SAVVASGT Posted April 16, 2012 Report Share Posted April 16, 2012 (edited) Ήρθε Η Ώρα Λοιπόν. Όσοι Γνωρίζουν Ας Με Ενημερώσουν Κάποια Πράγματα Σε Ότι Αφορά Τους Κινητήρες Και Τι Πρέπει Να Προσέξω Για Τον 2.0l.Σε Λίγο Καιρό Θα Μπει Και Αγγελία Ο Κινητήρας Μου Και Θα Δωθούν Τα Παρακάτω:Κινητήρας BLG Με 70.000km Εισαγωγή itg Και Full Εξάτμιση Milltek Εννοείται Και Όλα Τα Συναφή,αααααα Ξέχασα Και Το Πρόγραμμα Revo Stage 2. Edited April 16, 2012 by SAVVASGT Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ktm25089 Posted April 16, 2012 Report Share Posted April 16, 2012 (edited) TFSI Η TSI???? Να σου πω το περιμενα αργα η γρηγορα!!! ;) αντε και APR stg 3+ και εισαι 501 αλογατακια αρχοντας!!!!! Edited April 16, 2012 by ktm25089 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SAVVASGT Posted April 16, 2012 Author Report Share Posted April 16, 2012 (edited) Εσύ Θα Με Πεις Μάστορά Μου.Ποιό Είναι Ποιο Καλό;;;Πω Πω Επιτέλους Θα Έχω Και Γω Ένα Σχετικά Γρήγορο Αυτοκίνητο. Edited April 16, 2012 by SAVVASGT Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelios_Golf 6 Posted April 16, 2012 Report Share Posted April 16, 2012 Με το καλό Σάββα ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SAVVASGT Posted April 17, 2012 Author Report Share Posted April 17, 2012 Με το καλό Σάββα ! Να 'Σαι Καλά Στέλιο!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
playmaker Posted April 17, 2012 Report Share Posted April 17, 2012 σαββα με το καλο και εγω το ιδιο θα κανω! ειμαι αναμεσα σεναν κινητηρα παλιο π θα τον ανοιξω και θα τον κανω σφυριλατο η σεναν καινουργιο σχετικα π δεν θα πειραξω τιποτα...tsi καλυτερα για το δευτερο η tfsi απο s3....αν ειναι το πρωτο μπορεις να παρεις και ενα πιο φθηνο μοτερ...οπως και καλο ειναι να μη πουλαει και τουρμπινα μαζι ωστε να βαλεις μια καινουργια μεγαλυτερη με τη μια Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SAVVASGT Posted April 17, 2012 Author Report Share Posted April 17, 2012 Η Άποψή Μου Είναι Πάντα Σε Κλειστό Μοτέρ,Αν Σπάσει Τόοοοοοοοοοοοοτε!!!Ναι Και Γω Για Tsi Ψάχνω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anestis the boss Posted April 17, 2012 Report Share Posted April 17, 2012 Μαλιστα..μιας και ημουν κατοχος και 2.0 tfsi golf v gti και τωρα εχω 2.0 tsi golf vi gti να σου πω οτι για να βαλεις τον tsi μονο αν αλλαξεις αυτοκινητο θα τα καταφερεις και εννοω και για τα ηλεκτρικα.Η καλωδιωση και εγκεφαλος του tsi δεν εχει σχεση με τον tfsi ta υπαρχοντα ηλεκτρικα σου δεν συνεργαζοντε με τον 17αρι του tsi παρα μονο με τον 9αρι med του tfsi..οποτε αναγκαστικα πας στον παλιο tfsi..πολυ καλο μοτερ αλλα με μεγαλα μειονεκτηματα εναντι του tsi οπως το cam follower,το συστημα τροφοδοσιας που κρινετε ανεπαρκες σε ολα τα σταδια και χρηζει βελτιωσης και η κεφαλη που σχεδον σε ολους τους κωδικους tfsi δεν ειναι το ιδιο ροικη οπως του tsi,Τα μοτερ bwa kai axx απο τφσι εχουν την τουρμπινα k03s που φτανει μεχρι περιπου 290 αλογα μαξ οι διωστηρες ειναι 20 xιλ στον πειρο και τα εμβολα στον axx ειναι και σφυριλατα.τα μοτερ tfsi bpy cdla bhz φορανε την k04 και και διωστηρες με πειρο 21 χιλ,σαν του tsi καθως ειναι και παχυτερες-ανθεκτικοτερες εναντι των μικρων tfsi.διαφορες υπαρχουν και στους εκκεντροφορους και στην αντλια λαδιου.