Jump to content
passat_doc

Ένδειξη Βλάβης Στο Ηλ. Κλείδωμα Κολώνας Τιμονιού

Recommended Posts

Καλημέρα στη vw παρέα!

Εχθές το βράδυ πηγαίνοντας να βάλω μπροστά το αυτοκίνητο παρέμεινε νεκρό ενώ αναβόσβηνε το κόκκινο τιμόνι στο κοντερ και ακούστηκε 3 φορές ένας προειδοποιητικός ήχος..

Το βιβλίο έφραφε: Βλάβη στο ηλεκτρονικό κλείδωμα κολώνας τιμονιού - Μην συνεχίσετε την οδήγηση!

Τα τελευταία 3 χρόνια το αυτοκίνητο κάνει από 3.000 χλμ το χρόνο μόνο... Μάλιστα τώρα είχα να το κινήσω 20 μέρες μιας και ήμουν Αθήνα. Ξαφνικά ενώ είναι σε ακινησία να μου κάνει τέτοια???

Πραγματικά έχω απογοητευτεί από ένα αυτοκίνητο το οποίο είχα εκτιμήσει πολύ...

Παράλληλα με ταλαιπωρεί και το θέμα με την προειδοποιητική λυχνία καυσαερίων οπου έσβησε μόνη της για 3 μήνες και τώρα πάλι τα ίδια ενώ κανένα ακομα και εξουσιοδοτημένο συνεργείο δε μπορεί να δώσει σίγουρη λύση( λ ή όχι)...

Οπότε έχω μείνει με ένα "νεκρό" αυτοκίνητο στο γκαράζ μου.

Μήπως έχει κανεις ιδέα τι μπορεί να συμβαίνει???

Ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

Έχω το ίδιο αυτοκίνητο με το δικό σου φίλος

Και όχι μόνο το ίδιο αυτοκίνητο, αλλά το χρησιμοποιώ και με τον ίδιο τρόπο

Πολύ λίγα ετήσια χιλιόμετρα (3-4000 το χρόνο)

Μονίμως παρκαρισμένο

Το μήνυμα για το τιμόνι μου είχε ανάψει κι εμένα πριν κανα χρόνο

Η αιτία ήταν η μπαταρία, η οποία είχε ψοφήσει

Κοτσάρησα δίπλα το pegeuot 205, με καλώδια ένωσα τις 2 μπαταρίες

Άφησα το 205 να δουλεύει τουλάχιστον 1 ώρα για να φορτήσει τη μπαταρία του passat (στο 1/2ωρο δεν έκανε τίποτα)

Μετά από μια ώρα φόρτισης, βάζω το κλειδί και τσουπ, πήρε μπροστά, έσβησε και το λαμπάκι του τιμονιού, έφυγε και το μήνυμα της κολώνας

Αυτά :help::give_rose:

Link to comment
Share on other sites

Έχω το ίδιο αυτοκίνητο με το δικό σου φίλος

Και όχι μόνο το ίδιο αυτοκίνητο, αλλά το χρησιμοποιώ και με τον ίδιο τρόπο

Πολύ λίγα ετήσια χιλιόμετρα (3-4000 το χρόνο)

Μονίμως παρκαρισμένο

Το μήνυμα για το τιμόνι μου είχε ανάψει κι εμένα πριν κανα χρόνο

Η αιτία ήταν η μπαταρία, η οποία είχε ψοφήσει

Κοτσάρησα δίπλα το pegeuot 205, με καλώδια ένωσα τις 2 μπαταρίες

Άφησα το 205 να δουλεύει τουλάχιστον 1 ώρα για να φορτήσει τη μπαταρία του passat (στο 1/2ωρο δεν έκανε τίποτα)

Μετά από μια ώρα φόρτισης, βάζω το κλειδί και τσουπ, πήρε μπροστά, έσβησε και το λαμπάκι του τιμονιού, έφυγε και το μήνυμα της κολώνας

Αυτά :help::give_rose:

Έβαλα και εγώ καλώδια από το αλλό μας αυτοκινητο αλλά τίποτα...

