xou Posted March 5, 2007 Report Share Posted March 5, 2007 Γεια σας παλληκαρια που εχετε το αυτοκινητο των ονειρων μου!Ειμαι σχεδον αποφασισμενος να προχωρησω στην αγορα ενος GOLF GTI.Θα ηθελα ομως πρωτα να μου δωσετε τα φωτα σας για καποιες αποριες που εχω.Καταρχην απο αξιοπιστια τι λεει?Εχει καποια συνηθησμενα προβληματα ηλεκτρικα,μηχανικα,τριγμων κτλ?Η οθονη plus τι ακριβως ειναι?Η ηλιοροφη ειναι αξιοπιστη(τριζει,κολλαει)?Το DSG ειναι βολικο η να προτιμησω χειροκινητο?Βεβαια με την αγορα θα κανω και επεκταση εγγυησης αλλα θελω να ειμαι οσο το δυνατον σιγουρος γιατι δεν ειναι και λιγα τα ευρω που θα δωσω. Καλο αμαξι αλλα αν σου κατσει στραβη παρτιδα θα τα κλαις τα ευρω σου. Βεβαια αυτο ισχυει για ολες τις μαρκες αυτοκινητων. Εγω τα κλαιω σιγα σιγα ,αλλα απο οτι εχω καταλαβει ολοι οι υπολοιποι ειναι ευχαριστημενοι απο τα gti τους. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GOLF R32 Posted March 5, 2007 Report Share Posted March 5, 2007 (edited) απο που βγαζεις το συμπερασμα οτι σε συμφερει το ταπερ οικονομικα?καταρχας απο οτι διαβασα στους τροχους θα ξεκιναει απο τα 30χιλ κ δεν θα χει καν κλιματισμο.. εκτος αν λες για καταναλωση που εκει που θα χρειαζεται να δουλευει ο vtec μονο λιγο δε θα καταναλωνει.. O KOSTAS DOULEUEI SE ANTIPROSOPIA APO TO RUZAKI POU THELEI NA PAREI GIA AUTO LEI GIA OIKONOMIKO ASE POU TO TAPERAKI TO MISO BGENEI JAPAN KAI TO ALLO MISO AGGLIA STHNN XORA TON GAY TIPOTA DEN ANTHISE XASANE KAI TA ROVER KAI TA MINI BENTLEY KTL Edited March 5, 2007 by GOLF R32 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Nikos1979 Posted March 5, 2007 Report Share Posted March 5, 2007 Το Type-R δεν έχει σχέση με το παλιό Type-R που γνωρίζαμε. Κατ'αρχάς...ενώ το παλιό είχε πίσω διπλά ψαλίδια...το φετινό έχει ιμιάκαμπτο άξονα! Δε ξέρω τώρα πως θα είναι στη πίστα...αλλά στο EVO που το οδήγησαν δε τους άρεσε και πολύ και πρέπει να το ξεζουμίζεις γιατί δουλεύει ψηλά καλά ο V-TEC (=μεγαλύτερη κατανάλωση) ενώ το GTI επειδή έχει Turbo είναι πιο άνετο χαμηλά. Το τιμόνι δεν έχει καλή αίσθηση και το χαρακτήρισαν ως "παράξενο" και ότι παρουσιάζει μια αδράνεια και ανισορροπία και δε μπορεί να κονταροχτυπηθεί με τον ανταγωνισμό. Φοβάμαι ότι σιγά σιγά τα αυτοκίνητα γίνονται όλο και πιο αποστειρωμένα...οπότε τρεχάτε να τσιμπήσετε το GTI όσο μπορείτε...γιατί φοβάμαι ότι το επόμενο θα είναι χειρότερο... ...δε ξέρω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest manmag4 Posted March 5, 2007 Report Share Posted March 5, 2007 Γεια σας παλληκαρια που εχετε το αυτοκινητο των ονειρων μου!Ειμαι σχεδον αποφασισμενος να προχωρησω στην αγορα ενος GOLF GTI.Θα ηθελα ομως πρωτα να μου δωσετε τα φωτα σας για καποιες αποριες που εχω.Καταρχην απο αξιοπιστια τι λεει?Εχει καποια συνηθησμενα προβληματα ηλεκτρικα,μηχανικα,τριγμων κτλ?Η οθονη plus τι ακριβως ειναι?Η ηλιοροφη ειναι αξιοπιστη(τριζει,κολλαει)?Το DSG ειναι βολικο η να προτιμησω χειροκινητο?Βεβαια με την αγορα θα κανω και επεκταση εγγυησης αλλα θελω να ειμαι οσο το δυνατον σιγουρος γιατι δεν ειναι και λιγα τα ευρω που θα δωσω. GTI φιλε μου ...ολα τα αλλα ειναι πολυ καλα αυτοκινητα...το GTI ειναι θρυλος... