g-e-g-o Posted March 23, 2011 Report Share Posted March 23, 2011 (edited) Ορισμένες φορές οταν είμαι στο ρελαντί οι στροφές αυξάνονται και πέφτουν μόνες τους μετα απο 1-2 δευτερολεπτα.Η περιοχή που κυμαίνονται ειναι 600 - 900 στροφές.Αυτο το παρατηρώ είτε με κρύο είτε με ζεστό κινητήρα.Δεν γίνεται συνέχεια περίπου μια φορα στις 10. Επίσης οταν γινεται αυτο παρατηρω και τρέμουλο του κινητήρα... Εχει παρατηρησει κανεις το ιδιο? Το πηγα αντιπροσωπεία αλλα μου παν οτι δεν βλέπουν καποιο σφάλμα... Edited March 23, 2011 by g-e-g-o Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TSI Posted March 23, 2011 Report Share Posted March 23, 2011 Ορισμένες φορές οταν είμαι στο ρελαντί οι στροφές αυξάνονται και πέφτουν μόνες τους μετα απο 1-2 δευτερολεπτα.Η περιοχή που κυμαίνονται ειναι 600 - 900 στροφές.Αυτο το παρατηρώ είτε με κρύο είτε με ζεστό κινητήρα.Δεν γίνεται συνέχεια περίπου μια φορα στις 10. Εχει παρατηρησει κανεις το ιδιο? Το πηγα αντιπροσωπεία αλλα μου παν οτι δεν βλέπουν καποιο σφάλμα... Μπορεί να είναι επειδη είσαι στο στρώσιμο ακόμα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
g-e-g-o Posted March 23, 2011 Report Share Posted March 23, 2011 Μπορεί να είναι επειδη είσαι στο στρώσιμο ακόμα 2200 Χμ έχω... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TSI Posted March 23, 2011 Report Share Posted March 23, 2011 2200 Χμ έχω... E δεν έχει ανοίξει ακόμα το μοτέρ, ας σου πεί και άλλοσ αν του έτυχε.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
johnny_drama Posted March 29, 2011 Report Share Posted March 29, 2011 Και μενα μου συμβαινει πολυ συχνα.. Εχω polo 1.2 TSI με 14.100 χιλιομετρα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alexis270 Posted March 29, 2011 Report Share Posted March 29, 2011 και σε μενα το κανει,κυριως ομως οταν εχει κρυο,αν το κινησεις λιγακι σταματαει...στην αντιπροσωπεια τι σου ειπαν?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pablo_Garcia Posted September 23, 2012 Report Share Posted September 23, 2012 Καλησπέρα παιδιά.Έχω το 6Ν2 με τα 75 άλογα μοντ.2001.Όταν έβαζα μπροστά το πρωί και μόνο τότε έκανε ένα ρετάρισμα το αυτοκίνητο ανεβοκατεβαίναν οι στροφές και από τις 10 φορές τις 6 έσβηνε.Στη συνέχεια έβαζα πάλι μπροστά και όλα κανονικά.Αφού είχαν αλλαχθεί και ελεγχθεί (πεταλούδα ,egr,φούσκα ψυχρής,λάμδα) δεν είχα δει βελτίωση αποφασίζω να πάω στον Γκίκα στο Π.Φάληρο.Μου λέει άστο θα το κάνω μόνο εγώ μπορώ μου λέει.Το αφήνω λοιπόν με παίρνει την άλλη μέρα και μου λέει είναι από τον εγκέφαλο θέλει αλλαγή.Ο δικός σου μου λέει δίνει αβάνς -2 μοίρες ενώ αυτός που σ έβαλα 8 μοίρες.Το κρατά άλλη μια μέρα λοιπόν και καλά να το δοκιμάσει και την τρίτη μέρα πάω να το πάρω.Μου λέει 420 ευρώ και δεν μου κόβει και απόδειξη και το παίρνω και φεύγω.Την άλλη μέρα το πρωί βάζω μπροστά το ίδιο πρόβλημα παραμένει.Πάω από εκεί απαιτώντας να μου ξαναβάλει τον δικό μου εγκέφαλο και να μου επιστρέψει τα λεφτά. Αφού παραμιλούσε και έλεγε αποκλείεται παραμιλούσε και έλεγε μπλέξαμε.Αφού λοιπόν βάζει τον δικό μου πάλι πάνω βάζω μπροστά το αμάξι μια χαρά.Μου λέει φίλε εγώ ξέρω τι έχει το αμάξι σου και του λέω κάντο αφού ξέρεις μου λέει αααα όχι θα το φέρεις να το αφήσεις 3 μέρες για να το ψάξω.Καλά του λέω (ούτε κ αυτός ξέρει δλδ τι λέει την μία λέει ξέρω τι έχει κ απο την άλλη θα το αφήσεις 3 μέρες για να με γδάρει και να μου πάρει αυτά που αυτός γουστάρει) και να ξέρεις μ λέει κανείς δεν μπορεί να στο φτιάξει αλλά μόνο εγώ.Του λέω τα λεφτά μου και μου επέστρεψε τα λεφτά κρατώντας μέρος των χρημάτων χωρίς να με ρωτήσει και καλά για την δουλειά που δεν έκανε.Αυτά παιδιά για να καταλάβετε πως δουλεύει το εν λόγω συνεργείο και τον τρόπο που αντιμετωπίζει τους πελάτες του. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bill1979 Posted April 11, 2014 Report Share Posted April 11, 2014 ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ βρηκα το προβλημα της πεταλουδας........../ για το polo 1,4 16v 1998.101hp Ηταν απλο τελικα..... .απο την μια γελουσα και απο την αλλη ελεγα ποσο βλα.....ς ημουνα που εδωσα 100ευρω για την πεταλουδα.που ανεβαζε κατεβαζε 2000 στροφες στο ρελαντι.κ δουλευε σαν μα......κια. παρεπιπτοντος το κουμπωσαμε σε εγκεφαλο 2 φορες κ ελεγε πεταλουδα γκαζιου προβλημα ΤΕΛΙΚΑ ΗΤΑΝ ΜΠΟΥΡΔΕΣ. το προβλημα ηταν το σωληνακι που παει απο την πολλαπλη στο σερβο φρενο ηταν σαπιο στις ενωσεις κ επαιρνε αερα κ επισης μια βαλβιδα που ερχετε απο το δοχειο αναθημιασεων που ειναι πανω στον θολο.ηταν κολλημενη ανοιχτη κ ρουφουσε απο της αναθιμιασης συνεχως με αποτελεσμα κ πολυ καταναλωση..... το polo δουλευει σαν νυφη. τωρα καντε τα αυτα που σας ειπα κ θα στρωσει αμεσως . 100ε πεταλουδα 5ε σπρει επαφων 25ε κουμπωμα στον εγκεφαλο 30χιλιομεττρα τζαμπα κ αποτελεσμα ηταν ....0...../επιτελους ομως εστρωσε. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andritsos Posted April 11, 2014 Report Share Posted April 11, 2014 (edited) Και εμένα κάνει κάτι τέτοια το fabia (παλιό εκπαιδευτικό). εμένα είναι μοντέλο 2000 1.4 8v 68 νομίζω άλογα. Λές να είναι αυτό . . . ? Και τώρα που το σκέφτομαι σφάλμα στον ''λ'' βγάζει στο διαγνωστικό που έχουν δηλώσει και άλλοι . Ο ''λ'' είναι κομπλέ όμως. . . . Edited April 11, 2014 by ANDRITSOULAS Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...