Sotos.G Posted August 2, 2010 Report Share Posted August 2, 2010 (edited) Καλημέρα φίλοι μου Μετά από 3,5 χρόνια από το golfaki( tsi 140 ) μου έβγαλε και εμένα το 2 πρόβλημα μετά την αλλαγή συγχρόνιζε. Πήγαινα στον δρόμο και μετά τις 3-3500 στροφές έκοβε και πήγαινε σαν ατμοσφαιρικό. Το περίεργο τις υπόθεσης είναι ότι το κόψιμο αυτό μου το έκανε μόνο μεσημεριανές Ώρες με τρελή ζεστη. Από τις 7 και μετά το απόγευμα και πρωινές ώρες το αυτοκίνητο Οργώνει εχει τρελή δύναμη. Το πάω στην αντιπροσωπεία και μου αλλάζουν μια Ν249 αλλά μόλις σήμερα μου κάνει και πάλι τα ιδία τρελά κοψίματα μόνο μεσημεριανές ώρες με ζέστη άνω των 34 βαθμών. Τι σκατα να κανο? Να κυκλοφορώ μόνο βράδια? Help me!!! Τι λέτε να φταίει ? Edited August 10, 2010 by Speedy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maxy Posted August 2, 2010 Report Share Posted August 2, 2010 Καλημέρα φίλοι μου Μετά από 3,5 χρόνια από το golfaki( tsi 140 ) μου έβγαλε και εμένα το 2 πρόβλημα μετά την αλλαγή συγχρόνιζε. Πήγαινα στον δρόμο και μετά τις 3-3500 στροφές έκοβε και πήγαινε σαν ατμοσφαιρικό. Το περίεργο τις υπόθεσης είναι ότι το κόψιμο αυτό μου το έκανε μόνο μεσημεριανές Ώρες με τρελή ζεστη. Από τις 7 και μετά το απόγευμα και πρωινές ώρες το αυτοκίνητο Οργώνει εχει τρελή δύναμη. Το πάω στην αντιπροσωπεία και μου αλλάζουν μια Ν249 αλλά μόλις σήμερα μου κάνει και πάλι τα ιδία τρελά κοψίματα μόνο μεσημεριανές ώρες με ζέστη άνω των 34 βαθμών. Τι σκατα να κανο? Να κυκλοφορώ μόνο βράδια? Help me!!! Τι λέτε να φταίει ? Δεν στο εκαναν log στον εγκεφαλο να δουν αν βγαζει κανενα σφαλμα? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted August 2, 2010 Report Share Posted August 2, 2010 Να αλλάξεις και την μεταγωγής του τούρμπο Ν75, αυτες πανε μαζι, η Ν75 δεν "χτυπαει" στο διαγνωστικό. http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=35094 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
muscarius Posted August 5, 2010 Report Share Posted August 5, 2010 n75 σιγουρα...γνωστο προβλημα ειχα κ εγω το ιδιο... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ksalex Posted August 8, 2010 Report Share Posted August 8, 2010 επειδη υποπτευομαι κ εγω το ιδιο προβλημα παω προχθες στην αντιπροσωπεια. το σκαναρει και μου δειχνει την οθονη. ολα εγραφαν οκ. μου λεει δεν εχεις κατι αν ηταν θα εβγαζε σφαλμα.ουτε καμια ν75 ουτε τπτ. μα του λεω η ν75 δεν φαινεται στο διαγνωστικο. ναι μου λεει αλλα μετραει υπερπληρωση και κατι αλλα οποτε εμμεσα βγαζει το σφαλμα για ν75. επειδη αυριο θα παω για βολτα με τον τεχνικο τι να κανω ρε παιδια? το αμαξι κοβει μετα τις 3000 στροφες. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted August 8, 2010 Report Share Posted August 8, 2010 επειδη υποπτευομαι κ εγω το ιδιο προβλημα παω προχθες στην αντιπροσωπεια. το σκαναρει και μου δειχνει την οθονη. ολα εγραφαν οκ. μου λεει δεν εχεις κατι αν ηταν θα εβγαζε σφαλμα.