Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble

koge

Members
  • Content Count

    147
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

koge last won the day on September 30

koge had the most liked content!

Community Reputation

23 Excellent

About koge

  • Rank
    VWClub Member

User Information

  • Gender
    Male | Άνδρας
  • Δήμος
    Κεντρικής Μακεδονίας - Σιθωνίας
  • Νομός
    Χαλκιδικής

Other Info

  • Car Type
    Not a VW car

Recent Profile Visitors

4,249 profile views
  1. Το πολύ κάθε δύο χρόνια και περίπου 50.000 χλμ, πέλμα συνήθως έχει μείνει κατά την αλλαγή αλλά μετά από τόσα χιλιόμετρα πέφτει η απόδοση των ελαστικών αισθητά.
  2. Τα λες λίγο μπερδεμένα, θόρυβος με σβηστό κινητήρα και το αυτοκίνητο να τσουλάει προέρχεται συνήθως από φθαρμένα ρουλεμάν τροχού/τροχών, διαφορετικά κοίτα προσεχτικά όλες τις τροχαλίες που κινεί ο ιμάντας poly-v και κυρίως του δυναμό και του συμπιεστή ac. ΥΓ: γιατί δεν φαίνονται ημερομηνίες;;
  3. Βουλωμένη EGR κατά 99%, εφόσον όλα δουλεύουν κανονικά ψαξε την EGR. Μέχρι σήμερα δεν έχω ακούσει για αποτελεσματικό καθαρισμό της EGR αλλά κάπου πρέπει να γίνεται γιατί η τιμή ξεφεύγει για αλλαγή, π.χ. για τους CAYC (105) CLCA (110) είναι κοντά στα 300
  4. Οι κινητήρες πριν το 09 ήταν κυρίως κινητήρες pd όπου ο εκκεντροφόρος συμπίεζε και το πετρέλαιο σε πιέσεις από 1920(pd105, pd140) έως 2200 bar(pd170), οπότε αν σκεφτείς ότι στα CR ο εκκεντροφόρος είναι απαλλαγμένος από τέτοιο φορτίο, τότε τα 210.000 χλμ είναι λογικότατο νούμερο. Άρα είναι 5 χρόνια ή 210.000 χλμ, όποιο έρθει πρώτο.
  5. Γράψε και τις στροφές που το παθαίνεις αυτό γιατί σίγουρα είσαι κάτω απο 1500 και υποψιάζομαι πιό πολύ κοντά στις 1000, ε; Αν ναι, δίνε λίγο παραπάνω γκάζι γιατί πάει να σου σβήσει! Δεν μου φαίνεται για πρόβλημα πάντως. Στάλθηκε από το Bluboo Dual μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  6. Όχι, η 505 είναι προδιαγραφή για ντίζελ, αντικαταστάθηκε από τη 505.01 και εδώ έχουμε μια ιδιαιτερότητα καθώς η μεθεπόμενη 507 δεν καλύπτει ούτε τη 505.01 ούτε τη σπάνια 506.01.
  7. 20vt= 503 ta 150αρια και 503.01 τα 180-225, και οι δύο προδιαγραφές καλύπτονται απο τη νεότερη 504. Άρα θες λιπαντικά που καλύπτουν τη 504.
  8. Μάλλον είσαι τύχερος και πρόλαβες να σταματήσεις. Αν έφτανε βένζινη στο θάλαμο καύσης θα έχανες το κινητήρα, όχι μπεκ και dpf! Στάλθηκε από το Bluboo Dual μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  9. Εφόσον δεν δούλεψε με βενζίνη, ο κινητήρας δεν έχει πάθει τίποτα. Θα καθαριστεί το ρεζερβουαρ και τα σωληνάκια με το φίλτρο, θα γεμίσεις με ντίζελ και είσαι έτοιμος. Δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα η παρενέργεια. Στάλθηκε από το Bluboo Dual μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  10. Τα ντίζελ είναι πιο "βρώμικα" από τα βενζίνης καθώς έχουν περισσότερες αναθυμιάσεις και αέρια καύσης από το χώρο του κινητήρα. Στο pd105 που είχα, είχε πάντα λάδι στο κάτω μέρος του ιντεκούλερ, το μεγαλύτερο μέρος του λαδιού ήταν από την εξαέρωση του κινητήρα. Στα CR πράγματα θα είναι σημαντικά βελτιωμένα λόγω χαμηλότερης συμπίεσης, 16 ή 16,5 αντί για 18,5, χαμηλότερης πίεσης ψεκασμού, περίπου 1500 αντί 1900-2100, και πολύ λιγότερων καυσαερίων. Οπότε συμφωνώ ότι στα 141.000 δεν είναι απαραίτητος ο καθαρισμός αλλά αν το αυτοκίνητο μπαίνει συνεργείο έτσι και αλλιώς, σίγουρα δεν θα κάνει κακό!
  11. Εδώ είναι και ο σύνδεσμος, είναι λίγο παλιό αλλά δεν αλλάζει κάτι, επίσης διόρθωσα και το προηγούμενο ποστάρισμα παραλείποντας το "πετρέλαιο ή βενζίνη" αφού δεν αναφέρεται στο σύνδεσμο! Θα τη κάνεις μόνος σου τη διαδικασία ή σε κάποιο συνεργείο;
  12. Θέλει: 1) Σπρέι καθαρισμού πεταλούδας, ψεκάζεις και από τις δύο πλευρές και αφήνεις λίγα λεπτά να δράσει. 2) Ξεπλένεις με χλιαρό σαπουνόνερο μέχρι να σταματήσει να βγάζει μαυρίλα. Αυτά θυμάμαι από όταν το έψαχνα, μόλις βρώ και το σχετικό σύνδεσμο θα το προσθέσω. Άν έχεις πολλά χιλιόμετρα θα κάνει καλό ένας καθαρισμός. Εγώ δεν προχώρησα σε καθαρισμό καθώς είχα σκοπό να ακολουθήσω τη διαδικασία πάνω στο αυτοκίνητο αλλά τελικά το άφησα λόγω πολυπλοκότητας (σχετικής) και απουσία ράμπας.
  13. Όποτε TeoFele θα μπορούσες να χρησιμοποιήσεις το racechip σε όποια έκδοση σου αρέσει. Έχει συζητηθεί εδώ μέσα, απλά θα ήθελα να υπενθυμίσω ότι είναι σχεδόν αδύνατο να ακούσεις αρνητική άποψη από κάποιον που το έχει χρησιμοποιήσει. Αντίθετα θα ακούσεις αρνητικές απόψεις υποστηριζόμενες με εμμονικό τρόπο από άτομα που δεν το έχουν χρησιμοποιήσει, δεν ξέρουν πως δουλεύει και δεν γνωρίζουν πως αποδίδει. Αγορά μπορείς να κάνεις από το επίσημο site και η τοποθέτηση είναι πολύ εύκολη. Το σκέφτεσαι και αποφασίζεις.
  14. marvas όπως σου είπαν για το revo, 140 -150ps και 310 - 324!Nm δίνει η revo, τώρα αν το δυναμόμετρο είναι ρυθμισμένο να μετράει σταγάλια, όποιος πληρώνει στραγάλια ας έχει στραγάλια.
  15. Το στάδιο που αναφέρεται ο Τεο είναι το αμέσως πιο πάνω μετά το ΦΠΕ και αρκετά πιο οικονομικό από αυτό που ανέφερα και προτείνουν στο darkside, αλλά περιορίζεται από τα μπεκ κάπου στα 180 άλογα, τα μαμά σωθικά είναι επαρκέστατα για τέτοιες βελτιώσεις.
×
×
  • Create New...