kos21 Posted October 19, 2011 Report Share Posted October 19, 2011 Καλη σας ημερα. εχω το Υετι 1,2tsi απο το 2010 οποτε περασε ενα χειμωνα, Και εχοΥν γραφτει αρΚετα για το θεμα αΥτο. το προβλημα ειναι οτι τις ΚρΥες μερες τοΥ χειμωνα δεν ζεστενεται με τιποτα. εξηγω. τα χειμωνιατιΚα πρωινα σπανια εως ΚαθολοΥ δεν Κραταει ρελαντι με το ποΥ ξεΚινησεις. αΥτο εχει ως σΥνεπεια μετα απο 6 χιλιομετρα ποΥ Κανω να παω στην δοΥλεια μοΥ να μην εχει ζεσταθει το αμαξι Και ο δειΚτης της θερμοΚρασιας να εχει φτασει μετα βιας τοΥς 60 βαθμοΥς. το γελιο της Υποθεσης ειναι οτι αν στην διαδρομη σε πιασει Κανενα φαναρι ή Κινηση η θερμοΚρασια αρχιζει Και Κατεβαινει παλιπρος το 40 Και Κατω. για να φτασει η θερμοΚρασια στην μεση θελεις τοΥλαχιστον 10 χιλιομετρα σΥνεχοΥς οδηγησης. σε επιΚοινωνια μοΥ με τσεχια Και οχι με ελλαδα γιατι απλα δεν ηξεραν Καν τι ειναι αΥτο, μοΥ ανεφεραν οτι ειναι φΥσιολογιΚο λογο τοΥ οτι ειναι μιΚρο το μοτερ Και θελει ωρα για να πιασει θεμοΚρασια. δεν με ΚαλΥψε αλλα τι να τοΥς πεις. το μεγαλΥτερο προβλημα δεν ειναι οτι αργει το αμαξι να ζεσταθει αλλα το οτι ανοιγεις το Καλοριφερ για να ζεσταθεις το πρωι ποΥ εχει εξω 6-7 Και δεν Κανει τιποτα Και ειναι φΥσιολογιΚο γιατι δεν εχει προλαβει το αΥτοΚινητο να ζεσταθει. ενα παραδειγμα απο περθσι Και σε ταξιδι στο Πηλιο για στρωσιμο. το αΥτοΚινητο εγραφε 0 βαθοΥς θερμοΚρασια μοτερ απο το Πηλιο μεχρι ποΥ πατησα βολο. τι σημαινει αΥτο, οτι το ειχα δαγΚωσει για 12 χιλιομετρα. το εχει παρατηρησει Κανεις σας στο Pοlaki τοΥ, προσοχη μιλαω gia 1,2 tsi για τα πρωτα 10-15 χιλιομετρα το πρωι χειμωνα, Μετα στρωνει. αν οχι πρεπει να το ξαναΚοιταξω να δοΥμε τι σΥμβαινει. εΥχαριστω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Overhauled Posted October 19, 2011 Report Share Posted October 19, 2011 Γενικώς κι εΓώ έχω παρατηρήσει οτι αρΓεί να ζεσταθεί. Δυστυχώς στο Polo Δεν έχουμε ένΔειξη θερμοκρασίας ψυκτικού αλλά μου φαίνεται απίθανο να μην ανεβάζει θερμοκρασία σε μια ΔιαΔρομή απο βόλο μέχρι Πήλιο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stratosg Posted October 19, 2011 Report Share Posted October 19, 2011 Εμένα πάλι το βανάκι, Ειδικά μέσα στην πόλη και μέχρι να φτάσω στη δουλΕιά προλαβαίνΕι να ψιλοζΕσταθΕί, δηλαδή λίγο πριν φτάσω (2.5 χλμ συνολικά) σβήνΕι το μπλΕ λαμπάκι και Είναι οκ. KOS21, Είναι φυσιολογικό που αργΕί και έχΕι Εν μέρη δίκαιο το Εργοστάσιο. ο λόγος Είναι η μΕγάλη διαδρομή του κυκλώματος ψυκτικού υγρού στους Tsi. Είναι και τα δικά μας μικρά (1,2) οπότΕ ΕκΕί έγκΕιται η καθυστέρηση. από Πήλιο σΕ βόλο Είναι φυσιολογικό γιατί ήσουν σΕ κατηφόρα μΕ αποτέλΕσμα να μην έχΕι φορτίο ο κινητήρας οπότΕ και κρύωσΕς. από την άλλη, Είναι και θέμα συνήθΕιας. Εγώ δΕν βάζω ποτέ θέρμανση το χΕιμώνα παρά μόνο όταν έχω μέσα και τα πιτσιρίκια. για να καταλάβΕις το a/c Είναι πάντα κλΕιστό και γυρισμένο στους 16 και πάλι ο αέρας που έρχΕται μέσα μου φαίνΕται ζΕστός. το ίδιο έκανα και μΕ το Octavia και μΕ το Fabia που Είχα παλιότΕρα και σΕ γΕνικές γραμμές ο χρόνος θέρμανσης του κινητήρα Είναι πΕρίπου ο ίδιος. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
