Jump to content
playmaker

Ψυγειο Λαδιου

Recommended Posts

παιδια εχω παρατηρησει υψηλες θερμοκρασιες στο λαδι μου μετα απο ανοιγματα πολλα κτλ μπορω να βαλω κατι τετοιο?το θεμα ειναι που το τοποθετουν.

με θερμοστατη παντα ωστε να μην εχουμε προβλημα το χειμωνα.πιστευω οτι για τι χωρα μας ειναι οτι πρεπει.

τα tsi εχουν απο μαμα ενα πολυ μικρο ψυγειο λαδιου οπως τα gti η οχι?(δεν ξερω τι γινεται στη τοποθετηση αν δεν εχουν με τους σωληνες...

Μπορουμε να το βαλουμε και εμεις σαυτη τη θεση?αφηνει και κενο να μην επηρεαζει λεει το ψυγειο...αυτος δεν εχει Ic Ομως....δεν ξερω αν μπορουμε να το βαλουμε μπροστα απο τη μπαταρια στο χωρο εκει αφου εχουμε βγαλει το μαμα φιλτρο κουτι...αλλα θα αποδιδει?

το σκεφτομαι σοβαρα παντως.το εχουν και πολλα Opc κτλ

http://forums.motivemag.com/showthread.php?4512779

Edited by Playmaker
Link to comment
Share on other sites

Σιγουρα ενα ψυγειο λαδιου ειναι must για να διατηρουνται χαμηλες θερμοκρασιες στο λαδι που πραγματικα βραζει!!

Μπορεις να το τοποθετησεις ειτε σε ενα απο τους δυο θολους ειτε μπροστα στην μασκα αν χωραει.

Link to comment
Share on other sites

Σιγουρα ενα ψυγειο λαδιου ειναι must για να διατηρουνται χαμηλες θερμοκρασιες στο λαδι που πραγματικα βραζει!!

Μπορεις να το τοποθετησεις ειτε σε ενα απο τους δυο θολους ειτε μπροστα στην μασκα αν χωραει.

ειδα και σε seat club κτλ..τα universal κιτακια αφου κανουν για 20vt κανουν και για εμας?εχουμε ιδιο μεγεθος φιτρο λαδιου?

και τι ανταπτορες θελουμε?ελπιζω αυτοι που πουλανε να ξερουν....ειναι σολα τα golf ιδιοι?

Edited by Playmaker
Link to comment
Share on other sites

Το φιλτρο λαδιου δεν ξερω αν παιζει καποιο ρολο.

Η συνδεσμολογια ειναι ιδια.Απλα να ειναι κομπλε το κιτ με τα ρακορ του ωστε να μην πληρωσεις εξτρα για αυτα.

Link to comment
Share on other sites

Αναλογως το κιτ που θα χρησιμοποιησει καποιος παιδια.

Γυρω στα 200-250 ευρω.

εχει και μεγαλο topic στο ibizaclub για 20vt ειχαν κανει group buy Ολοι υπεευχαριστημενοι ηταν.εγω σκεφτομαι μιας και εχουμε και το Ic κτλ αν και το ψυγειακι ειναι μικρο δεν θα βαλω 19 σειρες οπως αυτος με το r32 αλλα 16 ελεγα να το βαλω στη γριλια πισω απο το προβολακι.γινεται να κανω τρυπε στο δικο μου?δεν θελω να βαλω απο gti....λετε golf gt dsg να ειχε γριλια με κενο?γιατι στο ιντερνετ δεν βρισκω πουθενα!

το ψυγειακι παιρνει περιποθ 300ml λαδιου το κραταει κρυο και μολις του κινητηρα ξεπερασειcomment_edit.png Edit ενα οριο το στελνει εκει.ετσι οταν θα αλλαζουμε λαδια θα θελουμε 300ml παραπανω.αν εχετε αλαξει προσφατα στη τοποθετηση απλα συμπληρωνεται.δεν ξερω απλα που να το τοποθετησω ξερει κανενας?πολυ το κανουν μονοι τους αλλα οκ...μη ξεχναμε οτι στα τουρμπατα το λαδι...και επισης παει και στη τουρμπινα μας αρα 2 φορες καλο!

