pips Posted February 18, 2011 Report Share Posted February 18, 2011 Καλημέρα, είμαι κάτοχος ενός Golf VI εδώ και σχεδόν 2 χρόνια...Πριν λίγο καιρό το πήγα στην αντιπροσωπεία για το πρώτο μεγάλο σέρβις στις 30000 χιλιόμετρα...Όταν παρέλαβα το αυτοκίνητο, παρατήρησησα πως όταν κινούμαι με χαμηλή ταχύτητα ή όταν φρενάρω, ακούγεται ένας δυνατός θόρυβος απο το κάτω μέρος του αυτοκινήτου...Σε επικοινωνία που είχα με την αντιπροσωπεία, ενημερώθηκα πως κατά τη διάρκεια του σέρβις έγινε μια αλλαγή στα ελαστικά, η οποία αλλαγή είναι υπευθυνη για τον ενοχλητικότατο θέρυβο που ακούω και με εκνευρίζει αφάνταστα σε καθημερινή βάση. Πιο συγκεκριμένα, μου είπαν πως έκαναν μια "αλλαξολαστιχιά", έβαλαν δηλαδή τα μπροστά ελαστικά πίσω και τα πίσω μπροστά, "για να φθαρούν ομοιόμορφα" όπως μου είπαν...Όταν τους είπα πως επιθυμώ να ξαναμπούν τα λάστιχα όπως παλιά, μου είπαν πως δεν εγγυώνται πως θα λυθεί το πρόβλημα!!! Επίσης μου ανέφραν συνεχώς πως τα ελαστικά είναι πολύ φθαρμένα και επιβάλλεται να τα αλλάξω...Εγώ πάντως δεν έχω παρατηρήσει κάτι τέτοιο και το νευρικό μου σύστημα αρχίζει να ερεθίζεται σε επικίνδυνο βαθμό... Για να τελειώνω, θα ήθελα να ρωτήσω αν όλα αυτά είναι λογικά και αν γίνονται σε όλες τις αντιπροσωπείες. Αλλάζουν θέσεις στα ελαστικά σε κάθε σέρβις; Επίσης, έχει κανείς το ίδιο πρόβλημα; Αν ναι, από που προήλθε και πως αντιμετωπίστηκε; Μήπως έχει σχέση με τα φρένα και όχι μόνο με τα ελαστικά(αν αυτά ευθύνονται σε τελική ανάλυση); Ευχαριστώ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SCORPIONS Posted February 18, 2011 Report Share Posted February 18, 2011 Καλημέρα, είμαι κάτοχος ενός Golf VI εδώ και σχεδόν 2 χρόνια...Πριν λίγο καιρό το πήγα στην αντιπροσωπεία για το πρώτο μεγάλο σέρβις στις 30000 χιλιόμετρα...Όταν παρέλαβα το αυτοκίνητο, παρατήρησησα πως όταν κινούμαι με χαμηλή ταχύτητα ή όταν φρενάρω, ακούγεται ένας δυνατός θόρυβος απο το κάτω μέρος του αυτοκινήτου...Σε επικοινωνία που είχα με την αντιπροσωπεία, ενημερώθηκα πως κατά τη διάρκεια του σέρβις έγινε μια αλλαγή στα ελαστικά, η οποία αλλαγή είναι υπευθυνη για τον ενοχλητικότατο θέρυβο που ακούω και με εκνευρίζει αφάνταστα σε καθημερινή βάση. Πιο συγκεκριμένα, μου είπαν πως έκαναν μια "αλλαξολαστιχιά", έβαλαν δηλαδή τα μπροστά ελαστικά πίσω και τα πίσω μπροστά, "για να φθαρούν ομοιόμορφα" όπως μου είπαν...Όταν τους είπα πως επιθυμώ να ξαναμπούν τα λάστιχα όπως παλιά, μου είπαν πως δεν εγγυώνται πως θα λυθεί το πρόβλημα!!! Επίσης μου ανέφραν συνεχώς πως τα ελαστικά είναι πολύ φθαρμένα και επιβάλλεται να τα αλλάξω...Εγώ πάντως δεν έχω παρατηρήσει κάτι τέτοιο και το νευρικό μου σύστημα αρχίζει να ερεθίζεται σε επικίνδυνο βαθμό... Για να τελειώνω, θα ήθελα να ρωτήσω αν όλα αυτά είναι λογικά και αν γίνονται σε όλες τις αντιπροσωπείες. Αλλάζουν θέσεις στα ελαστικά σε κάθε σέρβις; Επίσης, έχει κανείς το ίδιο πρόβλημα; Αν ναι, από που προήλθε και πως αντιμετωπίστηκε; Μήπως έχει σχέση με τα φρένα και όχι μόνο με τα ελαστικά(αν αυτά ευθύνονται σε τελική ανάλυση); Ευχαριστώ Φιλε μου,πραγματικα περιεργο αυτα που περιγραφεις για τον ηχο! Οσον αφορα την αλλαγη των ελαστικων απο πισω μπροστα αυτο ισχυει στις 30000κμ και ξερω οτι γινεται για να φθαρουν ομοιομορφα τα ελαστικα καθως τα μπροστινα φθειρονται περισσοτερο απο τα πισω!