clc Posted September 26, 2011 Report Share Posted September 26, 2011 Γεια σας.. Εχω ενα golf 6 tsi 122hp και τον τελευταιο καιρο στο ρελαντι ακουγεται ενα επαναλαμβανομενο χτυπημα (σαν να ακουμπαει κατι στην φτερωτη) το οποιο αντιστοιχα ακουγοταν και στο Audi A1 που προστεθηκε στην οικογενεια αλλα εκει ηταν κατι σωληνακια που ακουμπουσαν στον θολο και απλα τα αλλαξαν θεση... Στο Golf ομως,οποτε το παω στο συνεργειο,λες και με δουλευει και σταματαει... Επειδη τα παληκαρια στην αντιπροσωπεια δεν τα βλεπω και πολυ προθυμα,μπορει να βοηθησει καποιος??? Εχει κανεις αναλογη εμπειρια??? Συγνωμη αν κουρασα και ευχαριστω προκαταβολικα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
clc Posted September 28, 2011 Author Report Share Posted September 28, 2011 τελικα ηταν και εδω τα σωληνακια της βενζινης που χτυπουσαν.. αν τυχει σε καποιον αλλο κατι αναλογο να ξερει τι ειναι!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stakyrFR Posted September 28, 2011 Report Share Posted September 28, 2011 (edited) Ξέρουμε σε ποιο σημείο ακουμπανε τα σωληνάκια; Στο χώρο του κινητήρα ή κάτω από το αμάξωμα; Γιατί στο ρελαντί και εγώ ακούω ένα παράξενο τικι τικι.. Υ.Γ. Τώρα είδα στο 1ο post οτι ακουμπούσαν στο θόλο... Edited September 28, 2011 by stakyrTSI Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
IRENEPOLOGOLF Posted September 29, 2011 Report Share Posted September 29, 2011 Γεια σας.. Εχω ενα golf 6 tsi 122hp και τον τελευταιο καιρο στο ρελαντι ακουγεται ενα επαναλαμβανομενο χτυπημα (σαν να ακουμπαει κατι στην φτερωτη) το οποιο αντιστοιχα ακουγοταν και στο Audi A1 που προστεθηκε στην οικογενεια αλλα εκει ηταν κατι σωληνακια που ακουμπουσαν στον θολο και απλα τα αλλαξαν θεση... Στο Golf ομως,οποτε το παω στο συνεργειο,λες και με δουλευει και σταματαει... Επειδη τα παληκαρια στην αντιπροσωπεια δεν τα βλεπω και πολυ προθυμα,μπορει να βοηθησει καποιος??? Εχει κανεις αναλογη εμπειρια??? Συγνωμη αν κουρασα και ευχαριστω προκαταβολικα... Δες την προσωπική μου εμπειρία.http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=44299 Πονεμένη και άλυτη ιστορία τελικά . Απλά το συνήθισα. Ντροπή για το όνομα της vw και της audi αν όπως λες το αντιμετώπισες και εκεί. Και να ήταν μόνο αυτός ο θόρυβος.....ασε φίλε άσε...πίκρα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Axouri46 Posted November 21, 2011 Report Share Posted November 21, 2011 και εμενα μου ετυχε και τυχαια με εναν ηλεκτρολογο το βρηκα,αφου γυρισα ποσα συνεργεια και μου εφαγαν ποσα λεφτα....!!!!το σολινακι της βενζινης εβρισκε καπου απο κατω.......ειχε ξεκουμπωσει απο ενα σημειο.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stakyrFR Posted November 21, 2011 Report Share Posted November 21, 2011 Το διεγνώσαμε πρόσφατα με τον κουμπάρο μου στο δικό του 160αρι Golf. Δεξιά στον καθρέφτη του μοτερ και όπως ξεκινάει ο θόλος υπάρχει ενα πλαστικό "κανάλι" που περνάνε μέσα τα σωληνάκια της βενζίνης. Αυτό το κανάλι έχει ένα ελάχιστο κενό από τον θόλο και κοπανάει σε πολλούς μόνο στο ρελαντί είναι η αλήθεια.. Άμα το πιέσεις προς τον θόλο σταματάει αμέσως..στον κουμπάρο μου απλά σφηνώσαμε από την πίσω μεριά ένα λαστιχάκι και πάπαλα.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tommy golfvi Posted November 21, 2011 Report Share Posted November 21, 2011 και εμενα μου το κανει βρε παιδια....σε ποιο θολο λεσ σταθη μπροστα η πισω?απο την μερια συνοδηγου? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tommy golfvi Posted November 21, 2011 Report Share Posted November 21, 2011 τα σωλινακια αυτα ειναι αυτα τα διυο στο πισω δεξια θολο?ενα διαφανεσ με μια παπαρια μαυρη που κανει γωνια και ενα αλλο διπλκα του? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stakyrFR Posted November 21, 2011 Report Share Posted November 21, 2011 (edited) Εγώ μιλάω για τον μπροστά δεξί θόλο όπου περνάνε και τα 2 μέσα σε ένα μαύρο πλαστικό κανάλι που κάνει και αυτό γωνία μεταξύ θόλου και "καθρέπτη".. Edited November 21, 2011 by stakyrTSI Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