Για δευτερόλεπτα βέβαια

Τη φορτίζω και βλέπουμε... :drinks:

Link to comment
Share on other sites

Θέλει πολύ ώρα φόρτιση

Για να το αποφύγεις και να μην περιμένεις, μπορείς να χρησιμοποιήσεις booster (αν έχεις τη δυνατότητα, συνήθως οι ηλεκτρολόγοι αυτοκινήτων έχουν και είναι φορητό)

Εγώ δεν μπορούσα να το κάνω γιατί ήταν Κυριακή

Link to comment
Share on other sites

Θέλει πολύ ώρα φόρτιση

Για να το αποφύγεις και να μην περιμένεις, μπορείς να χρησιμοποιήσεις booster (αν έχεις τη δυνατότητα, συνήθως οι ηλεκτρολόγοι αυτοκινήτων έχουν και είναι φορητό)

Εγώ δεν μπορούσα να το κάνω γιατί ήταν Κυριακή

Έβαλα την μπαταρία από το άλλο μου αυτοκίνητο πάνω αλλά τίποτα...

Link to comment
Share on other sites

Σ' αυτή την περίπτωση, δυστυχώς, δεν μπορώ να βοηθήσω περισσότερο φίλε μου

Θα πρέπει να αναλάβει άλλος από δω και πέρα, λυπάμαι

Εμένα πάντως, όταν μου το έκανε, δεν λειτουργούσε τίποτα στο αμάξι

Με το ζόρι ανοιξαν και οι πόρτες, για να καταλάβεις πόσο είχε ψοφήσει η μπαταρία

Και όταν προσπαθούσα να βάλω εμπρός, δεν έκανε ούτε τσικ

Link to comment
Share on other sites

Σ' αυτή την περίπτωση, δυστυχώς, δεν μπορώ να βοηθήσω περισσότερο φίλε μου

Θα πρέπει να αναλάβει άλλος από δω και πέρα, λυπάμαι

Εμένα πάντως, όταν μου το έκανε, δεν λειτουργούσε τίποτα στο αμάξι

Με το ζόρι ανοιξαν και οι πόρτες, για να καταλάβεις πόσο είχε ψοφήσει η μπαταρία

Και όταν προσπαθούσα να βάλω εμπρός, δεν έκανε ούτε τσικ

Όχι εμένα είχε σημάδια ζωής η μπαταρία...

Το θέμα είναι ότι ούτε το χειρόφρενο δε λύνει!

ούτε το τιμόνι ξκλειδώνει!

μάλλον πάμε για εγκέφαλο τιμονιού...

και το αυτοκίνητο να δω πως θα βγει από το γκαραζ...

Link to comment
Share on other sites

Τι να πω ?

Γι' αυτό δε χώνεψα τα άχρηστα extra ηλεκτρονικά συστήματα στα σύγχρονα αυτοκίνητα =@

Τι μεγαλύτερη ξεφτίλα, να σου ξεμείνει το αμάξι, επειδή δε μπορείς να λύσεις το χειρόφρενο ? :crazy:

Link to comment
Share on other sites

Έβαλα την μπαταρία από το άλλο μου αυτοκίνητο πάνω αλλά τίποτα...

Γειά σου γιατρέ. :) Τι έπαθες πάλι?Κακό μάτι :laugh: .Δεν το ήξερες πως η ακινησία δεν κάνει καλό στο αυτοκίνητο!!!??? :)

Η μπαταρία που έβαλες από το άλλο αυτοκίνητο στο passat ήταν σε καλή κατάσταση και πάνω από 60 αμπερόρια??

Αν όχι τότε μην σου φαίνεται παράξενο που δεν έγινε τίποτα.Το πρόβλημα μου φαίνεται και σε μένα ότι είναι από την μπαταρία γενικώς.Την έχεις αλλάξει από τότε που πήρες το αυτοκίνητο???

