Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Sign in to follow this  
djibril cisse

Ένδειξη Στο Καντράν

Recommended Posts

καλησπέρα παιδιά! χθες το βράδυ όταν γύρισα σπίτι και σταμάτησα άκουσα το χαρακτηριστικό "μπιπ" και άναψε στο καντράν η ένδειξη για σκασμένο λάστιχο, κατ ευθείαν απ τα νεύρα μου βγήκα, έκανα μια βόλτα γύρω απ τ αμάξι αλλά όλα ήταν κομπλέ! Όταν ξαναμπήκα μέσα παρατήρησα ότι είχε ανάψει και το λαμπάκι του ESP-ASR αλλά δεν αναβόσβηνε... έκλεισα και ξαναεβαλα μπρος το αυτοκίνητο και τελικά έσβησαν!!! σας έχει συμβεί κάτι παρόμοιο, ξέρετε τι μπορεί να είναι??? ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

καλησπέρα παιδιά! χθες το βράδυ όταν γύρισα σπίτι και σταμάτησα άκουσα το χαρακτηριστικό "μπιπ" και άναψε στο καντράν η ένδειξη για σκασμένο λάστιχο, κατ ευθείαν απ τα νεύρα μου βγήκα, έκανα μια βόλτα γύρω απ τ αμάξι αλλά όλα ήταν κομπλέ! Όταν ξαναμπήκα μέσα παρατήρησα ότι είχε ανάψει και το λαμπάκι του ESP-ASR αλλά δεν αναβόσβηνε... έκλεισα και ξαναεβαλα μπρος το αυτοκίνητο και τελικά έσβησαν!!! σας έχει συμβεί κάτι παρόμοιο, ξέρετε τι μπορεί να είναι??? ;)

Η ένδειξη "σκασμένο λάστιχο", όπως την ονομάζεις, δεν ανάβει μόνον όταν σκάσει κάποιο λάστιχο, αλλά και όταν αυξομειωθεί η πίεση σε ένα η περισσότερα λάστιχα. Μήπως λοιπόν άλλαξες πρόσφατα την πίεση στα ελαστικά σου; Όταν το κάνουμε αυτό πρέπει αμέσως μετά να πατάμε, με ανοιχτή την ανάφλεξη, το μπουτόν που βρίκεται μέσα στο ντουλαπάκι μέχρι να ακουστεί ένα μπιπ. Εάν δεν το κάνεις μπορεί μετά από κάποια χιλιόμετρα να ανάψει το λαμπάκι πίεσης ελαστικού στο καντράν. Τώρα, γιατί άναψε και το λαμπάκι του ESP-ASR, ίσως μπορεί να μας διαφωτίσει κάποιος άλλος φίλος.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Η ένδειξη "σκασμένο λάστιχο", όπως την ονομάζεις, δεν ανάβει μόνον όταν σκάσει κάποιο λάστιχο, αλλά και όταν αυξομειωθεί η πίεση σε ένα η περισσότερα λάστιχα. Μήπως λοιπόν άλλαξες πρόσφατα την πίεση στα ελαστικά σου; Όταν το κάνουμε αυτό πρέπει αμέσως μετά να πατάμε, με ανοιχτή την ανάφλεξη, το μπουτόν που βρίκεται μέσα στο ντουλαπάκι μέχρι να ακουστεί ένα μπιπ. Εάν δεν το κάνεις μπορεί μετά από κάποια χιλιόμετρα να ανάψει το λαμπάκι πίεσης ελαστικού στο καντράν. Τώρα, γιατί άναψε και το λαμπάκι του ESP-ASR, ίσως μπορεί να μας διαφωτίσει κάποιος άλλος φίλος.

+1

Τώρα στο θέμα του ESP μήπως βγαίνοντας από το αυτοκίνητο αντί να πατήσεις τα alarm πάτησες καταλάθος το ESP. Γιατί όταν ανάβει συνέχεια συμαίνει πως είναι απενεργοποιημένο. Πριν το σβήσεις έπρεπε να δοκιμάσεις να πατήσεις το κουμπί για να το επαναφέρεις. Πάντως άμα στο ξανακάνει αυτό με το ESP θα πρέπει να πας στο διαγνωστικό

Share this post


Link to post
Share on other sites

+1

Τώρα στο θέμα του ESP μήπως βγαίνοντας από το αυτοκίνητο αντί να πατήσεις τα alarm πάτησες καταλάθος το ESP. Γιατί όταν ανάβει συνέχεια συμαίνει πως είναι απενεργοποιημένο. Πριν το σβήσεις έπρεπε να δοκιμάσεις να πατήσεις το κουμπί για να το επαναφέρεις. Πάντως άμα στο ξανακάνει αυτό με το ESP θα πρέπει να πας στο διαγνωστικό

το δοκίμασα και δεν έσβησε...το θέμα είναι ότι δεν αναβόσβηνε ως συνήθως αλλά ήταν σταθερά αναμμένο! όσον αφορά την ένδειξη για το λάστιχο, επειδή είχα πρόσφατη εμπειρία, ανάβει λίγο πριν κάτσει τελείως το λάστιχο και όχι με την παραμικρή απώλεια πίεσης...

