Jump to content
kyriakoslp

Mk5 '04 1.600 Cc Fsi (Θελω Να Αρχισω Να Το Πειραζω Σιγα Σιγα.)Βοηθεια Και Τα Φωτα Σας!

Recommended Posts

Λοιπον παιδια καλησπερα .Εχω ενα Mk5 '04 1.600 cc FSI και θελω να ξεκινησω δειλα δειλα να το πειραζω (κατω απο το καπω αντε και εξατμιση.εξωτερικα οχι ακομα).Θελω τα φωτα σας και συμβουλες απο που να ξεκινησω.Οπως ειπα θελω να το κανω σιγα σιγα.

Link to comment
Share on other sites

Λοιπον παιδια καλησπερα .Εχω ενα Mk5 '04 1.600 cc FSI και θελω να ξεκινησω δειλα δειλα να το πειραζω (κατω απο το καπω αντε και εξατμιση.εξωτερικα οχι ακομα).Θελω τα φωτα σας και συμβουλες απο που να ξεκινησω.Οπως ειπα θελω να το κανω σιγα σιγα.

Δεν αξίζει να δώσεις λεφτα στον fsi. Αν θες οποσδήποτε άλογα τότε θες πρόγραμμα - εξάτμιση - εισαγωγή, max 130 άλογα να πας με αυτά.

Edited by STELIOS_GOLF 6 TSI
Link to comment
Share on other sites

οκ.δεν με χαλαει.αλλα ποσο λες να μου παει σε $$$??

Εξαρτάται από το πόσο επώνυμα πράγματα θα βάλεις στο αμάξι, μπορεί 1.000 μπορεί και 2.000 euro , δεν γνωρίζω.

Link to comment
Share on other sites

Με 400 ευρώ βάζεις πρόγραμμα και πιάνεις 127-130 άλογα.Αν βάλεις εισαγωγή,εξάτμιση και πρόγραμμα custom μπορείς να πιάσεις πάνω από 135.Το κόστος όμως ανεβαίνει κοντά στα 1500 ευρώ.

Link to comment
Share on other sites

@professor Ευχαριστω πολυ για την πληροφορια.για δωσε καμια ιδεα

Καλημέρα.Ρίξε μια ματιά να πάρεις μια ιδέα:

http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=29073&st=0

Link to comment
Share on other sites

Γνώμη μου είναι να μην το πειράξεις καθόλου... Ένα φίλτρο ελεύθερης ροής να μην πνίγεται στις επιταχύνσεις και τέλος... Έχει νεύρο το αμάξι απλά έχει και πολλά κιλά και αν θες να κινείσαι γρήγορα πρέπει να αποδεχτείς ότι θα πρέπει το πόδι σου να πηγαίνει πάτωμα και φυσικά θα έχεις και αύξηση κατανάλωσης.... Το συγκεκριμένο μοτερ δεν σηκώνει τουρμπίνα. Με το που σηκώσεις πίεση το πήρες στα χέρια. Λαδια σου καίει καθόλου;

Link to comment
Share on other sites

οχι προς το παρον ρολαρει μια χαρα το αυτοκινητο.οπως οταν το πρωτοπηραμε.ηταν της μανα μου οποτε οπως καταλαβαινεις δεν εχει παει πανω απο 140 ποτε.Ειναι σε πολυ καλη κατασταση μηχανικα.Σερις του εκανε οποτε ηθελε .Το προσεχε.Αλλα τωρα που το πηρα εγω, δεν θελω να το κρατησω οπως το ειχε η μανα μου.Θελω να αρχισω να το πειραζω.Το ξερω οτι το πολυ θα πιασω 140 hp αλλα δεν με χαλαει να το ανεβασω μεχρι εκει.Ξερει κανεις αν εχει βγει απο την εταιρια κανενα προγραμματακι?

Link to comment
Share on other sites

Trendline είναι? Ασχολήσου με το εξωτερικό καλύτερα... Το μοντέλο έχει τρομερές δυνατότητες να δείξει.

