Jump to content
esnaider

Σβήνει Στο Ρελαντί

Recommended Posts

Golf 1.6 fsi. Πρίν 5 μήνες άλλαξα μόνος τα μπουζί (μανίσια NGK έβαλα) και θυμάμαι ότι βάζοντας μπροστά τον κινητήρα με έκανε κάτι περίεργα, δηλαδή αναιβοκατέβαιναν οι στροφές μόνες τους ή έσβηνε αν δεν πατούσα γκάζι. Αυτά τα φαινόμενα κράτησαν μόνο στην αρχή για κανα 5λεπτο. Μέσα σε αυτούς τους 5 μήνες το αμάξι έχει σβήσει μόνο 3 φορές και μάλιστα όταν τρέχω σε κατηφόρα και βάζω ταχύτητα νεκρά. Άναβε το λαμπάκι της μπαταρίας και έσβηνε η μηχανή (κάτι επικίνδυνο όταν κινείσαι). Και τις 3 φορές σταμάτησα στην άκρη. Η μηχανή έπαιρνε μπρός αλλά αμέσως έσβηνε γιατί πέφταν οι στροφές. Μετά από 2-3 εκκινήσεις που έσβηνε, πάτησα γκάζι ώστε να μην πέσουν οι στροφές και ο κινητήρας επανήλθε. Καμιά ιδέα?

Link to comment
Share on other sites

Golf 1.6 fsi. Πρίν 5 μήνες άλλαξα μόνος τα μπουζί (μανίσια NGK έβαλα) και θυμάμαι ότι βάζοντας μπροστά τον κινητήρα με έκανε κάτι περίεργα, δηλαδή αναιβοκατέβαιναν οι στροφές μόνες τους ή έσβηνε αν δεν πατούσα γκάζι. Αυτά τα φαινόμενα κράτησαν μόνο στην αρχή για κανα 5λεπτο. Μέσα σε αυτούς τους 5 μήνες το αμάξι έχει σβήσει μόνο 3 φορές και μάλιστα όταν τρέχω σε κατηφόρα και βάζω ταχύτητα νεκρά. Άναβε το λαμπάκι της μπαταρίας και έσβηνε η μηχανή (κάτι επικίνδυνο όταν κινείσαι). Και τις 3 φορές σταμάτησα στην άκρη. Η μηχανή έπαιρνε μπρός αλλά αμέσως έσβηνε γιατί πέφταν οι στροφές. Μετά από 2-3 εκκινήσεις που έσβηνε, πάτησα γκάζι ώστε να μην πέσουν οι στροφές και ο κινητήρας επανήλθε. Καμιά ιδέα?

Πήγαινε σε αντιπροσωπία /συνεργείο για scan στον εγκέφαλο άμεσα. Έβαλες τα σωστά μπουζί σίγουρα ?

Edited by STELIOS_GOLF 6 TSI
Link to comment
Share on other sites

Πήγαινε σε αντιπροσωπία /συνεργείο για scan στον εγκέφαλο άμεσα. Έβαλες τα σωστά μπουζί σίγουρα ?

Συμφωνώ με τον Στέλιο και επαυξάνω....

Link to comment
Share on other sites

Ελατε ρε παιδια αμεσως να στειλεται το παιδι αντιπροσωπεια να δωσει τα λεφτακια τζαμπα!!! Απλα οταν αλαξε τα μπουζι τοποθετηθηκε μαζι και το συστημα start/stop engine για να κανει οικονομια το παιδι στην βενζινη!!λογω κρισης το αμαξι κανει οικονομια μονο του και σβηνει!!Δεν θελω υπερβολες!!!ειναι πολλα χρονια μπροστα τα golf!!!!!xaxxa

αδελφε χιουμορ κανω διοτι οι μερες ειναι δυσκολες και καθε προβλημα που προκυπτει στο αμαξι ξερουμε οτι θα τα ακουμπησουμε στην αντιπροσωπεια!!Μπορει να ειναι η βλαβη σου πολυ απλη οπως ο αισθητηρας στροφων μεχρι και αντλια βενζινης. Οποτε την αντιπροσωπεια δεν την γλιτωνεις. Οσο για τα μπουζι μου φαινεται περιεργο ξαφνικα μετα απο 5 μηνες να το κανει αυτο και οχι αμεσως και συνεχομενα αφου τα τοποτηετησες!!!ρεταρει καθολου το μοτερ ή απλα σβηνει?

