Jump to content
hackinen

Digifiz Warning Oil Buzzer Over 3500Rpm

Recommended Posts

Γεια και χαρα σε ολους,

Σε digifiz 8k (8000rpm) ολα λειτουργουν αψογα (εκτος του μετρητη βενζινης που θα κανω πατεντα)

εκτος απο το οτι μετα τις 3500 στροφες αρχιζει να "χτυπαει" το buzzer του λαδιου κ αναβει

το λαμπακι χαμηλης πιεσης λαδιου.

Φουσκες (0,3 και 1,8 bar) οκ

Λαδι στους εκκεντροφορους οκ

Πιεσεις αντλιας λαδιου οκ

Το ιδιο μου εκανε κ οταν το ειχα στον παγκο κ εφτιαχνα τις πριζες του (το πηρα χωρις πλεξουδα).

Μολις του ανεβαζα στροφες πανω απο 3500-3700 αρχιζε να "χτυπαει".

Καμια ιδεα-λυση ?

(σχεδια κ τεστερ υπαρχουν τα παντα)

best regards

Link to comment
Share on other sites

Εχω καποιες υπονοιες,

αυριο θα δοκιμασω να βαλω μικροτερες φουσκες (απο το 8V το gti,1,4bar).

Αν δεν δουλεψει θα ξανακοιταξω γειωσεις απο το ρελλε απ'τα φωτα (κανει κατι χαζα με το backlight).

Το παραδοξο ειναι οτι και οταν γειωνω κατευθειαν τα pin που παν στις φουσκες

παλι το ιδιο κανει !!

Εαν γνωριζει καποιος απο εδω μεσα ΑΚΡΙΒΩΣ ποιο μοντελο φορουσε το digifiz απο "μαμα" ,

θα βοηθουσε αρκετα.

"Παιζει" να φορουσαν διπλες φουσκες και να θελει ταση υποβιβασμου στα pins και οχι απλα γειωσεις.

Αυτο δεν το γνωριζω.

Παντος οτι χρειαστεις απο σχεδια ,συνδεσμολογιες ,μεχρι και OEM πριζες ,στην διαθεση σου.

Πριζες (κενες) υπαρχουν στην Θεσ/νικη σε ενα μαγαζι στην Χαριλαου.

Αυριο θα ανεβασω και σχεδιακι για το προβλημα που εχουν με τα ρεζερβουαρ.

best regards

Link to comment
Share on other sites

Εχω καποιες υπονοιες,

αυριο θα δοκιμασω να βαλω μικροτερες φουσκες (απο το 8V το gti,1,4bar).

Αν δεν δουλεψει θα ξανακοιταξω γειωσεις απο το ρελλε απ'τα φωτα (κανει κατι χαζα με το backlight).

Το παραδοξο ειναι οτι και οταν γειωνω κατευθειαν τα pin που παν στις φουσκες

παλι το ιδιο κανει !!

Εαν γνωριζει καποιος απο εδω μεσα ΑΚΡΙΒΩΣ ποιο μοντελο φορουσε το digifiz απο "μαμα" ,

θα βοηθουσε αρκετα.

"Παιζει" να φορουσαν διπλες φουσκες και να θελει ταση υποβιβασμου στα pins και οχι απλα γειωσεις.

Αυτο δεν το γνωριζω.

Παντος οτι χρειαστεις απο σχεδια ,συνδεσμολογιες ,μεχρι και OEM πριζες ,στην διαθεση σου.

Πριζες (κενες) υπαρχουν στην Θεσ/νικη σε ενα μαγαζι στην Χαριλαου.

Αυριο θα ανεβασω και σχεδιακι για το προβλημα που εχουν με τα ρεζερβουαρ.

best regards

Ολόκληρη επιστήμη ! Μπράβο για το κουράγιο σας !

Το Digifix το φορούσε πρώτο το 1988 Golf II GTi σαν extra εξοπλισμό ..

Edited by Speedy
Link to comment
Share on other sites

Εμένα μου είπε σήμερα ο ηλεκτρολόγος ότι δεν παίζει το στροφόμετρο

Οταν λες "δεν παιζει" ?

Δεν σου δουλευει το στροφομετρο η δεν παιζει ρολο αν ειναι 7 η 8 rpm ?

Τα digifiz θελουν 5Vολτο παλμο ,ΔΕΝ δουλευουν με παλμο απο τον πολλαπλασιαστη (θα καει).

Και σε εμενα δεν δουλευε κ τραβηξα απο το pin 24 του εγκεφαλου (digifant απο G60).

Τωρα "παιζει" κανονικα και μαλιστα ,οσο χαμηλοτερο παλμο τοσο ποιο ακριβεια στην ενδειξη.