Για τα υπολοιπα κατι υποπτο παιζει!Ας απαντησουν οι εμπειροτεροι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pips Posted February 18, 2011 Author Report Share Posted February 18, 2011 (edited) Φιλε μου,πραγματικα περιεργο αυτα που περιγραφεις για τον ηχο! Οσον αφορα την αλλαγη των ελαστικων απο πισω μπροστα αυτο ισχυει στις 30000κμ και ξερω οτι γινεται για να φθαρουν ομοιομορφα τα ελαστικα καθως τα μπροστινα φθειρονται περισσοτερο απο τα πισω!Για τα υπολοιπα κατι υποπτο παιζει!Ας απαντησουν οι εμπειροτεροι. Ευχαριστώ για την απάντηση. Να πω πως ο ήχος που ακούγεται είναι όπως όταν πατάς φρένο..Αλλά δεν ακούγεται μόνο όταν φρενάρω, ακούγεται και όταν απλά κινούμαι με χαμηλή ταχύτητα. Να το κάνουν όλες οι αντιπροσωπείες, έχει παρατηρήσει κάποιος άλλος το πρόβλημα που ανάφερα; Edited February 18, 2011 by Constantinos S. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SCORPIONS Posted February 18, 2011 Report Share Posted February 18, 2011 Ευχαριστώ για την απάντηση. Να πω πως ο ήχος που ακούγεται είναι όπως όταν πατάς φρένο..Αλλά δεν ακούγεται μόνο όταν φρενάρω, ακούγεται και όταν απλά κινούμαι με χαμηλή ταχύτητα. Ειμαι παντως της αποψης να τους το πας παλι στην αντιπροσωπεια και να το ακουσουν και οι ιδιοι και να σου πουν ΓΙΑΤΙ κανει ετσι.Φυσιολογικο δεν μου φαινεται(αν και δεν εχω την εμπειρια) αλλα δεν μπορει να φταινε τα φθαρμενα λαστιχα(αν ειναι τοσο φθαρμενα ετσι) και στην τελικη ρε γαμωτο για σερβις το πηγες εδωσες ενα καρο λεφτα δεν μπορει να κανουν την παπια!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pips Posted February 18, 2011 Author Report Share Posted February 18, 2011 Τα λάστιχα κατά την ταπεινή μου γνώμη δεν είναι φθαρμένα...Θα φαινόταν αν ήταν υπερβολικά φθαρμένα...Ξέχασα να πω πως το πήγα στην αντιπροσωπεία και εμμένουν στην άποψη για τα λάστιχα, αλλά δεν μου τα αλλάζουν διότι είναι "πολύ επικίνδυνο" και πως το καλύτερο θα ήταν να αλλάξω ελαστικά. Το έχω συζητήσει ήδη με τον αδερφό μου που είναι δικηγόρος και κάνουμε "προετοιμασία" για την αντίδραση μας... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pireas2009 Posted February 18, 2011 Report Share Posted February 18, 2011 θορυβος φιλε μου μπορει να προκυψει απο τα μπρος πισω διοτι αλλο φορτιο παιρνουν τα μπροστινα,εννοω βαρος,και αλλο τα πισω.να τσεκαρεις τον αερα.λιγος αερας στα ελαστικα δικαιολογει παλι θορυβο τη στιγμη που υπαρχει αιτια και απο το ιδιο το ελαστικο.μειωμενη πιεση αυξανει το θορυβο σε καποιο προβληματικο ελαστικο.θα μου πεις πως αν ηταν ελατωματικο γιατι δεν το εκανε πριν και το κανει τωρα. το κανει τωρα για το λογο που σου ανεφερα και πριν.διοτι η συμπεριφορα ενως ελαστικου αλλαζει απο μπρος σε πισω και αντιστροφα αλλα παντα τη στιγμη που υπαρχει εστω και μικρο προβλημα στα ελαστικα. Ολα αυτα τα αναφερω για την περιπτωση που φταιει ελαστικο.τωρα για το συγκεκριμενο θορυβο που αναφερεις μιλαω εντελως φιλολογικα διοτι δεν μπορω να τον ακουσω για να εχω καποια πιο συγκεκριμενη αποψη. Φιλικα Μακης. