Jump to content
kos21

Προβλημα Με Τον Χειμωνα

Recommended Posts

Καλη σας ημερα.

εχω το Υετι 1,2tsi απο το 2010 οποτε περασε ενα χειμωνα, Και εχοΥν γραφτει αρΚετα για το θεμα αΥτο.

το προβλημα ειναι οτι τις ΚρΥες μερες τοΥ χειμωνα δεν ζεστενεται με τιποτα.

εξηγω. τα χειμωνιατιΚα πρωινα σπανια εως ΚαθολοΥ δεν Κραταει ρελαντι με το ποΥ ξεΚινησεις. αΥτο εχει ως σΥνεπεια μετα απο 6 χιλιομετρα ποΥ Κανω να παω στην δοΥλεια μοΥ να μην εχει ζεσταθει το αμαξι Και ο δειΚτης της θερμοΚρασιας να εχει φτασει μετα βιας τοΥς 60 βαθμοΥς.

το γελιο της Υποθεσης ειναι οτι αν στην διαδρομη σε πιασει Κανενα φαναρι ή Κινηση η θερμοΚρασια αρχιζει Και Κατεβαινει παλιπρος το 40 Και Κατω. για να φτασει η θερμοΚρασια στην μεση θελεις τοΥλαχιστον 10 χιλιομετρα σΥνεχοΥς οδηγησης.

σε επιΚοινωνια μοΥ με τσεχια Και οχι με ελλαδα γιατι απλα δεν ηξεραν Καν τι ειναι αΥτο, μοΥ ανεφεραν οτι ειναι φΥσιολογιΚο λογο τοΥ οτι ειναι μιΚρο το μοτερ Και θελει ωρα για να πιασει θεμοΚρασια. δεν με ΚαλΥψε αλλα τι να τοΥς πεις.

το μεγαλΥτερο προβλημα δεν ειναι οτι αργει το αμαξι να ζεσταθει αλλα το οτι ανοιγεις το Καλοριφερ για να ζεσταθεις το πρωι ποΥ εχει εξω 6-7 Και δεν Κανει τιποτα Και ειναι φΥσιολογιΚο γιατι δεν εχει προλαβει το αΥτοΚινητο να ζεσταθει.

ενα παραδειγμα απο περθσι Και σε ταξιδι στο Πηλιο για στρωσιμο. το αΥτοΚινητο εγραφε 0 βαθοΥς θερμοΚρασια μοτερ απο το Πηλιο μεχρι ποΥ πατησα βολο. τι σημαινει αΥτο, οτι το ειχα δαγΚωσει για 12 χιλιομετρα.

το εχει παρατηρησει Κανεις σας στο Pοlaki τοΥ, προσοχη μιλαω gia 1,2 tsi για τα πρωτα 10-15 χιλιομετρα το πρωι χειμωνα, Μετα στρωνει.

αν οχι πρεπει να το ξαναΚοιταξω να δοΥμε τι σΥμβαινει.

εΥχαριστω

Link to comment
Share on other sites

Γενικώς κι εΓώ έχω παρατηρήσει οτι αρΓεί να ζεσταθεί. Δυστυχώς στο Polo Δεν έχουμε ένΔειξη θερμοκρασίας ψυκτικού αλλά μου φαίνεται απίθανο να μην ανεβάζει θερμοκρασία σε μια ΔιαΔρομή απο βόλο μέχρι Πήλιο.

Link to comment
Share on other sites

Εμένα πάλι το βανάκι, Ειδικά μέσα στην πόλη και μέχρι να φτάσω στη δουλΕιά προλαβαίνΕι να ψιλοζΕσταθΕί, δηλαδή λίγο πριν φτάσω (2.5 χλμ συνολικά) σβήνΕι το μπλΕ λαμπάκι και Είναι οκ.

KOS21, Είναι φυσιολογικό που αργΕί και έχΕι Εν μέρη δίκαιο το Εργοστάσιο. ο λόγος Είναι η μΕγάλη διαδρομή του κυκλώματος ψυκτικού υγρού στους Tsi. Είναι και τα δικά μας μικρά (1,2) οπότΕ ΕκΕί έγκΕιται η καθυστέρηση. από Πήλιο σΕ βόλο Είναι φυσιολογικό γιατί ήσουν σΕ κατηφόρα μΕ αποτέλΕσμα να μην έχΕι φορτίο ο κινητήρας οπότΕ και κρύωσΕς.

