soto Posted January 9, 2006 Report Share Posted January 9, 2006 Eχω τσεκάρει τα 1,2,4,5,7 αλλά...............ΤΙΠΟΤΑ!!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Nikolas83 Posted January 10, 2006 Report Share Posted January 10, 2006 Eχω τσεκάρει τα 1,2,4,5,7 αλλά...............ΤΙΠΟΤΑ!!!!! Καλημέρα Παιδες!soto λες νασαι τυχερός μέσα στην ατυχία σου και ναναι το 3?Τι θα γινεί με αυτό το πρόβλημα!θα το κουβαλάμε σαν ουλή στο πρόσωπο!Είναι κρίμα γιατί όταν παρουσιάζει αυτό το πρόβλημα στεναχωριέμαι!Είναι σαν να "τρώει" τον κινητήρα!!!Αν ήταν προφανείς η λύση τότε θα την είχανε βρει οι μηχανικοί και θα το λύναν με κλειστά τα μάτια!Εχω πάει σε 4 και όλοι έχουν κολλήσει με την πεταλούδα!Την άλλαξα μα πάλι τα ίδια!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vrachos Posted January 11, 2006 Report Share Posted January 11, 2006 (edited) Το πρόβλημα από τα σωληνάκια μου έτυχε πάνω από μία φορά και πάντα κοβόταν διαφορετικό, οπότε τώρα τα αλλάζω προληπτικά στο σέρβις των 30.000Km για να έχω το ρελαντί μου ήσυχο Το τελευταίο σωληνάκι που ανακάλυψα ήταν αυτό του σέρβο το οποίο κανένας μάστορας δεν το τσέκαρε. Μάλιστα τότε μου λέγαν για πεταλούδες, αισθητήρα λ και εγκέφαλο!! Την πεταλούδα την άλλαξα κι εγώ πριν μια εβδομάδα, αλλά το πρόβλημα και σε ΄μένα παραμένει να κάνουμε club μέσα στο club; έχω και όνομα: το club των χαλασμένων ρελαντίδων Επίσης εάν σας έχουν πειράξει τον χρονισμό του ντιστριπιτέρ πρέπει να τον επαναφέρετε. Γίνεται όπως περίπου και ο χρονισμός των εκκεντροφόρων αυτή τη στιγμή είμαι στο ψάξιμο των σημαδιών. Εμένα είναι η τελευταία μου ελπίδα για το δικό μου αμάξι να φταίει αυτό. Αλλιώς μάλλον θα πιστέψω έναν αρκετά έμπειρο μηχανικό πάνω στα VW που μου είπε πως ένα μεγάλο ποσοστό καινούριων πεταλούδων είναι ελαττωματικές από το εργοστάσιο και τις στέλνει για αντικατάσταση. Καλή μας επιτυχία ΥΓ Το avatar μου δεν είναι τυχαίο τα αμάξι περνάει αρκετό καιρό σε αυτή την κατάσταση. Πάλι καλά που την βρίσκω με τις επισκευές και τα πειράγματα αλλιώς θα είχε φάει σουτ. Edited January 11, 2006 by Vrachos Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Nikolas83 Posted January 11, 2006 Report Share Posted January 11, 2006 Επίσης εάν σας έχουν πειράξει τον χρονισμό του ντιστριπιτέρ πρέπει να τον επαναφέρετε. Γίνεται όπως περίπου και ο χρονισμός των εκκεντροφόρων αυτή τη στιγμή είμαι στο ψάξιμο των σημαδιών. Εμένα είναι η τελευταία μου ελπίδα για το δικό μου αμάξι να φταίει αυτό. Αλλιώς μάλλον θα πιστέψω έναν αρκετά έμπειρο μηχανικό πάνω στα VW που μου είπε πως ένα μεγάλο ποσοστό καινούριων πεταλούδων είναι ελαττωματικές από το εργοστάσιο και τις στέλνει για αντικατάσταση. Πλακά έτσι θα κάνουμε εσύ,εγώ και ο soto operators στο club! Για γέλια και για κλάματα είμαστε..Εγώ και να θέλω να το φτιάξω με ξενερώνει ..γιατι δεν θα ήθελα να δώσω λεφτά σε κάτι που δεν είναι ΕΝΤΕΛΩΣ εντάξει. Ούτε εσύ έχεις βρει λύση σε αυτό το πρόβλημα?ή κάθε 3 και λίγο σου έβγαζε αλλό πρόβλημα αλλά με το ίδιο αποτέλεσμα δηλαδή να παίζει το ρελαντί? Τι θα κάνουμε φίλος αρχίζει και μου την δίνει το θέμα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