turbomakis Posted October 19, 2011 Report Share Posted October 19, 2011 Όταν έχει πολυ κρύο έξω είναι λογικό να πέφτει η θερμοκρασία ΌΤΑΝ δεν πατάς γκάζι και τσουλαει το αμάξι!!! Σε πορεία όμως θα έπρεπε να ανεβάζει κανονικα θερμοκρασία και να σταματάει στο 90!! Επίσης με το που βάζεις μπρος δεν θα σ βγάλει ζεστό αέρα για τα επόμενα 10 λεπτα!! Μετα αρχίζει και ζεσταινεται!! Όταν θα ξεπεράσει τους 50,δηλαδή θα κουνηθεί η βελόνα,αρχίζει και δίνει ζεστο αέρα...όχι πολυ ζεστο αλλα ικανοποιητικό!! Εάν λοιπόν δεν κάνει τα παραπάνω μήπως να κοιτάξεις το ψυκτικο,ίσως κάποιον αισθητήρα που δεν κάνει σωστή δουλειά!! Μια χαζη ερώτηση,vag com έχεις συνδέσει μπάς και δείξει κάτι να ξεμπερδευεις;;; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zafevolution Posted October 19, 2011 Report Share Posted October 19, 2011 (edited) Χωρίς να είμαι ειδικός εμένα κάτι δεν μου αρέσει σε αυτά που λέτε.. Το ότι είναι μικρός ο κινητήρας δεν σημαίνει ότι αργεί και να ζεσταθεί.. δηλαδή πως βγαίνει αυτό το συμπέρασμα δεν κατάλαβα.. εγώ θα έλεγα ότι αφού είναι μικρός ζεσταίνεται πιο γρήγορα.. Επίσης δεν έχει σχέση το πόσο μεγάλο είναι το κύκλωμα του ψυκτικού αφού ο κινητήρας ζεσταίνεται λόγω τριβών. Τη δουλειά την κάνει ο θερμοστάτης. Δηλαδή όταν η θερμοκρασία στο κινητήρα είναι Χαμηλή ο θερμοστάτης κλείνει και δεν γυρνάει το ψυκτικό υγρό, με αποτέλεσμα να ζεσταίνεται ο κινητήρας. Όταν πιάσει την επιθυμητή θερμοκρασία το κύκλωμα αρΧίζει να γυρνάει και πάλι το ψυκτικό υγρό και με αυτό τον τρόπο κρατάει την θερμοκρασία σε λογικά επίπεδα. Οπότε η θερμοκρασία δεν πρέπει να πέφτει (παρά λίγους βαθμούς) και ας τσουλάς στην κατηφόρα με μείον έξω. το να πέφτει ας πούμε στους 40 δεν είναι σωστό. θερμοστάτη τσέκαραν στο service? Γγιατί έτσι όπως τα περιγράφεις είναι σαν να γυρνάει συνέχεια τα νερά με αποτέλεσμα να μην αφήνει το κινητήρα να ζεσταθεί.. σε περίπτωση που λέω κάτι λάθος, διορθώστε με, για να μην λέμε αρλούμπες.. Edited October 19, 2011 by zafevolution Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kos21 Posted October 19, 2011 Author Report Share Posted October 19, 2011 (edited) παιδια για να δουν το θεμα στο service επρεπε να το αφησω 2 μερες και δεν γινοταν. θα εβαζα στοιχημα οτι θα ελεγαν ειναι φυσιολογικο. Ξαναλεω για να μην παρεξηγηθω μιας και δεν ειναι το πρωτο μου αυτοκινητο αλλα το πρωτο με τοσα κυβικα. το αυτοκινητο μετα απο 6-7 χιλιομετρα ανεβαζει κανονικα 90 βαθμους. το θεμα ειναι μεχρι τοτε. αν ανεβει στους 90 μετα δεν ξαναπεφτει. τεστ με πολλα αλλα οχι 1,2 και ζεστενονται στο μισο χρονο. την μεγαλυτερη εντυπωση μου την