Jump to content
PanosTDi

Golf 2.0 / 1.6 Tdi

Recommended Posts

Δεν υπάρχει  πρόβλημα με το DPF όταν προγραμματισεις τον κινητήρα .Όλες οι λειτουργίες ελέγχου και αναζωογόνησης του φίλτρου (DPF) παραμένουν στην εργοστασιακή τους κατάσταση . 

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά ο αναπρογραμματισμός εγκεφάλου μπορεί να γίνει και σε golf 7 1.6 tdi με το dsg-7 ή θα υπάρχει πρόβλημα στο κιβώτιο λόγω αυξημένης ροπής??

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά ο αναπρογραμματισμός εγκεφάλου μπορεί να γίνει και σε golf 7 1.6 tdi με το dsg-7 ή θα υπάρχει πρόβλημα στο κιβώτιο λόγω αυξημένης ροπής??

Link to comment
Share on other sites

Σέ λίγο καιρό κι εγώ κάτοχός τού golf 7 tdi 1.6. Παιδιά βάζετε τίποτα γιά τους μύκητες στο ρεζερβουάρ ;Ακούω διάφορες απόψεις πού λένε ότι διμιουργουντε μύκητες λόγο βιοντιζελ .Από καταναλωση λαδιού έχει κανείς ;

Στάλθηκε από το GT-I8150 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2

Edited by maximosm
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα σε όλους.

Είμαι υποψήφιος αγοραστής golf 1.6 tdi 4motion.

Τυχόν βελτίωση του μοτέρ απαιτεί και επέμβαση στο λογισμικό του Haldex ή όχι; 

Από όσα γνωρίζω αν το αμάξι έχει DSG χρειάζεται εκ νέου σετάρισμα για να διαχειριστεί σωστά την μεγαλύτερη ροπή.

Το Haldex δεν έχει αντίστοιχο θέμα με την μεγαλύτερη ροπή;

Τέλος ο Nikos_TDI μετά από ένα χρόνο με βελτιωμένο μοτέρ έχει να μας πει κάτι νεότερο για θέματα αξιοπιστίας και κατανάλωσης;

Link to comment
Share on other sites

Στο Golf 7 1.6tdi δεν είναι δυνατός προς το παρόν ο προγραμματισμος...

Εμένα με ενδιαφέρει "για όταν βγει" αν θα αντέξει το 7αρι κιβώτιο την επιπλεον ροπή.Γιατι στο στο 2.0tdi με ροπή 320 Nm έχουν βάλει το 6άρι αυτόματο και όχι το 7άρι.

Link to comment
Share on other sites

Κινητήρας 2.0 TDi 184 ps. 380Nm οικονομικός και δυνατός. Παιχνιδιάρικος για όλες τις καταστάσεις μέχρι στιγμής δεν είχαμε κανένα θέμα. Για βελτιώσεις περιμένω να περάσει λίγος καιρός.

Link to comment
Share on other sites

Kαλημερα παιδια.Αντιμετωπιζω το εξης προβλημα εδω και 2 εβδομαδες μου αναβει σε τακτα διαστημα η ενδειξη της προθερμανσης.Στο διαγνωστικο μου εμφανιζει το μυν P046C exhaust gas recirculation sensor A.

Link to comment
Share on other sites

Σέ λίγο καιρό κι εγώ κάτοχός τού golf 7 tdi 1.6. Παιδιά βάζετε τίποτα γιά τους μύκητες στο ρεζερβουάρ ;Ακούω διάφορες απόψεις πού λένε ότι διμιουργουντε μύκητες λόγο βιοντιζελ .Από καταναλωση λαδιού έχει κανείς ; Στάλθηκε από το GT-I8150 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2

Γεια σου φίλε έχω το Golf 7 1.6 TDI και βάζω μόνο shell V Power Diesel το οποίο δεν έχει καθόλου βιοντίζελ οπότε δεν έχεις κανένα θέμα με τους μύκητες. Το απλό ντίζελ έχει ποσοστό βιοντίζελ οπότε σε κάποια φάση θα χρειαστεί να χρησιμοποιήσεις κάτι για αυτό.

Link to comment
Share on other sites

Kαλημερα παιδια.Αντιμετωπιζω το εξης προβλημα εδω και 2 εβδομαδες μου αναβει σε τακτα διαστημα η ενδειξη της προθερμανσης.Στο διαγνωστικο μου εμφανιζει το μυν P046C exhaust gas recirculation sensor A.

Μια βοηθεια και σε μενα???Κανεις??

Link to comment
Share on other sites

Μια βοηθεια και σε μενα???Κανεις??