soto Posted January 11, 2006 Report Share Posted January 11, 2006 Ψάχνω,ψάχνω...... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Nikolas83 Posted January 12, 2006 Report Share Posted January 12, 2006 Soto ΓΕΡΑ!!!! και μεις απο ΚΟΝΤΑ Σ.Τ.Ρ Σύλλογος.Τρελαμένων.Ρελαντί Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Nikolas83 Posted January 17, 2006 Report Share Posted January 17, 2006 Ψάχνω,ψάχνω...... Καλησπέρα μέλη του Σ.Τ.Ρ. έχετε κάποιο νέο περι ρελαντί? Εγώ καμία βελτίωση! Το καλό είναι ότι μου είχε δώσει εγγύηση η εταιρία Vitacar από όπου πήρα και το Polaki μου! Μου άλλαξαν την πεταλούδα και ποτενσιόμετρο και δεν μου πήραν φράγκο.. Τους ξαναπήρα τηλέφωνο να τους πώ ότι δεν κάνατε τπτ ρε παιδιά!! Μίλησα με τον αρχιμηχανικό και σήκωσε τα χέρια ψηλά λέει δεν μπορώ να ασχοληθώ άλλο με το αμάξι λέει δώσαμε 300Ευρω κια κανόνισε ραντεβού με την Καρέντα να δούμε και εκεί τι θα μου πουν! Ψυχραιμία!!! Όλο στο συνεργειο τρέχω και το πρόβλημα δεν λύνεται και σε λίγο έχω το μεγάλο service! Πιο πολυ βλέπει το αμάξι μου τον μηχανικό και το συνεργείο παρά εμένα! Το ριχνουμε στο γέλιο για να μην τρελαθούμε ζήτω τα σκ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
soto Posted January 17, 2006 Report Share Posted January 17, 2006 Μερικές μέρες τώρα έχω σταματήσει τις "έρευνες", αλλά όπου νά'ναι θα τις ξαναρχίσω. Δεν έχω και χρόνο ρε γμτ να τρέξω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Greg20 Posted January 21, 2006 Report Share Posted January 21, 2006 Παιδιά δίαβασα όλλα αυτα που λέτε και χωρίς βέβαια να είμαι ειδικός επειδή είχα και εγώ παρόμιο πρόβλημα με το ρελαντί, εμένα μου το έκανε όμως όταν ήταν κρύο, δισκολευόταν να πάρει μπρός και μετά μέχρι να ζεσταθεί δέν είχε σταθερό ρελαντί το πήγα το αμαξι για full service (εχει 60.000χλμ) ανέφερα στον μηχανικό το πρόβλημα που είχα, το είχε 1 μέρα το έψαξε και ενώ παλιότερα μου έλεγε για αλλάγη πεταλούδας τελικά βρήκε το προβλημά το οποίο ήταν η φούσκα θερμοκρασίας και όχι η πεταλούδα που υποψιαζότανε. Την άλαξε και απο τότε το αμάξι δουλεύει πολύ καλά. Εσείς έχετε ελέξει την φούσκα θερμοκρασίας? Απο ότι μου είπε λόγο το ότι είχε πρόβλημα η φούσκα θερμοκρασίας δεν γινότανε σωστά ο ψεκασμός γιατί άλλη θερμοκρασία διάβαζε ο εγκέφαλος καί αλλη θερμοκρασία είχε πραγματικά το μοτέρ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
