black1180 Posted April 30, 2011 Report Share Posted April 30, 2011 ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ.ΘΑ ΜΠΩ ΚΑΤΕΥΘΕΙΑΝ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΜΟΥ ΕΧΩ ΕΝΑ VW JETTA5 TSI 2008 ΜΟΝΤΕΛΟ 140HP ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΑΛΛΑΞΩ ΜΠΟΥΖΙ ΑΝ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΜΕ ΒΟΗΘΟΥΣΕ ΒΗΜΑ ΒΗΜΑ ΜΕ FOTO Η VIDEO ΠΩΣ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΩ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted May 1, 2011 Report Share Posted May 1, 2011 Καλησπερα και Χρονια Πολλα με υγεια!! Αν θελεις γραφε με μικρους ελληνικους χαρακτηρες γιατι τα κεφαλαια ειναι σαν να φωναζεις Στο ερωτημα σου,αν γενικα εχεις καποια γνωση για το πως λυνουν καποια πραγματα κτλ. καντο,αλλιως πηγαινε σε ενα συνεργειο να στο κανει. Σε γενικες γραμμες,αφου βγαλεις το πλαστικο καπακι,βλεπεις απο κατω τους πολλαπλασιαστες.Αυτους πρεπει να τους ξεκουμπωσεις προσεκτικα χωρις να σπασουν τα κλιπακια τους και μολις βγουν βλεπεις απο πανω τα μπουζι.Εκει,με ειδικο κλειδι τα ξεβιδωνεις,τα βγαζεις και βαζεις τα καινουρια ακολουθωντας την ιδια διαδικασια μετα αναποδα,ωστε να τα κλεισεις ολα. Για βιντεο,αν κανεις μια αναζητηση στο youtube λογικα θα σου βγαλει αποτελεσματα. Ελπιζω να βοηθησα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
black1180 Posted May 2, 2011 Author Report Share Posted May 2, 2011 Σας ευχαριστω πολυ και συγνωμη για τα κεφαλαια γραμματα... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dikonou Posted May 2, 2011 Report Share Posted May 2, 2011 Και το μοτέρ κρύο!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
black1180 Posted May 18, 2011 Author Report Share Posted May 18, 2011 Καλησπερα εβαλα σημερα τα μπουζι στο vw jetta mk5 tsi με επιτυχία αλλα παρατηρησα πως αυτα που εβαλα Bosch FR6KPP332S ειναι λιγο πιο κοντα απο αυτα που ειχε απο την μανα του NGK 101905626. Λετε να υπαρξει καποιο προβλημα? ευχαριστω Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dikonou Posted May 18, 2011 Report Share Posted May 18, 2011 (edited) Να μην σε τρομάξω τώρα, αλλά αφού είδες πώς δεν ήταν γεωμετρικά τα ίδια γιατί τα έβαλες;.....Με βάση τον κωδικό του ΟΕΜ NGK βρές σε ποιόν άλλο τύπο μπουζί μπορεί να αντιστοιχεί ανάλογα την εταιρία και μετά αλλαξέ τα. Edited May 18, 2011 by Dikonou Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted May 18, 2011 Report Share Posted May 18, 2011 Μπηκαν και κουμπωσαν κανονικα δηλαδη? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dikonou Posted May 18, 2011 Report Share Posted May 18, 2011 Βρε όλα βιδώνουν, αλλά το ζήτημα είναι ότι ο σπινθήρας άλλαξε θέση εντός θαλάμου... πιό πάνω δηλ. εφόσον το σπείρωμα είναι πιο κοντό εάν κατάλαβα καλά......και αυτό μπορεί να δημιουργήσει πρόβλημα σύμφωνα με την κατανομή του καυσίμου και την θέση ψεκασμού των μπέκ.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted May 18, 2011 Report Share Posted May 18, 2011 Γιαυτο το ρωτησα κι εγω.Δεν ξερω κατα ποσο ειναι σωστο να μπει πιο κοντο μπουζι. Link to comment Share on other sites More sharing options...
black1180 Posted May 18, 2011 Author Report Share Posted May 18, 2011 εψαξα σε αυτο το forum και μου τα προτειναν για αυτο το μοτερ.Παρ'ολα αυτα το εβαλα μροστα και δουλευε κανονικα τωρα τι να κανω λετε να παθω καμια ζημια? Link to comment Share on other sites More sharing options...
subwrc Posted May 18, 2011 Report Share Posted May 18, 2011 εψαξα σε αυτο το forum και μου τα προτειναν για αυτο το μοτερ.Παρ'ολα αυτα το εβαλα μροστα και δουλευε κανονικα τωρα τι να κανω λετε να παθω καμια ζημια? Δεν ξέρω αν είναι καλύτερα από τα μαμά. Για δες και τι λένε τα παιδιά που έβαλαν κάποια άλλα εκτός τα μαμά http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=41060&st=300&p=446045entry446045 http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=30345&st=80&p=445556entry445556 Link to comment Share on other sites More sharing options...