πολυ καλο site ειναι αυτο! http://www.merlinmot...6682fd533589f61 αυτο το μεγεθος ειναι ιδανικο για τα αλογα μας και αυτη η μαρκα κορυφη http://www.merlinmotorsport.co.uk/p7535/Setrab-Oil-Cooler-210mm-16-row-M22-female/product_info.html θελουμε ανταπτορες καλοδια και το θερμοστατι νομιζω.δεν ξεπερνανε τα 300 εβρο ολα μαζι μαζι με τη τοποθετηση

επισης δεν ξερω με το φιλτρο μας τι γινεται επειδη δεν ειναι σαν κουτι μεταλικο οπως στα αλλα αυτοκινητα.αλλα εχει αυτο το καπακι απο πανω.απο κατω τι εχει?

Edited by Playmaker
Link to comment
Share on other sites

...καλο, σιγουρα θα κανει και δουλεια, αλλα τι γινετε οταν αλαζουμε λαδια??? με το παλιο λαδι το οποιο θα εγκλωβιζετε εκει μεσα???

+1

Edited by STELIOS_GOLF 6 TSI
Link to comment
Share on other sites

εχει και μεγαλο topic στο ibizaclub για 20vt ειχαν κανει group buy Ολοι υπεευχαριστημενοι ηταν.εγω σκεφτομαι μιας και εχουμε και το Ic κτλ αν και το ψυγειακι ειναι μικρο δεν θα βαλω 19 σειρες οπως αυτος με το r32 αλλα 16 ελεγα να το βαλω στη γριλια πισω απο το προβολακι.γινεται να κανω τρυπε στο δικο μου?δεν θελω να βαλω απο gti....λετε golf gt dsg να ειχε γριλια με κενο?γιατι στο ιντερνετ δεν βρισκω πουθενα!

το ψυγειακι παιρνει περιποθ 300ml λαδιου το κραταει κρυο και μολις του κινητηρα ξεπερασειcomment_edit.png Edit ενα οριο το στελνει εκει.ετσι οταν θα αλλαζουμε λαδια θα θελουμε 300ml παραπανω.αν εχετε αλαξει προσφατα στη τοποθετηση απλα συμπληρωνεται.δεν ξερω απλα που να το τοποθετησω ξερει κανενας?πολυ το κανουν μονοι τους αλλα οκ...μη ξεχναμε οτι στα τουρμπατα το λαδι...και επισης παει και στη τουρμπινα μας αρα 2 φορες καλο!

πολυ καλο site ειναι αυτο! http://www.merlinmot...6682fd533589f61 αυτο το μεγεθος ειναι ιδανικο για τα αλογα μας και αυτη η μαρκα κορυφη http://www.merlinmotorsport.co.uk/p7535/Setrab-Oil-Cooler-210mm-16-row-M22-female/product_info.html θελουμε ανταπτορες καλοδια και το θερμοστατι νομιζω.δεν ξεπερνανε τα 300 εβρο ολα μαζι μαζι με τη τοποθετηση

επισης δεν ξερω με το φιλτρο μας τι γινεται επειδη δεν ειναι σαν κουτι μεταλικο οπως στα αλλα αυτοκινητα.αλλα εχει αυτο το καπακι απο πανω.απο κατω τι εχει?

19σειρο πιστευω θα ειναι μεγαλο για το setup σου.Ενα 16σειρο ειναι οτι πρεπει και αρκετα βολικο για να το τοποθετησεις ευκολα.

Αν εχεις χωρο,μπορεις να βγαλεις προφυλακτηρα και να μπει στο υψος που ειναι το σημα μπροστα.Αν δεν εχεις,τοτε ενα καλο σημειο που παιρνει και αερα ειναι εκει στο οποιο βρισκονται τα εργοστασιακα intercooler στα 20vt,στο φτερο δηλαδη απο την μεσα πλευρα.

+1

...καλο, σιγουρα θα κανει και δουλεια, αλλα τι γινετε οταν αλαζουμε λαδια??? με το παλιο λαδι το οποιο θα εγκλωβιζετε εκει μεσα???

