mclaren Posted January 22, 2011 Report Share Posted January 22, 2011 πρωτα απ ολα καλος σας βρηκα . Ειμαι νεο μελος με παλιο πασσατ Εχω ενα πασσατ μοντελο 2002 1.6 κυβικα 110 αλογακια . θα ηθελα για αρχη να το κανω γυρο στα 130 αλογα . θα ηθελα να μου πειτε ποιος ειναι ο πιο καλος πιο φθηνος τροπος για να το πετυχω . Ρωταω γιατι ειμαι μολις 18 ετων και δεν κατεχω ! το αμαξι ειναι του πατερα μου αλλα σε λιγες μερες 8α γινει μεταβιβαση ! Ευχαρστω προκαταβολικα . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speedy Posted January 22, 2011 Report Share Posted January 22, 2011 Καλησπέρα και Καλώς μας ήρθες ! Δυστυχώς μιας και το μοτέρ είναι ατμόσφαιρα θα δώσεις πολλά χρήματα για να πάρεις λίγα .. για περισσότερες λεπτομέρειες μπορείς να δεις εδώ : http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=30476&view=findpost&p=402576 όπου αναφέρονται ενδεικτικά κόστη για 10-15 άλογα στο 1.6 fsi(αλουμίνιο) ... εάν δεν είσαι με αλουμινίο τότε ίσως μπορέσεις με κάποια χρήματα να το τουρμπίσεις και να ανεβάσεις πολύ περισσότερο από 10-15 άλογα την ιπποδύναμη του. Ρώτησε κάποιον ή αν γνωρίζει κανείς από εδώ τι υλικό είναι το συγκεκριμένο μοτέρ(θα βοηθούσε ο κωδικός κινητήρα που βρίσκεται στην άδεια κυκλοφορίας) ας μας πει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mclaren Posted January 22, 2011 Author Report Share Posted January 22, 2011 (edited) Αυτο που καταλαβα ειναι οτι δεν αξιζει ! θα κοιταξω σε λιγο τον κωδικο του κινητηρα και θα σας πω . δηλαδη καλυτερα να περασω 1.8Τ ? -------------------------------------------------------------------------- ο κωδικος πρεπει να ειναι αυτος . ετσι λεει στην αδεια τουλαχιστον . WVWZZZ3BZ1P213908 Εγινε συγχωνευση των διαδοχικων δημοσιευσεων. Edited January 22, 2011 by konstantinos passat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speedy Posted January 22, 2011 Report Share Posted January 22, 2011 ο κωδικος πρεπει να ειναι αυτος . ετσι λεει στην αδεια τουλαχιστον . WVWZZZ3BZ1P213908 αυτός είναι ο αριθμός πλαισίου, ο κωδικός κινητήρα αναγράφεται με 3-4 γράμματα στο κουτάκι P.5 της άδειας κυκλοφορίας.... όταν λες να περάσεις σε 1.8Τ εννοείς μετατροπή ή να το πουλήσεις και να πάρεις ένα 1.8Τ ? Το καλύτερο θα ήταν να κάνεις το δεύτερο πάντως.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted January 22, 2011 Report Share Posted January 22, 2011 Καταρχην καλωσορισες στην παρεα!! Αν θελεις κανε και μια παρουσιαση σου στα νεα μελη. Σχετικα με το ερωτημα σου,για να το βελτιωσεις ατμοσφαιρικα θελεις προγραμμα,φιλτρο και εξατμιση.Ολα αυτα εχουν υψηλο κοστος σχετικα με τα αλογα που θα κερδισεις. Αν σε παιρνει μπορεις πολυ απλα να κουμπωσεις ενα ετοιμο μοτερακι 1.8Τ απανω και εισαι κομπλε.Δηλωνεται και πανευκολα. Αν δεν γινεται η αλλαγη μοτερ,μπορεις να το δωσεις και βαζοντας μια διαφορα να παρεις ενα ετοιμο 1.8Τ,αν και η συγκεκριμενη προταση που σου κανω μου φαινεται λιγο δυσκολη,απο την στιγμη που τωρα περασε το αμαξι στα χερια σου,να το δωσεις κατευθειαν. Ο,τι αλλο χρειαστεις,ειμαστε ολοι εδω να συζητησουμε και να σε βοηθησουμε. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stavros geoldasis Posted January 22, 2011 Report Share Posted January 22, 2011 Ο κινητηρας αυτος τουρμπιζεται πολυ ευκολα και χωρις να ανοιχτει με μια πιεση της ταξης 0.5 , 0.6 μπορεις ευκολα να φτασεις τα 150 με 160 αλογακια ενδεικτικη τιμη επειδη το εψαξα το θεμα μαζι με ενα φιλο μου που εχει συνεργειο γυρω στα 2.500 με 3.000ευρω αν αποφασισεις να τον ανοιξεις και εχεις πολλα λεφτα μιλαμε για πολλα παραπανω αλογα.Αν αυτον τον κινητηρα τον φτασεις στα 160 αλογα με αυτο το σασμαν που εχει θα ξυριζει σκεψου το. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mclaren Posted January 22, 2011 Author Report Share Posted January 22, 2011 Παιδια σας ευχαριστω πραγματικα και τις απαντησεις σας . φιλε σταυρο το ποσο που αναφερεις (2500-3000) σε τι βελτιωσεις αντιστοιχει ? με αυτο το ποσο μπορω να τουρμπισω το αμαξι ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stavros geoldasis Posted January 22, 2011 Report Share Posted January 22, 2011 Εχουμε και λεμε τουρμπινα κκ03 απο 1.8Τ μαζι με downpipe μεχρι 700ευρω μεταχειρισμενη το ανωτερο, προγραμμα 400ευρω στο δυναμομετρο, εξατμιση απο downpipe και πισω σωληνα 63.5 χωρις καταλυτες και τετοιες ιστοριες μονο τελικο 400ευρω, σωληνες ιντερκουλερ κολλαρα 400ευρω, σκαστρα 150ευρω, μια χοανη για πολυ αερα και ηχο 100 ευρω για μια kn και το κυριοτερο ενα χταποδι για να κατσει η τουρμπινα πανω αλλα 500ευρω και εισαι ετοιμος. Συνολο 2650ευρω και μενουν και ρεστα για πεμτο μπεκ και εγκεφαλακι οποτε 3000ευρω. Αυτες οι τιμες τις βρηκα εδω στα γιαννενα και ειναι λογο του φιλου μου που εχει το συνεργειο. Ρωτα και εσυ τιμες ετσι για να εχεις μια εικονα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mclaren Posted January 23, 2011 Author Report Share Posted January 23, 2011 Ευχαριστω πολυ Σταυρο θα σας ενημερωσω οσο πιο γρηγορα γινεται Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xristos/red tornado Posted January 23, 2011 Report Share Posted January 23, 2011 (edited) Ευχαριστω πολυ Σταυρο θα σας ενημερωσω οσο πιο γρηγορα γινεται απ το να δωσεις 3000χλαρικα κ να παρεις 160 μη αξιοπιστα αλογα γιατι δεν το πουλας να πάρεις το 20 vt που εχει κ πολύ καλύτερο στήσιμο κ θα σου βγει και φθηνοτερα και θα εχεις κ αξιοπιστία για εφαρμογές 280 αλογων... μιλάμε εντελώς αλλο επίπεδο! εκτος κ αν εχεις λεφτα για πεταμα...κ να στα φανε τα "μαστορια"! Edited January 23, 2011 by xristos/red tornado Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mclaren Posted January 23, 2011 Author Report Share Posted January 23, 2011 απ το να δωσεις 3000χλαρικα κ να παρεις 160 μη αξιοπιστα αλογα γιατι δεν το πουλας να πάρεις το 20 vt που εχει κ πολύ καλύτερο στήσιμο κ θα σου βγει και φθηνοτερα και θα εχεις κ αξιοπιστία για εφαρμογές 280 αλογων... μιλάμε εντελώς αλλο επίπεδο! εκτος κ αν εχεις λεφτα για πεταμα...κ να στα φανε τα "μαστορια"! Εχεις ενα point ! θα δω παιδια τι θα κανω .ευχαριστω . ειναι λιγο δυσκολο με το που το παρω το αμαξι να το πουλησω . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speedy Posted January 23, 2011 Report Share Posted January 23, 2011 Εχεις ενα point ! θα δω παιδια τι θα κανω .ευχαριστω . ειναι λιγο δυσκολο με το που το παρω το αμαξι να το πουλησω . +1 κρατησε το για 2-3 χρονια και μετα δωστο και παρε οτι τραβαει η ορεξη σου ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted January 23, 2011 Report Share Posted January 23, 2011 Να τουρμπισεις το 1.6 μοτερ,αυτη την περιοδο δεν σε συμφερει απο καμια πλευρα.Ειδικα αν ειναι το 16v,απλα το ξεχνας.Τα παλια 8v τουρμπιζονταν,και εφταναν μαξιμουμ 150 αλογα. Αμα εχεις να δωσεις 3000 χιλιαρικα ή βαλε ετοιμο μοτερ 1.8Τ ή δωσε το αμαξι,βαλε την διαφορα και παρε ενα μαμα 1.8Τ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stavros geoldasis Posted January 23, 2011 Report Share Posted January 23, 2011 Το παιδι μαλλον εχει το 1.6 8ν με τα 102 γιατι ειναι μοντελο 2002 το αμαξι και τοτε δεν ειχε βγει ο fsi στο passat γιαυτο του προτινα το τουρμπισμα ας κανει οτι του αρεσει εγω παντως θα το επιχειρισω μιας και εχω το 1.6 8ν μοτερακι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted January 23, 2011 Report Share Posted January 23, 2011 Το παιδι μαλλον εχει το 1.6 8ν με τα 102 γιατι ειναι μοντελο 2002 το αμαξι και τοτε δεν ειχε βγει ο fsi στο passat γιαυτο του προτινα το τουρμπισμα ας κανει οτι του αρεσει εγω παντως θα το επιχειρισω μιας και εχω το 1.6 8ν μοτερακι. Υπηρχε και 1.6 16v οχι fsi που εβγαζε 105 απλα δεν θυμαμαι αν εβγαινε στα δικα μας passat. Αποψη μου,γιατι κι εσυ εχεις το ιδιο,δοκιμασε κατι πιο ετοιμο αυτη την στιγμη γιατι απο αυτα τα λιγα που ξερω,το πιθανοτερο ειναι να μπλεξεις. Απο εκει και περα,φυσικα εσυ αποφασιζεις και περιμενουμε και παρουσιαση του αυτοκινητου και νεοτερα γενικα αν ξεκινησεις την διαδικασια. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stavros geoldasis Posted January 24, 2011 Report Share Posted January 24, 2011 Απο οσο ξερω μονο στα golf εμπαινε αυτος ο κινητηρας εμενα φιλε κωστα η αλλαγη μοτερ μου φαινετε πιο πολυ μπλεξιμο λυσιμο ολο το αμαξι περασμα πλεξουδα ξανα δεσιμο μετα μηχανολογικο για δηλωμα πιστευω πως το τουρμπισμα ειναι πιο ευκολη λυση και με σωστη χρηση θα ειναι μια χαρα και θα μου ερθει και πιο φθηνα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mclaren Posted January 24, 2011 Author Report Share Posted January 24, 2011 παιδια το μοντελο ειναι 2001 ! επισης δεν μπρορω να βρω ποσα αλογα δινει ο κατασκευαστης για το συγκικριμενο μοντελο . γνωριζει κανενας ? παιδια το μοντελο ειναι 2001 ! επισης δεν μπρορω να βρω ποσα αλογα δινει ο κατασκευαστης για το συγκικριμενο μοντελο . γνωριζει κανενας ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GOLFAKI 4 Posted January 24, 2011 Report Share Posted January 24, 2011 Απο οσο ξερω μονο στα golf εμπαινε αυτος ο κινητηρας εμενα φιλε κωστα η αλλαγη μοτερ μου φαινετε πιο πολυ μπλεξιμο λυσιμο ολο το αμαξι περασμα πλεξουδα ξανα δεσιμο μετα μηχανολογικο για δηλωμα πιστευω πως το τουρμπισμα ειναι πιο ευκολη λυση και με σωστη χρηση θα ειναι μια χαρα και θα μου ερθει και πιο φθηνα. η δικη μου γνωμη ειναι πως τα εργοστασιακα μοτερ ειναι πιο αξιοπιστα!