BoGos Posted December 15, 2011 Report Share Posted December 15, 2011 Καλησπερα παιδιά! Είμαι ο -όχι και τόσο- ευτυχής κάτοχος ενός Polo GTI 01/2011, που για μία ακόμη φορα έχει κάποιο πρόβλημα. Αφού λοιπόν υπήρχε το γνωστό θέμα της "ξεκαρδιστικής" κατανάλωσης λαδιού, είχα κλείσει ραντεβού για να γίνει η αλλαγή ελατηρίων των εμβόλων. Στο μεταξύ, άναψε η λυχνία για τους αερόσακους και μιας θα πήγαινα στο συνεργείο, το άφησα λίγες μέρες ακόμα για να τα κάνουμε όλα μαζί στο προγραμματισμένο ραντεβού. Συμπτωματικά, το Σαββατοκύριακο πριν την επισκευή "με άφησε" στην Εθνική Οδό από ηλεκτρολογικό πρόβλημα (άναψαν οι λυχνίες EPC, Check Engine κι έκανε διακοπές) από ένα "απλό σφάλμα" που διάβασε ο εγκέφαλος (όπως είπαν στην αντιπροσωπία/συνεργείο από όπου και το αγόρασα). Έτσι έφτασε μερικές μέρες νωρίτερα με οδική βοήθεια. Αυτό συνέβη στις περίπου 11,000 χλμ. και μέχρι σήμερα δεν έχει επαναληφθεί, που έχει περίπου 12,500 χλμ. Το ίδιο ισχύει και για την αλλαγή ελατηρίων, που μέχρι στιγμής είναι ΟΚ.... Το θέμα με τους αερόσακους, παρά το γεγονός ότι το αυτοκίνητο έμεινε μέσα στο συνεργείο για 8 μέρες συνολικά, στα 70 μέτρα από το συνεργείο συνεχίστηκε, με τη λυχνία να ξανανάβει. Μετά από 2 βδομάδες και την άφιξη των σχετικών αισθητήρων ξαναπήγα. Η εξυπηρέτηση κι ευγένεια από τον κόσμο της αντιπροσωπίας και αυτή τη φορά ήταν υψηλή. Παρόλα αυτά μετά την επισκευή και στα 20 λεπτά οδήγησης από το συνεργείο προς το γραφείο, πάλι τα ίδια. Τώρα, περιμένω να βρω λίγο χρόνο για να το πάω ξανά, ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΚΑΠΟΤΕ σταματήσει το καντράν να είναι σαν Χριστουγενιάτικο δέντρο. Ήλπιζα να το πάω μετά τις γιορτές, αφού δεν έχω χρόνο και μιας και είναι και γιορτές και θα ταίριαζε στο όλο σκηνικό, θα το παράβλεπα!... Τελικά όμως απ'ότι φαίνεται, ούτε τις γιορτές δε θα βγάλει!! Τις τελευταίες μέρες κατά την εκκίνηση, και ενώ το αυτοκίνητο έχει αρχίσει μόλις να τσουλάει, έχει κάνει μερικές φορές ένα έντονο τρέμουλο-σκορτσάρισμα, που μάλλον -από καποιες δοκιμές που έκανα- γίνεται κατά το κούμπωμα της δευτέρας (έχοντας τον επιλογέα στο "D"). Αυτό το τρέμουλο που συντονίζει το όλο το αυτοκίνητο το έχει κάνει κοντά στις 1200-1400 rpm, με 30-50% φορτίο (μέτριο πάτημα του γκαζιού) ενώ το αυτοκίνητο ίσα ίσα τσουλάει. Υποθέτω πως είναι από το σασμάν επειδη σε οποιαδήποτε αντίστοιχη κατασταση του μοτέρ σε αυτές -είτε και σε άλλες- rpm, π.χ. με 3η, με 7η, ή με νεκρό, το τέμουλο δεν εμφανίστηκε ποτέ. Κατά τη διάρκεια που "πιάνει" όμως η 2α, και μόνο αυτή, το τρέμουλο έχει εμφανιστεί και με τη συνοδεία από τα αντίστοιχα "κλάκα-κλάκα" να ακούγονται από το κιβώτιο. Μήπως του έχει τύχει κανενός κάτι παρόμοιο ή γνωρίζει τι γίνεται με τα προβλήματα του DSG7??? Θα πάω σύντομότατα στο συνεργείο και θα μάθω (ελπίζω), όμως κοντέβω να σκάσω για το τί μπορεί να είναι!... Συγνώμη για το μήκος της επιστολής, αλλά τα έγραψα όλα αυτά για να εκφράσω τη δυσαρέσκειά μου και τη στενοχώρια/πικρία μου για όσα συμβαίνουν με το αυτοκίνητό μου, που με έχουν βάλει σε σκέψεις για πώλησή του, αφού φυσικά φτιαχτεί (μη μας πάρουν και στο κυνήγι!). