kostas311 Posted November 14, 2011 Report Share Posted November 14, 2011 (edited) Έχω το Golf 5 1.6 fsi και κάνω το σέρβις κάθε 15000 χλμ ή σε ένα έτος, συνήθως τα έχω κάνει τα 15000 πριν το έτος.Τα τελευταία τρία χρόνια σε κάθε αλλαγή λαδιών που πάω να κάνω μου έχει κάψει λάδια, άλλες φορές λιγότερα και άλλες περισσότερα.Τα λάδια που βάζω μέχρι τώρα είναι 5W 30 longlife μήπως θα έπρεπε να αλλάξω νούμερο στα λάδια και να βάλω κάποια άλλα;;;;; Ευχαριστώ. Edited January 14, 2012 by PAGOURISTAS Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fanicas Posted November 14, 2011 Report Share Posted November 14, 2011 Να αλλαξεις μαρκα οχι νουμερο!Mobil 1 esp formula :ahappy: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Karaman Posted November 14, 2011 Report Share Posted November 14, 2011 (edited) a Edited December 18, 2011 by Karaman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mikegt2 Posted November 14, 2011 Report Share Posted November 14, 2011 Έχω το Golf 5 1.6 fsi και κάνω το σέρβις κάθε 15000 χλμ ή σε ένα έτος, συνήθως τα έχω κάνει τα 15000 πριν το έτος.Τα τελευταία τρία χρόνια σε κάθε αλλαγή λαδιών που πάω να κάνω μου έχει κάψει λάδια, άλλες φορές λιγότερα και άλλες περισσότερα.Τα λάδια που βάζω μέχρι τώρα είναι 5W 30 longlife μήπως θα έπρεπε να αλλάξω νούμερο στα λάδια και να βάλω κάποια άλλα;;;;; Ευχαριστώ. το 5w 30 ειναι καλο για turbo κινητιρεσ δοκιμασε κατι αλλο πεσ μασ ποσο λαδι σου καει οταν το μετρασ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
professor Posted November 14, 2011 Report Share Posted November 14, 2011 Έχω το Golf 5 1.6 fsi και κάνω το σέρβις κάθε 15000 χλμ ή σε ένα έτος, συνήθως τα έχω κάνει τα 15000 πριν το έτος.Τα τελευταία τρία χρόνια σε κάθε αλλαγή λαδιών που πάω να κάνω μου έχει κάψει λάδια, άλλες φορές λιγότερα και άλλες περισσότερα.Τα λάδια που βάζω μέχρι τώρα είναι 5W 30 longlife μήπως θα έπρεπε να αλλάξω νούμερο στα λάδια και να βάλω κάποια άλλα;;;;; Ευχαριστώ. Βάλε 5W-40 θα έχεις λιγότερη κατανάλωση στην 1η αλλαγή και ίσως μηδενική μετά την 2η.Στο δικό μου 1.6 fsi μου έκαιγε με 5W-30 1,5-1,7 lt ανά 15000 χλμ.Στην 1η αλλαγή με shell 5W-40 η κατανάλωση έπεσε στο 0,5 lt και τώρα που είμαι στην 2η αλλαγή και έχω κάνει 4000 χλμ,δεν έχει κάψει σταγόνα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
black1180 Posted November 14, 2011 Report Share Posted November 14, 2011 φιλε τα καλυτερα Mobil 1 esp formula Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Billgr4 Posted November 14, 2011 Report Share Posted November 14, 2011 (edited) Για tsi ή για fsi??? Ο κατοχος του "προβληματος" δηλωνει fsi 1.6 κινητηρα, οποτε δεν νομιζω να ειναι ιδιες οι προδιαγραφες.... kostas311, δοκιμασε οπως ειπε ο καθηγητης και συναδελφος professor 5w40 ιξωδες τηρωντας βεβαια τις προδιαγραφες του οχηματος σου συμβουλευομενος το βιβλιαρακι του κατασκευαστη και θα λυθει πιστευω... Βεβαια δεν μας ειπες και το ποσο λαδι καταναλωνει! Εστω τον μεσο ορο, διοτι κανεις αλλαγες καθε 15.000 ή χρονο, οποτε πιθανον να ειναι και φυσιολογικο το ποσο και να ειναι απλα η ιδεα σου... Δωσε περισσοτερες πληροφοριες... Edited November 14, 2011 by Billgr4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kostas311 Posted November 14, 2011 Author Report Share Posted November 14, 2011 Την πρώτη φορά που παρατήρησα οτι μου είχε κάψει λάδια ήταν δυο μήνες πριν συμπληρώσω τον χρόνο και είχα κάνει 13000 χλμ και μου είχε κάψει 0.7 lt.Κατά μέσο όρο μου καίει γύρω στα 0.6 lt και αυτά τα έχει κάψει πριν πάω να κάνω το σέρβις στο χρόνο ή στα 15000 χλμ, στα 12000 με 13000 χλμ όπως έχω παρατηρήσει τα έχει κάψει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
black1180 Posted November 14, 2011 Report Share Posted November 14, 2011 φιλε τα καλυτερα Mobil 1 esp formula ακυρο φιλε σορυ εγω μιλαω για tsi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Karaman Posted November 14, 2011 Report Share Posted November 14, 2011 (edited) a Edited December 18, 2011 by Karaman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Billgr4 Posted November 14, 2011 Report Share Posted November 14, 2011 xaxa Τιποτα δεν ειναι ρε φιλε αυτο... Εδω αλλοι αλλαζουν μηχανη σε καινουρια αυτοκινητα γιατι εκεινα πραγματικα καινε λαδι σαν ανοιγμενες κανουλες... Συνεχισε ετσι κι αν δεις οτι χειροτερευει και ξεπερνα τα 1500ml τοτε ναι πρεπει να ανησυχεις... Αυτα δεν ειναι προβληματα τσαμπα αγχωνεστε! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kostas311 Posted November 15, 2011 Author Report Share Posted November 15, 2011 Δεν ανησυχώ και τόσο πολύ για τον κινητήρα απλώς έλεγα μήπως υπάρχει κάποιο άλλο λιπαντικό απο αυτό που χρησιμοποιώ που να διαρκεί περισσότερο και να πληροί τις προϋποθέσεις του κατασκευαστή. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
afadim Posted November 27, 2011 Report Share Posted November 27, 2011 0,6 στα 15000 χλμ δεν ειναι τιποτα πολυ λογικο και ειδικα για γκρουπ βαγκ δεν ξερω για fsi αλλα εμενα οταν εκανα κανα δυο μεγαλα ταξιδια φορτομενος τσιμπαγε αρκετα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...