Jump to content
golfakias1600cc

Sos Βενζιναντλια Σε Golf4 Gti Μετατροπη

Recommended Posts

καλησπερα σε ολους.εχω ενα προβλημα μετρησα πριν λιγο την πιεση της βενζιναντλιας μου και ενω ειναι 3 bar μου εδειξε 2,25 bar με 0,750 επιστρεφομενα.το ερωτημα μου ειναι γιατι εχω τετοιες πιεσεις και τη αντλια να φορεσω χωρις να κανω πατεντα.το αυτοκινητο ειναι στα 237,1hp δυναμομετρημενο.παρακαλω οποιος ξερει ας με βοηθησει.

Link to comment
Share on other sites

2,25 μετρησa στο ρελαντι κατευθειαν πανω στο σωληνακι που ερχετε απο το ρεζερβουαρ στην μπεκιερα πριν τον ρυθμιστη πιεσης.Ο ρυθμιστης βενζινης ειναι 3 bar αυτος που φοραω.απλα επρεπε να εχω δυο κιλα πως τα μετρανε για τα επιστρεφομενα και εχω 700 γραμμαρια με αποτελεσμα να στεγνωνω στα ψηλα.εχεις καθολου ιδιεα ποια βενζιναντλια να περασω ?δεν θελω πατεντες καλυτερα ακριβοτερη και να μπει με τη μια παρα φθηνοτερη και πατεντες

Link to comment
Share on other sites

Κοιτα να δεις τι επαθα.το αυτοκινητο που αγορασα ειχε προγραμμα γερμανιας.κανω ολη την μετατροπη κανονικα δουλευει αψογα το αυτοκινητο και αρχιζω να βαζω πραγματα επανω.εξατμιση ολοσωμη σκαστρα αγελαδα Intercooler φιλτρο οργανα.ξαφνικα μου επεσε η πιεση στο μπαρομετρο και αποφασιζω να ξαναφτιαξω το προγραμμα οποτε το προηγουμενο σαββατο πηγαινω για προγραμμα overload.το αυτοκινητο στην κυριολεξια ξεσκιζε με πιεση οβερ 1,68 και σταθερη 1,27 τελειο στις δοκιμες με την μονη διαφορα οτι δεν το τερματισαμε την 6η στις δοκιμες λογο βροχης.το περνω λοιπων χαρουμενος γυριζω στο σπιτι το παρκαρω την κυριακη δεν το περπατησα και την δευτερα το βγαζω μια βολτα και τυχαια κανω ενα πατημα με ενα octavia gt193 + προγραμμα γυρω στα 230 ειπε οτι ειχε δυναμομετρημενο.και ενω τον κανω ενα δυνατο πεταγμα μεχρι τα 0-200 τον ειχα 3 αυτοκινητα διαφορα ξαφνικα με το που βαζω 6η και φουσκωνω γυρω στις 5100-5200 εκει που εχω 1,25 πιεση ξαφνικα κοβει το αμαξι και η πιεση στο οργανο κατεβανει στο 0,5 και ξανα σε κλασματα δευτετολεπτου παει 1,25 και ξανα 0,5 και ξανα 1,25.σταματαω επιτοπου βασω το διαγνωστικο ολα καλα καμια βλαβη.αμεσως μετα φευγω κατευθειαν για δυναμομετρηση η οποια εβγαλε αλογα 237,1ΗΡ με 39,8 κιλα ροπη αλλα στο τελος του σχεδιαγραμματος στις 5100-5200 εκανε αυτο το πεσιμο που ειχα και στο δρομο.το στελνω στον προγραμματιστη και μου λεει μαλλον απο βενζιναντλια.και το ερωτημα μου ειναι γιατι με το παλιο προγραμμα δεν ειχα τετοιο προβλημα.ξεχασα να αναφερω οτι φοραω βενζιναντλια απο το 1600αρη γιατι στην αντιπροσωπεια που ρωτησα μου ειπαν πως ειναι ιδιες.τωρα ψαχνω για βενζιναντλια μετα που πηγα και μετρησα και την αντλια και εβγαλε 2,25 πιεση και 0,728 επιστρεφομενα αλλα ποια αντλια να περασω χωρις να χρειαστει πατεντα και να ειναι και 4 μπαρ ?μου ειπαν για μια βαλμπουρο αν δεν κανω λαθος αλλα θελει πατεντα για να μπει.περιμενω τα φωτα σας.

Link to comment
Share on other sites

Στις μεσαίες πως είναι το διάγραμμα στην δυναμομέτρηση?

Link to comment
Share on other sites

παιδια μολις χθες βρηκα τη εφταιγε και αφου αλλαξα φυσικα βενζιναντλια ξαναπαω στον προγραμματιστη της overload το ξανακοιταει μου λεει μπεκ θελει αλλαγμα λεει γιατι τα τερματιζει.τελος παντων τσατιστηκα γυριζω παλι πισω βρισκω εναν ρυθμιστη πιεσης βενζινης 4 bar τον βαζω πανω και το αμαξι εστρωσε.του το παω λοιπων και μου το προγραμματισανε με βενζιναντλια 4τραμπαρη και ρυθμιστη και το αμαξι ειναι πενα.σας ευχαριστω πολυ ολους για την βοηθεια σας.

Link to comment
Share on other sites

Τελικα ηθελε ρυθμιστη πιεσης βενζινης???

Τωρα που εβαλες τον 4μπαρο σε σχεση με πριν χαμηλα σου εδωσε τιποτα βλεπεις καμια διαφορα με πριν??? πχ οτι τραβαει καλυτερα...η μονο τα κοψιμαρα εξαφανηστηκαν???

Ρωτησα καποιον να βαλω 4μπαρο ρυθμιστη μπας και κερδισω τιποτα και μου ειπε θα αυξηθει η καταναλωση μου και δεν θα δω διαφορα.!

Λοιπον ο 4μπαρος δεν σου δινει τιποτα παραπανω απο οτι καυσιμο...Δηλαδη 4μπαρο χρειαζεσε οταν εχεις μικρα μπεκ και χρειαζεσε μεγαλυτερο για να συμπληρωσει το καυσιμο που ζηταει!Εγω πχ απο μαμα ειχα 285cc μπεκ λογω AGU σε σχεση με τα 315cc που εχουν τα μεταγενεστερα 20vt απο μαμα!Δηλαδη για προγραμμα χρειαζομουν αναγκαστικα 4bar αν ηθελα τα μπεκ μου αλλιως θα εβαζα 315 ή 380 απο S3 ή 440 απο RS4!Μερικα εχουν 3,5 με 315 μπεκ(τα πιο πολλα με REVO) και πολλα custom θελουν 315 με 4 bar!Ειναι αναλογα την εταιρεια-το αμαξι και τι ζητας απο το προγραμμα!Ενα απλο πρωτο σταδιο συνηθως δεν αλλαζει ρυθμιστη!Επισης δεν νομιζω να εχεις περισσοτερη καταναλωση λογω του οτι το καυσιμο και το μειγμα ρυθμιζετε απο το προγραμμα οποτε οσο χρειαστει-ζητησει δινει!

Edited by Golf_Mk2
Link to comment
Share on other sites

θενκς.!

Το τι μπεκ φοραμε το λεει πανω και βαση του κωδικου ειναι και τα cc ή γραφουν πανω ποσα cc ειναι???

Κοιτα κατα 99% φορας 315...Μονο το AGU αν δεν κανω λαθος φοραγε 285!Και τα S3 380....Δεν γραφει καπου cc!Βαση κωδικου το ψαχνεις!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.