black1180 Posted May 18, 2011 Author Report Share Posted May 18, 2011 (edited) Καλησπερα. Τελικα μετα απο καποιες ερωτησεις κατεληξα οτι τα μπουζι που φοραει το vw jetta golf 122 140 160 hp ειναι τα NGK PZFR6R με διπλη πλατινα και η τιμη τους κυμενεται απο 10 εως κ 13,50 ευρω.Φυσικα το αυτοκινητο δεν το κουναω και οταν ερθουν τα καινουργια θα τα βαλω.Και σας υποσχομαι πως θα ανεβασω και φοτο με ολη την διαδικασια. Τα σωστα μπουζι ειναι αυτα http://imageshack.us/photo/my-images/844/p5190001.jpg/ Τα εργαλεια που χρειαζομαστε ειναι αυτά http://imageshack.us/photo/my-images/15/p5190002qt.jpg/ Βγαζουμε το καπακι τραβωντας στη μεση πανω καιαπο κατω http://imageshack.us/photo/my-images/825/p5190003v.jpg/ Η εικονα ειναι αυτη βλεπουμε τους πυκνωτες http://imageshack.us/photo/my-images/17/p5190004a.jpg/ Τραβαμε με προσοχη τους πυκνωτες προς τα πανω και μολις βγουνε γυρω στα 3 με 4 εκατοστα απο την κατω μερια υπαρχει η ασφαλεια που απελευθερωνει το φυσακι με προσοχη μην σπασει το απελευθερωνουμε και τωρα ειναι ελευθερος ο πυκνωτης να βγει. http://imageshack.us/photo/my-images/534/p5190005g.jpg/ Τωρα βαζουμε το μπουζοκλειδο και με την προεκταση και ενα καρυδακι ξεβηδωνουμε και αντικατηστουμε το μπουζι. http://imageshack.us/photo/my-images/109/p5190006v.jpg/ Για τα 3 πρωτα απο αριστερα προς δεξια η διαδικασια ειναι η ιδια επισης και για το τελευταιο με την διαφορα πως πρεπει να βγαλουμε ενα φυσακι 2 σωληνακια και το σωληνα αναθυμιασεων κια ολα αυτα για να ημαστε πιο ανετα ωστε να μπορεσουμε να αφερεσουμε τον 4 πυκνωτη και συναμα το μπουζι. http://imageshack.us/photo/my-images/546/p5190007g.jpg/ Τοποθετουμε ξανα στη θεση τους ολα οσα αφαιρεσαμε βαζουμε το καπακι μαζευουμε τα εργαλεια Και αλες βολτες... http://imageshack.us/photo/my-images/825/p5190003v.jpg/ Edited May 21, 2011 by black1180 Link to comment Share on other sites More sharing options...
black1180 Posted October 2, 2011 Author Report Share Posted October 2, 2011 Καλησπερα. Τελικα μετα απο καποιες ερωτησεις κατεληξα οτι τα μπουζι που φοραει το vw jetta golf 122 140 160 hp ειναι τα NGK PZFR6R με διπλη πλατινα και η τιμη τους κυμενεται απο 10 εως κ 13,50 ευρω.Φυσικα το αυτοκινητο δεν το κουναω και οταν ερθουν τα καινουργια θα τα βαλω.Και σας υποσχομαι πως θα ανεβασω και φοτο με ολη την διαδικασια. Τα σωστα μπουζι ειναι αυτα http://imageshack.us/photo/my-images/844/p5190001.jpg/ Τα εργαλεια που χρειαζομαστε ειναι αυτά http://imageshack.us/photo/my-images/15/p5190002qt.jpg/ Βγαζουμε το καπακι τραβωντας στη μεση πανω καιαπο κατω http://imageshack.us/photo/my-images/825/p5190003v.jpg/ Η εικονα ειναι αυτη βλεπουμε τους πυκνωτες http://imageshack.us/photo/my-images/17/p5190004a.jpg/ Τραβαμε με προσοχη τους πυκνωτες προς τα πανω και μολις βγουνε γυρω στα 3 με 4 εκατοστα απο την κατω μερια υπαρχει η ασφαλεια που απελευθερωνει το φυσακι με προσοχη μην σπασει το απελευθερωνουμε και τωρα ειναι ελευθερος ο πυκνωτης να βγει. http://imageshack.us/photo/my-images/534/p5190005g.jpg/ Τωρα βαζουμε το μπουζοκλειδο και με την προεκταση και ενα καρυδακι ξεβηδωνουμε και αντικατηστουμε το μπουζι. http://imageshack.us/photo/my-images/109/p5190006v.jpg/ Για τα 3 πρωτα απο αριστερα προς δεξια η διαδικασια ειναι η ιδια επισης και για το τελευταιο με την διαφορα πως πρεπει να βγαλουμε ενα φυσακι 2 σωληνακια και το σωληνα αναθυμιασεων κια ολα αυτα για να ημαστε πιο ανετα ωστε να μπορεσουμε να αφερεσουμε τον 4 πυκνωτη και συναμα το μπουζι. http://imageshack.us/photo/my-images/546/p5190007g.jpg/ Τοποθετουμε ξανα στη θεση τους ολα οσα αφαιρεσαμε βαζουμε το καπακι μαζευουμε τα εργαλεια Και αλες βολτες... http://imageshack.us/photo/my-images/825/p5190003v.jpg/ Επειδη μετεφερα το θεμα στο HOW TO's παρακαλω να κλειδωθει Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted October 3, 2011 Report Share Posted October 3, 2011 Κλειδωνει. Link to comment Share on other sites More sharing options...