Link to comment
Share on other sites

Golf 1.6 fsi. Πρίν 5 μήνες άλλαξα μόνος τα μπουζί (μανίσια NGK έβαλα) και θυμάμαι ότι βάζοντας μπροστά τον κινητήρα με έκανε κάτι περίεργα, δηλαδή αναιβοκατέβαιναν οι στροφές μόνες τους ή έσβηνε αν δεν πατούσα γκάζι. Αυτά τα φαινόμενα κράτησαν μόνο στην αρχή για κανα 5λεπτο. Μέσα σε αυτούς τους 5 μήνες το αμάξι έχει σβήσει μόνο 3 φορές και μάλιστα όταν τρέχω σε κατηφόρα και βάζω ταχύτητα νεκρά. Άναβε το λαμπάκι της μπαταρίας και έσβηνε η μηχανή (κάτι επικίνδυνο όταν κινείσαι). Και τις 3 φορές σταμάτησα στην άκρη. Η μηχανή έπαιρνε μπρός αλλά αμέσως έσβηνε γιατί πέφταν οι στροφές. Μετά από 2-3 εκκινήσεις που έσβηνε, πάτησα γκάζι ώστε να μην πέσουν οι στροφές και ο κινητήρας επανήλθε. Καμιά ιδέα?

Μηπως οταν τα αλλαξες εβγαλες καμια φισα γιατι σε ενοχλουσε η καταλαθος και δεν την ξαναβαλες;

Link to comment
Share on other sites

Τα μπουζί είναι τα σωστά σίγουρα ZFR6S-Q και οι φίσες είναι όλες στις θέσεις τους σίγουρα. Το μοτέρ δεν ρετάρει. Έσβησε μόνο 3 φορές όταν έτρεχα με νεκρά. Στη συνέχεια όταν γύριζα την μίζα έσβηνε μόνο του επειδή πέφταν οι στροφές. Οπότε πατώντας γκάζι ανέβαιναν οι στροφές και λυνόταν το πρόβλημα. Στη συνέχεια άφηνα το γκάζι και το ρελαντί δούλευε κανονικά. Θυμάμαι οτι παρόμοιο πρόβλημα είχε και το παλιό pasat που είχαμε και έσβηνε όταν ήταν στο ρελαντί (αλλάξαμε πλατίνες τότε). Επειδή όμως σε εμένα εμφανίστηκε αφού άλλαξα μπουζί υποψιάζομαι ότι είναι άλλη η αιτία. (?) Ευχαριστώ για τον χρόνο σας.

GeorgeSlow δεν το έκανε μετά από 5 μήνες αλλά μέσα σε διάστημα 5 μηνών το έκανε 3 φορές.

Edited by esnaider
Link to comment
Share on other sites

Τα μπουζί είναι τα σωστά σίγουρα ZFR6S-Q και οι φίσες είναι όλες στις θέσεις τους σίγουρα. Το μοτέρ δεν ρετάρει. Έσβησε μόνο 3 φορές όταν έτρεχα με νεκρά. Στη συνέχεια όταν γύριζα την μίζα έσβηνε μόνο του επειδή πέφταν οι στροφές. Οπότε πατώντας γκάζι ανέβαιναν οι στροφές και λυνόταν το πρόβλημα. Στη συνέχεια άφηνα το γκάζι και το ρελαντί δούλευε κανονικά. Θυμάμαι οτι παρόμοιο πρόβλημα είχε και το παλιό pasat που είχαμε και έσβηνε όταν ήταν στο ρελαντί (αλλάξαμε πλατίνες τότε). Επειδή όμως σε εμένα εμφανίστηκε αφού άλλαξα μπουζί υποψιάζομαι ότι είναι άλλη η αιτία. (?) Ευχαριστώ για τον χρόνο σας.