soto Posted January 21, 2006 Report Share Posted January 21, 2006 φούσκα??? Αν ενοείς ένα αισθητήριο που μετραει την θερμοκρασία του ψυκτικού υγρού, το άλαξα αλλά....τίποτα! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vrachos Posted January 21, 2006 Report Share Posted January 21, 2006 Μάλλον αυτό εννοεί. Εγώ συνεχίζω να ψάχνω και να ρωτάω, βρήκα και μία χαλασμένη βαλβίδα αυτήν της ανακύκλωσης των αναθυμιάσεων του ντεπόζιτου ή βαλβίδα ενεργού άνθρακα, όπως τη λένε, η οποία δεν υπάρχει Ελλάδα και κάνει 80€. Δεν φταίει όμως αυτήν γιατί έχει κολλήσει κλειστή και όχι ανοιχτή. Συνεχίζω λοιπόν, που θα μου πάει θα το βρω κι αυτό. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
soto Posted January 21, 2006 Report Share Posted January 21, 2006 Σήμερα πάω σε ένα ηλεκτρλογείο αυτοκινήτων στο οποίο είχα ξαναπάει για να καθαρίσω τα μπέκ κάποτε,για να κάνουμε μία μέτρηση στα καυσαέρια. Όλα καλά ,όμως την στιγμή που άρχισε το πρόβλημα με το ρελαντί, το μονοξίδιο πήγε στα ύψη. Ώπα! μου λέει ο μάστορας τι γίνεται εδώ?? Του εξηγώ το πρόβλημα, και ότι έχουμε αλλάξει πεταλούδες,βαλβίδες, εγκεφάλους ,κέρατα, και μου λέει ότι είναι πολύ περίεργη βλάβη,βάζει το διαγνωστικό,και του βγάζει πως όλα είναι ο.κ (όπως πάντα άλλωστε). τρελαίνεται ο μάστορας και μου λέει πως αυτό με τα καυσαέρια γίνεται γιατί την στιγμή εκείνη, έχουμε πάρα πολύ μίγμα και ο κινητήρας πνίγεται. Τέλος πάντων μου είπε να του πάω το αμάξι και να του το αφήσω 2-3 μέρες να το ξετινάξει, και μάλλον θα το κάνω από βδομάδα αφού έτσι κι αλλιώς δεν το χρησιμοποιώ κάθε μέρα. Ελπίζω να μπορέσει να βρεί κάτι ρε γμτ γιατί θέλω να πάω το αμάξι για πρόγραμμα και το καθυστερώ γι'αυτό το λόγο.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest super savvato!!! Posted January 22, 2006 Report Share Posted January 22, 2006 εχει γινει πολυ ενδιαφερον αυτη η κουβεντα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
doggy Posted January 22, 2006 Report Share Posted January 22, 2006 Ομολογουμένως... αφού έφερα ποπ κόρν και περιμένω να δω την συνέχεια :P:P Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Nikolas83 Posted January 23, 2006 Report Share Posted January 23, 2006 Καλημέρα παιδιά Ελα ρε Soto γερά δείξε μας τον δρόμο...γιατί μάλλον εσύ και γώ εκτος απτο ίδιο αμάξι πρέπει να χουμε και το ίδιο πρόβλημα... Εγώ αύριο το πρωί θα το πάω στην Καρέντα γιατί όμως κάτι μου λέει ότι δεν θα φτιάξουν τπτ?Απλά θα το περάσουν απο διαγνωστικό θα πουν όλα ΟΚ και πάρτο! και θα ξανατρέχει ο Νικόλας στα συνεργεία.. Όσο γιατο πρόγραμμα δεν πειράζει άσε να ισιώσει πρώτα και μετά του βάζεις φτερά.. Οπότε τα δικά μου νέα θα σας ταχω απο Τετάρτη!! Δείτε το επόμενο συναρπαστικό επισόδειο της σειράς "Τα Τρελαμένα Ρελαντι" Θα μπορέσει άραγε ο Soto να λύσει το πρόβλημα μας? Ίδια Μέρα Ίδια Ώρα Ίδια Στιγμή Η Συνέχεια στις οθόνες σας.