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SPYROS16V Posted March 5, 2007 Report Share Posted March 5, 2007 Καλο αμαξι αλλα αν σου κατσει στραβη παρτιδα θα τα κλαις τα ευρω σου. Βεβαια αυτο ισχυει για ολες τις μαρκες αυτοκινητων. Εγω τα κλαιω σιγα σιγα ,αλλα απο οτι εχω καταλαβει ολοι οι υπολοιποι ειναι ευχαριστημενοι απο τα gti τους. Γιατι κλαις τα λεφτα σου?Τι ακριβως σου εχει βγαλει το αμαξι? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SPYROS16V Posted March 5, 2007 Report Share Posted March 5, 2007 GTI φιλε μου ...ολα τα αλλα ειναι πολυ καλα αυτοκινητα...το GTI ειναι θρυλος... Και εγω μονο αυτο το αμαξι σκεφτομαι να αγορασω.Αν απογοητευτω απο τις εμπειριες σας,τοτε μαλλον θα κρατησω το Polo μου. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xou Posted March 7, 2007 Report Share Posted March 7, 2007 Γιατι κλαις τα λεφτα σου?Τι ακριβως σου εχει βγαλει το αμαξι? Καταρχας το εχω ενα χρονο και εχω παει καμια 10αρια φορες στο συνεργειο. 4 φορες μου εχει αναψει το λαμπακι του ESP, το εχω αφησει μια εβδομαδα μεσα στο συνεργειο για θορυβο στην εκκινηση στο συμπλεκτη χωρις να βρουνε τι εχει (ειδα τι σκισιμο του κανανε για να καταλαβουνε τι φταιει και δεν εμφανιστηκα σε αλλο ραντεβου που ειχα για να μεινει μεσα) εννοειται οτι το εχω ακομα αυτο το προβλημα. Τριζει μπροστα ο αεραγωγος και επισης πισω απο το ταχυμετρο το ιδιο(μου το εχουν ανοιξει και εξακολουθει να τριζει). Τριζει η ηλιοροφη. Βαζω ενα λιτρο λαδι καθε 3500 με 4000 χλμ. Τελευταια οταν στριβω το τιμονι ακουω θορυβο απο την κρεμαγιερα (δεν εχω χρονο να το κοιταξω). Μου ξεκολλησε κομματι πλαστικο απο την εισαγωγη αερα. Συγνωμη αλλα για 30 χιλιαρικα που εσκασα δεν ειμαι ικανοποιημενος. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
strassenmeister Posted March 7, 2007 Report Share Posted March 7, 2007 Eγω το εχω 1μιση χρονο και δεν εχει κανει τσικ και νομιζω πως ειμαι πιο αντιπροσωπευτικο παραδειγμα απ'οσα εχω δει και ξερω.Για οποιον θελει να αγορασει αυτο το αυτοκινητο και αναρωτιεται για προβληματα αξιοπιστιας καλυτερα να μη το αγορασει.Οχι γιατι δεν ειναι αξιοπιστο αλλα γιατι ειναι αστειο και μονο να το συζηταμε. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xou Posted March 7, 2007 Report Share Posted March 7, 2007 Eγω το εχω 1μιση χρονο και δεν εχει κανει τσικ και νομιζω πως ειμαι πιο αντιπροσωπευτικο παραδειγμα απ'οσα εχω δει και ξερω.Για οποιον θελει να αγορασει αυτο το αυτοκινητο και αναρωτιεται για προβληματα αξιοπιστιας καλυτερα να μη το αγορασει.Οχι γιατι δεν ειναι αξιοπιστο αλλα γιατι ειναι αστειο και μονο να το συζηταμε. Σαν να λεμε πιστευε και μη ερευνα δηλαδη Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Spy Posted March 7, 2007 Report Share Posted March 7, 2007 Eγω το εχω 1μιση χρονο και δεν εχει κανει τσικ και νομιζω πως ειμαι πιο αντιπροσωπευτικο παραδειγμα απ'οσα εχω δει και ξερω.Για οποιον θελει να αγορασει αυτο το αυτοκινητο και αναρωτιεται για προβληματα αξιοπιστιας καλυτερα να μη το αγορασει.