Αντιγραφω απο http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=407905

 

P046C= Exhaust recirculation sensor range performance

Λίγο πι κάτω,

 

final verdict: GX5 EGR valve freeze. replaced EGR valve (03L131501K), no more faults

 

έχει πρόβλημα η EGR, πέρνα απο κανά συνεργείο ή αντιπροσωπεία αν έχεις ακόμα εγγύηση.

Link to comment
Share on other sites

Να ενημερώσω οτι χτες το πηγα σε ενα συνεργείο εκτος αντιπροσωπείας μιας και ειμαι εκτος εγγύησης μου έβγαλε την ειςαγωγη πολλαπλής γιατι ειχε πιασει μακα....μετα απο 100χλμ ξανά παλι τα ίδια.τσαμπα το 100αρικο που έδωσα....εδω και 1 μηνα ταλαιπώρουμε με αυτο το θέμα.Αναβει συνεχεια η ένδειξη της προθέρμανσης και μου βάζει το αυτοκινητο σε safe mode.Θα τρελαθω στο τελος...Παίρνεις αυτοκινητο για οικονομία και στο τελος πρεπει εσυ να γίνεις μηχανικός γιατι ολοι στα συνεργεία έχουν άγνοια.Σκεφτομαι πολυ σοβαρά να καταργησω την EGR και το DPF.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Στο εξωτερικό το έχουν κάνει πολλοί, αλλά καινούριο αμάξι και μάλιστα πετρέλαιο που υποτίθεται οτι το παίρνεις για να γλιτώσεις χρήματα και να τα δίνεις αλλού!! Έλεος...

 

Ο μάστορας την egr την καθάρισε ή μονο την πολλαπλή εισαγωγής; Γενικά καθαριστικό για πετρελαίου κινητήρα έχεις ρίξει ποτέ;;

Link to comment
Share on other sites

Να ενημερώσω οτι χτες το πηγα σε ενα συνεργείο εκτος αντιπροσωπείας μιας και ειμαι εκτος εγγύησης μου έβγαλε την ειςαγωγη πολλαπλής γιατι ειχε πιασει μακα....μετα απο 100χλμ ξανά παλι τα ίδια.τσαμπα το 100αρικο που έδωσα....εδω και 1 μηνα ταλαιπώρουμε με αυτο το θέμα.Αναβει συνεχεια η ένδειξη της προθέρμανσης και μου βάζει το αυτοκινητο σε safe mode.Θα τρελαθω στο τελος...Παίρνεις αυτοκινητο για οικονομία και στο τελος πρεπει εσυ να γίνεις μηχανικός γιατι ολοι στα συνεργεία έχουν άγνοια.Σκεφτομαι πολυ σοβαρά να καταργησω την EGR και το DPF.

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Δυστυχώς στην χώρα μας δεν σκαμπάζουν και πολλά από diesel νέας γενιάς...  Στην αντιπροσωπεία πήγες; Τι σου είπαν βάση του κωδικού λάθους;

Link to comment
Share on other sites

Καθε 20000 χλμ εβαζα ενα καθαριστικο της liqui moly.Ο μαστορας καθαρισε πολλαπλη εισαγωγη και ενα μεταλλικο σωληνακι που δεν ξερω πως λεγεται αυτο την EGR δεν νομιζω να την καθαρισε και μαλλον γιαυτο το κανει?Που ακριβως ειναι η EGR?

Eχω αφιερωσει πολλες ωρες στο ιντερνετ στο ψαξιμο για να μπορεσω να βρω λυση.Αν τελικα δεν μπορεσει να βρεθει οριστικη λυση πραγματικα τηα κατεβω αθηνα και θα τα καταργησω και την egr και pdf.Και τα χιλιομετρα που εχω ειναι 78000 ακριβως.


Δυστυχώς στην χώρα μας δεν σκαμπάζουν και πολλά από diesel νέας γενιάς...  Στην αντιπροσωπεία πήγες; Τι σου είπαν βάση του κωδικού λάθους;

Και εδω ειναι που γελαμε φιλε μου.Στην αντιπροσωπεια δεν προκειτε να παω ποτε μα ποτε.Προτιμω να το πεταξω το αυτοκινητο παρα να παω αυτους τους κλεφτες,

Ενα θα σου πω..Επειδη τυχαινει να ειναι ενας γνωστος γνωστου λειαν επιεικώς 1100Ε + εργατικα.....Ουστττττττ κλεφτεςςςςςς

Edited by gtpaonik
Link to comment
Share on other sites

Το νού σου...Οι εισαγωγές στα ντίζελ είναι πάντα μαυρισμένες μέχρι και μέ ένα λεπτό στρώμα καρβουνίλας γύρω γύρω, αν δεν έχει καρβουνίλα μεγάλου πάχους παντού, μήν ξαναδώσεις σεντς για δήθεν καθαρισμό! Αυτός που σου πήρε 100αρικο απλά σε ΛΗΣΤΕΨΕ! Σε περιπτώσεις παχιάς καρβουνίλας, η εισαγωγή βγαίνει και καθαρίζεται, όπως και η EGR, ΠΟΤΕ δεν καθαρίζονται πάνω στο αυτοκίνητο! Μάλλον έχει πρόβλημα η EGR, σαν ανταλακτικό είναι σχετικά φτηνό αλλά διάγνωση απο την οθόνη δεν γίνεται, βρές συνεργείο....