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted December 15, 2011 Report Share Posted December 15, 2011 (edited) Το πρόβλημα με το σκορτσαρισμα το εχουν παααααααααααααρα πολύ με DSG7 μια αναζητηση στο google και θα βρεις τα πάντα.... http://www.vwclub.gr...ic=34207&st=340 ιδιο θεμα και στο sciroco club(δεν με αφηνει να βαλω link απο το scricco club) Αν πας στην ενοτητα προβληματα θα το βρεις πρωτο πρωτο Εισαι αλλος ενας με το ιδιο πρόβλημα...και με φοβίζει πολύ μιας και θα ειμαι μελοντικος κατοχος DSG7 Edited December 15, 2011 by the_winner Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gr32 Posted December 15, 2011 Report Share Posted December 15, 2011 γιατι τετια χαλια στο group ακουω διαφορα παραπονα για τον tsi 1.2 kai 1.4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Greg Posted December 16, 2011 Report Share Posted December 16, 2011 Καλησπερα παιδιά! Είμαι ο -όχι και τόσο- ευτυχής κάτοχος ενός Polo GTI 01/2011, που για μία ακόμη φορα έχει κάποιο πρόβλημα. Αφού λοιπόν υπήρχε το γνωστό θέμα της "ξεκαρδιστικής" κατανάλωσης λαδιού, είχα κλείσει ραντεβού για να γίνει η αλλαγή ελατηρίων των εμβόλων. Στο μεταξύ, άναψε η λυχνία για τους αερόσακους και μιας θα πήγαινα στο συνεργείο, το άφησα λίγες μέρες ακόμα για να τα κάνουμε όλα μαζί στο προγραμματισμένο ραντεβού. Συμπτωματικά, το Σαββατοκύριακο πριν την επισκευή "με άφησε" στην Εθνική Οδό από ηλεκτρολογικό πρόβλημα (άναψαν οι λυχνίες EPC, Check Engine κι έκανε διακοπές) από ένα "απλό σφάλμα" που διάβασε ο εγκέφαλος (όπως είπαν στην αντιπροσωπία/συνεργείο από όπου και το αγόρασα). Έτσι έφτασε μερικές μέρες νωρίτερα με οδική βοήθεια. Αυτό συνέβη στις περίπου 11,000 χλμ. και μέχρι σήμερα δεν έχει επαναληφθεί, που έχει περίπου 12,500 χλμ. Το ίδιο ισχύει και για την αλλαγή ελατηρίων, που μέχρι στιγμής είναι ΟΚ.... Το θέμα με τους αερόσακους, παρά το γεγονός ότι το αυτοκίνητο έμεινε μέσα στο συνεργείο για 8 μέρες συνολικά, στα 70 μέτρα από το συνεργείο συνεχίστηκε, με τη λυχνία να ξανανάβει. Μετά από 2 βδομάδες και την άφιξη των σχετικών αισθητήρων ξαναπήγα. Η εξυπηρέτηση κι ευγένεια από τον κόσμο της αντιπροσωπίας και αυτή τη φορά ήταν υψηλή. Παρόλα αυτά μετά την επισκευή και στα 20 λεπτά οδήγησης από το συνεργείο προς το γραφείο, πάλι τα ίδια. Τώρα, περιμένω να βρω λίγο χρόνο για να το πάω ξανά, ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΚΑΠΟΤΕ σταματήσει το καντράν να είναι σαν Χριστουγενιάτικο δέντρο. Ήλπιζα να το πάω μετά τις γιορτές, αφού δεν έχω χρόνο και μιας και είναι και γιορτές και θα ταίριαζε στο όλο σκηνικό, θα το παράβλεπα!... Τελικά όμως απ'ότι φαίνεται, ούτε τις γιορτές δε θα βγάλει!! Τις τελευταίες μέρες κατά την εκκίνηση, και ενώ το αυτοκίνητο έχει αρχίσει μόλις να τσουλάει, έχει κάνει μερικές φορές ένα έντονο τρέμουλο-σκορτσάρισμα, που μάλλον -από καποιες δοκιμές που έκανα- γίνεται κατά το κούμπωμα της δευτέρας (έχοντας τον επιλογέα στο "D"). Αυτό το τρέμουλο που συντονίζει το όλο το αυτοκίνητο το έχει κάνει κοντά στις 1200-1400 rpm, με 30-50% φορτίο (μέτριο πάτημα του γκαζιού) ενώ το αυτοκίνητο ίσα ίσα τσουλάει. Υποθέτω πως είναι από το σασμάν επειδη σε οποιαδήποτε αντίστοιχη κατασταση του μοτέρ σε αυτές -είτε και σε άλλες- rpm, π.