DubbeR_ChRoniS Posted January 2, 2006 Report Share Posted January 2, 2006 μπορω να εχω το τηλ του μπουμπη???? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
soto Posted January 3, 2006 Author Report Share Posted January 3, 2006 μπορω να εχω το τηλ του μπουμπη???? 2103471567 Ζήτα τον Δημήτρη. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
soto Posted January 9, 2006 Author Report Share Posted January 9, 2006 Κάποιος μου είπε πως όταν βάλεις σε ένα μοτέρ εκκεντροφόρο που έχει υποστεί επεξεργασία (reprofiling) πρέπει να τον αλείψεις με ένα λιπαντικό (κάτι σαν γράσσο) το οποίο θα προστατέψει τα ωστήρια από την τραχειά -μετά την επεξεργασία- επιφάνεια των εκκέντρων κατά τα πρώτα λεπτά λειτουργείας του κινητήρα. Έχετε ακούσει κάτι τέτοιο?? και αν ναι, τι είναι αυτό το λιπαντικό? Πάντως όπως και να'χει αύριο εκτός απροόπτου θα βάλω τον εκκεντροφόρο με ή χωρίς ΒΑΖΕΛΙΝΗ ¶ντε να δούμε........ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TSAKHS-EYBOIA Posted January 9, 2006 Report Share Posted January 9, 2006 οταν αγοραζεις εναν επωνυμο αυτο το μπουκαλακι με το λαδι παει σετ,θα ξερει ο μαστορας και θα σου βαλει-μετα την αλλαγη προφιλ θελει ξανα ''σκληρυνση'' ο εκκεντροφορος <φοβαμαι να πω την λεξη μην κανω λαθος την εκφραση> οπως λεγανε παλαια οι μηχανουργοι ''βαψιμο το μεταλλο'' <δεν εχει σχεση με χρωμα ε.....> καλοφορετοι και με πολλα ατια (!) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
soto Posted January 13, 2006 Author Report Share Posted January 13, 2006 Λοιπόν, προχθές έβαλα τον εκκεντροφόρο στο αμάξι. Μετά από δουλειά μιας ωρίτσας ήρθε η ώρα να βάλουμε μπροστά τον κινητήρα. Μίζα και........... Το αμάξι δούλευε κανονικότατα! Μόνο στην αρχή είχε έναν ελαφρύ βήχα,μάλλον μέχρι ο εγκέφαλος να διαβάσει τα νέα δεδομένα, αλλά σε λίγα λεπτά το μοτέρ δούλευε ρολόι. Στίς πρώτες βόλτες που του έκανα, δεν είδα και τίποτα το άξιον λόγου, αν και φαίνεται ότι κάτι έχει γίνει από τις 3500 στροφές και πάνω. Βέβαια ακόμα δεν είχα ακόμα την ευκαιρία να δοκιμάσω το αμάξι σε ανοιχτό δρόμο,γιατί μέσα στην κίνηση και το μποτιλιάρισμα τι να καταλάβω... Πάντως έχω την εντύπωση πως φορτώνει καλύτερα τώρα. Το σαββατοκύριακο θα το βγάλω στην αττική οδό για να δω τελικά τι έχει γίνει σε όλο το φάσμα των στροφών και σε όλες τις σχέσεις Νομίζω βέβαια πως θα μπορούσε ο εκκεντροφόρος να ήταν λίγο αγριότερος αλλά ο Μπούμπης μάλλον φοβήθηκε τα λίγα κυβικά, γιατί το αμάξι θα πέθαινε χαμηλά. Τέσπα, θα το αφήσω έτσι καμία βδομάδα να δω τι παίζει και μετά πάω για πρόγραμμα. Θα σας πω περισσότερες εντυπώσεις αύριο- μεθαύριο. ¶λλωστε ο τελικός κριτής θα είναι το δυναμόμετρο! Υ.Γ Τελικά τον εκκεντροφόρο τον αλείψαμε πριν την τοποθέτηση με ένα μίγμα γραφιτόγρασσου και βαλβολίνης, ύστερα από υπόδειξη του ίδιου του Μπούμπη. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
koukouroukou Posted January 13, 2006 Report Share Posted January 13, 2006 Soto σε τι συμπιεση δουλευεις? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
