Jump to content

koge

Members
  • Posts

    153
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

koge last won the day on September 30 2019

koge had the most liked content!

About koge

User Information

  • Gender
    Male | Άνδρας
  • Δήμος
    Κεντρικής Μακεδονίας - Σιθωνίας
  • Νομός
    Χαλκιδικής

Other Info

  • Car Type
    Not a VW car

Recent Profile Visitors

5,061 profile views

koge's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

24

Reputation

  1. Η VW ρύθμισε κινητήρα και κιβώτιο με κύριο μέλημα τη οικονομία, δεν μπορεί να ρυθμίσει τον τρόπο οδήγησης του καθενός. Έτσι, όταν ξεκινάει το αυτοκίνητο με έντονη επιτάχυνση, το σασμάν θα αλλάξει ταχύτητες γρήγορα για να κρατήσει τις στροφές χαμηλά, αν η επιτάχυνση δεν έχει διάρκεια αλλά είναι μόνο κάποια δλ και μετά πέφτουμε στα φρένα, τότε απλά καταπονούμε όλα τα μηχανικά μέρη χωρίς λόγο.
  2. Ακριβώς, οπότε όταν είμαστε αναγκασμένοι να οδηγήσουμε σε τέτοιες συνθήκες, είναι καλύτερα να βάζουμε το Μ ή S ώστε να μη φτάνουμε να έχουμε μεγάλες σχέσεις σε τόσα λίγα χλμ και επίσης να μην αναγκάζουμε το DSG να ανεβάζει και κατεβάζει τόσες πολλές σχέσεις από φανάρι σε φανάρι πχ.
  3. Με 4-5η και 50 χλμ/ω περιμένεις να δουλεύει στρωτά ο κινητήρας; Αυτά τα χλμ είναι για 2-3η, οπότε λογικό να σκορτσάρει ο κινητήρας. Επίσης αν δουλεύεις με τέτοιο τρόπο diesel κιντητήρα, σε λίγες μέρες θα ανοίξεις θέμα για πρόβλημα στο DPF.
  4. Πές όμως και τι αμορτισέρ φοράς;;; Μπορείς άνετα να βάλεις KONI κόκκινα, το συνδυασμό Κονι κόκκινα και eibach pro kit τα είχα φορέσει σε ΜΚ5 με 18αρές και στόχο την άνεση. Ο συνδυασμός ήταν απόλυτα επιτυχημένος χωρίς καμιά ασυμφωνία ή δυσλειτουργία. Τα οδήγησα περίπου 50.000 χλμ μέχρι που άλλαξα αυτοκίνητο.
  5. Απολύτως λάθος επιλογή κινητήρα, δυστυχώς ο κινητήρας δεν έρχεται ποτέ σε κανονική θερμοκρασία λειτουργίας και το DPF δεν θα ολοκληρώσει ποτέ καμιά αναγέννηση. Καλύτερη λύση είναι αλλαγή αυτοκινήτου σε οποιοδήποτε άλλο καύσιμο εκτός από ντίζελ!
  6. Όπως ανέφερε και nikdev η διαφορά στο center bore διορθώνεται εύκολα με τα λεγόμενα spigot rings τα οποία μπορεί να είναι μεταλλικά ή συνηθέστερα απο σκληρό πλαστικό, χωρίς το τελευταίο να επηρεάζει την αποτελεσματικότητα τους και την αντοχή τους.
  7. Το πολύ κάθε δύο χρόνια και περίπου 50.000 χλμ, πέλμα συνήθως έχει μείνει κατά την αλλαγή αλλά μετά από τόσα χιλιόμετρα πέφτει η απόδοση των ελαστικών αισθητά.
  8. Τα λες λίγο μπερδεμένα, θόρυβος με σβηστό κινητήρα και το αυτοκίνητο να τσουλάει προέρχεται συνήθως από φθαρμένα ρουλεμάν τροχού/τροχών, διαφορετικά κοίτα προσεχτικά όλες τις τροχαλίες που κινεί ο ιμάντας poly-v και κυρίως του δυναμό και του συμπιεστή ac. ΥΓ: γιατί δεν φαίνονται ημερομηνίες;;
  9. Βουλωμένη EGR κατά 99%, εφόσον όλα δουλεύουν κανονικά ψαξε την EGR. Μέχρι σήμερα δεν έχω ακούσει για αποτελεσματικό καθαρισμό της EGR αλλά κάπου πρέπει να γίνεται γιατί η τιμή ξεφεύγει για αλλαγή, π.χ. για τους CAYC (105) CLCA (110) είναι κοντά στα 300
  10. Οι κινητήρες πριν το 09 ήταν κυρίως κινητήρες pd όπου ο εκκεντροφόρος συμπίεζε και το πετρέλαιο σε πιέσεις από 1920(pd105, pd140) έως 2200 bar(pd170), οπότε αν σκεφτείς ότι στα CR ο εκκεντροφόρος είναι απαλλαγμένος από τέτοιο φορτίο, τότε τα 210.000 χλμ είναι λογικότατο νούμερο. Άρα είναι 5 χρόνια ή 210.000 χλμ, όποιο έρθει πρώτο.
  11. Γράψε και τις στροφές που το παθαίνεις αυτό γιατί σίγουρα είσαι κάτω απο 1500 και υποψιάζομαι πιό πολύ κοντά στις 1000, ε; Αν ναι, δίνε λίγο παραπάνω γκάζι γιατί πάει να σου σβήσει! Δεν μου φαίνεται για πρόβλημα πάντως. Στάλθηκε από το Bluboo Dual μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  12. Όχι, η 505 είναι προδιαγραφή για ντίζελ, αντικαταστάθηκε από τη 505.01 και εδώ έχουμε μια ιδιαιτερότητα καθώς η μεθεπόμενη 507 δεν καλύπτει ούτε τη 505.01 ούτε τη σπάνια 506.01.
  13. 20vt= 503 ta 150αρια και 503.01 τα 180-225, και οι δύο προδιαγραφές καλύπτονται απο τη νεότερη 504. Άρα θες λιπαντικά που καλύπτουν τη 504.
  14. Μάλλον είσαι τύχερος και πρόλαβες να σταματήσεις. Αν έφτανε βένζινη στο θάλαμο καύσης θα έχανες το κινητήρα, όχι μπεκ και dpf! Στάλθηκε από το Bluboo Dual μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  15. Εφόσον δεν δούλεψε με βενζίνη, ο κινητήρας δεν έχει πάθει τίποτα. Θα καθαριστεί το ρεζερβουαρ και τα σωληνάκια με το φίλτρο, θα γεμίσεις με ντίζελ και είσαι έτοιμος. Δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα η παρενέργεια. Στάλθηκε από το Bluboo Dual μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.