Panosz Posted January 30, 2011 Report Share Posted January 30, 2011 Θα ηθελα να γνωρισω αν το VagCom εχει την δυνατοτητα να αναγνωρισει ακριβη στοιχεια του firmware που φοραει ο ECU του αμαξιου. Υπαρχουν 2 firmware versions για το 1.2 TSI. Eνα στα 105 αλογα και ενα στα 85 αλογα. Στο εξωτερικο παντως (UK) , υπαρχει εκδοση Golf και με τις δυο ιπποδυναμεις. Στην Ελλαδα δηλωνουν μια μεχρι στιγμης , την 105 αλλα η 85αρα χρησημοποιειται στο Α3που φοραει το ιδιο μοτερ (για ποιον λογο αραγε??). Καθοτι οι κωδικοι των δυο firmware ειναι παραπλησιοι , φοβαμαι μηπως στην αντιπροσωπεια μου περασαν την λαθος εκδοση των 85 αλογων. Τωρα θα μου πειτε "Ρε φιλε εισαι υπερβολικος"...ναι ...ισως ειμαι ... Αλλα ειμαι και φοβισμενος καθως καποιος αλλος συμφορουμιτης με Polo επαθε την ανωτερω νηλα και ψαχνοταν εβδομαδες για το τι φταιει και ψοφισε το αμαξι του. Εγω ειμαι προβληματισμενος γιατι διαβαζω τα απιστευτα σχολια σε περιοδικα και sites (Επιδοσεις επιπεδου 1800cc , παταει 1600αρια για πλακα, περναει το 1.6 ΤFSI απο πανω κ.α) αλλα εγω το νιωθω στον δρομο να σερνεται. Τι μπορω να κανω για να σιγουρευτω απο το να τρωγομαι με τα ρουχα μου?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DIMIV Posted January 30, 2011 Report Share Posted January 30, 2011 να σου πω κάτι εγω λίγο πιο ανορθόδοξο να κάνεις ... κάνε ένα 0-100 κατα το οποίο πρεπει να είσαι απο 10,5- 11 δλ- εάν έχεις το 85αρι θα είσαι κοντα στα 14 δλ- τέλος το ότι πατάει 1600αρι και είναι επιπεδου 1800 μου ακουγεται υπεραισιοδοξο- αυτό περισσότερο ισχύει για το 1,4 με τους 122 οπου πχ με το αντιστοιχο 1,6fsi είναι αρκετα πιο σβέλτο σε όλες τις στροφες και σε όλες τις ταχύτητες .. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
passater Posted January 30, 2011 Report Share Posted January 30, 2011 Θα ηθελα να γνωρισω αν το VagCom εχει την δυνατοτητα να αναγνωρισει ακριβη στοιχεια του firmware που φοραει ο ECU του αμαξιου. Υπαρχουν 2 firmware versions για το 1.2 TSI. Eνα στα 105 αλογα και ενα στα 85 αλογα. Στο εξωτερικο παντως (UK) , υπαρχει εκδοση Golf και με τις δυο ιπποδυναμεις. Στην Ελλαδα δηλωνουν μια μεχρι στιγμης , την 105 αλλα η 85αρα χρησημοποιειται στο Α3που φοραει το ιδιο μοτερ (για ποιον λογο αραγε??). Καθοτι οι κωδικοι των δυο firmware ειναι παραπλησιοι , φοβαμαι μηπως στην αντιπροσωπεια μου περασαν την λαθος εκδοση των 85 αλογων. Τωρα θα μου πειτε "Ρε φιλε εισαι υπερβολικος"...ναι ...ισως ειμαι ... Αλλα ειμαι και φοβισμενος καθως καποιος αλλος συμφορουμιτης με Polo επαθε την ανωτερω νηλα και ψαχνοταν εβδομαδες για το τι φταιει και ψοφισε το αμαξι του. Εγω ειμαι προβληματισμενος γιατι διαβαζω τα απιστευτα σχολια σε περιοδικα και sites (Επιδοσεις επιπεδου 1800cc , παταει 1600αρια για πλακα, περναει το 1.6 ΤFSI απο πανω κ.α) αλλα εγω το νιωθω στον δρομο να σερνεται. Τι μπορω να κανω για να σιγουρευτω απο το να τρωγομαι με τα ρουχα μου?? Έχω την εντύπωση ότι αυτό που φοβάσαι είναι τεχνικά αδύνατο να γίνει. Έχει όντως καταγραφεί τέτοιο γεγονός, όπως, λες ή εννοείς κάτι άλλο ? Από παρόμοια εμπειρία, σε άλλο αυτοκίνητο βέβαια, ο τεχνικός δεν έχει "επιλογή". Η διαδικασία είναι κατευθυνόμενη. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
herlam Posted January 30, 2011 Report Share Posted January 30, 2011 Έχω την εντύπωση ότι αυτό που φοβάσαι είναι τεχνικά αδύνατο να γίνει. Έχει όντως καταγραφεί τέτοιο γεγονός, όπως, λες ή εννοείς κάτι άλλο ? Από παρόμοια εμπειρία, σε άλλο αυτοκίνητο βέβαια, ο τεχνικός δεν έχει "επιλογή". Η διαδικασία είναι κατευθυνόμενη. Παράξενο, αλλά +1000000. Δεν υπάρχει περίπτωση να σου βάλει άλλη έκδοση...υπάρχει περίπτωση όμως να έχει κάνει λάθος ο μηχανικός και να είναι ο εγκέφαλος σε safe mode. Εμένα μου συναίβει κάτι ανάλογο όταν μου πέρασαν το update στο σέρβις. Η μόνη λύση για να δεις τι πραγματικά συμβαίνει είναι μία δυναμομέτρηση. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted January 30, 2011 Report Share Posted January 30, 2011 Ολα τα update που κανει η vw ειναι προς το χειρότερο σε αποδοση για προστασια του κινητήρα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panosz Posted January 30, 2011 Author Report Share Posted January 30, 2011 Καλα...θα του πεταξω ενα chiptronics προγραμματακι να παρει τα πανω του... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
herlam Posted January 30, 2011 Report Share Posted January 30, 2011 Έχω την εντύπωση ότι αυτό που φοβάσαι είναι τεχνικά αδύνατο να γίνει. Έχει όντως καταγραφεί τέτοιο γεγονός, όπως, λες ή εννοείς κάτι άλλο ? Από παρόμοια εμπειρία, σε άλλο αυτοκίνητο βέβαια, ο τεχνικός δεν έχει "επιλογή". Η διαδικασία είναι κατευθυνόμενη. ο passater έχει δίκιο δεν μπορεί να γίνει λάθος στην εγκατάσταση όσο αφορά την έκδοση του λογισμικού. ίσως (όπως και στην δική μου περίπτωση όταν έκαναν το update) να έκαναν κάποια βλακεία και ο εγκέφαλός να μπήκε σε safe mode. μία καλή λύση θα είναι μία δυναμομέτρηση. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...