Guest Karaman Posted August 17, 2011 Report Share Posted August 17, 2011 (edited) a Edited December 17, 2011 by Karaman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gtse Posted August 17, 2011 Report Share Posted August 17, 2011 P0420 -- Catalytic efficiency below threshold (Bank 1) Τριτη φορα σημερα αναψε, αφου την εχω σβησει, αναβει μετα απο 300+κμ και οταν το αμαξι δουλευει χαλαρα κυριως, Υπενθιμιζω 170000κμ και οι λαμδα μου ειναι αλαγμενοι πριν 3 βδομαδες σχεδον, σαν αποδοση απο την 1η φορα που αναψε και μετα παρατηρω αρκετο lag σε σχεση με πριν... Να τα εφτησε ο καταλυτης.??? Λογικα αν το βαλω σε αναλυτη θα μου δειξει αν ο καταλητης ειναι καλος?? υπάρχουν δυο περιπτώσεις για τον καταλύτη 1. εάν έχει παραδώσει πνεύμα θα το δει ο αναλυτής 2. εάν έχει βουλώσει τα καυσαέρια του θα είναι κανονικά. στο πόλο που μου είχε βουλώσει ο μηχανικός είχε κάνει το έξης κόλπο έβαλε το αισθητήρα λ και στη θέση έβαλε ένα μπαρομετρο κανονικα έπρεπε να δείχνει 0,1 - 0,2 και έδειξε κοντα στα 2bar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Karaman Posted August 17, 2011 Report Share Posted August 17, 2011 (edited) a Edited December 17, 2011 by Karaman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Karaman Posted August 18, 2011 Report Share Posted August 18, 2011 (edited) a Edited December 17, 2011 by Karaman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted August 18, 2011 Report Share Posted August 18, 2011 Ειναι πιθανο να ειναι λογω καταλυτη. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gtse Posted August 19, 2011 Report Share Posted August 19, 2011 (edited) Εσενα οταν βουλωσε τι συμπτωματα ειχε.?? Εμενα δεν πιστευω να ειναι βουλωμενος γιατι το αμαξι το περπατησα εθνικη παει μια χαρα απλα καιει παραπανω κανα λιτρο, αλλα παει νορμαλ, λιγο καθυστερηση στην εκκινηση απο σταση παρατηρω, αυριο θα παω να το μετρησω καυσαερια. το πρόβλημα φαινόταν στα ταξίδια που ζεσταινόταν πολύ ο καταλύτης μετά από καμιά 50αρια χιλιόμετρα το αμάξι δεν ανέβαζε δηλαδή ενώ πήγαινα με 140 άρχιζε να κόβει και έφτανα στο προορισμό με την υπερβολική ταχύτητα των 50 χιλ/ανά ώρα φυσικά μέχρι να βρεθεί ότι ήταν ο καταλύτης είχα μετρήσει μπεκ αντλία και ότι άλλο μπορείς να φανταστείς. τελικά βρήκα μάστορα πρώτο και το βρήκε με την μια και μάλιστα ήταν και μεγάλη παρασκευή. πάντως εάν είναι βουλωμένος ο καταλύτης θέλει μεγάλη προσοχή εγώ στάθηκα τυχερός φίλος με αστρα δεν ήταν τυχερός και πήρε τον κινητήρα στο χέρι γιατί απλά μέχρι να το βρούνε βούλωσε τελείως οπότε έκανε μπάμ Edited August 19, 2011 by gtse Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Karaman Posted August 19, 2011 Report Share Posted August 19, 2011 (edited) a Edited December 17, 2011 by Karaman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vwdoc Posted August 19, 2011 Report Share Posted August 19, 2011 μπορεις να το πας σε αντ/πεια για να σου κανουν ελεγχο readness code αν δεν βρεις τιποτα και φαινεται η αποδοση καταλυτων εκει γιατι με τον αναλυτη δεν νομιζω να δεις και πολλα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Karaman Posted September 7, 2011 Report Share Posted September 7, 2011 (edited) a Edited December 17, 2011 by Karaman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Karaman Posted September 9, 2011 Report Share Posted September 9, 2011 (edited) a Edited December 17, 2011 by Karaman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Karaman Posted September 17, 2011 Report Share Posted September 17, 2011 (edited) a Edited December 17, 2011 by Karaman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted September 18, 2011 Report Share Posted September 18, 2011 Ποιον καταλυτη εβαλες τελικα? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Karaman Posted September 18, 2011 Report Share Posted September 18, 2011 (edited) a Edited December 17, 2011 by Karaman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Karaman Posted October 1, 2011 Report Share Posted October 1, 2011 (edited) a Edited December 17, 2011 by Karaman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted October 5, 2011 Report Share Posted October 5, 2011 Decat δεν είσαι απλά στις χαμηλές στροφές δεν έχεις διόρθωση λ και γι αυτό τσιμπάει λίγο στην κατανάλωση Με την μούφα που έβαλες δεν νομίζω να έχεις πρόβλημα και θα ξεγελαστεί Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...