Η γνωμη μου ειναι η ενας axx ωστε να εκμεταλευτεις την αυξημενη συμπιεση που εχει το μοτερ εναντι των αλλων,φυσικα για να παιξεις στα 300+ πρεπει απαραιτητα να βαλεις μπιελες και θα πρεπει να αλλαξεις και τον εκκεντροφορο με τον B γιατι φοραει τον Α που φθειρετε ο λοβος.αλλιως πας καρφι στον cdl-a η τελευταια γενια tfsi και θα το συναντησεις σε s3 golf R cupra R golf edition 35...απο την αλλη μερια αλλαζοντας αυτοκινητο και αγοραζοντας ενα με μοτερ 2.0 tsi εχεις πλεονεκτηματα στην αντοχη των σωθηκων,εχεις καδενα και οχι ιμαντα δεν εχεις προβλημα με το cam follower kai ton εκκεντροφορο,δεν εχεις προβληματα τροφοδοσιας μεχρι 400 αλογα..δλδ για να το κανεις κ04 θες μονο τουρμπινα..καλα διαβασες..τιποτα αλλο,σε εναν bwa tfsi θελεις μπεκ αντλια τουρμπινα κλπ..η γνωμη μου ειναι να πουλησεις το αμαξι σου και να πας σε κατι καινουριο,αλλα το θεμα ειναι κατα ποσο ειναι εφικτο να πουληθει το αμαξι σου σε αγοραστη που θα το εκτιμησει.ωστε να γινει μια δικαιη πωληση.Οποτε και η μετατροπη ειναι κατι ας πουμε σαν αναγκαιο κακο..Εχοντας συμβιωσει και βελτιωσει και τα 2 μοτερ σου προτεινω TSI, αλλα αν δεν μπορεις προχωρα με μετατροπη se tfsi αλλα οπως ειπα προηγουμενος,καλυτερα με εναν cdl a.Καλη επιτυχια φιλαρακο μου σε οτι και αν κανεις και κρατα μας ενημερους,Αν επιλεξεις μικρο tfsi bwa η axx οπου μπορω να σε βοηθησω πες μου εχω ολοκληρωση μονος μου 2 κ04 σετ απ σε tfsi στο παλιο δικο μου και σε κολητου μου μελος του κλαμπ.καλη επιτυχια! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
playmaker Posted April 17, 2012 Report Share Posted April 17, 2012 ανεστη επειδι εμενα με ενδιαφερει και βλεπω οτι το κατεχεις αμα βαλω αχχ τι χρειαζεται να αλλαξω για πανω απο 300 αλογα η 300 ασφαλες αλογα στη μηχανη αν βαλω bhz αλλαζω λιγοτερα? και τελος αν βαλω τελευταια γενια tfsi τι χρειαζομαι για 300+πεσ και 400 αλογα? να μου πεις δηλαδη αν ολα χρειαζονται τα ιδια extra μπιελες αντλιες κτλ θα με βοηθουσες παρα πολυ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ktm25089 Posted April 18, 2012 Report Share Posted April 18, 2012 Ανεστη ωραια αναλυση εκανες ;) Εχει βρεθει μισο αμαξι,το αλλο μισο ειναι σε μια κωλονα της ΔΕΗ. Οποτε εαν συμφωνησουμε σε τιμες θα γινει κομπλε μετατροπη. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
atheodor Posted April 18, 2012 Report Share Posted April 18, 2012 (edited) Μαλιστα..μιας και ημουν κατοχος και 2.0 tfsi golf v gti και τωρα εχω 2.0 tsi golf vi gti να σου πω οτι για να βαλεις τον tsi μονο αν αλλαξεις αυτοκινητο θα τα καταφερεις και εννοω και για τα ηλεκτρικα.Η καλωδιωση και εγκεφαλος του tsi δεν εχει σχεση με τον tfsi ta υπαρχοντα ηλεκτρικα σου δεν συνεργαζοντε με τον 17αρι του tsi παρα μονο με τον 9αρι med του tfsi..οποτε αναγκαστικα πας στον παλιο tfsi..πολυ καλο μοτερ αλλα με μεγαλα μειονεκτηματα εναντι του tsi οπως το cam follower,το συστημα τροφοδοσιας που κρινετε ανεπαρκες σε ολα τα σταδια και χρηζει βελτιωσης και η κεφαλη που σχεδον σε ολους τους κωδικους tfsi δεν ειναι το ιδιο ροικη οπως του tsi,Τα μοτερ bwa kai axx απο τφσι εχουν την τουρμπινα k03s που φτανει μεχρι περιπου 290 αλογα μαξ οι διωστηρες ειναι 20 xιλ στον πειρο και τα εμβολα στον axx ειναι και σφυριλατα.τα μοτερ tfsi bpy cdla bhz φορανε την k04 και και διωστηρες με πειρο 21 χιλ,σαν του tsi καθως ειναι και παχυτερες-ανθεκτικοτερες εναντι των μικρων tfsi.