Θεωρητικα,μπορεις να βγαλεις τα ρακορ στην αλλαγη για να αδειασεις και το λαδι που βρισκεται μεσα στο ψυγειο.Κατι τετοιο δεν θα το συνιστουσα γιατι πολυ απλα αν πετσικαρουν ή χαλαρωσουν λιγο οι ενωσεις των ρακορ με το ψυγειο λαδιου,θα υπαρχει μικρη διαρροη απο εκει.Εχει συμβει σε αρκετα ατομα οποτε δεν το ανοιγουμε το κυκλωμα αυτο.

Το λαδι σιγουρα θα εγκλωβιζεται εκει απλα φανταστειτε οτι επειδη μιλαμε για κυκλωμα,αυτο ανακατευεται και μετακινειται με αποτελεσμα στην καθε αλλαγη λαδιων να καθαριζει,οχι 100% αλλα σε ενα μεγαλο ποσοστο.

Ελπιζω να βοηθησα.

Link to comment
Share on other sites

το μεγαλο προβλημα και σε εμας και σε αρκετα gti νομιζω ειναι οτι εχουμε αυτο το μαμα κουτι πλαστικο με χαρτινο φιλτρο ενω βλεπω ολοι οι ανταπτορες μπαινουν εκει που κομπωνει μεταλικο βιδωτο φιλτρο...εμασ που δεν εχουμε το μεταλικο..και απλα βιδωνει ενα πλαστικο γυρω γυρω θα εχει μεσα μεταλικες βολτες για να κουμπωσει ο ανταπτορας οπως εχουν τα μεταλικα γυρω γυρω φιλτρα?

Link to comment
Share on other sites

Πάντως στο self study για tsi δείχνει στην σελίδα 24 ότι έχει oil cooler!

Το λάδι ψύχεται απο το νερό με εναλλάκτη αλλά με μερικά πατήματα στο δικό μου βλέπω άνετα 105-108 βαθμούς λάδι (και είμαι μαμα) με 20-22c εξωτερική θερμοκρασία, θέλω να δω καλοκαίρι πόσο θα ανεβάσει! Ενα ψυγείο λαδιού θα κάνει καλή δουλειά ειδικά σε όσους είναι βελτιωμένοι!

Edited by and64
Link to comment
Share on other sites

Το λάδι ψύχεται απο το νερό με εναλλάκτη αλλά με μερικά πατήματα στο δικό μου βλέπω άνετα 105-108 βαθμούς λάδι (και είμαι μαμα) με 20-22c εξωτερική θερμοκρασία, θέλω να δω καλοκαίρι πόσο θα ανεβάσει! Ενα ψυγείο λαδιού θα κάνει καλή δουλειά ειδικά σε όσους είναι βελτιωμένοι!

210 βαθμους θα φτανει!!πικρα......

δηλαδή δεν υπάρχει στους tsi/gt oil cover ε;;!!κρίμα...

Link to comment
Share on other sites

210 βαθμους θα φτανει!!πικρα......

δηλαδή δεν υπάρχει στους tsi/gt oil cover ε;;!!κρίμα...

:good::clapping: αμα χτύπαγε 210 θα τα είχαμε μετατρέψει σε φριτέζες τα μοτέρ!! Το θεμα είναι οτι όταν το νερό έχει 88-90 βαθμούς στην καλύτερη (έχω δει και 92-95 στην ψηφιακή ένδειξη πάλι με ~20c εξωτερική, ανηφόρα με 3ατομα, φουλ αποσκευές και αρκετές προσπεράσεις 2α-3η, η βελόνα φυσικά δεν κουνιέται!!) δεν επαρκεί για να ψύξει και το λάδι, ειδικά καλοκαίρι με a/c αν τουρμπίζεις σε ανηφόρες πρέπει να ανεβάζει τρελά!!!

Βλακεία της vw πάντως που δεν είχε βάλει θερμοκρασία λαδιού και στο 5αρι...