Link to comment
Share on other sites

μέτρα με πολύμετρο την μπαταρία σου και δοκίμασε να βάλεις εμπρός το αυτοκίνητο και όχι να λύσεις το χειρόφρενο

αν πάρει εμπρός μέτρα ξανά την μπαταρία και πες μας τι τάσεις σου βγάζει

αν έχεις vag com μηδένισε τα σφάλματα αφού τα κρατήσεις στο notepad και δες αν θα ξαναεμφανιστούν

Link to comment
Share on other sites

Η μπαταρία είναι αλλαγμένη μεσα στην εγγύηση αλλά τα έχει φάει τα ψωμιά της (4 χρόνια)...

Λοιπόν δοκίμασα με άλλη μπαταρία 70 άρα αλλά πολύ πεσμένη και έπαιξα λίγο με τους πόλους και εμφανίστηκαν και οι υπόλοιπες ενδείξεις στο κοντέρ το χειρόφρενο κομπλέ αλλά πήγα να βάλω μπροστά και κρατούσε για 2-3 δευτερα αναμμένο μόνο!

Το σφάλμα για το κλείδωμα του τιμονιού παραμένει φυσικα.

Υπάρχει περίπτωση από την μπαταρία να μη κρατιέται το αμάξι αναμμένο?

Professor μπλέξαμε! μάτι είναι δίκιο θα χεις...

αν πάμε για κολώνα τιμονιού και εγκέφαλο το κόστος ποιο είναι??? :crazy:

Link to comment
Share on other sites

Η μπαταρία είναι αλλαγμένη μεσα στην εγγύηση αλλά τα έχει φάει τα ψωμιά της (4 χρόνια)...

Λοιπόν δοκίμασα με άλλη μπαταρία 70 άρα αλλά πολύ πεσμένη και έπαιξα λίγο με τους πόλους και εμφανίστηκαν και οι υπόλοιπες ενδείξεις στο κοντέρ το χειρόφρενο κομπλέ αλλά πήγα να βάλω μπροστά και κρατούσε για 2-3 δευτερα αναμμένο μόνο!

Το σφάλμα για το κλείδωμα του τιμονιού παραμένει φυσικα.

Υπάρχει περίπτωση από την μπαταρία να μη κρατιέται το αμάξι αναμμένο?

Professor μπλέξαμε! μάτι είναι δίκιο θα χεις...

αν πάμε για κολώνα τιμονιού και εγκέφαλο το κόστος ποιο είναι??? :crazy:

Μπαταρία θέλει το αυτοκίνητο.

Δοκίμασε πρώτα να φορτίσεις σωστά τη δική σου ή καλύτερα να την αντικαταστήσεις με μια κατάλληλη και μετά ψάχνεσαι για όλα τα άλλα.

Link to comment
Share on other sites

Μπαταρία θέλει το αυτοκίνητο.

Δοκίμασε πρώτα να φορτίσεις σωστά τη δική σου ή καλύτερα να την αντικαταστήσεις με μια κατάλληλη και μετά ψάχνεσαι για όλα τα άλλα.

Δευτέρα πρωί πρωί πάω για μπαταρία και βλέπουμε...

Link to comment
Share on other sites

Η μπαταρία είναι αλλαγμένη μεσα στην εγγύηση αλλά τα έχει φάει τα ψωμιά της (4 χρόνια)...

Λοιπόν δοκίμασα με άλλη μπαταρία 70 άρα αλλά πολύ πεσμένη και έπαιξα λίγο με τους πόλους και εμφανίστηκαν και οι υπόλοιπες ενδείξεις στο κοντέρ το χειρόφρενο κομπλέ αλλά πήγα να βάλω μπροστά και κρατούσε για 2-3 δευτερα αναμμένο μόνο!

Το σφάλμα για το κλείδωμα του τιμονιού παραμένει φυσικα.

Υπάρχει περίπτωση από την μπαταρία να μη κρατιέται το αμάξι αναμμένο?

Professor μπλέξαμε! μάτι είναι δίκιο θα χεις...

