vainhope Posted June 28, 2012 Report Share Posted June 28, 2012 Καλησπέρα, Είμαι Καινούριος Στο Forum Και Είναι Και Το Πρώτο Μου Θέμα. Έχω Ένα Polo 1400cc 16v Του 1996,Το Αγόρασα Πριν Ενάμισι Χρόνο 1100euro,Όλα Πήγαιναν Καλά Μέχρι Την Στιγμή Που Έμεινα Από Σασμάν. Το Πήγα Λοιπόν Σε Ένα Συνεργείο Εδώ Στην Γειτονιά Μου Και Μου Άλλαξε Σασμάν,Μου Βρήκε Ένα Μεταχειρισμένο Σε Πολύ Καλή Κατάσταση Μου Είπε Και Το Πλήρωσα 250euro! Όταν Πήρα Το Αμάξι Ξανά Στα Χέρια Μου Και Στο Πόδια Μου Διαπίστωσα Ότι Οι Σχέσεις Στις Ταχύτητες Ήταν Πολύ Κοντινές,Έκανα Τις Αλλαγές Πολύ Σύντομα Δηλαδή Από Την Μία Ταχύτητα Στην Άλλη,Το Σασμάν Ήταν Κοντό Και Στην 5η Ταχύτητα Στις 3500 στροφές Το Κοντέρ Έγραφε 100km,Όταν Μπόρεσα Και Το Άνοιξα Στα 125km Περίπου Τερμάτισε! Ο Μηχανικός Που Μου Έβαλε Το Σασμάν Μου Είπε Ότι Είναι Φυσιολογικό Αλλά Δεν Είναι,Σωστά? Το Πήγα Σε Έναν Φίλο Μου Μηχανικό Και Γελούσε,Μου Βρήκε Άλλο Σασμάν Ο Φίλος Κι Έτσι Πήγα Ξανά Στον Πρώτο,Έβγαλε Αυτό Που Μου Είχε Βάλει,Μου Έδωσε Τα Χρήματα Μου Πίσω Και Έβαλε Το Άλλο Που Του Πήγα Εγώ! Ε Μία Τρύπα Στο Νερό,Δεν Άλλαξε Τίποτα! Έβαλα Τον Φίλο Να Το Ψάξει Τώρα Αλλά Έχω Τρελαθεί! Μήπως Μπορεί Κάποιος Να Μου Πει Τι Συμβαίνει? Είναι Και Τα Δύο Σασμάν Για Τον Π..... Ή Φταίει Κάτι Άλλο? Ευχαριστώ Πολύ Για Τον Χρόνο Σας! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giev Posted June 28, 2012 Report Share Posted June 28, 2012 Φίλε μου, μπορώ να σκεφτώ δύο πράγματα: 1. Και στις δύο περιπτώσεις, σου βάλανε σαζμάν από ΑΛΛΟ μοντέλο του αυτοκινήτου σου, με "κοντές" σχέσεις, που χρειάζεται πιο "μακρύ" διαφορικό από το δικό σου για να λειτουργήσει σωστά. ή 2. Το κοντέρ, που αν δεν κάνω λάθος παίρνει κίνηση από το κιβώτιο, σου δείχνει "άλλα αντί άλλων" επειδή υπάρχει κάποια ασυμβατότητα με το κιβώτιο (πάλι κιβώτιο από άλλο μοντέλο, μεταγενέστερο, ελαφρώς διαφορετικό του δικού σου, κλπ) Εσύ, πώς αντιλαμβάνεσαι την ταχύτητα που αναπτύσσει το αυτοκίνητο; Τα 125 τελικής που λες, τα αντιλαμβάνεσαι όντως σαν 125; Ζορίζεται το αμάξι να τα πιάσει; Εν τέλει, είναι όντως 125, ή μήπως αρκετά περισσότερα; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vainhope Posted June 29, 2012 Author Report Share Posted June 29, 2012 (edited) Ναι Είναι Όντως 125,Το Αμάξι Μουγκρίζει Ολόκληρο,Τώρα Αν Ζορίζεται Νομίζω Δεν Θα Το Έλεγα. Πιάνει 125 Νομίζω Μια Χαρά Σαν Να Πιάνει 125 Απλά Εκεί Τελειώνει! Να Σκεφτείς Έχει Τύχει Να Πηγαίνω Δίπλα Δίπλα Με Τον Αδερφό Μου Που Έχει Ένα Παπάκι Innova Honda,Πώς Σου Φαίνεται? Δεν Παίζει Ας Πούμε Τα Σασμάν Που Έβαλα Να Είναι Εντάξει Και Να Είναι Το Πρόβλημα Αλλού?Στο Διαφορικό Ίσως Ή Οπουδήποτε Αλλού? Σε Ευχαριστώ Για Την Απάντηση Κι Όποιος Μπορεί Να Βοηθήσει Σας Παρακαλώ Πολύ Γιατί Έχω Πελαγώσει! Edited June 29, 2012 by vainhope Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rivol Posted June 29, 2012 Report Share Posted June 29, 2012 Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι το σαζμάν είναι κοντό. Το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να βρεις κάποιο με τον ίδιο κωδικό με αυτό που αρχικά είχες. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