διαφορες υπαρχουν και στους εκκεντροφορους και στην αντλια λαδιου.Η γνωμη μου ειναι η ενας axx ωστε να εκμεταλευτεις την αυξημενη συμπιεση που εχει το μοτερ εναντι των αλλων,φυσικα για να παιξεις στα 300+ πρεπει απαραιτητα να βαλεις μπιελες και θα πρεπει να αλλαξεις και τον εκκεντροφορο με τον B γιατι φοραει τον Α που φθειρετε ο λοβος.αλλιως πας καρφι στον cdl-a η τελευταια γενια tfsi και θα το συναντησεις σε s3 golf R cupra R golf edition 35...απο την αλλη μερια αλλαζοντας αυτοκινητο και αγοραζοντας ενα με μοτερ 2.0 tsi εχεις πλεονεκτηματα στην αντοχη των σωθηκων,εχεις καδενα και οχι ιμαντα δεν εχεις προβλημα με το cam follower kai ton εκκεντροφορο,δεν εχεις προβληματα τροφοδοσιας μεχρι 400 αλογα..δλδ για να το κανεις κ04 θες μονο τουρμπινα..καλα διαβασες..τιποτα αλλο,σε εναν bwa tfsi θελεις μπεκ αντλια τουρμπινα κλπ..η γνωμη μου ειναι να πουλησεις το αμαξι σου και να πας σε κατι καινουριο,αλλα το θεμα ειναι κατα ποσο ειναι εφικτο να πουληθει το αμαξι σου σε αγοραστη που θα το εκτιμησει.ωστε να γινει μια δικαιη πωληση.Οποτε και η μετατροπη ειναι κατι ας πουμε σαν αναγκαιο κακο..Εχοντας συμβιωσει και βελτιωσει και τα 2 μοτερ σου προτεινω TSI, αλλα αν δεν μπορεις προχωρα με μετατροπη se tfsi αλλα οπως ειπα προηγουμενος,καλυτερα με εναν cdl a.Καλη επιτυχια φιλαρακο μου σε οτι και αν κανεις και κρατα μας ενημερους,Αν επιλεξεις μικρο tfsi bwa η axx οπου μπορω να σε βοηθησω πες μου εχω ολοκληρωση μονος μου 2 κ04 σετ απ σε tfsi στο παλιο δικο μου και σε κολητου μου μελος του κλαμπ.καλη επιτυχια! Αν σκεφτείς ότι τα GT 1.4 170 έχουν μεγαλύτερη μεταπωλητική αξία από τα GTI 2.0 TFSI 05-08 και εγώ θα σου πρότεινα να δώσεις το δικό σου 11-12 και να κοιτάξεις για edition 30 μαμά που παιζουν στις αγγελίες *μη επιτρεπόμενο @ URL*. Εξάλλου το αυτοκίνητο μετά την μετατροπή δεν θα το κρατήσεις για πάντα και όταν θα ρθει η ώρα να το δώσεις, δύσκολα θα πουληθεί γιατί όσο καλή και να γίνει η μετατροπή ο κόσμος δεν τα εμπιστευεται. Παρόλλα αυτά όταν έρθει να δώσεις την Miltek στείλε μου ένα πμ γιατί με ενδιαφέρει Επίσης πουλώντας το GT αν δεν έχεις πρόβλημα με τεκμήρια-τέλη 2λιτρου (Δεν ξέρω αν είχες σκοπό να δηλώσεις την μετατροπή) παίρνεις εύκολα πλέον S3 με 14-15 έτσι και αλλιώς δύσκολα θα βρεις κομπλέ μετατροπή από GTI MK6. Edited April 18, 2012 by atheodor Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
playmaker Posted April 18, 2012 Report Share Posted April 18, 2012 ρε παιδια αμαν πια θελουμε να αλλαξουμε κινητηρ για πολλους λογους νομιμους και μη ακομα και συναισθηματικους απο το μερακι που εχουμε ρηξει κτλ οπως και οτι δεν γουσταρουμε και μεταχειρισμενο και πολλα αλλα!αν θελετε βοηθηστε αν οχι μη λετε συνεχεια το αυτοτνοητο!το και λοιπον με tfsi απο s3 golf r κτλ παω 350-400αλογα safe?τι χρειαζεται να αλλαξω? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anestis the boss Posted April 21, 2012 Report Share Posted April 21, 2012 (edited) Παναγιωτη αν βαλεις αχχ και το αγαπας το αμαξι σου δεν χρειαζεσαι τιποτα απο σωθικα μεχρι 330 αλογα κ04.τα μοτερ 180 ιππων 200 ιππων,230 και 245,χρειαζοντε μπεκ απο s3 στην τροφοδοσια και τα 180 και 200 και τουρμπινα κ04 για να φτασουν τα 350 παναγιωτη.Αντλια μπροστα,μετα υπολογιζε 76αρα εξατμιση κανα κουλερ και προγραμμα,κανενα κοκοκοψαρο περιφεριακο κλπ...