Jump to content
lancia16hf

Βελτίωση Σε Golf Gti 2002 Anniversary

Recommended Posts

Αν και δύσκολοι καιροί για βελτιώσεις σκέφτομαι να γαργαλισω λιγάκι το μοτερακι μου. Το αμάξι είναι 180 απο την μάνα του( έτσι λέει τουλάχιστον.) έχει φιλτρο και μεγαλύτερη εξατμιση οπότε σκέφτομαι μπας και βάλω και προγραμμα. Θέλω να μάθω ποσά άλογα μπορω να πάρω , πόσο θα κοστίσει ; Και οποιαδήποτε γνώμη εχεται επι του θέματος. Τέλος πείτε μου και πόσο θα αυξηθεί η κατανάλωση; Ευχαριστω

Link to comment
Share on other sites

λογω γενικης οικονομικης καταστασης μαλλον για προγραμμα το βλεπω.μιλησα με εναν προγραμματιστη( σαλιας λεγεται) και μου πε οτι με 100αρα θα παρω 35+ αλογα. ικανοποιητικο νουμερο ειναι πιστευω. 1.4 οβερ και 1-1.1 σταθερο. να ρωτησω κατι αλλο,τι καταναλωση θα εχω περιπου μετα το προγραμμα?

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα φίλε είναι η πιο σωστή λύση να βάλεις το πρόγραμμα θα δεις μεγάλη αλλαγή στην απόκριση του γκαζιού και επιδόσεις. Όσον αφορά τον σάλια τα γνωρίζει καλα τα VAG οπότε θα σου φτιάξει κάτι καλό σίγουρα.. Γνώμη μου πάντως να ρυθμίσεις με 95 αρα αν το αμάξι δεν είναι για φανάρι αλλα για να το χαίρεσαι μόνος σου. Τώρα από εκεί και πέρα εσύ πληρώνεις εσύ αποφασίζεις!! Ρυθμίζεις το δουλεύεις έτσι και όταν αποφασίσεις για fmic και αγελάδα και εισαγωγή κάνεις ένα update..

Link to comment
Share on other sites

Τα 180αρια τα μοτερ φορανε την κ03ς αυτη φοραω και εγω με καλα περιφερειακα και σωστο προγραμμα μπορουν να φθασουν τα 240-250 αλογα χωρις μεγαλητερα μπεκ και μαφ......και πηγαινουν και πολυ καλα για τα αλογα τους.....Απλως παιζει μεγαλο ρολο η ποιοτητα των υλικων τα οποια θα βαλεις πανω......για παραδειγμα και στο λεω αυτο απο προσωπικη εμπειρια υπαρχουν ιντερκουλερ τερατα με 100-150 ευρο και ιντερκουλερ με 450-500 ευρο μονο το κουλερ σε δοκιμες που εχω κανει με vag com φοροντας μια το ενα κουλερ και μια το αλλο ειδα τρελη διαφορα στα πατηματα οι θερμοκρασιες με το επονυμο κουλερ(precision) ηταν πολυ μεγαλες απο οτι στο κινεζικο.....να ξερεις οτι ολα χρησιμοποιουν κινεζικες κυψελες μεχρι και τα forge που τα πουλανε για καλα εφαγα πολλα λεφτα μεχρι να καταληξω και δε τη ξαναπαταω οτι πληρωνεις περνεις........για εξατμηση θα σου πρωτεινα ολοκληρη 70αρα αυτη φοραω και εγω και decat κιολας και το αμαξι πραγματηκα παει παρα πολυ καλα ενω οι περισσοτεροι μου λεγανε οτι θα κρεμασει και θα αδειασει και τετοια και μου πρωτειναν 63.5.......τορα απο καταναλωση εγω ειδα διαφορα καει λιγο παραπανο οταν το πατας ολη την ωρα και ολο οβερ και ξεκινηματα σε πορεια και χαλαρα εμενα η καταναλωση μου επεσε και το αμαξι ειναι πιο ανετο(φοραω unitronic)......οτι αλλο θελεις ρωτας........

Edited by sakasgolf
Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα και καλη χρονια. Πριν λιγες μερες εβαλα προγραμμα. Δεν το τσιτοσαμε εντελως μιας και δεν εχω βαλει ακομα front mount. Το αμαξι ανεβαζει 1.35 οβερ και 1 σταθερο. Χανω βεβαια λιγο πιεση απο καποιο σωληνακι αλλα γα το φτιαξω μες στη βδομαδα. Αυτο που με απασχολει ειναι η μεγαλη καταναλωση που βλεπω. Εννοειτε οτι τωρα το παταω παραπανω αλλα ακομα και οταν δεν το παταω παλι στο τριπ δειχνει περισσοτερο απο οτι πριν. Πριν το προγραμμα με 5η και 100χλμ με ελαχιστα πατημενο γκαζι( -0.6 στο μπαρομετρο), το τριπ εδειχνε στηγμιεα καταναλωση 5-6λ. Τωρα με την ιδια οδηγηση δειχνει 9-10λ. Μηλισα με τον προγραμματιστη και μου πε οτι δεν πειραξε μειγματα στα χαμηλα, μονο στο τερμα γκαζι και ψηλα. Δεν ξερω τι ακριβως παιζει. Τι καταναλωση εχει ενα gti 200hp? μεικτη οδηγηση.

Link to comment
Share on other sites

Καλά χιλιόμετρα και ασφαλή να έχεις. 2 παρατηρήσεις μόνο θέλω να κάνω

1.Ο 20VT είναι βενζινοβόρος μιας και έχω αμάξι με αυτό το μοτέρ.