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pips Posted February 18, 2011 Author Report Share Posted February 18, 2011 θορυβος φιλε μου μπορει να προκυψει απο τα μπρος πισω διοτι αλλο φορτιο παιρνουν τα μπροστινα,εννοω βαρος,και αλλο τα πισω.να τσεκαρεις τον αερα.λιγος αερας στα ελαστικα δικαιολογει παλι θορυβο τη στιγμη που υπαρχει αιτια και απο το ιδιο το ελαστικο.μειωμενη πιεση αυξανει το θορυβο σε καποιο προβληματικο ελαστικο.θα μου πεις πως αν ηταν ελατωματικο γιατι δεν το εκανε πριν και το κανει τωρα. το κανει τωρα για το λογο που σου ανεφερα και πριν.διοτι η συμπεριφορα ενως ελαστικου αλλαζει απο μπρος σε πισω και αντιστροφα αλλα παντα τη στιγμη που υπαρχει εστω και μικρο προβλημα στα ελαστικα. Ολα αυτα τα αναφερω για την περιπτωση που φταιει ελαστικο.τωρα για το συγκεκριμενο θορυβο που αναφερεις μιλαω εντελως φιλολογικα διοτι δεν μπορω να τον ακουσω για να εχω καποια πιο συγκεκριμενη αποψη. Φιλικα Μακης. Μάκη ευχαριστώ για την απάντηση. Το πρώτο πραγμα που έκανα ήταν να βάλω αέρα...Ο θόρυβος είναι εκεί, το ίδιο έντονος...Άρα, η λύση είναι να μπουν τα ελαστικά όπως ήταν, σωστά; Γιατί όμως η αντιπροσωπεία αρνήθηκε να το κάνει και μου λέει πως πρέπει να αλλάξω ελαστικά; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pireas2009 Posted February 18, 2011 Report Share Posted February 18, 2011 η απλη λυση για να ξεκαθαρισεις το θεμα με τα λαστιχα ειναι να μπουν οπως ηταν.αν κοπει ο θορυβος,ολα καλα,και θα ξερεις απλα οτι καποια σου λαστιχα εχουν προβληματακι.αν ομως συνεχισει,πραγμα που δεν στο ευχομαι,μετα θελει ψαξιμο η ιστορια.τωρα για την ερωτιση σου γιατι δεν στα ξανααλλαζουν μπορεις να δωσεις διαφορες απαντησεις αλλα μην μπαινεις εσυ σε αυτη τη διαδικασια.εσυ απλα να πας να τα βαλεις οπως ηταν.αλλα σε αυτους που τα αλλαξαν,οχι σε λαστιχα για τον απλο λογο οτι αυτοι τα αλλαξαν,αυτοι ειναι παλι υπευθυνοι να τα ξανακανουν οπως ηταν και ετσι με αποδειξεις πια να ξερεις και να ξερουν και αυτοι αν το προβλημα του θορυβου ειναι απο λαστιχο η οχι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Koumparos Posted February 18, 2011 Report Share Posted February 18, 2011 Θα ήταν χρήσιμο και βοηθητικό να γράψεις και τη μάρκα με το μοντέλο των ελαστικών. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pips Posted February 18, 2011 Author Report Share Posted February 18, 2011 Είμαι καχύποπτος πλέον μαζί τους...Ξαναμίλησα μαζί τους και δέχτηκαν να πάω να μου τα αλλάξουν με τα χίλια ζόρια...Εύχομαι να λυθεί το πρόβλημα, διότι αν δεν λυθεί, δεν ξέρω πως θα καταλήξουμε... Ευχαριστώ όλους για τα σχόλια σας. Θα ήταν χρήσιμο και βοηθητικό να γράψεις και τη μάρκα με το μοντέλο των ελαστικών. Δεν είμαι κοντά στο αμάξι για να πάω να δω, αλλά αν θυμάμαι καλά είναι Bridgestone Potenza, οι ζάντες είναι οι 17άρες...Θα το κοιτάξω και θα σας πω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gele92 Posted February 18, 2011 Report Share Posted February 18, 2011 Καλημέρα, είμαι κάτοχος ενός Golf VI εδώ και σχεδόν 2 χρόνια...Πριν λίγο καιρό το πήγα στην αντιπροσωπεία για το πρώτο μεγάλο σέρβις στις 30000 χιλιόμετρα...