το θεμα ειναι οτι αν θελησεις τον 200αρι να τον κανεις πανω απο 350 θελεις απαραιτητα μπιελιτσες και γιατι οχι αν δεν εχεις axx και κανενα σφυριλατο εμβολακι..παντος κωδικος με κωδικο μοτερ εχουν διαφορες και στα σωθικα αλλα και στα περιφεριακα,οπως και κεφαλη...παναγιωτη βαριεμαι να γραφω διαφορες και τι χρειαζοντε ακριβος..παρε με ενα τηλεφωνο και ειμαι ολος δικος σου..ATHEODOR..εχω δει μετατροπες καλυτερες και απο μανισιο..επεισης ευκολα πετας ενα ποσο 11-12 χιλιαρικα..αλλα δυσκολα αν σου πω να μου βρεις αγοραστη θα μου βρεις..μαθηματα δοξα το θεο ολοι εχουμε χορτασει..και σκεψου οτι πολλοι απο εδω μεσα ισως κανουμε δεκαετια να ξαναλαξουμε αμαξι..μπορει με το 5αρι gti να εκλεισα 5αετια αλλα με το 6αρι gti με βλεπω να βγαζω 10αρα....μετα απο τοσα χρονια ητε μετατροπη θα ειναι ητε γνισιο μικρη σημασια στην πωληση θα παιζει... Edited April 21, 2012 by Fastrabbit Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
playmaker Posted April 21, 2012 Report Share Posted April 21, 2012 (edited) σευχαριστω ανεστη θα σε παρω αλλα προς το παρον και οπως παμε αν ο κινητηρας μου δεν παθει τιποτ δεν εχω την ανεση να τον πεταξω ασε που ειμαι υπερευχαριστημενος.αν απο την αλλη ομως χρειαστε λευτα για τουρμπινα το ενα το αλλο?θα σε παρω.... δηλαδη για να παω 300-350 αλογα θελω 8.000? η για εναν κινητηρα s3 μαμα....με το σασμαν του.. πανω στο αμαξι. Edited April 21, 2012 by Playmaker Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
atheodor Posted April 22, 2012 Report Share Posted April 22, 2012 Οι τιμές είναι τέτοιες ή αυτός ζητάει ότι θέλει; http://www.*μη επιτρεπόμενο @ URL*/parts/view/2263991/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anestis the boss Posted April 22, 2012 Report Share Posted April 22, 2012 δεν αξιζει....λειπει η καλοδιωση...μονο για καποιον που θελει να αλλαξει μηχανη σε υπαρχον 2λιτρο.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
playmaker Posted April 23, 2012 Report Share Posted April 23, 2012 (edited) σασμαν gti edition 30 και s3 εχουν το ιδιο?το μονο που διαφερει ειναι ο δισκος? γιατι ανεστη καλοδιωση δεν μπορεις να αγορασεις απο vw?ποσο να παει... Edited April 23, 2012 by Playmaker Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SAVVASGT Posted April 23, 2012 Author Report Share Posted April 23, 2012 σασμαν gti edition 30 και s3 εχουν το ιδιο?το μονο που διαφερει ειναι ο δισκος? γιατι ανεστη καλοδιωση δεν μπορεις να αγορασεις απο vw?ποσο να παει... Μπορεί Και Όσο Το Μοτέρ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
atheodor Posted April 24, 2012 Report Share Posted April 24, 2012 Δηλαδή ποια είναι φυσιολογική τιμή για μοτέρ, σασμάν και πλεξούδα; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anestis the boss Posted April 25, 2012 Report Share Posted April 25, 2012 3500 χιλιαρικα..αλλα καλο ειναι να παρεις και τα εγκεφαλακια ιμμο,κλειδια και κλειδαριες. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
atheodor Posted April 25, 2012 Report Share Posted April 25, 2012 (edited) Το κιβώτιο του S3 μπαίνει σε golf ή έχει πρέπει να μπει τάπα λόγω 4κίνησης; Αυτό το λέω με επιφύλαξη, μην με πάρετε με τις πέτρες γιατί κάτι τέτοιο μου χαν πει για το 20VT από S3 σε golf Edited April 25, 2012 by atheodor Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...