δεν χρειαζεσαι μηχανικο για να το δηλωσεις μιας και η μετατροπη ηδη υπαρχει! αν μπλεξεις με τουρμπισματα πρεπει να γινεις κολλητος με το μηχανικο σου αφου θα εχεις πολλα προβληματα υστερα. αν αλλαξεις απλα μοτερ ισως δωσεις λιγα παραπανω αλλα θα τα παρεις πισω σε περιπτωση πωλησης του αυτοκινητου αφου δεν χανει τοση αξια οσο μια μετατροπη. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Κωστας Posted January 24, 2011 Report Share Posted January 24, 2011 παιδια τα 1.8Τ μοτερ παιζουν καπου στα 2500 ευρω.....φιλος ρωτησε σε μαντρα χτες του ειπε 2000ευρω αλλα πηγε μεσο γνωστου εκει...... 1000 φορες να δωσει 3000 ευρω να βαλει ενα 20vt η να πουλησει το αμαξι να αγορασει ενα ετοιμο 20vt που και καλυτερο εξοπλισμο θα εχει σαν αυτοκινητο και αργοτερα ευκολα θα το πουλησει .......εαν τουρμπισει το 1600 ΤΟ ΠΑΝΤΡΕΥΤΗΚΕ μετα.....αμα θελει να το πουλησει ποιος θα το παρει? ? ? + οτι ατμοσφαιρικο μοτερ + turbo = προβληματα για μια ζωη....καθε 10.000κμ ολο και κατι θα παθαινει.....στα 10 αμαξια τα 8 παρουσιαζουν συνεχεια ποροβληματα....αφου γινετε παντρεμα εξαρτηματων τα οποια δεν ειναι τοποθετημενα απο το εργοστασιο....οκ θα μου πεις...με "σωστη" δουλεια (δλδ αρκετα $$$) κανεις παπαδες....ναι αλλα αξιζει στην συγκεκριμενη περιπτωση? δεν νομιζω..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted January 24, 2011 Report Share Posted January 24, 2011 Απο οσο ξερω μονο στα golf εμπαινε αυτος ο κινητηρας εμενα φιλε κωστα η αλλαγη μοτερ μου φαινετε πιο πολυ μπλεξιμο λυσιμο ολο το αμαξι περασμα πλεξουδα ξανα δεσιμο μετα μηχανολογικο για δηλωμα πιστευω πως το τουρμπισμα ειναι πιο ευκολη λυση και με σωστη χρηση θα ειναι μια χαρα και θα μου ερθει και πιο φθηνα. Σταυρο δεν διαφωνω οτι η αλλαγη μοτερ εχει μια παραπανισια διαδικασια αλλα και το τουρμπισμα απο το 0 ενος μοτερ,που δεν ειναι συνηθισμενο να τουρμπιζεται,κρυβει παρα πολλους κινδυνους,που αν τους αναλυσουμε,σιγουρα θα δεις οτι τελικα θα σου στοιχισει πιο ακριβα.Για το ευκολη επισης,παλι διαφωνω,εκτος αν εχεις μαστορα τρελο γατονι που το εχει κανει αρκετες φορες και σε διαβεβαιωνει οτι δεν θα εισαι καθε τρεις και λιγο εκει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tso tso Posted February 12, 2011 Report Share Posted February 12, 2011 ο κινητήρας σου είναι ο 8 βαλβίδος με τα 102 και είναι ο ALZ . είναι σκυλί αλλά όπως είπαν και τα παιδιά καλά θα είναι να το δώσεις και να πάρεις το τούρμπο αλλά να ξέρεις είναι βενζίνοφαγος... αλλά αν δεν σε νοιάζει θα έχεις το κεφάλι σου ήσυχο!!!η μετατροπή θα σε βάλει σε ατελείωτους μπελάδες !!! θα δώσεις 3000 χιλιάρικα και αλλά τόσα μετά στα μπερδέματα που θα βγάζει ανά τόσο γιατί θα το σκίζεις ... θα το παντρεύτης μετά !!! κανε υπομονή και πάρε ΤΣΙ . να καταλάβεις ο 1.8 τσι καίει λιγότερο από το 1.6 το δικό σου ... το είχα 5 χρόνια και ξέρω καλά ...ελπίζω να σε βοήθησα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...