αν πάμε για κολώνα τιμονιού και εγκέφαλο το κόστος ποιο είναι??? :crazy:

Ελπίζω μόλις αποκατασταθεί η σωστή τάση στα κυκλώματα, να σβήσει και το σφάλμα, όπως έγινε και στο δικό μου

Με τόσα ηλεκτρονικά κυκλώματα, διόλου απίθανο να ακινητοποιείται το αυτοκίνητο, όταν η τάση δεν είναι σωστή, για λόγους ασφαλείας

Περάσανε οι εποχές που τ' αμάξια τσουλάγανε και χωρίς μπαταρία

Εύχομαι τα νέα τη Δευτέρα να είναι καλά

Link to comment
Share on other sites

πρέπει να μπει διαγνωστικό επάνω στο αυτοκίνητο για να δεις τι σφάλματα έχει, αυτό που λες είναι και σαν σφάλμα immobilizer που συμβαίνει σε πολλά passat όταν μένουν από μπαταρία, να χάνουν τον κωδικό του immobilizer και να θέλουν κωδικοποίηση...

αν δεν μπει διαγνωστικό δεν πρόκειται να βγει άκρη, η οθόνη εμφανίζει ελάχιστα σφάλματα

Link to comment
Share on other sites

πρέπει να μπει διαγνωστικό επάνω στο αυτοκίνητο για να δεις τι σφάλματα έχει, αυτό που λες είναι και σαν σφάλμα immobilizer που συμβαίνει σε πολλά passat όταν μένουν από μπαταρία, να χάνουν τον κωδικό του immobilizer και να θέλουν κωδικοποίηση...

αν δεν μπει διαγνωστικό δεν πρόκειται να βγει άκρη, η οθόνη εμφανίζει ελάχιστα σφάλματα

Μακάρι να είναι κάτι που να μη στοιχίζει πολλά γιατί η κρίση μας έχει χτυπήσει για τα καλά...

Μα παίρνει μποστά για 2 δεύτερα και ξαφνικά βγαίνει off...

Άσε που το τιμόνι δε κλειδώνει

Link to comment
Share on other sites

Μακάρι να είναι κάτι που να μη στοιχίζει πολλά γιατί η κρίση μας έχει χτυπήσει για τα καλά...

Μα παίρνει μποστά για 2 δεύτερα και ξαφνικά βγαίνει off...

Άσε που το τιμόνι δε κλειδώνει

πρέπει να μπει διαγνωστικό επάνω στο αυτοκίνητο για να δεις τι σφάλματα έχει, αυτό που λες είναι και σαν σφάλμα immobilizer που συμβαίνει σε πολλά passat όταν μένουν από μπαταρία, να χάνουν τον κωδικό του immobilizer και να θέλουν κωδικοποίηση...

αν δεν μπει διαγνωστικό δεν πρόκειται να βγει άκρη, η οθόνη εμφανίζει ελάχιστα σφάλματα

αν είναι αυτό είναι κάτι απλό που δεν μπορείς να κάνεις εσύ και θα πρέπει να φορτωθεί σε οδική το αυτοκίνητο για να πάει αντιπροσωπεία

Link to comment
Share on other sites

Όπως το διαβάζω και μένα μου θυμίζει όταν είχα μείνει από μπαταρία ανήμερα το πάσχα. Σε κάθε προσπάθεια να βάλω μπροστά άναβε η κόκκινη ένδειξη της κολώνας τιμονιού με τα τρία ηχητικά σηματα.

Δύο αμάξια προσπαθούσαν να με βάλουν μπροστά τίποτα η γκολφάρα.

Τελικά το βάλαμε μπροστά με δανεικά ενισχυμένα καλώδια. Θέλει παρά πολύ ρεύμα για να πάρει. Έχει φροντίσει η μαμα vw να μας κάνει την ζωή δύσκολη με το παραμικρό.

Πιστεύω δεν θα ήταν κάτι σοβαρό και μάλλον θα το έλυσε το παιδί το πρόβλημα.