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Nikolas83 Posted January 26, 2006 Report Share Posted January 26, 2006 Καλημέρα παίδες και προσοχή στα χιόνια που γίνονται πάγος στο δρόμο και κάνουμε πατίνια τα αμάξια μας... Σίριαλ συνέχεια (τόμος ΙΑ,αριθμός 5031) Προχθές πήγα και πήρα το αμάξι απο την αντιπροσωπία πήγα κάτι βόλτες με τον αδερφό μου ΜΚ4+6Ν!!Και ήθελα να δω αν παίζει το υπάρχον πρόβλημα έπειτα και απο το μετέπειτα φτιάξιμο.. Δεν είδα κανα παρατράγουδο στο ρελαντί..αλλά η αλήθεια είναι ότι δεν το είχα ζεστάνει αρκετά..(τότε βλέπω στα σίγουρα αν παίζει το ρελαντί)την τετάρτη δεν το κούνησα το αμάξι λόγω καιρού αφου δεν πήγα στην δουλειά..σήμερα θα δω αν πραγματικά το φτιάξαν στην καρέντα..όταν γυρίσω απτη δουλειά είναι ένα σημείο στο δρόμο που πάντα όταν ακινητοποιούμαι παίζει το ρελαντί μου.. Για να δούμε σήμερα.. Αν λυθεί Soto και όποιος άλλος έχει το ίδιο πρόβλημα με τα τσαρούχια στην καρέντα στον άλιμο! ¶σχετο τι ρελαντί έχετε?έμενα είναι στις 600 στροφές δεν είναι "κάπως" χαμηλό? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vrachos Posted January 26, 2006 Report Share Posted January 26, 2006 Το δικό μου (θα έπρεπε να) είναι στις 850-900 σύμφωνα με το manual. Η συνέχεια του ψαξίματος καθυστερεί λόγω καιρού, για να κρατηθεί το ενδιαφέρων σας επισυνάπτω και ένα mp3 από το ρελαντί μου reladi.mp3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
soto Posted January 26, 2006 Report Share Posted January 26, 2006 Πω-πω μωρ'αδερφάκι μου.......εσένα παραείναι!!! Σήριαλ "ΤΟ ΧΑΛΑΣΜΕΝΟ ΡΕΛΑΝΤΙ" Αριθμος επεισοδίου 5032 Σήμερα λοιπόν πήγα το polάκι στο ηλεκτρολογείο που λεγαμε (βλέπε επεισόδιο 5027). Το άφησα εκεί και θα μείνει μέχρι το σάββατο το μεσημέρι τουλάχιστον ( γιατί έχουμε και meating την Κυριακή!). Τώρα τι θα βρει ο μάστορας............ Πάντως σήμερα δεν μου τηλεφώνησε όλη την ημέρα. Είναι καλό αυτό? Εσύ Nikolas κανα νέο??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Nikolas83 Posted January 27, 2006 Report Share Posted January 27, 2006 Πω-πω μωρ'αδερφάκι μου.......εσένα παραείναι!!! Σήριαλ "ΤΟ ΧΑΛΑΣΜΕΝΟ ΡΕΛΑΝΤΙ" Αριθμος επεισοδίου 5032 Σήμερα λοιπόν πήγα το polάκι στο ηλεκτρολογείο που λεγαμε (βλέπε επεισόδιο 5027). Το άφησα εκεί και θα μείνει μέχρι το σάββατο το μεσημέρι τουλάχιστον ( γιατί έχουμε και meating την Κυριακή!). Τώρα τι θα βρει ο μάστορας............ Πάντως σήμερα δεν μου τηλεφώνησε όλη την ημέρα. Είναι καλό αυτό? Εσύ Nikolas κανα νέο??? Σήριαλ "ΤΟ ΧΑΛΑΣΜΕΝΟ ΡΕΛΑΝΤΙ" Αριθμος επεισοδίου 5033\Κύκλος ΙΧ Ρε γαμώτο δεν έχω ηχεία στην δουλεία για να το ακούσω... το ρελαντί σου... Τώρα Soto τι να σου πω,εγώ στην θέση σου απο την αγωνία μου δεν θα αντεχα θα τον έπαιρνα τηλέφωνο να δω σε ποιό σημείο έχει φτάσει η ερευνά του.. Ελπίζω να βρει τι έχει να το φτιάξει πάντως Το καλό πράγμα αργεί να γίνει... Λοιπόν όσο αφορά το δικό μου πρόβλημα... - -- --- ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ( ) --- -- - Μέχρ στιγμής ΕΧΕΙ ΛΥΘΕΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ αλλά δεν χαίρομαι ακόμη γιατι δεν έχει περάσει αρκετός καιρός και δεν το έχω "δοκιμάσει"αρκετά το αμάξι.. Ναι μεν γύρισα στην δουλειά χθές χωρίς κάποιο πρόβλημα στο γνωστό σημείο που το παρατηρώ όταν μου εμφανίζει το πρόβλημα αλλά επιφυλάσσομαι.. Εσένα Soto το ρελαντί σου πόσο είναι?