soto Posted January 13, 2006 Author Report Share Posted January 13, 2006 Soto σε τι συμπιεση δουλευεις? Δεν έχω πειράξει την συμπίεση. Ξέρεις ποσο είναι μαμά? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Stoilas Posted January 13, 2006 Report Share Posted January 13, 2006 Με γιες Σωτήρη, ελπίζω μετά και το πρόγραμμα να πάρεις το μέγιστο από το 1000αράκι σου γιατί είναι και κουκλί ρε γμτ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
soto Posted January 13, 2006 Author Report Share Posted January 13, 2006 Με γιες Σωτήρη, ελπίζω μετά και το πρόγραμμα να πάρεις το μέγιστο από το 1000αράκι σου γιατί είναι και κουκλί ρε γμτ! Το σημαντικό Κώστα στην όλη υπόθεση είναι η ευχαρίστηση του να δοκιμάζεις καινούρια πράγματα, να πειραματίζεσαι,να μαθαίνεις. Είναι θαυμάσια η αίσθηση της πρώτης βόλτας μετά από κάποια μετατροπή, για να δεις πως πάει το ρημάδι,πόσο άλλαξε, τι κέρδισες και τι έχασες. Τα άλογα βέβαια είναι ευπρόσδεκτα, αλλά όσα και αν είναι πάντα θα υπάρχουν περισσότερα. Και βέβαια μην ξεχνάς πως οι "μοντιφιές" έχουν μεγαλύτερη επίδραση και βελτιώνουν περισσότερο την ψυχή μας παρά τα αμάξια μας. Τουλάχιστον σε εμάς τους ......πειραγμένους! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TSAKHS-EYBOIA Posted January 13, 2006 Report Share Posted January 13, 2006 - συγχαρητηρια (!) θα σου προτεινα να μην το ζορισεις με δοκιμη γιατι τωρα το μειγμα σου δεν ειναι σωστο αρα ειναι ουτοπια να το πιεζεις ψηλα βαλε με το καλο το προγραμμα και μετα το τσιπαρισμα σκιστο να μας πεις τι εγινε - αντε να παιρνουμε μετα σειρα και αλλοι Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest super savvato!!! Posted January 13, 2006 Report Share Posted January 13, 2006 αφηστε γιατι σιγα σιγα με βλεπω να την κανω κ εγω τη δουλεια! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giannispolo Posted January 13, 2006 Report Share Posted January 13, 2006 (edited) Δεν έχω πειράξει την συμπίεση. Ξέρεις ποσο είναι μαμά? έχει την ίδια συμπίεση με τα 1400 (1390 για την ακρίβεια) με τους διπλούς εκκεντροφόρους comp. 10,5:1) δυστυχώς δεν μπορείς να ανέβεια πολύ ακόμα,μεχρι 10,8:1 εχώ ακουσει Edited January 17, 2006 by giannispolo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
soto Posted January 16, 2006 Author Report Share Posted January 16, 2006 ΡΕ ΑΛΗΤΕΣ!!!!!!!!! Τι θέλω και κάνω παρέα μαζί σας? Έκανα ότι έκανα με τον εκκεντροφόρο (*μη επιτρεπόμενη λέξη* ή όχι θα δείξει...) και λέω τώρα ,εντάξει θα βάλουμε και ένα πρόγραμμα και είμαστε άρχοντες!!!! ΄Ελα όμως που εχθές με βάλατε στην πρίζα πάλι. ¶κουσα για ροικές, συμπιέσεις, καπάκια, κέρατα,προγράμματα απο δω,προγράμματα από κει, έχασα την μπάλα. ΡΕ ΟΛΑ ΜΟΥ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΣΤΟ ΡΗΜΑΔΙ ΘΑ ΤΑ ΦΑΩ????? Τέσπα μάλλον δεν θα κάνω τίποτα άλλο εκτός από το πρόγραμμα. Το πολύ-πολύ να το σπάσω και να ησυχάσω. Πάντως για το μόνο που ανησυχώ είναι για το αν έχει γίνει σωστά ο χρονισμός του εκκεντροφόρου. Είναι κάτι που μου τόνισε ο Δημόπουλος (Tuning faster) ότι πρέπει να γίνει σωστά. Ξέρει κανεις πως μπορώ να μάθω αν είναι σωστά χρονισμένος (υπάρχει κάτι στην λειτουργία του μοτέρ που να προδίδει κακό χρονισμό? γιατί εγώ δεν βλέπω κάτι περίεργο) , ή αυτό το βλέπεις μόνο με συνεχείς ρυθμίσεις-δοκιμές και κοιτάς που αποδίδει καλύτερα? Υ.