VASILISTFSI Posted April 27, 2012 Report Posted April 27, 2012 Καλησπέρα σε όλους παιδιά έχω ένα πρόβλημα με ενα θόρυβο που ακούω κατα την στροφή του τιμονιού αριστερά (σαν κρου κρουκ) και ένα συγκεκριμμένο σημείο της στροφής του τιμονιού.Μήπως έχει κανείς κανένα παρόμοιο πρόβλημα ή καμιά ιδέα του τί μπορεί να είναι; Σας ευχαριστώ. Quote
professor Posted April 28, 2012 Report Posted April 28, 2012 Καλημέρα. Έτσι όπως το περιγράφεις μοιάζει για πρόβλημα στη κρεμαργιέρα.Ο θόρυβος ακούγεται εν στάσει ή όταν στρίβεις εν κινήσει??? Το αναφέρω γιατί ίσως να είναι και ο μπιλιοφόρος.Υπάρχει όμως περίπτωση να είναι και από τα top mounts.Χρειάζεται να ανυψωθεί το αυτοκίνητο σε ράμπα και να ελεγχθεί από έμπειρο μηχανικό.Το λέω γιατί δεν είναι καιροί για αλλαγές ανταλλακτικών χωρίς λόγο.Αν δεν κάνω λάθος η κρεμαργιέρα κοστίζει πάνω από 1000 ευρώ. Quote
VASILISTFSI Posted April 29, 2012 Author Report Posted April 29, 2012 Φίλε προφεσορ ο ήχος είναι περισσότερο πλαστικός παρά κάτι άλλο τώρα η συχνότητά του είναι η στις 3 φορές που θα γυρίσω το τιμόνι και πάντα στην αριστερόστροφη περιστροφή τώρα συνδιαστικά με το auto hold νομίζω ότι γίνεται συχνότερος , ελπίζω να σε κατατόπισα! Ευχαριστώ πάντως. Quote
professor Posted August 25, 2012 Report Posted August 25, 2012 (edited) Ήρθε και η σειρά μου όπως φαίνεται με την κρεμαργιέρα.Πριν 1 μήνα άρχισα να ακούω το γνωστό κρου-κρου όταν έστριβα το τιμόνι δεξιά.Χθες που ήμουνα φορτωμένος το άκουγα σε κάθε στρίψιμο του τιμονιού είτε αριστερά είτε δεξιά.Επειδή το κόστος αντικατάστασης είναι απαγορευτικό μήπως έχει βάλει κανείς μεταχειρισμένη να μας πει εντυπώσεις,τιμές κτλ???Εσύ φίλε Βέλγο τι έκανες τελικά?? Edited August 25, 2012 by Professor Quote
passatebos Posted August 25, 2012 Report Posted August 25, 2012 Ήρθε και η σειρά μου όπως φαίνεται με την κρεμαργιέρα.Πριν 1 μήνα άρχισα να ακούω το γνωστό κρου-κρου όταν έστριβα το τιμόνι δεξιά.Χθες που ήμουνα φορτωμένος το άκουγα σε κάθε στρίψιμο του τιμονιού είτε αριστερά είτε δεξιά.Επειδή το κόστος αντικατάστασης είναι απαγορευτικό μήπως έχει βάλει κανείς μεταχειρισμένη να μας πει εντυπώσεις,τιμές κτλ???Εσύ φίλε Βέλγο τι έκανες τελικά?? Καλημερα . Στο δικο μου passat προτιμησα περσυ να κανω επισκευη παρα να βαλω μεταχειρισμενη κ σε 2 μηνες να εχω τα ιδια παλι . Το κοστος λοιπον πηγε στα 145 euro με τα βαλε βγαλε μονος μου . Quote
professor Posted August 25, 2012 Report Posted August 25, 2012 Καλημερα . Στο δικο μου passat προτιμησα περσυ να κανω επισκευη παρα να βαλω μεταχειρισμενη κ σε 2 μηνες να εχω τα ιδια παλι . Το κοστος λοιπον πηγε στα 145 euro με τα βαλε βγαλε μονος μου . Ευχαριστώ πολύ Πασσατέμπο.Στο fsi αναφέρεσαι ή παλιότερο μοντέλο???Αν ναι μ΄ενδιαφέρει να ακούσω για την επισκευή. Quote
passatebos Posted August 25, 2012 Report Posted August 25, 2012 Ευχαριστώ πολύ Πασσατέμπο.Στο fsi αναφέρεσαι ή παλιότερο μοντέλο???Αν ναι μ΄ενδιαφέρει να ακούσω για την επισκευή. Ναι σε πιο παλιο μοντελο του 97 ειχα. Αν και δεν νομιζω στα νεοτερα μοντελα να υπαρχει προβλημα. Quote