για σταθερό λέμε πάντα.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
soto Posted January 27, 2006 Report Share Posted January 27, 2006 Υπο κανονικές συνθήκες το ρελαντί μου πρέπει να είναι γύρω στις 680 στρ/λεπτό. Στο σήριαλ μας τώρα............ Με πήρε τηλέφωνο ο μάστορας κατά τις δύο η ώρα και μου λέει νομίζω ότι κάτι έγινε έλα να πάρεις το αμάξι το απόγευμα και τα λέμε από κοντά. Πάω,παίρνουμε το αμάξι, και κάνουμε μια βόλτα μαζί. Γυρνούσαμε κανα δεκάλεπτο το τσίτωσα και λίγο και ξαναγυρίσαμε στο συνεργείο. Το αμάξι λειτουργούσε μια χαρά. Μου λέει ότι τσέκαρε ΟΛΟΥΣ τους αισθητήρες, καθάρισε την πεταλούδα,μέτρησε την ροή του καυσίμου, την παροχή της αντλίας καυσίμου,τσέκαρε τον αισθητήρα "λ", τα μπεκ, και μέτρησε την υποπίεση της εισαγωγής έκανε βασική ρύθμιση και τώρα είναι όλα Ο.Κ!!! Τώρα κατά πόσο λύθηκε το πρόβλημα θα φανεί στις επόμενες μέρες. Έλπίζω κάτι να έγινε γιατί ο κ@λος μου ακόμα τσούζει (150 ευρώ ρε μου πήρε ) Σε αντίθετη περίπτωση αυτά θα είναι τα τελευταία χρήματα που χαλάω για το συγκεκριμένο πρόβλημα. Η συνέχεια στις οθόνες των P.C σας.......... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vrachos Posted January 29, 2006 Report Share Posted January 29, 2006 Μόνο εγώ έμεινα δηλαδή στο κλαμπ Την Παρασκευή που είχε και ήλιο, κάθισα ασχολήθηκα και βρήκα τι φταίει. Δεν ανοίγει η βαλβίδα ελέγχου EGR δηλαδή τις ανακύκλωσης των καυσαερίων και η έλλειψη καυσαερίων από την εισαγωγή ανεβάζει το ρελαντί! Αφού την έβγαλα, βρήκα στο inet το pdf της και τελικά είναι καλή! Την δοκίμασα και πάνω στο αμάξι δίνοντάς της ρεύμα με μια μπαταρία και δούλεψε κανονικά το ρελαντί. Οπότε μου μπήκαν ψύλλοι στα αυτιά και τσέκαρα και την άλλη βαλβίδα αυτή της ανακύκλωσης των αναθυμιάσεων του ντεπόζιτου, (είχα γράψει για αυτή σε προηγούμενο ποστ) μαντέψτε; και αυτή καλή είναι! Οπότε όταν ξαναβρώ χρόνο (και ζέστη) θα συνεχίσω το ψάξιμο, και ελπίζω να είναι κάτι απλό, όπως κομμένο καλώδιο (και στα δύο;; ) αλλά προετοιμάζομαι για το χειρότερο, όπως χαλασμένος εγκέφαλος. Προς το παρόν, έκανα μετατροπούλα και τώρα η βαλβίδα είναι μόνιμα ανοιχτή που και αυτό δεν είναι σωστό γιατί τώρα μεταφέρετε μεγάλη ποσότητα καυσαερίων με αποτέλεσμα να έχω ασταθή καύση. Μην ρωτήσετε σε ποιες στροφές εμφανίζεται η αστάθεια, στο ρελαντί βέβαια Τύφλα να έχουν τα Dragster, έχω αυτό το ρελαντί μυρίζει και το αμάξι βενζίνη (λόγω της πρώτης βαλβίδας) νομίζω ότι οδηγάω αγωνιστικό :thumbsup: reladi2.mp3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