GeorgeSlow δεν το έκανε μετά από 5 μήνες αλλά μέσα σε διάστημα 5 μηνών το έκανε 3 φορές.

Scan με VAG-COM άμεσα φίλε, δεν παίζουμε με τέτοια θέματα.

Link to comment
Share on other sites

Ελατε ρε παιδια αμεσως να στειλεται το παιδι αντιπροσωπεια να δωσει τα λεφτακια τζαμπα!!! Απλα οταν αλαξε τα μπουζι τοποθετηθηκε μαζι και το συστημα start/stop engine για να κανει οικονομια το παιδι στην βενζινη!!λογω κρισης το αμαξι κανει οικονομια μονο του και σβηνει!!Δεν θελω υπερβολες!!!ειναι πολλα χρονια μπροστα τα golf!!!!!xaxxa

αδελφε χιουμορ κανω διοτι οι μερες ειναι δυσκολες και καθε προβλημα που προκυπτει στο αμαξι ξερουμε οτι θα τα ακουμπησουμε στην αντιπροσωπεια!!Μπορει να ειναι η βλαβη σου πολυ απλη οπως ο αισθητηρας στροφων μεχρι και αντλια βενζινης. Οποτε την αντιπροσωπεια δεν την γλιτωνεις. Οσο για τα μπουζι μου φαινεται περιεργο ξαφνικα μετα απο 5 μηνες να το κανει αυτο και οχι αμεσως και συνεχομενα αφου τα τοποτηετησες!!!ρεταρει καθολου το μοτερ ή απλα σβηνει?

Δεν τις λες πολυ απλες βλαβες.. Ειδικα ο αισθητηρας στροφων που ενω κοστιζει φθηνα, το πολυ ενα 40αρι, η αλλαγη του και μονο ανεβαζει το κοστος επιπλεον ενα 100αρικο, διοτι η μαμα vw φροντισε να τον βαλει καπου πανω απο το σασμαν, με αποτελεσμα να πρεπει να κατεβει αυτο για να αλλαχτει... Ουτε και η αντλια βενζινης ειναι φθηνη!..

Φιλε, esnaider, σου αναβει το epc; Οπως και να 'χει μια απλη διαγνωση ειναι το πρωτο που πρεπει να κανεις, οπως ειπε ο Στελιος.. Το ψαξιμο ξεκινα απο 'κει και μετα.

Link to comment
Share on other sites

Όχι δεν ανάβει το epc. Η μπαταρία ανάβει..

Καποτε μου το εκανε κι εμενα για ενα διαστημα... Λιγο η μπαταρια που αλλαξα με μεγαλυτερης χωρητικοτητας σαφως (λογω και ηχοσυστηματος), λιγο η πεταλουδα που καθαρισα ηρθε κι εστρωσε....

Link to comment
Share on other sites

αφου αναβει το λαμπακι της μπαταριας να ελεχθει αμεσα το καλωδιο που ενωνει την μπαταρια με το αντιστοιχο δυναμο!!αλλα μια φορα το ειχα παθει και εγω πριν χρονια με το λαμπακι της μπαταριας τωρα που το θυμηθηκα οταν ειχα 1 106 gti kai εσβησε στην εθνικη με 180 χμ!!!ειχε λιωσει το καλωδιο λογω θερμοκρασιας και δεν επαρκουσε το ρευμα στον εγκεφαλο!!!και εσβηνε οταν οι απαιτησεις ηταν μεγαλες!!!στο golf gti που εχω τωρα δεν εχει τυχει αλλα ως παθων αυτο θα κοιταζα!!!μαλον δεν φορτιζεται σωστα η μπαταρια!!!για τσεκαρετο!!!!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.