Για το 8V η 16V ξερει κανεις (να μην αρχισω και ψαχνω παλι,στο τελος με τοσο ψαξιμο θα βρω πετρελαιο :D ) αν φορουσε κανονικες η αναποδες φουσκες ?

thnx & best regards

Link to comment
Share on other sites

Νομιζω η λυση βρεθηκε,,

Το digifiz δουλευει τις πιεσεις λαδιου λιγο διαφορετικα απο οτι τα αναλογικα καντραν.

Η πρωτη φουσκα (F22-0,3bar) ειναι normal close.

Η δευτερη της υψηλης πιεσης (F1-1,8bar) ειναι normal open.Digifiz oil switch.bmp

Σημερα το test ,το βραδυ το αποτελεσμα.

Και φτιαχνοντας το ενα ... (κλασσικα ,χαλαει κατι αλλο) ειμαστε για δισκο-πλατο στα συντομα :D

μολις "φουσκωνει" η τουρμπινα αρχιζει και πατιναρει σαν τρελλο..

Link to comment
Share on other sites

Μάλλον άλλο είναι το θέμα μου...ότι πρέπει να παντρέψω το digifiz με την πλεξούδα του abf!!

Link to comment
Share on other sites

Μάλλον άλλο είναι το θέμα μου...ότι πρέπει να παντρέψω το digifiz με την πλεξούδα του abf!!

Ακριβως αυτο εκανα και εγω,παντρεψα το digifiz με την πλεξουδα του 8V.

Ειναι σχετικα ευκολο,σου ανεβασω το χαρτι με τα pin του digifiz και τους αισθητηρες στο μοτερ (#1,#2...).

Με αυτο και με το σχεδιο του δικου σου αναλογικου καντραν ειναι υποθεση μισης ωρας το παντρεμα.

Το ζορικο νομιζω ειναι το στροφομετρο αν και δεν ξερω τι ECU εχεις.

Αν δεν βγαζει pin για στροφομετρο πρεπει ο ηλεκτρολογος σου να κανει ενα μικρο κυκλωματακι

με μια διοδο ,εναν πυκνωτη και μια αντισταση επανω στον πολλαπλασιαστη.

post-10029-1289732269,74_thumb.jpg

digifiz_gr.txt

Edited by hackinen
Link to comment
Share on other sites

Το προβλημα λυθηκε !!!

Buzzer και λαμπακι λαδιου μετα τις 3500rpm σβηνουν με αλλαγη φουσκας υψηλης πιεσεως.

Θελει normal OPEN ΜΟΝΟ αυτη (1,8bar).

Η φουσκα αυτη πηγαινει "πακετο" με το digifiz.

Για τις "ειδικες" βασεις που χρειαζετε το καντραν η "απαντηση" της Ελληνικης "πατεντας"

ειναι...αφροσφουγκαρο συσκευασιας.

best regards

Α!Παιδια χθες το "μαζεψα" ,κουμπωσα πλαστικα,διακοπτες κ.λ.π και ειναι ALL TΗE EURO !!!

Ειδικα το βραδυ δεν χορταινω να το βλεπω.

Σε λιγες μερες βαφουμε και μασκα και θα ανεβασω fotos απο ολοκληρο το project.

Ευχαριστω ολο το φορουμ για τις χρησιμες πληροφοριες που συνελλεξα μεσα απο αυτο.

Edited by hackinen
Link to comment
Share on other sites

Την φούσκα που την βρήκες?

Επιχείρησες να αλλάξεις φωτισμό σε άλλο χρώμα?

Τέλος,τα χιλιόμετρα τα ρύθμισες?Γιατί κάπου διάβασα ότι κι εκεί έχει μπλέξιμο..

Link to comment
Share on other sites

Την φούσκα που την βρήκες?

Επιχείρησες να αλλάξεις φωτισμό σε άλλο χρώμα?

Τέλος,τα χιλιόμετρα τα ρύθμισες?Γιατί κάπου διάβασα ότι κι εκεί έχει μπλέξιμο..

Φουσκα περνεις μια για 16V αλλα ζητας "ανοιχτη" η "αναποδη".

Φωτισμο αλλαζεις με 2 τροπους.

Ο ευκολος ,βαζεις led λαμπες (οχι και τοσο ομορφο αποτελεσμα).

Ο "δυσκολος" και ποιο σωστος,αλλαζεις εσωτερικα στο καντραν τις ζελατινες του.

Τα χιλιομετρα τα κανεις ΟΤΙ θες (μιλια η χιλιομετρα).Οτι χρειαστεις πες μου να σου στειλω.

Εχω κατεβασμενα αρχεια για να "γραψεις" την eeprom (μνημη & controller) του καντραν.

Τωρα ψαχνω σχεδια για το "γραφτηρι" που κουμπωνει πισω απο το digifiz και κανει

την δουλεια του διαγνωστικου για τα ηλεκτρονικα του.