mpoukou22 Posted August 25, 2012 Report Posted August 25, 2012 στο πολο μου που ειχα κανει ανακατασκευη+ ευθυγραμμιση που ειχε παει 270 ευρω στον Rafaello,ισως στον καλυτερο που κανει αυτην την δουλεια.απο τοτε δεν εχω κανενα προβλημα Quote
professor Posted October 15, 2012 Report Posted October 15, 2012 Επανέρχομαι στο θέμα.Μάλλον την πήδηξα προς το παρόν.Ο θόρυβος που ακούγεται όταν στρίβω το τιμόνι δεν είναι από τη κρεμαργιέρα αλλά από τα top mounts.Αυτή ήταν η διάγνωση της αντιπροσωπείας.Kόστος αγοράς και των 2 αριστερά δεξιά περίπου 70 ευρώ.Αντικατάσταση όταν θα βάλω και τα eibach μια και καλή. Quote
VASILISTFSI Posted October 22, 2012 Author Report Posted October 22, 2012 Φίλε professor θέλω την βοηθειά σου έχω θεματάκι με το συγκεκριμμένο ζήτημα εδώ και κάποιες μέρες όταν πάω να εκκινήσω τον κινητήρα χρειάζεται 2-3 φορές να 'μιζάρω' για να πάρει μπρός επίσης ακούω ένα τακ σαν να χτυπάει ο πύρος της κολόνας κάπου όταν ακούω αυτόν τον ήχο τότε δεν παίρνει μπρός εάν δεν τον ακούσω παίρνει κατευθείαν έχω αγχωθεί λίγο γιατί ξέρω πως ενδεχόμενη ζημιά κοστίζει αλλά από την αντιπροσωπεία μου είπαν πως δεν φταίει αυτό αλλά η πεταλούδα γκαζιού 400 ευρώ) παρακαλώ για συμβουλές και προτάσεις....Ευχαριστώ. Quote
professor Posted October 22, 2012 Report Posted October 22, 2012 Φίλε professor θέλω την βοηθειά σου έχω θεματάκι με το συγκεκριμμένο ζήτημα εδώ και κάποιες μέρες όταν πάω να εκκινήσω τον κινητήρα χρειάζεται 2-3 φορές να 'μιζάρω' για να πάρει μπρός επίσης ακούω ένα τακ σαν να χτυπάει ο πύρος της κολόνας κάπου όταν ακούω αυτόν τον ήχο τότε δεν παίρνει μπρός εάν δεν τον ακούσω παίρνει κατευθείαν έχω αγχωθεί λίγο γιατί ξέρω πως ενδεχόμενη ζημιά κοστίζει αλλά από την αντιπροσωπεία μου είπαν πως δεν φταίει αυτό αλλά η πεταλούδα γκαζιού 400 ευρώ) παρακαλώ για συμβουλές και προτάσεις....Ευχαριστώ. Γειά σου Βασίλη. Θα αρχίσω από τα εύκολα.Η μπαταρία σου είναι οκ??Την έλεγξες???Πάμε παρακάτω.Αν είναι το πρόβλημα με την εκκίνηση όπως είπες η βλάβη είναι πολύ ακριβή αλλά το γνωρίζουν στις αντιπροσωπείες.Στην αμερική υπήρχε ανάκληση και όλη η εργασία και ανταλλακτικά ήταν δωρεάν.Εδώ εγώ το πρόλαβα αν και ήμουν 3 μήνες εκτός εγγύησης εντούτοις αλλάχτηκαν κολώνα τιμονιού,εγκέφαλος άνεσης και προγραμματισμός κλειδιών χωρίς καμία χρέωση.Τώρα τι σχέση μπορεί να έχει η πεταλούδα γκαζιού δεν μπορώ να ξέρω.Πρέπει να μπει το διαγνωστικό για να δούμε τι βλάβες έχει κρατήσει ο εγκέφαλος.Όταν θα έρθεις Θεσ/νίκη μπορούμε να το δούμε. Quote
VASILISTFSI Posted October 22, 2012 Author Report Posted October 22, 2012 Θα προσπαθήσω να κατέβω αλλά στο διαγνωστικό εμφάνισε μόνο πεταλούδα γκαζιού και μια σποραδική σε imobiliser τίποτα άλλο Θεσσαλονίκη υπάρχει κάποιος με εμπειρία σε θέματα Passat; Εάν τελικά είναι εγκέφαλος είναι απαραίτητο να είναι και κολόνα τιμονιού και τελικά ισχύει κάτι απο τα όσα αναφέρονται στο forum σχετικά με ανακλήση κτλ.Μπαταρία άλλαξα πριν 2 χρόνια και 6 μήνες αλλά η αλήθεια είναι ότι δεν εμπιστεύομαι την ποιότητά της..ευχαριστώ πάντως Quote