soto Posted January 29, 2006 Report Share Posted January 29, 2006 Παίδες μούφα η υπόθεση . ΤΙΠΟΤΑ δεν έγινε και κλαίω και τα 150Ευρώπουλα. Το πρόβλημα συνεχίζει ακάθεκτο να μου σπάει τα νεύρα..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pacific Posted January 29, 2006 Report Share Posted January 29, 2006 Μάλλον : 1. Χαλασμένος Λ. ή 2. Πρόβλημα στον εγκέφαλο ή 3. (ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΦΤΑΙΕΙ ΑΥΤΟ !!!!!!) ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΟ INJECTION .... Δεν νομίζω οτι είναι κάτι άλλο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Nikolas83 Posted January 30, 2006 Report Share Posted January 30, 2006 Σήριαλ "ΤΟ ΧΑΛΑΣΜΕΝΟ ΡΕΛΑΝΤΙ" Αριθμος επεισοδίου 5038\Κύκλος ΙΧ Το άγχος και η αγωνία συνεχίζονται με αμείωτη ένταση... Τι θα γίνει άραγε... Kαλημέρα και καλή βδομάδα στον Σ.Τ.Ρ. και γενικά σε όλο το VWClub Λοιπόν είχα με μείνει εκεί που το είχα αφήσει στην Καρέντα... Τι μου αλλάξαν εκει μέσα? Πολλ/στη και μπουζοκαλώδια... είπαμε το πήρα τετάρτη πέμπτη και παρασκευή πήγα δουλειά και το απόγευμα θα το πήγαινα για σέρβις.. Το σάββατο κατα τις 12 το παίρνω τον ρώταω τί έχει μου λέει οι μα@@κες πήγαν να σου φτιάξουν το πρόβλήμα χωρίς ναχει πάρει το αμάξι την κατάλληλη θερμοκρασία 70-80 βαθμους με αποτέλεσμα όποιες ρυθμίσεις και αλλαγές που κάναν να μην πιάναν τόπο.. Τα παλήκαρια χρέωθηκαν τζάμπα πεταλούδα (μου βάλαν καινούργια τελικά), πολλ/στη και μπουζοκαλώδια.. Ο μηχανικός έκανε κάποιες ρυθμίσεις στην πεταλούδα αν δεν κάνω λάθος και μου λέει ότι το πρόβλημα λύθυκε.. Ακόμη δεν μου έχει εμφανιστεί αλλά δεν το πολυμετακίνησα το αμάξι πολύ το σκ για να δω συμπεριφορά.. Επιφυλλάσομαι όπως όλοι στο θέμα Τοπικ αυτό Θα σας απαντήσω με σιγουριά σε κανα 2βδομάδες... Μου πήρε 130 ευρώ(με το σερβις μαζί) Υ/Σ: Μάγκες προσόχη στα όργανα που μετράνε αέρα.. έγω έβαζα σε 1 πρατήριο και μου είπε ότι είχε πίεση 38 λίμπρες,του είπα να κοιτάξει και λίγο τα φρένα δεν τα ένιωθα καλά και όντως τα πίσω δεν πιάναν, μήπως πρέπει να γινόμουν κασκαντερ?ΧαΧα Σοτο ζήτα τα λεφτά σου πίσω ή να πληρωθεί την επόμενη φορα μια προκαταβολή και αν διορθωθεί τα υπόλοιπα!Δεν είναι σωστό αυτό Απο την στιγμή που πας στον ειδικό το αμάξι και σου λέει θα αναλάβω να το φτιάξω πρέπει να πλήρωθει γιαυτό.. Δειτε στο επόμενο επεισόδιο... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Nikolas83 Posted February 7, 2006 Report Share Posted February 7, 2006 Σήριαλ "ΤΟ ΧΑΛΑΣΜΕΝΟ ΡΕΛΑΝΤΙ" Αριθμος επεισοδίου 5039\Κύκλος ΙΧ Ρε μάγκες τι έγινε...Δεν έχουμε καμία εξέλιξη..Έχουμε αφήσει το σίριαλ στην μέση εγώ πλέον δεν έχω πρόβλημα μέχρι στιγμής και πρέπει μετα απο τόσο καιρό να είχε φανεί.. Ελπίζω να έχει λυθεί το πρόβλημα και για σας.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...