TSI140 Posted August 22, 2010 Report Share Posted August 22, 2010 Λοιπον παιδια καλησπερα....!! Τοσο καιρο διαβαζα διαβαζα διαβαζα μεσα στο forum ωσπου πηρα την αποφαση να γραφτω για να παραθεσω μερικες ερωτησεις - αποριες - προβλημα??....εεεεε θα δειξει...! Κατοχος `TSI GOLF V μοντελο 2006 με 48.500χλμ το οποιο το πηρα μεταχειρισμενο απο ιδιωτη σε κατασταση εργοστασιακη,και επειτα απο εξονιχυστικο ελεγχο εχει 3 -4 μερες εχω καποια θεματα. Καταρχας το αμαξι τουρμπιζει κανονικοτατα και οι αλλαγες γινονται πολυ σωστα οποτε ακομα δεν εχω τα γνωστα 2 θεματα. Το 1ο service το ειχε κανει ΕΤΕΑ και το 2ο σε ενα εξιδικευμενο συνεργειο VW στην Μοναστηριου. Ομως.....τωρα σε περιπου 500χλμ εχω service να το κανω , και προχτες που το εβαλα μπροστα το αμαξι σαν να χαρχαλιζε απο μπροστα αριστερα σαν κατι να ακουμπουσε κατι...μια το κανει μια οχι...λεω οκ....ας αλλαξω βενζινη μπας και....αλλαζω βαζω αλλη...παω ενα ταξιδακι μεχρι το χωριο μολις φτανω εκει που περιμενω κανα 3' πριν το σβησω το ακουω στο ρελαντι παλι τον ιδιο ηχο. Λεω θα το τσεκαρω να τους το πω στην ΕΤΕΑ......Ομως ελα ντε ειχα 1 ακομα θεμα...παω να βαλω μπροστα και το αμαξι δεν επαιρνε...!!!! Συνηθως οταν δεν εχει μπαταρια δεν ακουγεται τιποτα απο μεριας μιζας, αλλα εμενα με το που πηγαινα να το βαλω εκανε το μοτερ εναν ηχο τακ τακ τακ τακ τακ και παπαλα....ερχεται που λετε παιδια η οδικη βοηθεια εχει αυτος ενα τσουτσουνι στο χερι το βαζει στην μπαταρια...λεει βαλε μπροστα , βαζω αμεσως πηρε. Λεω ΟΚ μπαταρια...παω στον ηλεκτρολογο μετραει την μπαταρια μου, (εν το μεταξυ επικοινωνω με τον πρπηγουμενο ιδιοκτητη και μου λεει πως εχει πανω την μαμισια απο την ημερα που το πηρε το αμαξι), μετραει την μπαταρια λεει οτι ειναι μια χαρα δεν χανει καθολου και φυσικα δεν προτινει αλλαγμα.Εγω απο κολλημα την αλλαζω να ειμαι ησυχος.Και ενα τελευταιο οτι εχω τον συναγερμο της ΕΤΕΑ που κανει δωρο (κακια ωρα) αφου ο προηγουμενος ιδιοκτητης τον ειχε επανω , και τι κανει , οταν κλειδωνω το αμαξι και εχω κατεβασμενα τα παραθυρα κρατωντας πατημενο το κουμπι ανεβαινουν ολα τα παραθυρα αλλα παντα καποιο τυχαια παραθυρο θα κολλησει στην μεση. Μετα πρεπει να βαλω το κλειδι στην μιζα να το κατεβασω χειροκινητα αφου παλι με το κουμπι του τηλεκοντρολ δεν κατεβαινει. Σημειοτεον ειμαι μπροστα απο το αμαξι ,εχω δοκιμασει να κλειδωσω το αμαξι και με το κλειδι απο την πορτα οδηγου και παλι το ιδια ειτε στο κατεβασμα ειτε στο ανεβασμα.Τωρα τι παιζει ιδεα δεν εχω..τι λαδι εβαλε εκεινο το συνεργειο ιδεα δεν εχω , γιατι δεν επαιρνε μπροστα ιδεα δεν εχω και μεσα στο φορουμ δεν βρηκα κατι παραπλησιο , ισως ο συναγερμος ειναι για το αναθεμα το ξερω ηδη εχω κλεισει ραντεβου για να βαλω Clrifford , γιατι χαρχαλιζει το μοτερακι δεν ξερω .......πολυ λενε οτι θελει και ξεμπουκωμα το αμαξι γιατι ο προηγουμενο ιδιοκτητης το πηγαινει απο Σταυρουπολη - κεντρο και μετα σπιτι δεν εκανε τπτ παραπανω..! Αναμενω πιθανες λυσεις συμπαραστασεις παιδια.....!