χ. με 3η, με 7η, ή με νεκρό, το τέμουλο δεν εμφανίστηκε ποτέ. Κατά τη διάρκεια που "πιάνει" όμως η 2α, και μόνο αυτή, το τρέμουλο έχει εμφανιστεί και με τη συνοδεία από τα αντίστοιχα "κλάκα-κλάκα" να ακούγονται από το κιβώτιο. Μήπως του έχει τύχει κανενός κάτι παρόμοιο ή γνωρίζει τι γίνεται με τα προβλήματα του DSG7??? Θα πάω σύντομότατα στο συνεργείο και θα μάθω (ελπίζω), όμως κοντέβω να σκάσω για το τί μπορεί να είναι!... Συγνώμη για το μήκος της επιστολής, αλλά τα έγραψα όλα αυτά για να εκφράσω τη δυσαρέσκειά μου και τη στενοχώρια/πικρία μου για όσα συμβαίνουν με το αυτοκίνητό μου, που με έχουν βάλει σε σκέψεις για πώλησή του, αφού φυσικά φτιαχτεί (μη μας πάρουν και στο κυνήγι!). πρώτον, καλο κουραγιο και ελπιζω να διορθωθουν ολα συντομα και με οσο λιγοτερες δυνατον επισκεψεις στα συνεργεια δευτερον, εγω συναντησα ενα παιδι στον φιλοσιδη την τελευταια φορα που ειχα παει (ναι ειναι πολλες οι επισκεψεις...) και ειχε παει εξαλλος γιατι ΣΕ ΚΑΤΗΦΟΡΑ τον κρεμασε το τουτου και οσο και αν πατουσε γκαζι δεν εκανε τιποτα! ευτυχως φρενο επιασε! μιλαμε ειναι σοβαρο γιατι ειναι θεμα ασφαλειας ετσι.. αυτα βλεπω και δεν μπορω να γκρινιαζω για τα "χαμενα μπαμ" που εχασε το δικο μου γιατι κακα τα ψεμματα εμας μας εσβηνε στο ρελαντι! και οχι εν κινησει... δυστυχως δεν εχω παραπανω λεπτομερειες αφου δεν ειμαι εγω ο παθων, δεν ξερω αν ειναι το ιδιο προβλημα με σενα. το μονο που ξερω ειναι οτι το παιδι το ειχε στο D (αφου ακομα το εστρωνε) τριτον, εγραψες οτι η εξυπηρετηση στην αντιπροσωπεια ηταν πολυ υψηλη, μπορεις να μας πεις σε ποια αντιπροσωπεια ηταν αυτο? στο λεω γιατι το forum εχει συμβουλευτικο χαρακτηρα και δημιουργουμε μια μεγαλη βαση δεδομενων εμπειριων ωστε ο "επομενος" στην κακη περιπτωση να τυχει καλυτερης αντιμετωπισης, να μην την ξαναπατησει ή στην καλη περιπτωση να λυθει το προβλημα του με οσο το δυνατον λιγοτερο κοστος/κοπο/χρονο. ευχαριστω και καλες γιορτες. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BoGos Posted December 19, 2011 Author Report Share Posted December 19, 2011 Σας ευχαριστώ όλους για τις ευχές και για τις συμβουλές!! Το συνεργείο που το πηγαίνω (απ'όπου και το αγόρασα) ειναι η Auto Marin, στη Λ.Αλεξάνδρας. Για την ώρα δεν είμαι σε θέση να γνωρίζω την ποιότητα της δουλειάς τους, αφού μου έχουν κάνει μόνο μία αλλαγή λαδιών (4000 km) και έχει περάσει λίγος καιρός από την επισκευή των ελατηρίων. Πάντως μέχρι στιγμής δεν δείχνει κάτι να πηγαίνει στραβά. Όμως είναι ευγενικοί, έχουν προσφέρει αυοκίνητο αντικατάστασης χωρίς να το δικαιούμαι και μου ζήτησαν και συγνώμη που "με τρέχουν", ενώ στην τελική δε φταίνε άμεσα αυτοί που η VW βγάζει σκάρτα προΐόντα... Για την ιστορία, όταν πάω στο συνεργείο θα ενημεώσω για τη διάγνωση/αποτέλεσμα της βλάβης, λογικά θα το τραβήξω για μετά τις γιορτές. Χρόνια Πολλά! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xpanop Posted January 3, 2012 Report Share Posted January 3, 2012 Καλησπέρα..Είμαι άλλος ένας παθών με τρέμουλο-συντονισμός αυτοκινήτου σε λίγες στροφές..Έχω κάνει 38.500 με polo gti και παρατηρώ αυτό το τρέμουλο από 1η σε 2α τα τελευταία 3.000 χλμ περίπου. Μήπως θέλει κάποια επισκευή το DSG; Να το πάω αντιπροσωπεία; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...