Share this post


Link to post
Share on other sites

το δοκίμασα και δεν έσβησε...το θέμα είναι ότι δεν αναβόσβηνε ως συνήθως αλλά ήταν σταθερά αναμμένο! όσον αφορά την ένδειξη για το λάστιχο, επειδή είχα πρόσφατη εμπειρία, ανάβει λίγο πριν κάτσει τελείως το λάστιχο και όχι με την παραμικρή απώλεια πίεσης...

Δεν ανοίγεις καλύτερα το βιβλίο οδηγιών ? Μάλλον θα σου λυθούν οι απορίες.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δεν ανοίγεις καλύτερα το βιβλίο οδηγιών ? Μάλλον θα σου λυθούν οι απορίες.

+1

απλά έχω ραντεβού την πέμπτη για λαδάκια και update και ίσως να μου λυθούν εκεί οι απορίες!

Share this post


Link to post
Share on other sites

+1

απλά έχω ραντεβού την πέμπτη για λαδάκια και update και ίσως να μου λυθούν εκεί οι απορίες!

Αν θες να περιμένεις μέχρι την Πέμπτη...

Share this post


Link to post
Share on other sites

το δοκίμασα και δεν έσβησε...το θέμα είναι ότι δεν αναβόσβηνε ως συνήθως αλλά ήταν σταθερά αναμμένο! όσον αφορά την ένδειξη για το λάστιχο, επειδή είχα πρόσφατη εμπειρία, ανάβει λίγο πριν κάτσει τελείως το λάστιχο και όχι με την παραμικρή απώλεια πίεσης...

Και αυτό είναι σχετικό. Αν κάνεις μικρές αποστάσεις και με μικρές ταχύτητες είναι πιθανόν να στο δείξει τότε.

Και αυτό γιατί τις μετρήσεις τις παίρνεις από τους αισθητήρες τους esp/abs και τα λοιπά. Στην ουσία καταλαβαίνει αν κάποιος τροχός περιστρέφεται φιαφορετικά από τους άλλους..

Δεν ανοίγεις καλύτερα το βιβλίο οδηγιών ? Μάλλον θα σου λυθούν οι απορίες.

+1

+1

απλά έχω ραντεβού την πέμπτη για λαδάκια και update και ίσως να μου λυθούν εκεί οι απορίες!

Σώθηκες..

Βρήκες τα τζιμάνια να σου εξηγήσουν (δεν αναφέρομαι σε όλους αλλά δυστυχώς στους περισσότερους..)

Ας ελπίσουμε ότι θα το βάλουν στο διαγνωστικό να δουν αν έχει καταγραφή κάποιο σφάλμα.. :growl:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Δεν ανοίγεις καλύτερα το βιβλίο οδηγιών ? Μάλλον θα σου λυθούν οι απορίες.

Εμενα που ξεφουσκωσε τελειως σημερα κ δεν αναψε καν λαμπακι??
Ουτε με ρεζερβα μου αναψε κατι τωρσ π την εβαλα..
Χαλασμενοι οι αισθητηρες λετε??
Κ εκανα κ 200-400μετρα με σκασμενο λαστιχο. Σκασμενο οχι λιγο πιεση να χει χασει...
Σε polo gti 2010 μοντελο.

Στάλθηκε από το SM-G935F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

καλησπερα .... και σε μενα το ιδιο χθες στην αττικη οδο πηγαινα με 140 εκει γυρω .... εχω ενα vw polo 1200 dsg 7 105 ps .... ξαφνικα ντιν αναψε το λαμπακι του θαυμαστικου ... μετα οταν εφτασα στο προορισμο μου πατησα το κουμπι μεσα απο το ντουλαπακι και εσβησε ... αλλα μου το ξανανοιξε σημερα το πρωι ; τι μπορει να ειναι ; .... να παω να δω τα λαστιχα ; .... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Λοιπόν σήμερα και εμένα άναψε το λαμπάκι ότι έχασε αέρα και όντως έχασε λιγο δλδ από το 2.6 που είχα έπεσε στο 2.1 βάζω ξανά αέρα για να ξανατσεκαρω άμα όντως λειτουργεί σωστά και μετά από μερικά χλμ ξανά έβγαλε ένδειξη γιατί έχασα πάλι πίεση. οπότε το παθητικό σύστημα λειτουργεί μια χαρά!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...