professor Posted October 22, 2012 Report Posted October 22, 2012 Θα προσπαθήσω να κατέβω αλλά στο διαγνωστικό εμφάνισε μόνο πεταλούδα γκαζιού και μια σποραδική σε imobiliser τίποτα άλλο Θεσσαλονίκη υπάρχει κάποιος με εμπειρία σε θέματα Passat; Εάν τελικά είναι εγκέφαλος είναι απαραίτητο να είναι και κολόνα τιμονιού και τελικά ισχύει κάτι απο τα όσα αναφέρονται στο forum σχετικά με ανακλήση κτλ.Μπαταρία άλλαξα πριν 2 χρόνια και 6 μήνες αλλά η αλήθεια είναι ότι δεν εμπιστεύομαι την ποιότητά της..ευχαριστώ πάντως Aυτό με το immobilizer πρέπει να είναι.Καταγράφει βλάβη στο ELV(δεν ξέρω τι είναι απλά το είχα δει στη καταγραφή του διαγνωστικού της αντιπροσωπείας) αν θυμάμαι καλά.Αν είναι αυτό πράγματι αλλάζουν όλα αυτά που σου είπα.Η βλάβη παρουσιάζεται σε πλαίσια του 2006 και του 2007. Quote
VASILISTFSI Posted October 22, 2012 Author Report Posted October 22, 2012 Μακάρι να είναι αυτό πιο βολικό μου φαίνεται αλλά ποιος θα το διαγνώση και ποιός θα το επισκευάσει;;;;; Quote
professor Posted October 22, 2012 Report Posted October 22, 2012 Μακάρι να είναι αυτό πιο βολικό μου φαίνεται αλλά ποιος θα το διαγνώση και ποιός θα το επισκευάσει;;;;; Μόνο η αντιπροσωπεία. Quote
VASILISTFSI Posted October 22, 2012 Author Report Posted October 22, 2012 (edited) Δυστηχώς αλλά αυτοί μου δημιούργησαν όλες αυτές τις αμφιβολίες δεν φαίνονται και πολύ σίγουροι για το ποιο είναι το πρόβλημα πάντως ευχαριστώ πολύ για τις συμβουλές θα προχωρήσω αργά και προσεχτικά.Την επομενη φορά θα σημειώσω τις βλάβες στο διαγνωστικό για να έχω περισσότερες πληροφορίες... Edited October 22, 2012 by VELGOS Quote
professor Posted November 3, 2012 Report Posted November 3, 2012 Επανέρχομαι στο θέμα.Μάλλον την πήδηξα προς το παρόν.Ο θόρυβος που ακούγεται όταν στρίβω το τιμόνι δεν είναι από τη κρεμαργιέρα αλλά από τα top mounts.Αυτή ήταν η διάγνωση της αντιπροσωπείας.Kόστος αγοράς και των 2 αριστερά δεξιά περίπου 70 ευρώ.Αντικατάσταση όταν θα βάλω και τα eibach μια και καλή. Αφού αλλάχθηκαν τα μπροστινά σινεμπλόκ και δέθηκαν όπως θα έπρεπε τα μπροστινά ψαλίδια ο θόρυβος κατά το στρίψιμο του τιμονιού ιδίως προς τα δεξιά συνέχιζε να ακούγεται.Υπόψιν ότι πριν 5000 χλμ είχα πέσει σ΄ένα χαράκωμα με τον αριστερά μπρος και πίσω τροχό πλήρως φορτωμένο το αυτοκίνητο.Φαίνεται όλη η ενέργεια από το χτύπημα πως απορροφήθηκε από το ψαλίδι και την ανάρτηση.Το αριστερό σινεμπλόκ ήταν χάλια και είχε κενά.Αλλάχθηκαν και τα 2 βέβαια. Η προσοχή μου πλέον στράφηκε στα ρουλεμάν που είναι κάτω από τα top mounts.Έχουν παραγγελθεί ήδη και πάω από βδομάδα για αλλαγή γιατί όπως διέγνωσε μαιτρ του είδους ο θόρυβος κατά το στρίψιμο προέρχεται 100% από κει.Μιας και πρέπει να βγουν τα αμορτισέρ μπροστά και επειδή θα πρέπει να γίνει και η απαιτούμενη ευθυγράμμιση σκέφτηκα να αλλάξω και τα ελατήρια μια και καλή.Η επιλογή μου είναι τα eibach prokit 3cm χαμήλωμα.Επειδή το αυτοκίνητο είναι comfortline λέτε να αλλάξω μόνο τα ελατήρια και να αφήσω τα αμορτισέρ όπως είναι ή να βάλω τα αμορτισέρ από το sportline τα οποία και έχω?? Quote