Γ Πέρα από την πλάκα,ευχαριστώ όλους με βοήθησαν με τις συμβουλές-πληροφορίες τους (και όσους θα με βοηθήσουν στο μέλλον γιατί ακόμα δεν τελειώσαμε ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TSAKHS-EYBOIA Posted January 16, 2006 Report Share Posted January 16, 2006 - ο χρονισμος ειναι πονεμενη ιστορια μπορει να παιδευεσαι με ρυθμιζομενα γραναζια και μετα απο δοκιμες να ξαναγυρισεις στα εργοστασιακα σημαδια αυτο το ξερει ο μηχανικος και θα δεις στο δυναμομετρο την αληθεια-δεν μπορεις να πειραξεις εσυ κατι σε πολλα τεστ εχω ακουσει οδηγους που ειναι και τεχνιτες μαζι να πειραζουν τον χρονισμο <πχ για κερδος ψηλα> αλλα καπου αλλου εχασαν-οτι ηταν το εκανε ο μηχανικος σου,το νου σου στο προγραμμα τωρα (!) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
damarlakisat Posted January 16, 2006 Report Share Posted January 16, 2006 ενας φιλος στο γκολφακι του 1.4 θα βαλει εκκεντροφορους 244 με 9.2 βυθισμα. λετε να μη δει καμι διαφορα? εννοειτε οτι θα μπει εξατμιση αλλη κ αλλο προγραμμα. ταμαξι ειναι πρωτο σταδιο αλλα του εδωσα κατι σρικ που βρικα και εχουν αυτα τα χαρακτιριστικα. δεν θα γινει ροικη κ δεν θα ανοιχτει καπακι. τι λετε? ο μηχανικος ειπε καλοι ειναι. λετε να μη δει καμια διαφορα? οι εκκεντροφοροι του σοτο θα δουλεψουν καλυτερα με παραπνω συμπιεση παντος... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giannispolo Posted January 17, 2006 Report Share Posted January 17, 2006 ενας φιλος στο γκολφακι του 1.4 θα βαλει εκκεντροφορους 244 με 9.2 βυθισμα. λετε να μη δει καμι διαφορα? εννοειτε οτι θα μπει εξατμιση αλλη κ αλλο προγραμμα. ταμαξι ειναι πρωτο σταδιο αλλα του εδωσα κατι σρικ που βρικα και εχουν αυτα τα χαρακτιριστικα. δεν θα γινει ροικη κ δεν θα ανοιχτει καπακι. τι λετε? ο μηχανικος ειπε καλοι ειναι. λετε να μη δει καμια διαφορα? οι εκκεντροφοροι του σοτο θα δουλεψουν καλυτερα με παραπνω συμπιεση παντος μου φαινεται μικρο το 244, δε μου κανουν για βελτιωτικοι , για εργοστασιακες μοιρες μου κανουν, οσο για το 9,2 αν και αυτα μπορει να δουλευουν μαζι με καποιο τροπο, δλδ μπορει να δειξει στο αυτοκινητο ο συνδυασμος 244 9,2 με καταλαβες, Οσο για τους εκκεντροφορους και συμπιεση του για το φιλο μας τον SOTO που τον μπριζοσαμε θα συμφωνησω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TSAKHS-EYBOIA Posted January 17, 2006 Report Share Posted January 17, 2006 - να ηταν πχ 264,272,294 να ελεγα ναι αυτοι ειναι βελτιωτικοι-το 244 ειναι εντελως μαμα και δεν ξερω αν θα κερδισει τιποτα με αυτες τις μοιρες ακομα και αν χρονισει διαφορετικα τα γραναζια Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
damarlakisat Posted January 17, 2006 Report Share Posted January 17, 2006 oi εκ. ειναι σρικ και τους ειχε βαλει ο μαβερικ στο μπουλεκο χωρις προγραμμα και συμπιεση κτλ κτλ.... ο μπουμπης μουχε πει καποτε οτι για 1.6 πρωτο σταδιο φτιαχνει 242 μοιρες... ξερει κανεις? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