Οχι γιατι δεν ειναι αξιοπιστο αλλα γιατι ειναι αστειο και μονο να το συζηταμε. Μα πώς γίνεται ένα αυτοκίνητο μόνο να είναι αντιπροσωπευτικό από τόσα που έχουν παραχθεί? Όπως δεν είναι αντιπροσωπευτικό (θέλω να πιστεύω) του xou, απλά έτυχε σε "κακό", έτσι δεν είναι αντιπροσωπευτικό και ένα άλλο που δεν κάνει κιχ.. συνήθως η αλήθεια είναι κάπου στη μέση.. δηλαδή όλα όλο και κάτι (σημαντικό ή μη) βγάζουν.. Πιστεύω πως δεν είναι αστείο για κάποιον που θέλει να διαθέσει 30.000 ευρωπαϊκά, να το ψάχνει, ειδικά στο θέμα της αξιοπιστίας. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SPYROS16V Posted March 7, 2007 Report Share Posted March 7, 2007 Μα πώς γίνεται ένα αυτοκίνητο μόνο να είναι αντιπροσωπευτικό από τόσα που έχουν παραχθεί?Όπως δεν είναι αντιπροσωπευτικό (θέλω να πιστεύω) του xou, απλά έτυχε σε "κακό", έτσι δεν είναι αντιπροσωπευτικό και ένα άλλο που δεν κάνει κιχ.. συνήθως η αλήθεια είναι κάπου στη μέση.. δηλαδή όλα όλο και κάτι (σημαντικό ή μη) βγάζουν.. Πιστεύω πως δεν είναι αστείο για κάποιον που θέλει να διαθέσει 30.000 ευρωπαϊκά, να το ψάχνει, ειδικά στο θέμα της αξιοπιστίας. Συνηθως καθε μοντελο εχει καποια χαρακτηριστικα προβληματα.Αλλα ειναι σοβαρα αλλα οχι.Απο εκει και περα,ειτε εισαι τυχερος και δεν σου βγαζει τιποτα,ειτε εισαι ατυχος και τα παθαινεις με το παραπανω. Ζωντανο παραδειγμα,φιλος με πολο ιδιο με το δικο μου και κοντινη ημερομηνια αγορας,εχει τραβηξει τα πανδυνα! Γι' αυτο και εγω ρωταω κατοχους του αυτοκινητου να μου πουν τι εχουν αντιμετωπισει μεχρι τωρα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xou Posted March 7, 2007 Report Share Posted March 7, 2007 Μα πώς γίνεται ένα αυτοκίνητο μόνο να είναι αντιπροσωπευτικό από τόσα που έχουν παραχθεί?Όπως δεν είναι αντιπροσωπευτικό (θέλω να πιστεύω) του xou, απλά έτυχε σε "κακό", έτσι δεν είναι αντιπροσωπευτικό και ένα άλλο που δεν κάνει κιχ.. συνήθως η αλήθεια είναι κάπου στη μέση.. δηλαδή όλα όλο και κάτι (σημαντικό ή μη) βγάζουν.. Πιστεύω πως δεν είναι αστείο για κάποιον που θέλει να διαθέσει 30.000 ευρωπαϊκά, να το ψάχνει, ειδικά στο θέμα της αξιοπιστίας. Αυτο ειπα και εγω. Μιλησα για το δικο μου και οχι γενικα για τα gti. Παντως συμφωνω πως αν δεν ειχα αυτα τα προβληματα θα ηταν ολα τα λεφτα το αμαξι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Nikos1979 Posted March 7, 2007 Report Share Posted March 7, 2007 Αυτο ειπα και εγω. Μιλησα για το δικο μου και οχι γενικα για τα gti. Παντως συμφωνω πως αν δεν ειχα αυτα τα προβληματα θα ηταν ολα τα λεφτα το αμαξι. Tι προβλήματα σου έχει βγάλει? Πες μου...και θα σου πω και σε μένα τι έχει βγάλει η 147 μου...ίσως νιώσεις καλύτερα...μπορεί και όχι... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ounkas Posted March 7, 2007 Report Share Posted March 7, 2007 στο ποστ 1582 αναφερει τα προβληματα.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Nikos1979 Posted March 7, 2007 Report Share Posted March 7, 2007 Καταρχας το εχω ενα χρονο και εχω παει καμια 10αρια φορες στο συνεργειο. 