Edited by and64
Link to comment
Share on other sites

υπαρχει προβλημα με το φιλτρο...και δεν ξερουμε αν εχεις στροφες για να βιδωσει μεσα ο ανταπτορας του ψυγειο οπως βιδωνουν και τα κλασικα σιδερενια απεξω φιλτρα..εχει βαλει κανεις τετοιο φιλτρο?αν μπαινει αυτο τοτε οκ..

Link to comment
Share on other sites

:yahoo::laugh: αμα χτύπαγε 210 θα τα είχαμε μετατρέψει σε φριτέζες τα μοτέρ!! Το θεμα είναι οτι όταν το νερό έχει 88-90 βαθμούς στην καλύτερη (έχω δει και 92-95 στην ψηφιακή ένδειξη πάλι με ~20c εξωτερική, ανηφόρα με 3ατομα, φουλ αποσκευές και αρκετές προσπεράσεις 2α-3η, η βελόνα φυσικά δεν κουνιέται!!) δεν επαρκεί για να ψύξει και το λάδι, ειδικά καλοκαίρι με a/c αν τουρμπίζεις σε ανηφόρες πρέπει να ανεβάζει τρελά!!!

Βλακεία της vw πάντως που δεν είχε βάλει θερμοκρασία λαδιού και στο 5αρι...

120 βαθμους ηθελα να γραψω και το εγραψα αναποδα(210)!Πάντως υπάρχει oil cooler!Ειναι σχεδον πισω απο το δυναμο κατω ακριβως απο την πολλαπλη εξαγωγης στα αριστερα μεταξυ 1 και 2 κυλινδρο...

Edited by Argie58
Link to comment
Share on other sites

120 βαθμους ηθελα να γραψω και το εγραψα αναποδα(210)!Πάντως υπάρχει oil cooler!Ειναι σχεδον πισω απο το δυναμο κατω ακριβως απο την πολλαπλη εξαγωγης στα αριστερα μεταξυ 1 και 2 κυλινδρο...

Αν Και Λίγο Αργά,Μπορείς Να Ανεβάσεις Καμία Photo Για Να Δούμε Που Ακριβώς Βρείσκεται;;; Edited by SAVVASGT
Link to comment
Share on other sites

Χαίρετε! Ζητώ συγνώμη από όλο το forum αλλά φάντάρος είμαι...αν και πολύ καθυστερημένα το oil cooler είναι αυτό στο κόκκινο κύκλο..

http://www.vwclub.gr...eryℑ=27443

Έτσι είναι και τα ποιό παλιά vag με την διαφορά ότι το έχουν υπό μορφή δαχτυλιδιού ανάμεσα στο φίλτρο λαδιού και κορμού μηχανής...(εκεί που βιδώνει το φίλτρο)

Edited by Argie58
Link to comment
Share on other sites

για να μπει οιλ cooler sto tsi αλλα και gti χρειαζεται να αλλαξει και το τμημα που βρισκεται επανω το φιλτρο!εχω δει ενα κιτακι 500 ευρο 400 που βαζουν στο εξωτερικο!δεν μπαινει το απλο κιτακι που εμπαινε στο 4αρα με το θερμοστατη!θελει κατι παρπαανω!θα σου στειλε το site

Link to comment
Share on other sites

Μπορεις να καταργησεις το μαμα ψυγειο,να γεφυρωσεις τα νερα.Και με μια πλακα προσαρμογης να βγαλεις την κυκλοφορια λαδιου σε εξωτερικο κυκλωμα.Θα χρειαστεις θερμοστατη.Το μαμα δεν εχει γιατι το λαδι ερχεται σε θερμοκρασια λειτουργιας απο το νερο της μηχανης.Επισης τον χειμωνα χωρις τον θερμοστατη θα αργει παρα πολυ να ερθει στην θερμοκρασια που πρεπει ειδικα εαν βαλεις και ενα μεγαλο ψυγειο λαδιου.Δεν ειναι ετσι απλο το θεμα ψυγειο λαδιου.Δλδ βαζω ενα μεγαλο ψυγειο και τελειωσε το προβλημα.Δλδ γιατι δεν το εκανε ο γερμανος???Δεν ηξερε οτι θα στειλει αμαξια σε θερμες χωρες?Η δεν μελετησε τον κινητηρα σε θερμες περιοχες?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.