archon_rc Posted June 29, 2012 Report Share Posted June 29, 2012 http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=46158&st=0&p=450699&hl=+polo%20+%CF%83%CE%B1%CF%83%CE%BC%CE%B1%CE%BD&fromsearch=1entry450699 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vainhope Posted June 30, 2012 Author Report Share Posted June 30, 2012 Φίλε Μου Σε Ευχαριστώ Πάρα Πολύ Αλλά Το Link Που Μου Έδωσες Δεν Με Βοηθάει! Ακόμα Δεν Έχω Βγάλει Άκρη! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vainhope Posted July 2, 2012 Author Report Share Posted July 2, 2012 Ο Κωδικός Του Σασμάν Που Φορούσε Το Δικό Μου Πριν Σπάσει Δεν Ήταν Ούτε DXJ Από 16v,Ούτε DQW Από 8v Όπως Αναφέρει Ο Φίλος Στο Άλλο Topic Αλλά DDH! Έτυχε Και Οδήγησα Πρόσφατα Ένα Polo Ίδιο Με Το Δικό Μου Και Όσο Έπιανε Η Τετάρτη Σε Εκείνο Πιάνει Η Πέμπτη Σε Εμένα! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giev Posted July 2, 2012 Report Share Posted July 2, 2012 Λογικά, αν πας σε κάποιο εξουσιοδοτημένο ή και αντιπροσωπεία στην τελική, θα μπορέσουν από τον αριθμό του εργοστασίου του αυτοκινήτου σου να βρουν ποιο είναι το σωστό σαζμάν και τον κωδικό του. Έτσι θα μπορείς να το ζητάς στις μάντρες σωστά. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KRHTIKOS Posted October 5, 2013 Report Share Posted October 5, 2013 γεια σε ολους! μπορει καποιος να μ πει για πιο λογο καποιες φορες οταν βαζω την πρωτη ταχυτητα στο σαζμαν του αυτοκιν τοτε αυτη κουμπωνει υπερβολικα γρηγορα, χωρις την συνηθισμενη αντισταση που χρειαζεται για να κουμπωσει η συγκεκριμενη ταχυτητα?βεβαια κανει και ενα ''γκουπ'' ταυτοχρονα !.ηχος ο οποιος ακουγεται τοτε και μονο τοτε, και μονο στην πρωτη ταχυτητα ολα αυτα! (εχω το golf 4 pasific). ευχαριστω! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wolfburg Posted October 5, 2013 Report Share Posted October 5, 2013 Κλασσικά σασμάν της VW.Νομίζω είναι φυσιολογικό. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KRHTIKOS Posted October 8, 2013 Report Share Posted October 8, 2013 κατι περισσοτερο σχετικα με το παραπανω προβλημα που αντιμετωπιζω με το σαζμαν ρε παιδια? να αρκεστω στην αλλαγη βαλβολινης του σαζμαν για αρχη? τι λετε? υπαρχει φοβος να παω για σοβαροτερη βλαβη ?επισης εχει κανεις κανα manual για golf 4 pasific γιατι ψαχνω στο ιντερνετ αλλα τιποτα!? παρακαλω δωστε τα φωτα σας!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! κατι περισσοτερο σχετικα με το παραπανω προβλημα που αντιμετωπιζω με το σαζμαν ρε παιδια? να αρκεστω στην αλλαγη βαλβολινης του σαζμαν για αρχη? τι λετε? υπαρχει φοβος να παω για σοβαροτερη βλαβη ?επισης εχει κανεις κανα manual για golf 4 pasific γιατι ψαχνω στο ιντερνετ αλλα τιποτα!? παρακαλω δωστε τα φωτα σας!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...