maverick Posted January 18, 2006 Report Share Posted January 18, 2006 oi εκ. ειναι σρικ και τους ειχε βαλει ο μαβερικ στο μπουλεκο χωρις προγραμμα και συμπιεση κτλ κτλ.... ο μπουμπης μουχε πει καποτε οτι για 1.6 πρωτο σταδιο φτιαχνει 242 μοιρες... ξερει κανεις?οι παραπανω εκκεντροφοροι schrick με 244 μοιρες και 9cm βυθισμα,χωρις προκαταλυτη με χταποδι 4-1 και τελικο καθως και φιλτρο με βαρελακι ,εδωσαν στο golfακι μου που ειναι ηλεκτρογκαζο με δεδομενο τα 75 αλογα του 19 αλογα........δηλ το εφτασε στα 94 αλογα για πλακα....δυστυχως οταν πουληθηκε το αμαξι ολα σχεδον γυρισαν στην εργοστασιακη μορφη τους....... (χωρις προγραμμα,με κοροιδεψαν στη genesis...... ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Quasar Posted January 18, 2006 Report Share Posted January 18, 2006 244 στο μηδέν βύθισμα ή στο χιλιοστό????? Στο μηδέν βύθισμα 244 είναι πολύ ήπιοι, εργοστασιακοί Στο χιλιοστό 244 είναι μιά χαρά mild road εκκεντροφόρος! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
damarlakisat Posted January 18, 2006 Report Share Posted January 18, 2006 οτι οι εκκ. θα αποδωσουν αυτο το κραταμε σαν δεδομενο... απλα ρωτηω μηπως εχει κανεις καποια αναλογη εμπειρια καθος εγω οταν ειχα ηταν 268 με 9.8 αλλα με συμπιεση κ ροικη....... κ ο λαζαρος με το λεον ειχε εκκ. με 242 βυθισμα στο 1.6... απλα απο σρικ εκκ. δεν ξερω τι βγαινει κ αν ειναι αυτα τα νουμερα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
soto Posted January 18, 2006 Author Report Share Posted January 18, 2006 Για να ρωτήξω ρε παλουκάρια! Αν υποθέσουμε ότι ανεβάζω λίγο τη συμπίεση, πόσο πρέπει να την πάω από το 10,5:1 που ειναι τώρα? Και πως θα γίνει αυτό? Με αλλαγή φλάντζας μόνο ή θέλει πλάνισμα το καπάκι? Κανείς που κάνει αυτή τη δουλεία? Και το σημαντικότερο.... ΚΟΣΤΟΣ???? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
soto Posted January 19, 2006 Author Report Share Posted January 19, 2006 Και πως το πιάνουμε το 10,8??? Μόνο με λεπτότερη φλάντζα,ή με πλάνισμα? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TSAKHS-EYBOIA Posted January 19, 2006 Report Share Posted January 19, 2006 :baby- με πλανισμα μερικα δεκατα,ξερει ο μαστορας ωστε να μην κατεβει πολυ και παει η συμπιεση στα υψη-φλαντζα αντεχει σε τετοιες καταστασεις η μαμα-θα αλλαξεις και μπουζι μαζι με τυπο βενζινης <οχι οτι με 95αρα δεν παει αλλα 100αρα στο ζορισμα θα χρειαστει> Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giannispolo Posted January 22, 2006 Report Share Posted January 22, 2006 :baby- με πλανισμα μερικα δεκατα,ξερει ο μαστορας ωστε να μην κατεβει πολυ και παει η συμπιεση στα υψη-φλαντζα αντεχει σε τετοιες καταστασεις η μαμα- όσο για την μαμα φλάντζα αν θα νατέξει έχω κάποιες αμφιβολίες απόσα έχω διαβάσει. Και το σημαντικότερο.... ΚΟΣΤΟΣ???? το κόστος για το καπάκι είναι περί τα 146¤ χώρις τη φλάντζα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...