από την άλλη, Είναι και θέμα συνήθΕιας. Εγώ δΕν βάζω ποτέ θέρμανση το χΕιμώνα παρά μόνο όταν έχω μέσα και τα πιτσιρίκια. για να καταλάβΕις το a/c Είναι πάντα κλΕιστό και γυρισμένο στους 16 και πάλι ο αέρας που έρχΕται μέσα μου φαίνΕται ζΕστός. το ίδιο έκανα και μΕ το Octavia και μΕ το Fabia που Είχα παλιότΕρα και σΕ γΕνικές γραμμές ο χρόνος θέρμανσης του κινητήρα Είναι πΕρίπου ο ίδιος.

Link to comment
Share on other sites

Όταν έχει πολυ κρύο έξω είναι λογικό να πέφτει η θερμοκρασία ΌΤΑΝ δεν πατάς γκάζι και τσουλαει το αμάξι!!!

Σε πορεία όμως θα έπρεπε να ανεβάζει κανονικα θερμοκρασία και να σταματάει στο 90!!

Επίσης με το που βάζεις μπρος δεν θα σ βγάλει ζεστό αέρα για τα επόμενα 10 λεπτα!!

Μετα αρχίζει και ζεσταινεται!!

Όταν θα ξεπεράσει τους 50,δηλαδή θα κουνηθεί η βελόνα,αρχίζει και δίνει ζεστο αέρα...όχι πολυ ζεστο αλλα ικανοποιητικό!!

Εάν λοιπόν δεν κάνει τα παραπάνω μήπως να κοιτάξεις το ψυκτικο,ίσως κάποιον αισθητήρα που δεν κάνει σωστή δουλειά!!

Μια χαζη ερώτηση,vag com έχεις συνδέσει μπάς και δείξει κάτι να ξεμπερδευεις;;;

Link to comment
Share on other sites

Χωρίς να είμαι ειδικός εμένα κάτι δεν μου αρέσει σε αυτά που λέτε..

Το ότι είναι μικρός ο κινητήρας δεν σημαίνει ότι αργεί και να ζεσταθεί.. δηλαδή πως βγαίνει αυτό το συμπέρασμα δεν κατάλαβα.. εγώ θα έλεγα ότι αφού είναι μικρός ζεσταίνεται πιο γρήγορα..

Επίσης δεν έχει σχέση το πόσο μεγάλο είναι το κύκλωμα του ψυκτικού αφού ο κινητήρας ζεσταίνεται λόγω τριβών.

Τη δουλειά την κάνει ο θερμοστάτης.

Δηλαδή όταν η θερμοκρασία στο κινητήρα είναι Χαμηλή ο θερμοστάτης κλείνει και δεν γυρνάει το ψυκτικό υγρό, με αποτέλεσμα να ζεσταίνεται ο κινητήρας.

Όταν πιάσει την επιθυμητή θερμοκρασία το κύκλωμα αρΧίζει να γυρνάει και πάλι το ψυκτικό υγρό και με αυτό τον τρόπο κρατάει την θερμοκρασία σε λογικά επίπεδα.

Οπότε η θερμοκρασία δεν πρέπει να πέφτει (παρά λίγους βαθμούς) και ας τσουλάς στην κατηφόρα με μείον έξω. το να πέφτει ας πούμε στους 40 δεν είναι σωστό.

θερμοστάτη τσέκαραν στο service? Γγιατί έτσι όπως τα περιγράφεις είναι σαν να γυρνάει συνέχεια τα νερά με αποτέλεσμα να μην αφήνει το κινητήρα να ζεσταθεί..

σε περίπτωση που λέω κάτι λάθος, διορθώστε με, για να μην λέμε αρλούμπες..

Edited by zafevolution
Link to comment
Share on other sites

παιδια για να δουν το θεμα στο service επρεπε να το αφησω 2 μερες και δεν γινοταν. θα εβαζα στοιχημα οτι θα ελεγαν ειναι φυσιολογικο.

Ξαναλεω για να μην παρεξηγηθω μιας και δεν ειναι το πρωτο μου αυτοκινητο αλλα το πρωτο με τοσα κυβικα.