Απο την VW δεν βγαίνουν προγράμματα. Οι αντιπρόσωποι στην Ελλάδα συνεργάζονται με βελτιωτικούς οίκους και σου προσφέρουν κάποιο δοκιμασμένο πρόγραμμα (όχι το πιο αποδοτικό σε άλογα/ροπή) με κάποια εγγύηση ίσως αν και στην ουσία πλέον το αμάξι σου είναι εκτος εγγύησης οπότε πρακτικά θα πληρώσεις παραπάνω χωρίς λόγο.

Δες εδώ http://www.etuners.gr/index.php?s=13&t=99 το έτοιμο πρόγραμμα. Αν διαθέσεις παραπάνω χρήματα γ εξάτμιση και εισαγωγή μπορείς να φτιάξεις κάποιο custom με μεγαλύτερη αποδοση.

Γνώμη μου σου ξαναλέω είναι ένα φιλτρο επώνυμο, ένα τελικό λίγο πιο ελεύθερο (και πιο μπάσο αν θες) και μετά να το κάνεις όμορφο εξωτερικά.

Link to comment
Share on other sites

Paul ευχαριστω πολυ.Καλο αυτο.Για το εξωτερικο θα δουμε αργοτερα.Κοστος δεν λεει ομως για το προγραμμα.Ελεγα να ξεκινησω με προγραμμα ,και αυτο που λεει στο λινκ που εστειλες για την εξατμιση σκεφτομαι να το εφαρμοσω.Να βαλω δηλαδη κατι παραπανω αλλα να κερδισει και κατι ακομα το αυτοκινητο.Ως προς την εξωτερικη εμφανιση που λες. θελω να την πειραξω αλλα οχι πολυ.Δεν θελω να γινει δηλαδη καπως ετσι :http://www.google.gr/imgres?q=body+kit+golf+5&um=1&hl=el&rlz=1C1CHMP_elGR412GR412&biw=1920&bih=975&tbm=isch&tbnid=MHJa6leeyBj0HM:&imgrefurl=http://www.tunershop.co.uk/popups/220595/0/SF2%2520Home%2520Edition%2520Wide%2520Body%2520Kit%2520Golf%2520V.php&docid=tgsfjkk1jZ5sLM&imgurl=http://www.tunershop.co.uk/product_images/SF2_Home_Edition_Wide_Body_Kit_Golf_V_p_p220595.jpg&w=600&h=500&ei=c7QmT_KMMdT68QOtt5zOBw&zoom=1&iact=hc&vpx=1255&vpy=157&dur=472&hovh=182&hovw=222&tx=112&ty=98&sig=107499374438776377957&page=1&tbnh=144&tbnw=181&start=0&ndsp=40&ved=1t:429,r:5,s:0

Αλλα θα μου αρεσε να γινει καπως ετσι. http://www.google.gr/imgres?q=body+kit+golf+5&um=1&hl=el&rlz=1C1CHMP_elGR412GR412&biw=1920&bih=975&tbm=isch&tbnid=UTT4-3GsVRWMdM:&imgrefurl=http://www.lltek.com/PRS_bin/prs_156_golf_v_tuning.htm&docid=n7deLD3QaJqV0M&imgurl=http://www.lltek.com/PRS_bin/prs_156_h-line_golf_v_and_gti_intro/prs156_H-Line_Golf%252520V_gti_zz.jpg&w=800&h=369&ei=c7QmT_KMMdT68QOtt5zOBw&zoom=1&iact=hc&vpx=797&vpy=175&dur=653&hovh=152&hovw=331&tx=197&ty=101&sig=107499374438776377957&page=1&tbnh=90&tbnw=195&start=0&ndsp=40&ved=1t:429,r:3,s:0