Όταν παρέλαβα το αυτοκίνητο, παρατήρησησα πως όταν κινούμαι με χαμηλή ταχύτητα ή όταν φρενάρω, ακούγεται ένας δυνατός θόρυβος απο το κάτω μέρος του αυτοκινήτου...Σε επικοινωνία που είχα με την αντιπροσωπεία, ενημερώθηκα πως κατά τη διάρκεια του σέρβις έγινε μια αλλαγή στα ελαστικά, η οποία αλλαγή είναι υπευθυνη για τον ενοχλητικότατο θέρυβο που ακούω και με εκνευρίζει αφάνταστα σε καθημερινή βάση. Πιο συγκεκριμένα, μου είπαν πως έκαναν μια "αλλαξολαστιχιά", έβαλαν δηλαδή τα μπροστά ελαστικά πίσω και τα πίσω μπροστά, "για να φθαρούν ομοιόμορφα" όπως μου είπαν...Όταν τους είπα πως επιθυμώ να ξαναμπούν τα λάστιχα όπως παλιά, μου είπαν πως δεν εγγυώνται πως θα λυθεί το πρόβλημα!!! Επίσης μου ανέφραν συνεχώς πως τα ελαστικά είναι πολύ φθαρμένα και επιβάλλεται να τα αλλάξω...Εγώ πάντως δεν έχω παρατηρήσει κάτι τέτοιο και το νευρικό μου σύστημα αρχίζει να ερεθίζεται σε επικίνδυνο βαθμό... Για να τελειώνω, θα ήθελα να ρωτήσω αν όλα αυτά είναι λογικά και αν γίνονται σε όλες τις αντιπροσωπείες. Αλλάζουν θέσεις στα ελαστικά σε κάθε σέρβις; Επίσης, έχει κανείς το ίδιο πρόβλημα; Αν ναι, από που προήλθε και πως αντιμετωπίστηκε; Μήπως έχει σχέση με τα φρένα και όχι μόνο με τα ελαστικά(αν αυτά ευθύνονται σε τελική ανάλυση); Ευχαριστώ Καλημέρα! Μήπως έχεις dsg7 και ακους αυτό; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted February 18, 2011 Report Share Posted February 18, 2011 Μάκη ευχαριστώ για την απάντηση. Το πρώτο πραγμα που έκανα ήταν να βάλω αέρα...Ο θόρυβος είναι εκεί, το ίδιο έντονος...Άρα, η λύση είναι να μπουν τα ελαστικά όπως ήταν, σωστά; Γιατί όμως η αντιπροσωπεία αρνήθηκε να το κάνει και μου λέει πως πρέπει να αλλάξω ελαστικά; Τα λαστιχα "σφυρανε" ή κανουν περιεργους θορύβους μονο για δυο λογους, κακη ευθυγράμμιση του αυτοκινητου ή κακη ζυγοστάθμιση των ελαστικων. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pips Posted February 18, 2011 Author Report Share Posted February 18, 2011 Καλημέρα! Μήπως έχεις dsg7 και ακους αυτό; ναι Τα λαστιχα "σφυρανε" ή κανουν περιεργους θορύβους μονο για δυο λογους, κακη ευθυγράμμιση του αυτοκινητου ή κακη ζυγοστάθμιση των ελαστικων. Μπορει να συμβαινει κι αυτό, αλλα ειναι τοσο δυσκολο να το δουν οι εμπειροι μηχανικοι; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted February 18, 2011 Report Share Posted February 18, 2011 Καλημέρα! Μήπως έχεις dsg7 και ακους αυτό; ναι Μπορει να συμβαινει κι αυτό, αλλα ειναι τοσο δυσκολο να το δουν οι εμπειροι μηχανικοι; Μηπως παιζει και κανενα update του dsg7, αν ναι θα μαθεις να ζεις με αυτο!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pips Posted February 18, 2011 Author Report Share Posted February 18, 2011 Μηπως παιζει και κανενα update του dsg7, αν ναι θα μαθεις να ζεις με αυτο!!! Τι εννοείς; Δεν κατάλαβα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ta6ape Posted February 18, 2011 Report Share Posted February 18, 2011 Κατ' αρχήν είναι πολύ λάθος η νοοτροπία της εναλλαγής ελαστικών εμπρός με τα πίσω! Άλλη φθορά επιδέχονται τα εμπρός και άλλη τα πίσω! Σε τόσα πολλά χιλιόμετρα που στο κάνανε, είναι απαγορευτική η εναλλαγή που σου