Nikos_Passat_2.0T Posted November 3, 2012 Report Posted November 3, 2012 Γιώργο βάλε και τα αμορτισέρ από το Sportline! Μην το σκέφτεσαι καθόλου! Του comfortline θα είναι εντελώς "ασύμβατα". Θα πέσουν πολύ πιο γρήγορα από τα Sportline. Quote
professor Posted November 3, 2012 Report Posted November 3, 2012 Και γω σκέφτομαι να τοποθετήσω τα sportline.Kαι ας μην ξεχνιόμαστε έχουν κάποια καταγωγή ε??? Μπαρουτοκαπνισμένα είναι χε,χε ξέρεις εσύ...... Quote
Nikos_Passat_2.0T Posted November 4, 2012 Report Posted November 4, 2012 Και γω σκέφτομαι να τοποθετήσω τα sportline.Kαι ας μην ξεχνιόμαστε έχουν κάποια καταγωγή ε??? Μπαρουτοκαπνισμένα είναι χε,χε ξέρεις εσύ...... Έτσι, έτσι, σε κόβω +15 άλογα με αυτά τα αμορτισέρ!... Quote
VASILISTFSI Posted November 4, 2012 Author Report Posted November 4, 2012 Η έκδοση sportline παιδιά έχει συγκεκριμμένα αμορτισέρ όμως με το πακέτο . Sportfahrwerk το οποίο έβαλα και εγώ σε συνδιασμό με τις ζάντες 17 ιντσών "Le mans" 'εχει και πιο σφιχτή αναρτηση κατά 15μμ χαμηλότερη δεν ξέρω εάν υπάρχουν και διαφορετικά αμορτισέρ για το πακέτο αυτό εάν μάθει κάποιος ας μας ενημερώση. Quote
professor Posted November 4, 2012 Report Posted November 4, 2012 Υπάρχουν και τα driver gear της VW για χαμήλωμα άλλο 1,5 πόντο σύνολο 3 cm σε σχέση με την ανάρτηση του higline ή του comfortline πακέτου.Είναι της eibach σε μπλέ χρώμα.Εγώ θα τα πάρω από το εμπόριο σε μαύρο χρώμα.Το ίδιο ελατήριο είναι,ονομάζεται prokit, απλά η τιμή είναι πιο συμφέρουσα. Quote
VASILISTFSI Posted November 23, 2012 Author Report Posted November 23, 2012 Φίλε professor τελικά πήγα στην αντιπροσωπεία και η διάγνωση είναι εγκέφαλος κολόνας τιμονιού κόστος 140 ευρώ και ελπίζω να καθάρισα.....εάν κάποιος άλλος είχε παρόμοιο πρόβλημα ας με διαφωτήσει την άλλη εβδομάδα θα τον αλλάξω. Quote
professor Posted November 23, 2012 Report Posted November 23, 2012 Φίλε professor τελικά πήγα στην αντιπροσωπεία και η διάγνωση είναι εγκέφαλος κολόνας τιμονιού κόστος 140 ευρώ και ελπίζω να καθάρισα.....εάν κάποιος άλλος είχε παρόμοιο πρόβλημα ας με διαφωτήσει την άλλη εβδομάδα θα τον αλλάξω. Mόνο???Λογικά εννοείς τιμή για την κολώνα τιμονιού.Ο εγκέφαλος άνεσης???Τα κλειδιά που πρέπει πάλι να κωδικοποιηθούν???Τα εργατικά??? Quote
VASILISTFSI Posted November 23, 2012 Author Report Posted November 23, 2012 Ο εγκέφαλος άνεσης όχι προς το παρόν για τα κλειδιά υποθέτω πως συμπεριλαμβάνονται στην τιμή γιατί το ρώτησα και λέω προς το παρόν γιατί διάβασα εδώ στο φόρουμ πως πάνε πακέτο.....στο διαγνωστικό μόνο αυτό έβγαλε υπάρχει περίπτωση να μην είναι αυτό; Quote