Για στειλε καμαι ιδεα

Link to comment
Share on other sites

Για να μην παρουν τα μυλα σου αερα βλεποντας τα νουμερα ειναι πολυ αισιοδοξα τα 135 με 140hp με ενα φπε.. Μανισια σε σωστα δυναμομετρα βγαζουν απο 113 εως 116. Με προγραμμα να πας στα 122 αντε καμια εισαγωγη κ εξατμιση παντα με καλη 100αρα κ προγραμμα custom να αγγιξεις τα 130 max μη σου πω κ με το ζορι.. Βεβαια ειναι κ πως ανταποκρινεται στην βελτιωση το καθε αυτοκινητο.. Παντα υπαρχουν εξαιρεσεις. :Ρ Οπως λενε οι προλαλησαντες κανε το ομορφο αφου γινεται με πολλες επιλογες, θα το ευχαριστηθεις περισσοτερο..

Link to comment
Share on other sites

Φιλε 1500-1700 ειναι παρα πολλα για να παρεις με το ζορι 10 αλογα που στην τελικη μεσα σε ενα μηνα θα απογοητευτεις γιατι θα τα συνηθισεις θες να ξεκινησεις απο καπου ξεκινα βαλε αναρτηση -3.5 ποντους και βελτιωσε τα φρενα ωστε να εχεις μια ασφαλεια και μετα πηγαινε ξηλωσε την παλιοεξατμιση του εργοστασιου που σιγουρα θα ειναι σαπια και φτιαξε μια χειροποιητη με 400 ευρω το ανωτερο σου βαζω που θα περιλαμβανει ξηλωμα καταλυτη μεσαιο τελικο ελευθερα και λιγο μεγαλυτερο σωληνα φιλτρο ελευθερας μην βαλεις σε καμια περιπτωση ειναι κοροιδια το αμαξι αν δεν εχει προγραμμα στα ψηλα θα σου μενει απο βενζινες και θα πνιγεται απο αερα και μεινε εκει θα γουσταρεις να στριβεις και θα γουσταρεις και ηχο απο εξατμιση αλλιως αν θες αλογα πουλα το και βαλε την διαφορα και χτυπα ενα tsi που τα βρισκεις πολυ φθηνα.

Link to comment
Share on other sites

φιλε εγω προτεινω! 1)bilstein sprint με ελατηρια eibach!(ειναι μαγικο το τι κανει μια καλη αναρτηση πραγματικα)

2)εξατμιση

3)φιλτρο και προγραμμα!

τπτ αλλο και θα σε ο καλυτερος του χωριου μην βαλεις προγραμμα πριν την εξατμιση και το φιλτρο γιατι μετα θα θελει αλλαγη αλλα και γιατι θα συκωνει θερμοκρασιεσ με μαμα εξατμισι ακριβως οπως στ εχω εγω παντως στο golf iv .1.6 μου με την αναρτηση εκανα πλακα σε αλλα αμαξια και καλο λαστιχο!

Link to comment
Share on other sites

Απλη αμολυβδη βαζω

Κάνε ένα γέμισμα με Super Αμόλυβδη και δοκίμασε να το πας τέζα.... Μετά θα δείς ότι δεν είναι τελείως ψόφιο. Και είπαμε πάλι. Καλύτερα να δώσεις 1000-1500 ευρώ σιγά σιγά κάνοντας εμφανισιακές αλλαγές και κάνοντας το look GTI παρά να τα δωσεις σε ένα πρόγραμμα που όπως είπε και ο σταύρος θα το συνηθίσεις σε 1 μήνα και μετά θα θες κι άλλο.

Link to comment
Share on other sites

Παιδια ενδιαφεροντα ολα αυτα που λετε.Εσεις που τα φτιαξατε ολα και μεινατε ευχαριστημενοι.Απλα για να παω απο εκει να παρω μια ιδεα .

σου πα ρε φιλε πιο πριν το θα κανεις τιποτα αλλο!οσο για λοοκ gti κτλ τα θεωρω βλακιες!αν ειναι δυνατον ουσια θες οχι φρου φρου και αρωματα....δε πισω τι σου πα δεν υπαρχει κατι αλλο ακολουθησε οτι σου πα τα ιδια εκανα και στο δικο μου
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.