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted August 22, 2010 Report Share Posted August 22, 2010 Καλως ορισες Λυσεις σε ποιο προβλημα δεν εντοπισα κατι, μονο μια γενικη περιγραφη. Εκτος απο τα παραθυρα που θα σου πρότεινα να τα κλείνεις παντα απο μεσα και ποτε με τον συναγερμο. Κλεινουν απο μεσα κανονικα?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thanos.k Posted August 22, 2010 Report Share Posted August 22, 2010 Μαλλον κατι ακουμπαει σε καποιο κινητο μερος λογικα σε καποιο βεντιλατερ...ουκ ολιγα περιστατικα με τετοιο θεμα που λυνεται πολυ απλα με την χρηση εκει που πρεπει δεματικων . Οσο για την μπαταρια ...βαλε τον νεο συναγερμο και βλεπεις... συνηθως οι φτηνοι συναγερμοι τα κανουν αυτα .Ειδικα μετα απο 1-2 χρονια ... Κανε και ενα check στην Ν75 και στην σκαστρα ...Γιατι αν εχεις τα παλια ανταλλακτικα το κακο θα σε βρει καποια στιγμη ... εξαλου μια φορα στα 2 χρονια να τα αλλαζουμε δεν ειναι κακο ουτε πολυεξοδο. ασφαλη και τουρματα χιλιομετρα φιλε Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TSI140 Posted August 22, 2010 Author Report Share Posted August 22, 2010 Εμμμμμ βασικα το θεμα ποιο ειναι , οτι ακομα και καμια φορα απο μεσα το παραθυρο που κολλησε δεν κλεινει παντα με τον διακοπτη μεσα απο το αμαξι. Το θεμα ειναι πως αν αλλαξω συναγερμο και συνεχιζει να μου το κανει τοτε κατι αλλο θα ειναι αν ειναι θεμα συναγερμου. Ισως ναι μπλοκαρε ο συναγερμος την εκκινηση του μοτερ , αλλα μετα την αλλαγη μπαταριας ολα καλα (προς το παρων) . Το σιγουρο λετε ειναι οτι θα βγαλει τα 2 κλασσικα προβληματα ε?? Χμμμ...... καταλαβα.....απο λαδακι αυριο θα μαθω τι φορεσανε στο τελευταιο service που εκαναν στο αμαξι γιατι και αυτο παιζει τον ρολο του. Παιζει να θελει τπτ απο ιμαντα μερια αλλαγη τπτ ?? Μπορει να οφειλετε ο ηχος εκτος απο κατι που ειναι χαλαρο , σε θεμα λαδιου ή βενζινης?Δλδ τοσο ευαισθητα ειναι τα μοτοτρια μας??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ekaradimos Posted August 23, 2010 Report Share Posted August 23, 2010 Εμμμμμ βασικα το θεμα ποιο ειναι , οτι ακομα και καμια φορα απο μεσα το παραθυρο που κολλησε δεν κλεινει παντα με τον διακοπτη μεσα απο το αμαξι. Το θεμα ειναι πως αν αλλαξω συναγερμο και συνεχιζει να μου το κανει τοτε κατι αλλο θα ειναι αν ειναι θεμα συναγερμου. Ισως ναι μπλοκαρε ο συναγερμος την εκκινηση του μοτερ , αλλα μετα την αλλαγη μπαταριας ολα καλα (προς το παρων) . Το σιγουρο λετε ειναι οτι θα βγαλει τα 2 κλασσικα προβληματα ε?? Χμμμ...... καταλαβα.....απο λαδακι αυριο θα μαθω τι φορεσανε στο τελευταιο service που εκαναν στο αμαξι γιατι και αυτο παιζει τον ρολο του. Παιζει να θελει τπτ απο ιμαντα μερια αλλαγη τπτ ?? Μπορει να οφειλετε ο ηχος εκτος απο κατι που ειναι χαλαρο , σε θεμα λαδιου ή βενζινης?Δλδ τοσο ευαισθητα ειναι τα μοτοτρια μας??? Το TSi έχει καδένα (έχουμε μάλλον το ίδιο), οπότε η αλλαγή πρέπει να γίνεται στις 90000 Km. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nrgakos3 Posted August 23, 2010 Report Share Posted August 23, 2010 Απο που προκυπτει οτι πρεπει να γινεται αλλαγη της καδενας στις 90000; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TSI140 Posted August 23, 2010 Author Report Share Posted August 23, 2010 (edited) Παιδες καλημερα σας, εκανα ενα τηλεφωνημα στο συνεργειο που εκανε service την τελευταια φορα το αμαξι ο ιδιοκτητης. Μιλησα με μια ευγενεστατη υπαλληλο η οποια μου εξηγησε αν το φερω τωρα τι θα χρειαστει να κανω αλλαγη ...στο θεμα του λαδιου μου λεει "Βαζουμε οτι και η αντιπροσωπεια 12 χρονια τωρα...05-30W "....λεω ωραια αλλα αυτα συστηνει και η VW σε μαρκα???? "ααααα παλικαρι ΜΟΝΟ Shell" τωρα προβληματιστικα γιατι για 15.000χλμ κινειται με λαδι που δεν εγκρινουν οι περισσοτεροι εδω μεσα,ομως δεν το βαζω κατω γιατι σε λιγο θα κανω service..!!!! :) :thumbsup: :thumbsup: Edited August 23, 2010 by Panos140 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted August 23, 2010 Report Share Posted August 23, 2010 Το TSi έχει καδένα (έχουμε μάλλον το ίδιο), οπότε η αλλαγή πρέπει να γίνεται στις 90000 Km. Απο που προκυπτει οτι πρεπει να γινεται αλλαγη της καδενας στις 90000; Ελα ντε, ουτε ιμαντα δεν αλλαζεις στα 90000 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nrgakos3 Posted August 23, 2010 Report Share Posted August 23, 2010 panos140 αφου αμεσως ειπαν το σωστο λαδι παει να πει ειναι εστω λιγο σωστοι επαγγελματιες. Μια χαρα λαδια ειναι τα shell, γενικα αφου καλυπτουν τις προδιαγραφες μη φοβασαι. Το θεμα ειναι ποσα ευρω θελουν... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TSI140 Posted August 23, 2010 Author Report Share Posted August 23, 2010 panos140 αφου αμεσως ειπαν το σωστο λαδι παει να πει ειναι εστω λιγο σωστοι επαγγελματιες. Μια χαρα λαδια ειναι τα shell, γενικα αφου καλυπτουν τις προδιαγραφες μη φοβασαι. Το θεμα ειναι ποσα ευρω θελουν... To σιγουρο ειναι οτι παιρνουν λιγοτερα απο την αντιπροσωπεια Ερωτηση τωρα.....μπορει ο συναγερμος της ΕΤΕΑ ο κλασσικος να μπλοκαρει την εκκινηση του μοτερ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ekaradimos Posted August 24, 2010 Report Share Posted August 24, 2010 Απο που προκυπτει οτι πρεπει να γινεται αλλαγη της καδενας στις 90000; Στις 90000 Km λέει το βιβλίο του service. Σαφώς και βγάζει ΠΟΛΥ περισσότερα χιλιόμετρα αλλά .... το ρισκάρεις? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted August 24, 2010 Report Share Posted August 24, 2010 Στις 90000 Km λέει το βιβλίο του service. Σαφώς και βγάζει ΠΟΛΥ περισσότερα χιλιόμετρα αλλά .... το ρισκάρεις? Λοιπον το βιβλιο το εχω μπροστα μου και λεει: 90.000 "έλεγχος οδοντωτού ιμαντα για κινηση εκκεντροφόρου" 150.000 "Αντικατάσταση οδοντωτού ιμαντα κίνησης εκκεντροφόρου" (Μονο 4-κυλ. κινητήρες με αντλία/μπεκ) Προφανώς αναφέρεται σε αυτοκίνητα με ιμάντα και οχι καδένα. Διάβασα ολο το Ελσα πουθενά δεν αναφέρει αλλαγή καδένες παρά μόνο ιμάντα. Αν κάποιος σοφότερος ξέρει για την καδένα ας μας πει, για να μην παραπλανούμε και τους υπολοίπους. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...