κανει η απαντηση των τσεχων. αλλο σημειο ειναι οτι σε χαμηλες θερμοκρασιες οπως προειπα δεν κραταει ρελαντι στην εκκινηση γι'αυτο το λογο ρωταω τους κατοχους polo tsi 1,2. για τον φιλο που λεει δεν ανοιγει καλοριφερ αυτες ειναι προτιμησεις vagcom ολα κομπλε καυως και η θεωρεια Πηλιο-βολος καθως λογο κατηφορας δεν πατας καθολου γκαζι Edited October 20, 2011 by kos21 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stratosg Posted October 21, 2011 Report Share Posted October 21, 2011 παιδια για να δουν το θεμα στο service επρεπε να το αφησω 2 μερες και δεν γινοταν. θα εβαζα στοιχημα οτι θα ελεγαν ειναι φυσιολογικο. Ξαναλεω για να μην παρεξηγηθω μιας και δεν ειναι το πρωτο μου αυτοκινητο αλλα το πρωτο με τοσα κυβικα. το αυτοκινητο μετα απο 6-7 χιλιομετρα ανεβαζει κανονικα 90 βαθμους. το θεμα ειναι μεχρι τοτε. αν ανεβει στους 90 μετα δεν ξαναπεφτει. τεστ με πολλα αλλα οχι 1,2 και ζεστενονται στο μισο χρονο. την μεγαλυτερη εντυπωση μου την κανει η απαντηση των τσεχων. αλλο σημειο ειναι οτι σε χαμηλες θερμοκρασιες οπως προειπα δεν κραταει ρελαντι στην εκκινηση γι'αυτο το λογο ρωταω τους κατοχους polo tsi 1,2. για τον φιλο που λεει δεν ανοιγει καλοριφερ αυτες ειναι προτιμησεις vagcom ολα κομπλε καυως και η θεωρεια Πηλιο-βολος καθως λογο κατηφορας δεν πατας καθολου γκαζι κώστα μη το ψάχνεις, έτσι δουλεύει για κάποιο λόγο από τους παραπάνω ή και για όλους μαζί. το δικό μου δεν έχει βελόνα θερμοκρασίας παρά δυο λαμπάκια μπλέ για όσο είναι κρύο και σβήνει μόλις ζεσταθεί και κόκκινο για περίπτωση υπερθέρμανσης. αλλιώς δεν ανάβει τίποτα. εφόσον λοιπόν ο δείκτης σου ανεβαίνει στους 90 και στη συνέχεια μένει εκεί δεν έχεις κανένα πρόβλημα, πρόβλημα θα είχες αν κολλούσε ο θερμοστάτης ανοικτός και σου έριχνε τη θερμοκρασία. και πάλι σχετικό γιατί μου το έκανε το Octavia μου και για μια εβδομάδα ταξίδευα έτσι. απλά ο αέρας τότε ήταν πάντα χλιαρός. επί του θέματος τώρα, έτυχε στο service που είχα κάνει στο δικό μου να είναι δυο κάτοχοι ένας με Octavia 1.4Tsi κι ένας οδηγός ταξί με Octavia 1.9Tdi κι έκαναν παράπονα για το ίδιο ακριβώς θέμα, η δε απάντηση αυτό που σου περιέγραψα παραπάνω. αν ανοησίες είπαν στο service ανοησίες σας μεταφέρω κι εγώ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kos21 Posted October 21, 2011 Author Report Share Posted October 21, 2011 thank you Στρατο. Μπορει να αΣχοληθω λιγο μονο μου και να αλλαξω κανενα θερμοΣτατη απο αλλο μοντελο που να ταιριαζει. θα δουμε. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alexis270 Posted October 21, 2011 Report Share Posted October 21, 2011 και σε μενα οταν οδηγησα στα πολυ μεγαλα κρυα περσυ δλδ 4 βαθμους(ειχε βγαλει και το χιονακι διπλα ),το αμαξι για να βγαλει ζεστο αερα περνουσαν στο νερο 3-4 λεπτα,αλλα δεν εγραφε πανω απο 1 με 2 χιλιομετρα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...