρηγορα μοτερ'' της χοντα.

ο 1.4 v-tec της χοντα εχει 100hp σε αντιθεση με τον τσι που στην εκδοση του κουπρα βγαζει 200hp τα διπλασια δλδ με ενα λιτρο περισσοτερη καταναλωση βενζινης και λιγοτερη λαδιου.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.