black1180 Posted November 24, 2011 Report Share Posted November 24, 2011 (edited) ναι ρε μαγκες και σε εμενα στο jetta κανει ενα παραξενο θορυβο οταν δουλευει σε καποιες στροφες και οταν ειναι κλειστει η πορτα απο την μερια του συνοδηγου ξερετε κατι? Edited November 24, 2011 by black1180 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dio77 Posted December 28, 2011 Report Share Posted December 28, 2011 Καλησπέρα παιδιά και χρόνια πολλά θα ήθελα και γώ να σας παραθέσω τις απορίες μου μιας και λίγο άπειρος!Αγόρασα πρόσφατα ενα golf V 1.4 tsi 140 απο ιδιώτη(ο φαναρτζής που το πήγα μου πε πως το αμάξι ειναι μια χαρά) και έχω αυτή την στιγμή 46.000 χμ και το επόμενο service είναι προγραμματισμένο να γίνει στα 50.000 χμ.Εγώ σκέφτομαι να το κάνω απο τώρα κάτι που δεν πιστεύω να υπαρχει προβλημα.Κάποια στιγμή για κανα 2 μερες ακουγα εναν θορυβο απο πισω σαν σπασμένο ελατήριο καπως αλλα ξαφνικά δεν τον ακούω.Τι μπορεί να είναι αυτό???Και μάλιστα σημερα το πρωί οπως ξεπάρκαρα ακουστηκε κατι σαν να βαράνε τα ακρόμπαρα!Επίσης καμιά ιδεά που να το πάω για σερβις???ΑΑ επίσης το σήμα tsi είναι μόνο το i κόκκινο δεν θα έπρεπε να έιναι και το s??Ευχαριστώ για τυχόν βοήθεια!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelios_Golf 6 Posted December 28, 2011 Report Share Posted December 28, 2011 (edited) Για τον ήχο που ακούς πίσω, μάλλον είναι τα τακάκια που τρίβονται όταν έχεις σηκωμένο χειρόφρενο ή πατάς φρένο και στρίβεις το τιμόνι με ακίνητο το αμάξι. Edited December 28, 2011 by STELIOS_GOLF 6 TSI Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dio77 Posted December 29, 2011 Report Share Posted December 29, 2011 Για τον ήχο που ακούς πίσω, μάλλον είναι τα τακάκια που τρίβονται όταν έχεις σηκωμένο χειρόφρενο ή πατάς φρένο και στρίβεις το τιμόνι με ακίνητο το αμάξι. Ευχαριστω γιατι με ειχε αγχωσει οπως και να χει υπαρχει προβλημα αν του κανω το σερβις 3.000 χμ νωριτερα η σεν χρειαζεται? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
IRENEPOLOGOLF Posted February 1, 2012 Report Share Posted February 1, 2012 Ακόμα αυτό το πρβ με τον θόρυβο κάτω από την μεριά του συνοδηγού.....παιδεύτηκα πολύ με αυτό το θέμα.Δεν υπάρχει λύση...ότι και να κάνουμε είναι τα σωληνάκια βενζίνης τα οποία μετά από κάποιο σημείο κάτω από το αμάξι μπαίνουν μέσα στο σασί του και δεν μπορούν οι τεχνικοί να κάνουν κάτι για να τους βάλουν κάποιο μονωτικό μεταξύ τους για να μην χτυπάνε. Είναι κατασκευαστικό το πρβ. Όπως επίσης και ένας θόρυβος από την κολώνα της ζώνης - έχουν κάνει το περίβλημα της ζώνης -μέσα στην κολώνα -μεταλλικό, με αποτέλεσμα στις πλευρικές κινήσεις του αυτοκινήτου να ακούγεται ένας χτύπος. Μετά από 1,5 χρόνο γεμάτο θορύβους συμβιβάστηκα μαζί τους και τους συνήθισα.Σας το προτείνω και εσάς..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
toympano Posted March 1, 2012 Report Share Posted March 1, 2012 Παιδια ξεθαβω το θεμα καθως το προβλημα αυτο το ειχα κ εγω κ λυθηκε τοσο απλα.Πιαστε τα δυο σωληνακια μεταξυ τους κ δεστε τα με ενα ταιρ απ ετσι ωστε να σμιξουν κ να αλλαξει η κληση τους προς το καναλι.Δευτερον πιαστε το δεμενο ταιρ απ με ενα δευτερο ταιρ απ και συνδεστε το στην βαση της μπουκαλας που ανοιγει το καπο που βρισκεται ακριβως απο πανω κ σφιξτε το ταιρ απ τοσο ετσι ωστε να μην εχει μποσικα μεσα στο καναλι τα σωληνακια.Ετσι δεν θα ακουτε τιποτα ουτε στο ρελαντι ουτε εν κινηση που ακουγα εγω στις 1600 σαλ.Αυτος ο θορυβος παιδια ηταν ακρως σπαστικος καθως ακουγοταν οσο συντονιζε με τις σαλ του μοτερ ολο κ πιο δυνατα.Πλεον ολα καλα αν εξαιρεσω καποιους τριγμους που ακουγονται απο το πορτ μπαγκαζ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...