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν ο γιατρός έβγαλε διάγνωση...

1. Αντικατάσταση εγκεφάλου κολώνας τιμονιού

2.Αντικατάσταση εγκεφάλου κλειδώματος (immobilizer)

3.Αντικατάσταση ενός αισθ. λ

Κόστος τα 2 πρώτα με εργασία 550 ευρώ και την έκπτωση

Κόστος του συγκεκριμένου λ που έχω το πρόβλημα 550 μόνο το ανταλλακτικό

Nα το πετάξω τώρα το αυτοκίνητο ή όχι? Το έχω και κάθεται και πληρώνω ζημιές σ ένα κατά τα άλλα "αξιόπιστο" αυτοκίνητο.

Χώρια η κοροΪδία στην αντιπροσωπεία ότι δεν είναι απλώς συνηθισμένη η ζημιά αλλά στερεότυπη!!!

Και που είναι γνωστό το πρόβλημα τι έκανε η vw??? TIPOTA!!!

Mας έγραψε όλους στα α@@@α της! ΩΡΑΙΑ! Να φτιάχνουν αυτοκίνητα που έχουν τεράστιες πιθανότητες να καίνε τους εγκεφάλους τους και να πληρώνουμε εμείς το χιλιάρικο και βάλε...

Είμαι πολύ απογοητευμένος!!!

Ωραίο το αμάξωμα, ωραία η πρωτοποριακή τεχνολογία, ωραίο το κύρος της vw αλλά..........

Άσε που είμαι τόσο αβέβαιος για το αυτοκίνητο αυτό που σκέφτομαι μέσα μου: άσε μη το πάρω μη μείνω πουθενά!

Link to comment
Share on other sites

Ωχ ρε γιατρέ τι ήταν πάλι αυτό??2006 είναι το passat σου??Πόσα χλμ έχεις??

Πράγματι το πρόβλημα αυτό είναι γνωστό αν είναι αυτό......

Εύχομαι να μην σε παραμυθιάζουν.Και σε μένα αλλάχθηκαν αυτά που λες μέσα στην εγγύηση αλλά δεν είχε καμιά σχέση η μπαταρία.Απλά έβαζα το κλειδί και δεν έπαιρνε μπρος με την πρώτη.Αλλάχθηκε η κολώνα τιμονιού και ο εγκέφαλος άνεσης μαζί με επαναπρογραμματισμό των 2 κλειδιών.Όσο για τον λ παίζει ρόλο η ποιότητα της βενζίνης δυστυχώς.

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν ο γιατρός έβγαλε διάγνωση...

1. Αντικατάσταση εγκεφάλου κολώνας τιμονιού

2.Αντικατάσταση εγκεφάλου κλειδώματος (immobilizer)

3.Αντικατάσταση ενός αισθ. λ

Κόστος τα 2 πρώτα με εργασία 550 ευρώ και την έκπτωση

Κόστος του συγκεκριμένου λ που έχω το πρόβλημα 550 μόνο το ανταλλακτικό

Nα το πετάξω τώρα το αυτοκίνητο ή όχι? Το έχω και κάθεται και πληρώνω ζημιές σ ένα κατά τα άλλα "αξιόπιστο" αυτοκίνητο.

Χώρια η κοροΪδία στην αντιπροσωπεία ότι δεν είναι απλώς συνηθισμένη η ζημιά αλλά στερεότυπη!!!

Και που είναι γνωστό το πρόβλημα τι έκανε η vw??? TIPOTA!!!

Mας έγραψε όλους στα α@@@α της! ΩΡΑΙΑ! Να φτιάχνουν αυτοκίνητα που έχουν τεράστιες πιθανότητες να καίνε τους εγκεφάλους τους και να πληρώνουμε εμείς το χιλιάρικο και βάλε...

Είμαι πολύ απογοητευμένος!!!

Ωραίο το αμάξωμα, ωραία η πρωτοποριακή τεχνολογία, ωραίο το κύρος της vw αλλά..........