ουτε καμια ν75 ουτε τπτ. μα του λεω η ν75 δεν φαινεται στο διαγνωστικο. ναι μου λεει αλλα μετραει υπερπληρωση και κατι αλλα οποτε εμμεσα βγαζει το σφαλμα για ν75. επειδη αυριο θα παω για βολτα με τον τεχνικο τι να κανω ρε παιδια? το αμαξι κοβει μετα τις 3000 στροφες. Μλκς σου λέει, πες του να σου αλλαξει την N75 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted August 8, 2010 Report Share Posted August 8, 2010 Μλκς σου λέει, πες του να σου αλλαξει την N75 +1 η Ν75 δε βγαζει ουτε εμμεσα ουτε αμμεσα σφαλμα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ksalex Posted August 9, 2010 Report Share Posted August 9, 2010 το πηγε σημερα βολτα ο τεχνικος και το μπουρδ@λο τουρμπιζει κανονικα και σφυριζει σαν πουλακι! μαλλον τον φοβηθηκε. .τελοσπαντων.μου λεει παρακολουθησε το και πες μου, τωρα δε μπορω να κανω κατι γιατι τουρμπιζει κανονικα.του λεω οτι το αμαξι δε τραβαει οπως πριν και μου λεει να το παω μεσα μια μερα για να το μετρησει και κρυο και ζεστο κ να δει μηπως φταει η βαλβιδα γιατι μπορει να εχει την παλια και οχι τη βελτιωμενη!!σας θυμιζει κατι? (Ν75?) ναι καλα διαβασατε.εμμεσως παραδεχτηκε οτι η παλια εχει θεμα και αν βρει διαφορες στις μετρησεις θα την αλλαξει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted August 9, 2010 Report Share Posted August 9, 2010 Ρε συ φιλε μονο τα δρομολογια που εχεις κανει σε αυτον φτανουν Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
muscarius Posted August 9, 2010 Report Share Posted August 9, 2010 μην ζητας καν την συμβουλη του πες του αλλαξε την κ τελος... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speedy Posted August 9, 2010 Report Share Posted August 9, 2010 μην ζητας καν την συμβουλη του πες του αλλαξε την κ τελος... + 1 ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ksalex Posted August 10, 2010 Report Share Posted August 10, 2010 Νικο τι να κανω ? αφου μονο ετσι βρισκεις ακρη με την αντιπροσωπεια. με το να τους ζαλιζεις συνεχεια. παντως αφου ειπε οτι θα το κοιταξει θα κλεισω ραντεβου να το αφησω μεσα και θα του πω αλλαξε τη να τελειωνουμε.ιδωμεν. υγ. παντως ειναι πολυ ερασιτεχνες οσες γνωσεις και να διαθετουν. αν μου την αλλαζε κατευθειαν και εδειχναν ενδιαφερον καθε φορα που παω, ειλικρινα θα συνεχιζα στην αντιπροσωπεια και μετα την εγγυηση.αυτοι επιμενουν στη λογικη του να ξεπεταξουν τον πελατη.κριμα για αυτους... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
muscarius Posted August 10, 2010 Report Share Posted August 10, 2010 Νικο τι να κανω ? αφου μονο ετσι βρισκεις ακρη με την αντιπροσωπεια. με το να τους ζαλιζεις συνεχεια. παντως αφου ειπε οτι θα το κοιταξει θα κλεισω ραντεβου να το αφησω μεσα και θα του πω αλλαξε τη να τελειωνουμε.ιδωμεν. υγ. παντως ειναι πολυ ερασιτεχνες οσες γνωσεις και να διαθετουν. αν μου την αλλαζε κατευθειαν και εδειχναν ενδιαφερον καθε φορα που παω, ειλικρινα θα συνεχιζα στην αντιπροσωπεια και μετα την εγγυηση.αυτοι επιμενουν στη λογικη του να ξεπεταξουν τον πελατη.κριμα για αυτους... +10000 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cherouvim13 Posted August 10, 2010 Report Share Posted August 10, 2010 Και εμένα κόβει πολύ και μου παρουσιάζει και καθυστέρηση μέχρι να πάρει τα πάνω του και το νιώθω κάπως σαν ένα κενό διάστημα περίπου 1 με 2 δευτερολέπτων στο πάτημα του γκαζιού .Επίσης και εμένα δεν μου έβγαλε σφάλμα στο διαγνωστικό όμως εγώ το αισθάνομαι αδύναμο το αμάξι και σε συνδυασμό και με το βάρος δεν με ικανοποιεί η απόδοση. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