κάνανε! Όπως λέει ο φίλος μου ο Νίκος, το αμάξι θέλει ευθυγράμμιση+ζυγοστάθμιση από το συνεργείο και επίσης τοποθέτηση των ελαστικών+ζαντών στη θέση τους!!! Και αυτό γιατί σου κάνανε τη ΛΑΘΟΣ "αλλαξολαστιχιά" Τέτοια πράγματα τα κάνανε σε παλαιά αυτοκίνητα που είχανε μονοκόμματο άξονα μετάδοσης πίσω με σούστες και απλά εν-αλλάζανε τροχούς, αφού οι εμπρός με τους πίσω είχαν σχεδόν την ίδια φθορά στα λάστιχα, σε ίδια σημεία του ελαστικού δηλαδή. Θόρυβος στο φρενάρισμα δεν έχει ΚΑΜΙΑ σχέση (πες τους στο συνεργείο) με την αλλαγή των τροχών που ΚΑΚΩΣ κάνανε! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pips Posted February 18, 2011 Author Report Share Posted February 18, 2011 (edited) Μου το κάνανε το αμάξι άστα να πάνε δηλαδή...Θα τους επισκεφτώ με όπλο-κράνος-εξάρτηση νομίζω... Edited February 18, 2011 by Constantinos S. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Koumparos Posted February 18, 2011 Report Share Posted February 18, 2011 (edited) Μου το κάνανε το αμάξι άστα να πάνε δηλαδή...Θα τους επισκεφτώ με όπλο-κράνος-εξάρτηση νομίζω... Μην τρελαίνεσαι φίλος Για αρχή ενημερώσου σωστά, για το θέμα της εναλλάγής των ελαστικών σου, από τα link που σου παραθέτω. Ξεκαθαρίζω τη θέση μου, λέγοντας ότι είμαι υπέρμαχος της ΕΓΚΑΙΡΗΣ ΚΑΙ ΤΑΚΤΙΚΗΣ εναλλαγής των ελαστικών και την προτείνω πάντα στους πελάτες μου. 1. Από την Continental (ίσως εκπλαγείς με αυτά που θα διαβάσεις και ίσως καταρρήψεις κάποιους μύθους του παρελθόντος ) http://www.conti-online.com/generator/www/gr/gr/continental/tires/themes/tyretips/lexicon/tire-rotation-and-mixing-gr.html 2. Από την Goodyear-Dunlop: http://www.goodyear.eu/gr_el/advice/faqcategories/faqs/rotation.jsp 3. Από την Fulda: http://www.fulda.com/fulda_gr_el/test_and_tips/maintenance/tyre_rotation/index.jsp 4. Από την Pirelli: http://www.gr.pirelli.com/web/technology/about-tyres/tyres-advice/tyre-rotation-patt/default.page Φιλικά koumparos Edited February 18, 2011 by Koumparos Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GolfOnMe Posted February 18, 2011 Report Share Posted February 18, 2011 Μου το κάνανε το αμάξι άστα να πάνε δηλαδή...Θα τους επισκεφτώ με όπλο-κράνος-εξάρτηση νομίζω... +1000 και γρήγορα..!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted February 20, 2011 Report Share Posted February 20, 2011 (edited) Επειδη ειπε η αντιπροσωπεια τηλεφωνικα οτι προερχεται απο την αλλαγη ελαστικων ο θορυβος, εχουμε κανει τοση κουβεντα θεωρωντας το δεδομενο.Ο Κων/νος αναφερει "δυνατο ηχο" οταν φρεναρει ή κινειται με χαμηλη ταχυτητα.Μηπως εχουν κανει καμια αλλη πατατα;Φιλε Κων/νε δε μας περιγραφεις πως τον εννοεις αυτον τον δυνατο ηχο.Μπορεις να μας δωσεις μια πιο σαφη περιγραφη;Σου ακουγεται δηλαδη σαν να εισαι σε αυτοκινητο με θορυβωδες ελαστικο;Διοτι ακομα κι εκεινα τα ελαστικα πρεπει να πιασουν μια σεβαστη ταχυτητα για να πεις οτι ακους "δυνατο ηχο".Κι εφοσον δεν ειχες προβλημα απο πριν με την ζυγοσταθμιση των ελαστικων δε νομιζω με την αλλαγη τους να χαλασε τοσο πολυ που να δημιουργει δυνατο ηχο. Edited February 20, 2011 by Νasos_p Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...