mihalis19 Posted August 8, 2011 Report Share Posted August 8, 2011 (edited) Εχω ένα πρόβλημα. Εδώ και λίγο καιρό το αμάξι μου (Golf 5 tsi / Revo 100ron file / εισαγωγή itg) κάνει κοψίματα σε διάφορες στροφές. Τα κοψίματα είναι σαν διακοπές έντονες. Το έκανε με πρόγραμμα. Πριν 2 μέρες Δοκίμασα και έβαλα το stock και το έκανε και εκεί. Όμως σήμερα και χθες που το δοκίμαζα πάλι με stock δεν έκανε τίποτα. ΕΛΕΟΣ. 1) Σίγουρα δεν είναι βενζίνη (Βάζω πάντα μόνο 100αρα και από πρατήριο σίγουρα σωστό) 2) Δεν πιστεύω ότι είναι n75 γιατί δεν το κάνει κάπου στις 3000 μόνο αλλά και πολύ πιο ψηλά. Επίσης έχω αλλάξει πρόσφατα n75 Τι μπορεί να είναι λέτε? Εγώ πιστεύω τα εξής: 1) Κάποιος πολλαπλασιαστής. Κάτι παρόμοιο μου έκανε και άλλη φορά αλλά την πρηγούμενη φορά η διακοπές ήταν λίγο πριν τον κόφτη και αμέσως μετά άναψε check. Τώρα δεν ανάβει 2) Μπουζί?? Έχω 97.000 χλμ και τα έχω αλλάξει όπως προβλέπει η vw από στα 60.000 3) ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΦΟΒΑΜΑΙ. Λέτε να είναι wastegate, turbo?? Σήμερα τους το πήγα στην vw επειδή είναι να μου κάνουν κάτι και το αμάξι θα μείνει 2 μέρες μέσα. οπότε θα δουν και αυτό. Όμως πιστεύω ότι οι βλάκες εκεί θα το πάνε μια βόλτα θα δουν ότι δεν το κάνει και δεν θα ασχοληθούν παραπάνω. Σε 2 βδομάδες μπαίνω φαντάρος και δεν θα προλάβω να το φτιάξω αν πάθει κάτι πιο μετά αν βγάλει πχ check. Και εκτός από αυτό τον Νοέμβριο λήγει η εγγύση μου οπότε αν βγει κανά πολύ σοβαρό πρόβλημα θα το πληρώσω. Έτσι σκέφτομαι να κρατήσω το χαρτί που τους έχω πει να δουν το πρόβλημα (γράφει πάνω τι έχει ) και αν μετά τον Νοέμβριο όταν μου πουν πλήρωσε για την ζημιά να τους πω πάρτε τα @@@ μου. :-) Αυτά σόρυ αν κούρασα με το μεγάλο post . Ακούω γνώμες. Edited August 8, 2011 by mihalis19 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
and64 Posted August 8, 2011 Report Share Posted August 8, 2011 (edited) Προσωπικά οπως σου είπα και στο άλλο θέμα, συνεχίζω να πιστεύω οτι είναι πολ/στης ή μπουζί ή συνδιασμός αυτών Δοκίμασε αρχικά με μια 4αδα μπουζί να δεις αν στρώσει, εμένα βελτιώθηκε ενα 30% το τράνταγμα που εκανε αφού αλλάξα μπουζί. Βέβαια δεν εξαφανίστηκε μεχρι να αλλάξω πολ/στες αλλά ήταν σαφώς λιγότερο έντονο και πήγαινε καπως καλύτερα γενικώς το αυτοκίνητο... Το turbo δεν νομίζω οτι έχει θέμα, μην είναι καμια αντλία φοβάμαι εγώ! Edited August 8, 2011 by and64 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vwdoc Posted August 8, 2011 Report Share Posted August 8, 2011 η πολλαπλασιαστης η μπουζι η μηπως δεν εχει συμπιεση καποιος κυλινδρος ...