4 φορες μου εχει αναψει το λαμπακι του ESP, το εχω αφησει μια εβδομαδα μεσα στο συνεργειο για θορυβο στην εκκινηση στο συμπλεκτη χωρις να βρουνε τι εχει (ειδα τι σκισιμο του κανανε για να καταλαβουνε τι φταιει και δεν εμφανιστηκα σε αλλο ραντεβου που ειχα για να μεινει μεσα) εννοειται οτι το εχω ακομα αυτο το προβλημα. Τριζει μπροστα ο αεραγωγος και επισης πισω απο το ταχυμετρο το ιδιο(μου το εχουν ανοιξει και εξακολουθει να τριζει). Τριζει η ηλιοροφη. Βαζω ενα λιτρο λαδι καθε 3500 με 4000 χλμ. Τελευταια οταν στριβω το τιμονι ακουω θορυβο απο την κρεμαγιερα (δεν εχω χρονο να το κοιταξω). Μου ξεκολλησε κομματι πλαστικο απο την εισαγωγη αερα. Συγνωμη αλλα για 30 χιλιαρικα που εσκασα δεν ειμαι ικανοποιημενος. -Τριγμοί...δε σταματάνε...παρουσιάζονται κι άλλοι...και δε ξέρει κανείς να βρει λύση. Μιλάμε στο σύνολο τους 3...ηλιοροφή, ταμπλό, επάνω αριστερά στο χερούλι (oh-shit-handle) -Δίσκο-πλατώ στα 35,000κμ -Τρόμπα βενζίνης στα 5,000κμ -Κλειδαριά πορτ-μπαγκάζ...δεν άνοιγε -Καπάκι αερόσακου συνοδηγού...βαλμένο στραβά από το εργοστάσιο -Αλλαγή σωλήνα βενζίνης...δεν σταμάταγε τη μάνικα της βενζίνης όταν γέμιζε -Μου κάηκαν όλες οι εξωτερικές λάμπες, εκτός από τα φλας, το πρώτο χρόνο -Μπροστά αριστερό ψαλίδι...έτριζε...αλλαγή. -Διακόπτης φλας...σταμάτησε να σβίνει το φλας. Όλα τα παραπάνω καλύφθηκαν στην εγγύηση...δε πλήρωσα τίποτα...αλλά πήγα πολλές φορές στο συνεργείο για όλα αυτά. Δεν έχει σημασία πόσα έχεις δώσει...το θέμα είναι να σου κάτσει...ή όχι. Ο κολλητός μου έχει το ίδιο 147 με μένα...το πήρε μια βδομάδα πριν το δικό μου...και δεν έχει ούτε 1 πρόβλημα...και το σκίζει και πάρα πολύ! Πραγματικά πιστεύω ότι όλα τ'αυτοκίνητα είναι θέμα τύχης πλέον... Feeling better now? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
karlos Posted March 8, 2007 Report Share Posted March 8, 2007 Συνηθως καθε μοντελο εχει καποια χαρακτηριστικα προβληματα.Αλλα ειναι σοβαρα αλλα οχι.Απο εκει και περα,ειτε εισαι τυχερος και δεν σου βγαζει τιποτα,ειτε εισαι ατυχος και τα παθαινεις με το παραπανω.Ζωντανο παραδειγμα,φιλος με πολο ιδιο με το δικο μου και κοντινη ημερομηνια αγορας,εχει τραβηξει τα πανδυνα! Γι' αυτο και εγω ρωταω κατοχους του αυτοκινητου να μου πουν τι εχουν αντιμετωπισει μεχρι τωρα. +1111 Συμφωνο........και επαυξανω!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puck Posted March 8, 2007 Report Share Posted March 8, 2007 Εγώ το πήρα χωρις ηλιοροφή (κατι ήξερα ). Βρήκα πάντως τον τριγμό απο τα δήθεν πίσω καθίσματα, Δεν τρίζουν τα καθίσματα αλλα ο τεμπέλης, Το έψαχνα κάποιες μέρες και το βρήκα εχτές το βράδυ, τον κατέβασα κάτω και έσκασε...Επιτέλους...Τριγμοί τέλος 4 me.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tonino Posted March 8, 2007 Report Share Posted March 8, 2007 Εγώ το πήρα χωρις ηλιοροφή (κατι ήξερα ). Βρήκα πάντως τον τριγμό απο τα δήθεν πίσω καθίσματα, Δεν τρίζουν τα καθίσματα αλλα ο τεμπέλης, Το έψαχνα κάποιες μέρες και το βρήκα εχτές το βράδυ, τον κατέβασα κάτω και έσκασε...Επιτέλους...Τριγμοί τέλος 4 me.... εχεις ακομα τριγμους ρε πισω στο παραθυρο.