 

π.χ. αυτή φοράει το δικό μου, δες πως είναι.

 

http://www.darksidedevelopments.co.uk/products/vw-audi-1-9-2-0-exhaust-gas-recirculation-valve-egr-038-131-501-an.html

Link to comment
Share on other sites

Οχι δεν ηταν μια απλή στρώση ηταν τουλάχιστον 2 εκατοστά πάχος...την egr ομως δεν ξερω αν μου την καθάρισε.....πρεπει να δω που βρίσκεται μεσα στο αυτοκινητο μου για να δω αν την καθάρισε τελικα.....

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Επιστρέφοντας στο θέμα να σας πω οτι βγήκε η EGR καθαρίστηκε και το προβλημα παραμένει.Μου βάζει συνεχεια το αυτοκινητο σε ασφαλή λειτουργία και δεν παει βήμα.Εχω εναν μηνα

που τρέχω και λύση δεν μπορει να μπυ δώσει κανένας παρα μονο στην αντιπροσωπεία που μου λένε οτι θέλουν κανεναν χίλιαρικο για να την αλλάξουν με καινούργια.Σας βαζω και φωτο με

Καθαρισμένη την EGR και με το σφάλμα στο διαγνωστικο.Βοηθηστε με οποίος ξέρεις;

a6a3yned.jpge5adype3.jpgarepy3ap.jpg3e6ebete.jpg

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Να ξέρω να το πουλήσω στα 70.000κμ. Δεν έχεις εγγύηση; Μα καλά καινούργιο αμάξι και θα έχουμε τέτοια θέματα; Έχω 1 TDI 1.9 και μου έκανε το ίδιο πράγμα αλλά μόνο όταν το πιεζα σε εκτός πόλεις διαδρομές με πολλά κμ. Βγήκε η τουρμπίνα και καθαριστικαν τα μεταβλητα και έστρωσε.

Στάλθηκε από το SM-N9005 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Υ. Η. Το 1.9 έχει 300000 κμ και τώρα μου το έκανε.

Edited by maximosm
Link to comment
Share on other sites

Να ξέρω να το πουλήσω στα 70.000κμ. Δεν έχεις εγγύηση; Μα καλά καινούργιο αμάξι και θα έχουμε τέτοια θέματα; Έχω 1 TDI 1.9 και μου έκανε το ίδιο πράγμα αλλά μόνο όταν το πιεζα σε εκτός πόλεις διαδρομές με πολλά κμ. Βγήκε η τουρμπίνα και καθαριστικαν τα μεταβλητα και έστρωσε.

Στάλθηκε από το SM-N9005 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Υ. Η. Το 1.9 έχει 300000 κμ και τώρα μου το έκανε.

Εγγυησηηηη χαχαχαχα aνεκδοτα λες? 2 χρονια δινουν να και απαντηση απο την kosmokar

 

Αξιότιμε κύριε .......,

 

Σας ευχαριστούμε που επικοινωνήσατε μαζί μας.

 

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι η εργοστασιακή εγγύηση για όλα τα μηχανικά και ηλεκτρικά μέρη του αυτοκινήτου είναι 2-ετής ανεξαρτήτως χιλιομέτρων, εκτός από τα αναλώσιμα ανταλλακτικά τα οποία έχουν κάλυψη για 6 Μήνες και 10.000 Χλμ.

 

Είμαστε στην διάθεσή σας για οποιαδήποτε περαιτέρω πληροφόρηση.

 

Μετά Τιμής,

 

Ρούλα Δελή

Εξυπηρέτηση Πελατών VW

 

Στα 1.9 TDI ο μαστορας μου ειπε δεν ειχε κανενας θεμα μετα απο καθαρισμα.Στο δικο μου ειμαι ο πρωτος που τυχαινει και εχω γινει μπαλακι. 

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα πήγα και έβαλα v power και παρατήρησα ένα πρόσθετο της WURTH το οποίο το έλεγε σταθεροποιητής DIESEL για το BIODIESEL για καθαρισμό από μύκητες κτλ και πρόληψη . Έχω ένα GOLF 1.6 tdi mk7 ποια είναι η γνώμη σας αξίζει κάτι τέτοιο

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.