2. Σε κάθε ποστ που αναφέρεις για πρόγραμμα και βελτίωση αναφέρεις για οικονομική κρίση και γενικά μια οικονομική στενότητα. Μήπως θα ήταν καλύτερη

μια επιλογή που θα μπορείς να το γυρνάς σε εργοστασιακό ? πχ Revo? Δεν σε πρόλαβα βέβαια πάντως όπως και να χει η κατανάλωση είναι φυσιολογική με το πρόγραμμα αφού όσο να ναι το πατάς και λιγάκι.

5-6l/100 χλμ μέση κατανάλωση δεν έχει ο 20VT.

Link to comment
Share on other sites

ναι δεν εχει 5-6λ/100χλμ. αυτο εννοειται. για στηγμιαια κταναλωση μιλησα,(αυτη που αναφερει το τριπ).οπως το οταν πηγαινεις με ταχυτητα μεσα και χωρις γκαζι γραφει 0.5 λ ας πουμε...// ε λοιπον μετα το προγραμμα δεν συνβαδιζουν οι μετρησεις μου. πριν για να καταλαβεις σε ηρεμους ρυθμους εντος πολης το τριπ ειχε ημερισιο μεσο ορο 8 λιτρα, τωρα δεν μπορω να το ριξω κατω απο 10λ. αυτο δεν ειναι λογικο. σε ολα τα αυτοκινητα που ειχα εβαζα προγραμμα και μπορω να πω οτι χαμηλα γεινοταν πιο οικονομικο.

ακομα να σου πω τον πονο μου, οικονομικη κριση εχουμε και ειναι δυσκολα τα πραγματα,αλλα δεν περιμενα να καιει 5 λιτρα στα 100 παραπανω απο πριν...!!!! ειχα πολυ καλυτερο αμαξι πριν και εκαιγε με ανοιγματα 15/100. αυτο μου κανει εντυπωση. το θεμα τωρα ειναι αν ετσι καινε ολα τα 20β η κατι δεν ρυθμιστηκε σωστα. αυτο με τα δυο προγραμματα θα ταν καλη λυση αλλα μαλλον τωρα ειναι αργα.

Link to comment
Share on other sites

Παντως δεν περιμενα τοσο μεγαλη καταναλωση. Ειχα impreza sti πριν το golf και απο οτι βλεπω παιζει να καιει το ιδιο.!!!!!! Τελος παντων, οτι καιει καιει τωρα, θα δουμε τι θα κανουμε. Εχω μια σκεψη ως προς τον καταλυτη . Αν τον βγαλω και βαλω απλα μια σωληνα θα δω διαφορα; Εχω αλλη εξατμιση απο downpipe kai πισω. Μονο ο καταλυτης ειναι μαμα. Επειδη δεν μου αρεσει ο θορυβος χωρις καταλυτη για αυτο το σκεφτομαι. Αν ομως μου δωσει αρκετα θα τον βγαλω. Το χει δοκιμασει κανεις;

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα φίλε,καλά πατήματα να έχεις !με το πρόγραμμα πρέπει να κατάλαβες αρκετή διαφορα. Για να βάλεις αγελάδα S3 θα πρέπει να έχεις μαφ S3 φ80 ενώ ο εργοστασιακός είναι φ70. Αντίστοιχα μπορείς να επιλέξεις μιας σιλικόνης κατά γνώμη μ μάρκας forge.Υπάρχει κ η δυνατότητα να φτιάξεις μεταλλική αγελάδα αλλά σε αυτά τα setup δε νομίζω πως χρειάζεται να μπεις σε περαιτέρω έξοδα.

Link to comment
Share on other sites

Να κανω μια ερωτηση παιδια, ποσες τρυπες για σωληνακια και σκαστρα εχει η αγελαδα; Και το στομιο που κουμπωνει πανω στην τουρμπινα πως δενει; Δεν ειδα καποιο σφυκτηρα

Link to comment
Share on other sites

Και εγω αυτο ηξερα. Αυτος ομως μου πε οτι θα ναι τσιτομενα πολυ τα μαμα μπεκ. Εγω τωρα εχω εξατμιση full και down pipe(καταλυτη καθολου) . Θα βαλω και το fmic μεθαυριο και μετα θα παω να μου κανει λογικα το update. Αν χρειαζεται μαφ και μπεκ ειναι αλλο θεμα.με τα πραγματα που εχω τι πιεση πρεπει να δουλευω και ποσα αλογα ;

Link to comment
Share on other sites

1.35 over 1 σταθερο ειμαι τωρα. και μετα το κουλερ θα το παει ενα κλικ πανω ειπε. τωρα με τα μπεκ δεν ξερω τι θα γινει. με την κ3σ και περιφεριακα,ποσα αλογα μπορει να βγαλει το golfaki?

Link to comment
Share on other sites

Πηγα σημερα και εκανα update. Πριν ηταν ρυθμισμενο στο 1.35 over και περιπου 1 σταθερο. Τωρα το ρυθμισαμε στο 1, 6 over και 1, 2-1, 3 σταθερό. Το θεμα ειναι οτι δεν σηκωνει τοσο και δεν κραταει πιεση ψηλα.1, 5 με το ζορι και αυτο στις 3000 στροφες. Χανει περιπου 0.3 bar. Πια η γνωμη σας? Τουρμπινα?ποσο παει μια καλη κ3ς?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.