ειναι ο χαρος που βγηκε παγανια Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puck Posted March 8, 2007 Report Share Posted March 8, 2007 χαχαχχαα , Τι μου θύμησες..." Εκει στα 290 ακούω ένα τρίξιμο , τι είναι?" "Είναι ο χάρος που σου χτυπάει το τζάμι και χαμογελάει"χαχαχ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panositos Posted March 8, 2007 Report Share Posted March 8, 2007 (edited) χαχαχχαα , Τι μου θύμησες..." Εκει στα 290 ακούω ένα τρίξιμο , τι είναι?" "Είναι ο χάρος που σου χτυπάει το τζάμι και χαμογελάει"χαχαχ Όλο βλακείες λέτε Edited March 8, 2007 by Panositos Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tonino Posted March 8, 2007 Report Share Posted March 8, 2007 Όλο βλακείες λέτε τι θα γινει θα βαλεις κι εσυ κανα φιλτρακι Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panositos Posted March 8, 2007 Report Share Posted March 8, 2007 (edited) γιατί ρωτάς ; Θες μετά να σας περνάω απο πάνω κ εσένα και τον άλλον τον κοκκινομούρη Edited March 8, 2007 by Panositos Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Black Widow Posted March 8, 2007 Report Share Posted March 8, 2007 Καλά, τριγμούς στον κεντρικό αεραγωγό που σημαδεύει το παρμπρίζ έχω από την ημέρα που το κυκλοφόρησα... Στα 5.800 χλμ που έχω κάνει από την ημέρα που το αγόρασα (1 Φεβρουαρίου 2007, με 6 χιλιόμετρα στο κοντέρ..... Ναι, τα τρώω τα χιλιόμετρα, το ξέρω! Ηδη πήγα 2 φορές Θεσ/νίκη-Αθήνα-(Λουτράκι)-Θεσ/νίκη), δεν έχει τσιμπήσει λάδι, και ίσως το μόνο πρόβλημα είναι πως αν αφήσω το αμάξι να το βαράει ο ήλιος και πάω να το βάλω μπροστά μετά από σύντομη στάση (πχ μέχρι και 40 λεπτά), παίρνει μπρος ο πίσω υαλοκαθαριστήρας από μόνος του, οπότε πρέπει να τον ενεργοποιήσω και να τον απενεργοποιήσω στιγμιαία... Κατα τα άλλα, δεν μου έχει κάνει κανένα τρελό, και κατά πάσα, το πρόβλημα με τον υαλοκαθαριστήρα είναι κάτι με την συνδεσμολογία του συναγερμού... Τώρα, το ότι μια φορά ταξιδεύοντας, δεν είχα κλείσει καλά το πορτ μπαγκάζ (και στις 2 ασφάλειες), αλλά ήταν έτσι κλεισμένο ώστε να ΜΗΝ ανάβει στο ταμπλώ το λαμπάκι, και δεν δούλευε ο υαλοκαθαριστήρας πίσω, ήταν δικό μου σφάλμα, και δεν ήξερα την δύναμη που χρειάζεται για να κλείσει η 3η πόρτα... Πιστεύω πως τα 30 χιλιάρικα που δίνεις, τα αξίζει το αμάξι, αλλά είναι λίγο χαζό που σου δίνει μόνο 2 χρόνια βασική εγγύηση, όταν οι πιο πολλές εταιρίες σου δίνουν ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 3ετία..... Ας είναι καλά η επέκταση εγγύησης όμως! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xou Posted March 8, 2007 Report Share Posted March 8, 2007 χαχαχχαα , Τι μου θύμησες..." Εκει στα 290 ακούω ένα τρίξιμο , τι είναι?" "Είναι ο χάρος που σου χτυπάει το τζάμι και χαμογελάει"χαχαχ Ασε το αλλο το κουφο. Οταν το πλενω τριζει περισσοτερο, ισως να τριζει απο καθαριοτητα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
doctordim Posted March 8, 2007 Report Share Posted March 8, 2007 ..και ίσως το μόνο πρόβλημα είναι πως αν αφήσω το αμάξι να το βαράει ο ήλιος και πάω να το βάλω μπροστά μετά από σύντομη στάση (πχ μέχρι και 40 λεπτά), παίρνει μπρος ο πίσω υαλοκαθαριστήρας από μόνος του, οπότε πρέπει να τον ενεργοποιήσω και να τον απενεργοποιήσω στιγμιαία... κλασική περίπτωση μοτέρ πίσω υαλοκαθαριστηρα φιλε άρη!! κι εμένα μου το έκανε αυτό απο την αρχή, μου αλλαξαν ρελε χωρις να λυθει το προβλημα, κ επιτελους πριν καμια βδομαδα αξιωθηκα να το παω κ αλλαξαν μοτερ πισω υαλοκαθαριστηρα(εγγυηση παντα). επιτέλους λύθηκε κι αυτό!! το είχα συνηθίσει πάντως τόσο καιρο κ τωρα μου κακοφαινεται.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...