παιζει και κανα μπεκ αλλα ειναι πολυ σπανιο τα αλλα ειναι πιο συχνα φαινομενα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Theos GT Posted August 8, 2011 Report Share Posted August 8, 2011 (edited) κατα 80% ειναι πολλαπλασιαστης... το ιδιο μου εκανε κ στο δικο μου πριν δυο βδομαδες ,αλλαξαμε τον πολλαπλασιαστη του πρωτου κυλιδρου στη δικη μου πειπτωση κ τωρα τ αμαξι ειναι αψογο...60 ευρω εδω ηρακλειο στη καρεντα μαζι με τοποθετηση. Edited August 8, 2011 by Theos GT Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mihalis19 Posted August 8, 2011 Author Report Share Posted August 8, 2011 Παιδιά όπως είπα πιστεύω ότι είναι ο συνδιασμός πολλαπλασιαστών και μπουζί. Οκ τα μπουζί σίγουρα θα τα αλλάξω και με βελτιωμένα μάλιστα γιατί θεωρώ ότι ήδη τα έχω πάααρα πολλά χιλίομετρα για αμάξι με πρόγραμμα. Το πρόβλημα μου είναι τι θα γίνει στην vw. Και τι θα κάνω εγώ από εκεί και περα. Αν μου πουν ότι δεν βρήκαν κάτι εγώ τι πρέπει να κάνω? Γιατί είμαι σχεδόν σίγουρος ότι έτσι θα μου πουν. Βέβαια μου είπε ο άνθρωπος από μόνος του ότι παίζει να έιναι πολλαπλασιαστής κτλ. Το κακό είναι ότι και σήμερα και χθες δεν μου το έκανε καθόλου. Μέχρι και την ώρα που πήγαινα δεν το έκανε. Για αυτό φοβάμαι μην στηριχτούν στην βόλτα που θα κάνουν και δεν δουν κάτι έτσι με οδήγηση.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vwdoc Posted August 8, 2011 Report Share Posted August 8, 2011 κατα 80% ειναι πολλαπλασιαστης... το ιδιο μου εκανε κ στο δικο μου πριν δυο βδομαδες ,αλλαξαμε τον πολλαπλασιαστη του πρωτου κυλιδρου στη δικη μου πειπτωση κ τωρα τ αμαξι ειναι αψογο...60 ευρω εδω ηρακλειο στη καρεντα μαζι με τοποθετηση. ρε παιδες πιεστε τους λιγο εχουν καλυψη ολα τα vw 5 χρονια για τους πολλαπλασιαστες (δεν ξερω το δικο σου αν ειναι πιο παλιο) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mihalis19 Posted August 8, 2011 Author Report Share Posted August 8, 2011 Είναι μοντέλο 2007 με την επέκταση εγγύσης να λήγει τον Νοέμβριο όπως έιπα. Αν δεν βγάλω άκρη σκέφτομαι να πάω σε άλλη vw. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vwdoc Posted August 8, 2011 Report Share Posted August 8, 2011 60 μηνες η 1000000 χμ ειναι εγγυηση "καλης θελησης"αν θελουν σου την κανουν αλλα δεν βλεπω λογο να μην θελουν ετσι και αλλιως καλα λογια θα πεις μετα για αυτους αν σε καλυψουν νομιζω? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mihalis19 Posted August 8, 2011 Author Report Share Posted August 8, 2011 Πάντως εδώ που τα λέμε δεν είμαι ΚΑΘΟΛΟΥ ευχαριστημένος από την autonet βάρης κορωπίου. Εδώ και 1-2 χρόνια που έχουν φύγει κάποιοι μάστορες που ήξερα από τοτε που πήρα το αμάξι έχουν έρθει κάτι άκυροι και δεν μου κάνουν τίποτα. Πχ πήγα με τον ξάδερφό μου για ένα golf gt με τον κλασικό ήχο σκουριαμσένης κούνιας. Όμως τον ήχο τον έκανε ΣΕ ΚΑΘΕ μα κάθε πάτημα γκαζιού ανεξάρτημα από στροφές και τέτοια. Το πάμε. Το βάζουν στο διαγνωστικό. Βλέπουν ότι δεν έχει σφάλμα και λένε δεν έχει τίποτα. ++ φυσικά ένα σωρό ζημιές που κάνουν. Αλλά ας μείνω στο θέμα μην ξευφεύγω. Αν έχει πρόβλημα πολλαπλασιαστής έστω κάποιο μικρό πρόβλημα θα φανεί στο διανγωστικό? Αν έχει πρόβλημα wastegate , turbo θα το δείξει? ή πρέπει να διαλυθούν εντελώς για να δείξει? Παράδειγμα για τα κοψίματα που κάνει το αμάξι και για την πτώση απόδοσης είναι ένα άνοιγμα με cooper s μαμά που έκανα και ήμουν πίσω 1 αμάξι. και θυμίζω: revo 100ron file και εισαγωγή. Το αμάξι όταν είναι σε stock δεν νομίζω ότι έχει χάσει απόδοση σε performance όμως νομίζω ότι δεν πάει τόσο καλά. Το έδειξε και το άνοιγμα! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vwdoc Posted August 8, 2011 Report Share Posted August 8, 2011 ακομα και σφαλμα να μη βγαζει μετριονται οι διακοπες καυσης με το διαγνωστικο στα καναλια 15 & 16 και εκει φαινεται αν καποιος κυλινδρος κανει διακοπες για οποιοδηποτε λογο(πολλαπλασιαστες,μπουζι,μπεκ κτλ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mihalis19 Posted August 8, 2011 Author Report Share Posted August 8, 2011 Αυτό φαντάζομαι γίνεται με το διαγνωστικό στον δρόμο...ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΙ @@@ θα το κάνουν??? Πραγματικά είμαι πολύ προβληματισμένος για το τι θα πω και τι θα κάνω αν μου πουν δεν βρήκαν τίποτα.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vwdoc Posted August 8, 2011 Report Share Posted August 8, 2011 και στο δρομο και στο ρελαντι.. αλλα καλυτερα ειναι στο δρομο για αμεση ταυτιση του συμπτωματος με τις μετρησεις Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mihalis19 Posted August 8, 2011 Author Report Share Posted August 8, 2011 Και κάτι συνοπτικό. Με πρόγραμμα μου το έκανε συνέχεια. Το έβγαλα έβαλα stock και συνέχισε να το κάνει . Τις επόμενες μέρες που πήρα το αμάξι με stock δεν το έκανε. Τι συμπερασμα΄βγάζουμε?? Τυχαίο ή υπάρχει πρόβλημα που είναι μικρό για stock πρόγραμμα αλλά για performance δεν μπορεί να λειτουργήσει σωστά? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vwdoc Posted August 8, 2011 Report Share Posted August 8, 2011 μαλλον καποιος πολλαπλασιαστης ειναι οριακα μισοκαμμενος/βραχυκυκλωμενος και τυχαινει καποιες φορες να το κανει και αλλες οχι \ καλα θα ηταν να τους πεταγες ολους και στους νεους να σου βαλουν μια ειδικη παστα "υπαρχει της beru" πανω στο λαστιχο για να μην κολλησουν γιατι οταν θα χρειαστει να τους ξαναβγαλεις για να αλλαξεις τα μπουζι ας πουμε απο το πολυ και βιαιο τραβηγμα την ψιλοακουνε και υστερα απο λιγο καιρο αρχιζουν τα παρατραγουδα ολα αυτα αν ειναι πολλαπλασιαστης και οχι κατι αλλο! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mihalis19 Posted August 8, 2011 Author Report Share Posted August 8, 2011 Δεν ξερω κατα ποσο θα μου τους αλλαξουν γιατι ειμαι δε εγγυηση και συνηθως δεν κανουν τετοια!!!!σε ευχαριστω παντως φιλε βλεπω οτι εχεις γνωσεις και με βοηθας αρκετα!! Μακαρι να ξεμπλεξω πριν μπω φανταρος!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vwdoc Posted August 9, 2011 Report Share Posted August 9, 2011 καλημερα και καλα ξεμπερδεματα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mihalis19 Posted August 11, 2011 Author Report Share Posted August 11, 2011 (edited) Όχι θα με κοροϊδέψουν εμένα..... Λες και είμαι κανας άσχετος. Πάω χθες μου λένε δεν έχει τίποτα. Το βγάλαμε και το μετρήσαμε και δεν έχει τίποτα. Έτσι μου είπαν. Τους είχα πει να κοιτάξουν τα μπουζί σε τι κατάσταση είναι. Αν είναι έστω και λίγο χαλασμένα να τα αλλάξω. (Έτσι και αλλιώς θα τα άλλαζα όμως).