ACE2007 Posted August 3, 2010 Report Share Posted August 3, 2010 Το θέμα είναι ότι έχουν σπάσει ουκ ολίγα 147/156 από ιμάντα ακόμα και με 40,47,52.000 χλμ. Σε 147 έχει κοπεί ο ιμάντας εκκεντροφόρων εν κινήσει!! Μεγάλη ιστορία τα TS & JTS και δεν είναι μόνο οι ιμάντες αλλά και πιστόνια (που έσπασε το δικό μου) μπιέλλες κλπ. Εκεί να δεις πόσο μάγκα έχουν κάνει οι Ιταλοί τον Λυμπερόπουλο και άλλους 2-3 μαντράδες μηχανών που δεν προλαβαίνανε να φέρνουν μοτέρ και να τα πουλάνε 15-30 ημέρες. Απίστευτες στιγμές θυμήθηκα... ...sorry για το off topic! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stelios1.6fsi Posted August 4, 2010 Report Share Posted August 4, 2010 (edited) Παιδιά καλημέρα.είδα το ποστ και θέλω να βοηθήσω(οσο μπορώ)!έχω κάνει ένα αναλυτικό ποστ με το θέμα χρονισμου.βρίσκεται στο τοπικ τα πάντα για τα fsi λυσεις προβλήματα πρόληψη και έχει γίνει και αντιγραφή στο technical analysis με τιτλο γραναζι μεταβλητου χρονισμου 1.6fsi.δειτε αν θέλετε τι παίζει,εγώ το άλλαξα αλλά το γραναζι δεν ήταν κατεστραμενο,Απλα βρωμικο.εσκασα 900 ευρώ για αλλαγή που κατ εμε δεν χρειάζονταν.δεν παίζει να έχει μεγάλη διάφορα στα tsi.. Υ.Γ. Επειδή μπαίνω από κιν. Τηλ δε μπορώ να βάλω λινκ για τα θέματα.αν δεν είναι κόπος ας το κανει κάποιος mod please... Edit: Links: Γρανάζι Μεταβλητού Χρονισμού 1,6 Fsi Edited August 8, 2010 by Speedy Προσθήκη link Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
george_571 Posted August 11, 2010 Report Share Posted August 11, 2010 συμφωνω οτι το αμαξι με δυο βλαβες δε γινεται αξιοπιστο αλλα διαφωνω οτι τα ιαπωνικα βγαζουν βλαβες οπως τα γερμανικα η τα βελγικα golf(!)...μπορει να εχουμε στα γκολφ στιβαροτητα, κρατηματα και παθητικη ασφαλεια αλλα κανενα μοτερ (1.4 - 1.6cc)ευρωπαικο δε συγκρινεται με ενα Honda η Toyota....μην τα θελουμε ολα δικα μας....!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
muscarius Posted August 11, 2010 Report Share Posted August 11, 2010 συμφωνω οτι το αμαξι με δυο βλαβες δε γινεται αξιοπιστο αλλα διαφωνω οτι τα ιαπωνικα βγαζουν βλαβες οπως τα γερμανικα η τα βελγικα golf(!)...μπορει να εχουμε στα γκολφ στιβαροτητα, κρατηματα και παθητικη ασφαλεια αλλα κανενα μοτερ (1.4 - 1.6cc)ευρωπαικο δε συγκρινεται με ενα Honda η Toyota....μην τα θελουμε ολα δικα μας....!!! Φιλε μου το μοτερ σαν μοτερ με την κλειστη ενοια, συγκρινεται και παρα συγκρινεται αυτο που δεν συγκρινεται ειναι τα περιφεριακα στοιχεια της μηχανης που λογο του πληθους τους αλλα κ του οτι δουλευουν σε τουρμπο μηχανες εχουν λιγοτερη αξιοπιστια. Γ να εβγαζε η χοντα που καιει τοσα λαδια''κυριος στα τυπε-ρ type-s''ενα τοσο περιπλοκο μοτερ να σου ελεγα εγω, τουλαχιστον εμενα το tsi δεν καιει ουτε σταγονα οπως σχεδον ολα τα tsi, σε αντιθεση με τα ''γρηγορα μοτερ'' της χοντα. ο 1.4 v-tec της χοντα εχει 100hp σε αντιθεση με τον τσι που στην εκδοση του κουπρα βγαζει 200hp τα διπλασια δλδ με ενα λιτρο περισσοτερη καταναλωση βενζινης και λιγοτερη λαδιου. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...