Jump to content
BlaCkjiN

Peite Kamia Idea

Recommended Posts

λοιπόν, είμαι τελείως άσχετος (δηλώνω). έχω golf v 1.4 85 άλογα. τι αξίζει να κάνω ? να αλλάξω μοτέρ? αν ναι, τι μοτέρ προτείνεται ?

Edited by Speedy
greeklish
Link to comment
Share on other sites

οχι πουλατο και παρε ετοιμο ,μην μπλεξεις με συνεργεια...διαβσε πρωτα ενημερωσου και μετα...διαβαζε τα παντα απο μοτερ...ακουμε ..μακρυα απο μετατροπες...η απολαυσε το η πουλα το κα παρε αλλο μη γινεις κοληταρι συνεργειων...

Edited by quicksilver
Link to comment
Share on other sites

τοτε μην κανεις τιποτα...ξεχρεωσε το και μετα πουλα το η κρατα το.ο κινητηρας του ειναι ξεπερασμενος και οποια μετατροπη δεν θα ειναι ποτε ισοδυναμη με το γνησιο και θα το παντρευτεις μετα...εκτος και σε τρακαρουν και σου παρουν καινουργιο...:bow:

Link to comment
Share on other sites

δεν αξίζει να βάλω το 1.8 από το 4αρι?

ακομα και να μπορεις(γιατι ουτε και εγω ξερω,δεν ειμαι μηχανικος)εχει δικαιο ο quicksilver....αν το ποθλησεις δε μπορεις να δωσεις τα λεφτα ντουκου και να παρεις ενα αλλο που παλι να το χρωστας...??τςρα θα μου πεις και να γινετε αυτο ποιος θα σου δωσει δανειο τετοιες εποχες....μια σκεψη εκανα...παντως και δικη μου γνωμη ειναι οτι οσο καλη δουλεια και να γινει θα ειναι απλα καλη...δε θα ειναι εργοστασιου...με την εγγυηση και την αξιοπιστια του εργοστασιου....ολα τα αμαξια,κυριως παλια,μου τα πειραζουν μηχανικα η αλλαζουν κινητηρες τρεχουν συνεχεια σε συνεργεια....!!!πιστευω αν γινετε και το κανεις θα το μετανιωσεις...!!!εχω φιλο που ειχε το tt το εκανε 400 αλογα και μεσα σε 2 μηνες το πουλουσε....!!!εσυ αποφασιζεις...εγω παντως θεωρω σωστο να σου πω την γνωμη...

Link to comment
Share on other sites

κοιτα τη μια αποψη την ακουσες...η αλλη αποψη ειναι δεν γ$#%ιεται βαλτο και βλεπεις...σε επιδοσεις θα εισαι πολυ καλυτερος απτα τφισ καιτσι αλλα με πολλα περισοοτερα πραγματα...πρεπει να σκεφτεις καλα τα + και - ................αν εβαζεες ενα τσι θα ηταν ποιο ευκολη η ζωη σου

Link to comment
Share on other sites

Ενδεχωμενως θα μπορουσες να βαλεις το μοτερ απο 1.4 TSI,με μονο τουρμπο. Αλλα μην νομισεις οτι θα ειναι καμια φθηνη δουλεια.Αμα βρεις μοτερ+μαστρα να κανει την αλλαγη+ηλεκτρολογο για τις συνδεσεις τοτε μπορει να φτασεις στα 3 χιλιαρικα, ισως και παραπανω.

Εχεις χρηματα να καλυψεις ενα τετοιο κοστος+τα οποια θεματακια μπορει να βγαλει?Αν εχεις τα φραγκα και σκοπευεις να κρατησεις το αμαξι αλλα 3-4 χρονια τουλαχιστον τοτε αξιζει να το ψαξεις κατ'εμε.Εγω εχω το 1.6, τα εβαλα κατω και ειπα πως για 20-30 αλογα δεν αξιζει το κοστος, ουτε και το να το πουλησω και να παρω αλλο.

Για το 1.8 απο 4ρι, αυτο το μοτερ δεν εχει φορεθει στο 5ρι, σιγουρα δεν θα ειναι ευκολο να ταιριαξει μη σου πω οτι θα μπλεξεις ασχημα. Το ΤΣΙ 1.8 ποιο ευκολα θα ταιριαζε αλλα και εκει το κοστος παλι θα ηταν αστρονομικο.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.