Μου είπαν τελικά ότι τα είδαν και είναι οκ. Πήρα το αμάξι αφού μου είπαν ότι ειναι οκ παίρνω και ανταλλακτικά μπουζι αφού είχα αποφασίσει έτσι και αλλιω΄ς να τα αλλάξω. Πάω σε ένα φίλο μου μάστορα το λύνουμε και βλέπω τους πολλαπλασιαστές σκονισμενους και να βγάινουν σχετικά δυσκολα.! ΑΥΤΟ σημαίνει ότι φυσικά δεν είχαν δει τα μπουζί ενώ μου είπαν ότι τα είδαν. Αλλάζω τα μπουζί και αρχίζω και το πλακώνω λίγο κάνω και μερικά χιλιόμετρα για το adaptation και ανάβει check. Πράγμα πολύ λογικό πιστέυω. Λειτούργησε το αμάξι καλύτερα λόγω των μπουζί , Και έτσι κατάφερε και διάβασε σφάλμα σε ένα πολλαπλασιαστή ο οποιός μισοδούλευε και για αυτό μου έκανε τα κοψίματα αυτές τις μέρες. Τον άλλαξα μέσα στην εγγύηση....Τα συμπεράσματα για το σε ποιους εμπιστευόμαστε τα αυτοκίνητά μας, δικά σας. Edited August 11, 2011 by mihalis19 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Theos GT Posted August 11, 2011 Report Share Posted August 11, 2011 ρε παιδες πιεστε τους λιγο εχουν καλυψη ολα τα vw 5 χρονια για τους πολλαπλασιαστες (δεν ξερω το δικο σου αν ειναι πιο παλιο) το αυτοκινητο ειναι 4χρονων...παρ ολα αυτα δεν μου το περασαν εγγυηση τον πολλαπλασιαστη.. εχουμε αυτο το δικαιωμα και χωρις επεκταση; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mihalis19 Posted August 11, 2011 Author Report Share Posted August 11, 2011 (edited) Η εγγύηση που έχω είναι +2 χρόνια!Έχω κάνει την επέκταση εγγύησης τότε έιχα δώσει όταν το πήρα +300 ευρώ αν θυμάμαι καλά. Δηλαδή σκε΄ψου ότι μου λήγει και με την επέκταση τον Νοέμβριο. Όμως ισχύει και το άλλο μπορεί να είσαι κάτω από 4 χρόνια αλλά να είναι πάνω από 100.000 χλμ. Δηλαδή το όριο είναι 4 χρόνια ή 100.000 χλμ.! Και σίγουρα δεν έχουν εγγύηση 5 χρόνων για πολλαπλασιαστές! Οπότε όχι χωρίς επέκταση δεν νομίζω ότι έχεις το δικαίωμα! Edited August 11, 2011 by mihalis19 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vwdoc Posted August 11, 2011 Report Share Posted August 11, 2011 το αυτοκινητο ειναι 4χρονων...παρ ολα αυτα δεν μου το περασαν εγγυηση τον πολλαπλασιαστη.. εχουμε αυτο το δικαιωμα και χωρις επεκταση; ναι και χωρις επεκταση υπαρχει η καλυψη των 5 χρονων Η εγγύηση που έχω είναι +2 χρόνια!Έχω κάνει την επέκταση εγγύησης τότε έιχα δώσει όταν το πήρα +300 ευρώ αν θυμάμαι καλά. Δηλαδή σκε΄ψου ότι μου λήγει και με την επέκταση τον Νοέμβριο. Όμως ισχύει και το άλλο μπορεί να είσαι κάτω από 4 χρόνια αλλά να είναι πάνω από 100.000 χλμ. Δηλαδή το όριο είναι 4 χρόνια ή 100.000 χλμ.! Και σίγουρα δεν έχουν εγγύηση 5 χρόνων για πολλαπλασιαστές! Οπότε όχι χωρίς επέκταση δεν νομίζω ότι έχεις το δικαίωμα! οι εγγυησεις καλης θελησης ισχυουν και δινονται απο το εργοστασιο σε αντιθεση με την επεκταση οπου δινεται απο τον εδω εισαγωγεα σε συνεργασια με μια ασφαλιστικη εταιρια η καλυψη 5 χρονων ισχυει για τους πολλαπλασιαστες ολων των vwmexri kai 1000000km Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mihalis19 Posted August 11, 2011 Author Report Share Posted August 11, 2011 Ευχαριστούμε vwdoc! Να σου πω..