muscarius Posted August 10, 2010 Report Share Posted August 10, 2010 Και εμένα κόβει πολύ και μου παρουσιάζει και καθυστέρηση μέχρι να πάρει τα πάνω του και το νιώθω κάπως σαν ένα κενό διάστημα περίπου 1 με 2 δευτερολέπτων στο πάτημα του γκαζιού .Επίσης και εμένα δεν μου έβγαλε σφάλμα στο διαγνωστικό όμως εγώ το αισθάνομαι αδύναμο το αμάξι και σε συνδυασμό και με το βάρος δεν με ικανοποιεί η απόδοση. τι αμαξι εχεις?αυτο στο πατημα του γκαζιου ειναι το ηλεκτρονικο γκαζι κ το κανουν ολα αν δεν βλεπεις κατι συγκεκριμενο οπως σκαλοπατη μειωμενης αποδοσης περιπου στις 3000-3500 η κατι τετοιο απλα δεν σου επαρκουν τα αλογα μπορεις να πας και σε προγραμμα...Υπαρχουν πολυ αξιοπιστες λυσεις... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cherouvim13 Posted August 10, 2010 Report Share Posted August 10, 2010 Εχω το golf V gt sport tsi 140ps αγορασμένο μάιο 2009 και τωρα έχει 12.000 χλμ.Τα άλογα καλα είναι και το αμάξι το λατρεύω και θα το έχω για πολλά χρόνια πρώτα ο θεός απλά αυτό το κόψιμο είναι ενοχλητικό στην επιτάχυνση.Φίλοι μου που το οδήγησανε το παρατήρησαν αυτοί πρώτα και μετά το κατάλαβα και εγώ Σε κάποια ανοίγματα πάλι με fiat punto 120 ps αλλά ελαφρύτερα έχασα έδαφος εύκολα λόγω αυτού του <<κολλήματος>>.Τέλος ενημερώθηκα πως ρόλο παίζει η εισαγωγή ζεστού αέρα που επιρεάζει τα μοτέρ Tsi με μείωση απόδοσης.Παράδειγμα είναι πως στην Σάμο τις πρωινές ώρες που έχει ψυχρούλα το αμάξι το ένιωσα να ξεπετάγεται πιο άνετα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
muscarius Posted August 11, 2010 Report Share Posted August 11, 2010 Ναι αυτο εχει να κανει με την (μειωμενη στα δικα μας) αποδοση του intercooler...αλλα η καθυστεριση στο αποτομο πατημα του γκαζιου μονο με το ηλεκτρονικο γκαζι.Θα σου προτεινα να δοκιμαζεις να ανοιγεις το γκαζι ποιο γραμικα δεν θα υπαρχει αυτο το κενο και θα χανεις λιγοτερο σε αποκριση. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted August 11, 2010 Report Share Posted August 11, 2010 (edited) Αν μπορειτε να καταλαβετε τοσο ευκολα κ εντονα την πτωση αποδοσης αναλογα με την εξωτερικη θερμοκρασια τι να πω;Μπραβο σε σας και αισχος στους κατασκευαστες του TSI.Φιλε μου ασε τα περι πρωινων μεσημεριανων κλπ και κοιτα να ψαξεις να δεις που οφειλεται το κοψιμο.Σε μενα οφειλοταν σε προβλημα της Ν75.Τα σημερινα τουρμπο δεν ειναι σαν του 80.Και δεν "πεθαινουν" το Καλοκαιρι και ξαναζωντανευουν τα κρυα πρωινα ή το Χειμωνα. Edited August 11, 2010 by NASOS_ea Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cherouvim13 Posted August 11, 2010 Report Share Posted August 11, 2010 Οκ φίλε μου και να σου ζητήσω συγνώμη που απλά αρκετοί λέμε ότι υπάρχει πτώση απόδοσης.Μάλλον η ιδέα μας θα είναι όλων μας .Επίσης οι κατασκευαστές θα το έλεγαν στον κοσμάκη αν υπήρχε πρόβλημα με τις ζέστες για να αυξήσουνε τις πωλήσεις. Σίγουρα κάποιο μειονέκτημα θα έχει ο ΤSI και αυτό νομίζω ότι είναι η απόδοση με ζέστη και τους κατασκευαστές δεν τους κόφτει και πολύ αν στην ελλαδίτσα έχουμε πλέον 6 μήνες καλοκαίρι τον χρόνο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