το αυτοκινητο μετα απο 6-7 χιλιομετρα ανεβαζει κανονικα 90 βαθμους. το θεμα ειναι μεχρι τοτε. αν ανεβει στους 90 μετα δεν ξαναπεφτει.

τεστ με πολλα αλλα οχι 1,2 και ζεστενονται στο μισο χρονο. την μεγαλυτερη εντυπωση μου την κανει η απαντηση των τσεχων. αλλο σημειο ειναι οτι σε χαμηλες θερμοκρασιες οπως προειπα δεν κραταει ρελαντι στην εκκινηση

γι'αυτο το λογο ρωταω τους κατοχους polo tsi 1,2.

για τον φιλο που λεει δεν ανοιγει καλοριφερ αυτες ειναι προτιμησεις :)

vagcom ολα κομπλε καυως και η θεωρεια Πηλιο-βολος καθως λογο κατηφορας δεν πατας καθολου γκαζι

Edited by kos21
Link to comment
Share on other sites

παιδια για να δουν το θεμα στο service επρεπε να το αφησω 2 μερες και δεν γινοταν. θα εβαζα στοιχημα οτι θα ελεγαν ειναι φυσιολογικο.

Ξαναλεω για να μην παρεξηγηθω μιας και δεν ειναι το πρωτο μου αυτοκινητο αλλα το πρωτο με τοσα κυβικα.

το αυτοκινητο μετα απο 6-7 χιλιομετρα ανεβαζει κανονικα 90 βαθμους. το θεμα ειναι μεχρι τοτε. αν ανεβει στους 90 μετα δεν ξαναπεφτει.

τεστ με πολλα αλλα οχι 1,2 και ζεστενονται στο μισο χρονο. την μεγαλυτερη εντυπωση μου την κανει η απαντηση των τσεχων. αλλο σημειο ειναι οτι σε χαμηλες θερμοκρασιες οπως προειπα δεν κραταει ρελαντι στην εκκινηση

γι'αυτο το λογο ρωταω τους κατοχους polo tsi 1,2.

για τον φιλο που λεει δεν ανοιγει καλοριφερ αυτες ειναι προτιμησεις :)

vagcom ολα κομπλε καυως και η θεωρεια Πηλιο-βολος καθως λογο κατηφορας δεν πατας καθολου γκαζι

κώστα μη το ψάχνεις, έτσι δουλεύει για κάποιο λόγο από τους παραπάνω ή και για όλους μαζί. το δικό μου δεν έχει βελόνα θερμοκρασίας παρά δυο λαμπάκια μπλέ για όσο είναι κρύο και σβήνει μόλις ζεσταθεί και κόκκινο για περίπτωση υπερθέρμανσης. αλλιώς δεν ανάβει τίποτα.

εφόσον λοιπόν ο δείκτης σου ανεβαίνει στους 90 και στη συνέχεια μένει εκεί δεν έχεις κανένα πρόβλημα, πρόβλημα θα είχες αν κολλούσε ο θερμοστάτης ανοικτός και σου έριχνε τη θερμοκρασία. και πάλι σχετικό γιατί μου το έκανε το Octavia μου και για μια εβδομάδα ταξίδευα έτσι. απλά ο αέρας τότε ήταν πάντα χλιαρός.

επί του θέματος τώρα, έτυχε στο service που είχα κάνει στο δικό μου να είναι δυο κάτοχοι ένας με Octavia 1.4Tsi κι ένας οδηγός ταξί με Octavia 1.9Tdi κι έκαναν παράπονα για το ίδιο ακριβώς θέμα, η δε απάντηση αυτό που σου περιέγραψα παραπάνω. αν ανοησίες είπαν στο service ανοησίες σας μεταφέρω κι εγώ.

Link to comment
Share on other sites

thank you Στρατο.

Μπορει να αΣχοληθω λιγο μονο μου και να αλλαξω κανενα θερμοΣτατη απο αλλο μοντελο που να ταιριαζει. θα δουμε.

Link to comment
Share on other sites

και σε μενα οταν οδηγησα στα πολυ μεγαλα κρυα περσυ δλδ 4 βαθμους(ειχε βγαλει και το χιονακι διπλα :rofl: ),το αμαξι για να βγαλει ζεστο αερα περνουσαν στο νερο 3-4 λεπτα,αλλα δεν εγραφε πανω απο 1 με 2 χιλιομετρα... :blink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.