Link to comment
Share on other sites

Για φωτισμό,είδα το παρακάτω και μου άρεσε αρκετά

digifiz-3.jpg

Πέραν απο τα χιλιόμετρα που θέλω να τα κατεβάσψ ή να τα μηδενίσω,μου λείπει και το controlάκι που ρυθμίζει την ώρα.

Link to comment
Share on other sites

Στο συγκεκριμενο εχουν βαλει μπλε ζελατινα (αν και εγω ειμαι οπαδος των "μαμα" οσο γινετε για να κρατιεται ο "χαρακτηρας" του αυτοκινητου).

Χειριστηρια για το ρολοι δυσκολο να βρεις γιατι πηγαινουν πακετο με το καντραν (εχει επανω και ABS και χειροφρενο).

Ειναι "αντικατασταση" του στενομακρου που εχεις με την ενδειξη για το χειροφρενο ,επανω στο ταμπλο.

Μπορεις φυσικα να βαλεις καποιον αλλο διακοπτη με 2 επαφες και μια γειωση και να αλλαζεις ωρα και λεπτα απλα γειωνοντας τα pin WK6 (ωρα) και WL5 (λεπτα).

Ζελατινα προμηθευεσαι απο μαγαζια με επαγγελματικα φωτιστικα και απο μαγαζια με επενδυσεις εσωτερικων χωρων.

Link to comment
Share on other sites

Eιχα εγω για να αλλαζεις την ωρα αλλα ειχε πανω την ενδειξη μονο απο χειροφρενο και οχι ABS γιατι προφανως ηταν απο πιο παλιο!

Eιχα εγω για να αλλαζεις την ωρα αλλα ειχε πανω την ενδειξη μονο απο χειροφρενο και οχι ABS γιατι προφανως ηταν απο πιο παλιο!

Link to comment
Share on other sites

Τοχεις ακόμα?

Aν το ειχα ακομα θαστο ειχα δωσει!Τα πουλησα ολα μαζι με το digifiz ebay γιατι εδω που ειχα βαλει αγγελια δεν τα ηθελε κανεις!

Link to comment
Share on other sites

Eπισης μιας και το ειδα για να σε βοηθησω η βαση για το καντραν ειναι αυτη (http://cgi.ebay.de/Digifiz-Halterungen-VW-Golf-2-GT-GTI-16V-VR6-Turbo-/390254631149?pt=Autoteile_Zubeh%C3%B6r&hash=item5adcfd18ed)για να κατσει ακριβως και να μην κουναει!Βεβαια αν θες μπορεις να πας και να κανεις φτιαχτες μονος σου!Τα golf 2 με digifiz ειχαν απο μαμα αυτη τη βαση

Link to comment
Share on other sites

Επισης για ριξε μια ματια εδω...Πρεπει να σου κανει!

http://www.typ-17.de/product_info.php/info/p12137_Distanzsensor--Golf-II---IV---Jetta---Vento---Bora---Polo.html

sillyhorse1rb5.gifsillyhorse1rb5.gif

Ειδες τιμη ??? 69 euro !!!

Φαρμακειο ο τυπος ε ?

VR6 οτι να'ναι ,εστω κ απο κανενα cordoba και βαρια βαρια δωστου 15 με 20 euro.

Παρε ενα τηλ. στον Τερζης VW στην θερμη θεσ/νικης.

Αυτος εχει ΣΙΓΟΥΡΑ.Εχει αρκετες "μουρες" απο corrado.

Aν δεν κανω λαθος ταιριαζει και απο το g60 το corrado με το ηλεκτρονικο καντραν.

Για βασεις κοψε πατουρα ,για το πισω μερος του καντραν ,απο αυτο το ναιλον σφουγκαρι που αμπαλαρουν.

Γλιτωνεις το κενο που αφηνει (περιπου εναν ποντο) απο την μπροστινη μασκα του ταμπλο (το digifiz ειχε λιγο ποιο "βαθεια" μασκα) και επισης γλιτωνεις και τα τριξιματα επειδη δεν κανει καλη εφαρμογη (λογο παλαιοτητας).

Α! στο σημειο που ενωνει με το πανω μερος του ταμλο θελει λιιιγο "φαγωμα" το ταμπλο για να "φωλιασει".

Αυτα "εφαρμοσα" στην δικη μου περιπτωση.Οι πατεντες θελουν μετατροπες και προσαρμογες. :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Kαλά απο πατέντα,άλλο τίποτα.

Εγώ το φώλιασα σε ταμπλώ corrado.

'Εχουν συνδεθεί σχεδόν τα πάντα.

Ψάχνουμε controlάκι για την ώρα και αισθητήρα εξωτερικής θερμοκρασίας.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.