Μπας και έβαλες πολλά μηδενικά???(στα χιλιόμετρα) ή έτσι είναι?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thanos.k Posted August 11, 2011 Report Share Posted August 11, 2011 (edited) Λοιπον φιλε πανε πες τους να κανουν ανοιγματα και να κρατανε log απο διαγνωστικο στα καναλια 15 & 16 ... Εαν το κανουν αυτο τοτε κατα 50% θα δεις τι ειναι.Απλα επειδη ειχα προσφατα φιλο με κοψιματα ακομα και στις 5.000 ...και το διαγνωστικο δεν εβλεπε τιποτα....ΑΛΛΑ στα block 15 16...μετρηθηκε οτι η καυση δεν ηταν οπως επρεπε ...νομιζω το εχει αναφερει και προσφατα και αλλο μελος εδω ...στα προβληματα αυτες τις μερες... τελικα...αλλαξαμε πολλαπλασιαστες...και ΟΛΑ καλα.... Ενημερωσε μας...και για την δικη σου υσηχια παρε ενα τηλεφωνο στην κοσμομαρ αν δεις οτι δεν γινεται τιποτα . Καλη στρατιωτικη θητεια και υπομονη. Edited August 11, 2011 by thanos katsas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vwdoc Posted August 11, 2011 Report Share Posted August 11, 2011 Ευχαριστούμε vwdoc! Να σου πω..Μπας και έβαλες πολλά μηδενικά???(στα χιλιόμετρα) ή έτσι είναι?? ενα εκατομυριο χιλιομετρα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mihalis19 Posted August 12, 2011 Author Report Share Posted August 12, 2011 (edited) vwdoc οκ δεν το ήξερα!! thanos katsas δες φίλε έγραψα ενημέρωση. Τελικά μου άλλαξαν πολλαπλασιαστή. Το αμάξι είναι ΕΝΤΕΛΩΣ διαφορετικό πλέον. Όμως και πάλι χθες βράδυ διαπίστωσα ένα μικρό κόψιμο . Μέχρι στιγμής έχω αλλάξει πολ/στη 2ου και 3ου κυλινδρου.Μπας και να αλλαζα και τους αλλους 2 να ησύχαζα? Μου περνάει και το εξής από το μυαλό.Το αμάξι είναι σχετικά τουμπανάκι. Εισαγωγή / πρόγραμμα full(100ron) μπας και παίζει ρόλο καμια αντλία και στεγνώνει? ή όχι? ps ευχαριστώ για τις ευχές για την θητεία!! Edited August 12, 2011 by mihalis19 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
and64 Posted August 12, 2011 Report Share Posted August 12, 2011 vwdoc οκ δεν το ήξερα!! thanos katsas δες φίλε έγραψα ενημέρωση. Τελικά μου άλλαξαν πολλαπλασιαστή. Το αμάξι είναι ΕΝΤΕΛΩΣ διαφορετικό πλέον. Όμως και πάλι χθες βράδυ διαπίστωσα ένα μικρό κόψιμο . Μέχρι στιγμής έχω αλλάξει πολ/στη 2ου και 3ου κυλινδρου.Μπας και να αλλαζα και τους αλλους 2 να ησύχαζα? Μου περνάει και το εξής από το μυαλό.Το αμάξι είναι σχετικά τουμπανάκι. Εισαγωγή / πρόγραμμα full(100ron) μπας και παίζει ρόλο καμια αντλία και στεγνώνει? ή όχι? ps ευχαριστώ για τις ευχές για την θητεία!! Δεν τους άλλαξες όλους;;;; Εγω τους άλλαξα επίτηδες 4αδα επειδή δεν μπορείς να είσαι εντελώς σίγουρος οτι μονο 1ή2 είναι κοντά στο να τα φτύσουν.... Θα έλεγα να αλλάξεις και τους άλλους! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...