Άσε που είμαι τόσο αβέβαιος για το αυτοκίνητο αυτό που σκέφτομαι μέσα μου: άσε μη το πάρω μη μείνω πουθενά!

δεν γνωρίζω αν είναι πρόβλημα που βγάζει το συγκεκριμένο passat πχ αλλά εμένα μου φαίνεται πολύ απίθανο όλο αυτό!

τι είναι αυτό που επίσης παίζει? πολύ απλά να θέλει κωδικοποίηση και να λειτουργήσει κανονικά ΑΛΛΑ επειδή το αυτοκίνητο έχει ακινητοποιηθεί να κάνουν το κορόιδο και να περιμένουν να πληρώσει ο ιδιοκτήτης ο οποίος φυσικά θα τα έχει και θα του περισσεύουν για να αγόρασε passat.

υπάρχουν και πάλι κάποιες λύσεις, θα στείλω π.μ.

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν το αυτοκίνητο το πήρα σήμερα κιόλας αφού η παραγγελία έγινε χθες απογευματινή και οι εγκέφαλοι υπήρχαν Αθήνα.

Εννοείται ότι ήμουν μπροστά στο διαγνωστικό και είδα τι εγραφε. Τώρα τι να έκανα? Το αυτοκίνητο με οδική πήγε εκεί ήμουν σε πολύ δύσκολη θέση καθώς δεν είχα τη δυνατότητα να το πάω και αλλού να ακούσω απόψεις...

Προς το παρόν όλα οκ.

Με τον λ δεν ασχολήθηκαν απλώς έσβησαν το σφάλμα και μου έδωσαν σουβενίρ τους δύο εγκεφάλους (άνεσης και τιμονιού όπως μου είπαν) οπότε έχω και τους κωδικούς κτλ...

Μπορώ να διαπιστώσω με κάποιο τρόπο αν όντως είχαν πρόβλημα?

Παράλληλα προέκυψε πρόβλημα με τον συναγερμό ο οποίος χτυπούσε συνέχεια όπως μου είπαν και τους "παίδεψε" και τελικά τον αφαίρεσαν με σκοπό να τον επιδιορθώσουν!

Μακάρι να μην τύχει σε άλλον...

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν ο γιατρός έβγαλε διάγνωση...

1. Αντικατάσταση εγκεφάλου κολώνας τιμονιού

2.Αντικατάσταση εγκεφάλου κλειδώματος (immobilizer)

3.Αντικατάσταση ενός αισθ. λ

Κόστος τα 2 πρώτα με εργασία 550 ευρώ και την έκπτωση

Κόστος του συγκεκριμένου λ που έχω το πρόβλημα 550 μόνο το ανταλλακτικό

Nα το πετάξω τώρα το αυτοκίνητο ή όχι? Το έχω και κάθεται και πληρώνω ζημιές σ ένα κατά τα άλλα "αξιόπιστο" αυτοκίνητο.

Χώρια η κοροΪδία στην αντιπροσωπεία ότι δεν είναι απλώς συνηθισμένη η ζημιά αλλά στερεότυπη!!!

Και που είναι γνωστό το πρόβλημα τι έκανε η vw??? TIPOTA!!!

Mας έγραψε όλους στα α@@@α της! ΩΡΑΙΑ! Να φτιάχνουν αυτοκίνητα που έχουν τεράστιες πιθανότητες να καίνε τους εγκεφάλους τους και να πληρώνουμε εμείς το χιλιάρικο και βάλε...

Είμαι πολύ απογοητευμένος!!!

Ωραίο το αμάξωμα, ωραία η πρωτοποριακή τεχνολογία, ωραίο το κύρος της vw αλλά..........

Άσε που είμαι τόσο αβέβαιος για το αυτοκίνητο αυτό που σκέφτομαι μέσα μου: άσε μη το πάρω μη μείνω πουθενά!

Μου έτυχε ακριβώς το ίδιο.Δυστυχώς.Υπάρχει κάποια άλλη λύση?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.