diMake Posted August 11, 2010 Report Share Posted August 11, 2010 Δεν υπαρχει μειωση τον καλοκαιρι. Υπαρχει μειωση οταν το ξεπατωνεις ητε ειναι χειμωνας ητε καλοκαιρι. ΑΠΛΑ το καλοκαιρι θα αρχισει στα 10 πατηματα να "({κοβει})" ενω το χειμωνα στα 15... Γνωμη μου φυσικα ετσι.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
YORK1991 Posted August 12, 2010 Report Share Posted August 12, 2010 Θα συμφωνησω με τα δυο παιδια πιο πανω. Δεν υπαρχει υστερηση στην αποδοση στα tsi το καλοκαιρι τουλαχιστον τοση οση να φαινεται. Ο πιο αραιος αερας εισαγωγης, λογω θερμοκρασιας του, δεν επηρεαζει μονο τα τουρμπο αλλα και τα ατμοσφαιρικα στον ιδιο βαθμο. Τα σημερινα τουρμπο δεν εχουν καμμια σχεση με τα πιο παλια. Εφοσον ο φιλος εχει αυτο το προβλημα στην αποδοση θα πρεπει να το κοιταξει σωστα σε συνεργειο γιατι σιγουρα ειναι μηχανικο το προβλημα (Ν75/249) και οχι λογω εξωτερικης θερμοκρασιας. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted August 12, 2010 Report Share Posted August 12, 2010 (edited) Οκ φίλε μου και να σου ζητήσω συγνώμη που απλά αρκετοί λέμε ότι υπάρχει πτώση απόδοσης.Μάλλον η ιδέα μας θα είναι όλων μας .Επίσης οι κατασκευαστές θα το έλεγαν στον κοσμάκη αν υπήρχε πρόβλημα με τις ζέστες για να αυξήσουνε τις πωλήσεις. Σίγουρα κάποιο μειονέκτημα θα έχει ο ΤSI και αυτό νομίζω ότι είναι η απόδοση με ζέστη και τους κατασκευαστές δεν τους κόφτει και πολύ αν στην ελλαδίτσα έχουμε πλέον 6 μήνες καλοκαίρι τον χρόνο Δεν τιθεται θεμα συγγνωμης φυσικα.Μπορω να σου βρω ενα σωρο ιδιοκτητες Tsi που λενε ακριβως το αντιθετο οτι δεν καταλαβαινουν διαφορα.Εγω προσωπικα το εχω δωσει και σε φιλους κ ουτε εκεινοι καταλαβαινουν κατι.Βεβαια αυτοι δεν το οδηγουν συνεχως αλλα εγω που το ξερω το αμαξι μου δεν εχει διαφορα.Εκτος αν συμβαινει αυτο που λεει ο φιλος ποιο πανω οτι αν του πινεις το αιμα λογικο ειναι οτι σε συνθηκες αυξημενης θερμοκρασιας θα παρατηρησεις μια πτωση αποδοσης πιο γρηγορα απ'οτι το Χειμωνα.Σε λογικα πλαισια ομως δεν πρεπει να παρατηρεις διαφορα.Και στην τελικη, αν η διαφορα φθανει στον οδηγο, σημαινει οτι πλεον ειναι μεγαλη η πτωση.Διοτι τις πολυ μικρες πτωσεις αποδοσης δεν τις αντιλαμβανεσαι αισθητικα παρα μονο με μετρησεις ακριβειας.Αν λοιπον βλεπεις αισθητη διαφορα θελει ψαξιμο.Αυτο ειπα και στον φιλο. Edited August 12, 2010 by NASOS_ea Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thanos.k Posted August 15, 2010 Report Share Posted August 15, 2010 (edited) ξαναλεω ... οι μετρησεις μου με 7 αλλα και με 35 αλλα και 39 βαθμους λενε ενα πραγμα ...οτι η διαφορα ειναι πολυ μικρη της ταξης του λαθους χρονομετρησης 300-400msec στα 14 δευτερολεπτα ... (50-150 με 3η) 95αρα ιδια ποσοτητα καυσιμου 2 ατομα. http://www.youtube.com/watch?v=c5_V3sZWwbY Edited August 15, 2010 by thanos katsas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
diMake Posted August 15, 2010 Report Share Posted August 15, 2010 Off Topic Στα 150 ακουστηκε το "οριο" ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelios_Golf 6 Posted August 15, 2010 Report Share Posted August 15, 2010 Off Topic Στα 150 ακουστηκε το "οριο" ? Το όριο που έχει βάλει ακούστηκε λογικά. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...