teodor_ch Posted July 23, 2012 Report Share Posted July 23, 2012 Μετά απο καιρό έχω ένα καινούργιο θεματάκι! Golf VI 160hp Πλέον στα 33.000 χλμ, όλα τα του κινητήρα εργοστασιακά (ένα πνίχτη έχω βγάλει μόνο!). Γυρνούσα απο ταξιδάκι δύο άτομα φορτωμένο το αμάξι 35-36 βαθμούς έξω, θερμοκρασία λαδιού 92-94 βαθμούς, γεμάτο ντεπόζιτο 95αρα απο γνωστό βενζινάδικο) Πατάω την 4η απο τις 2500 τέρμα το γκάζι για προσπέραση. Ανέβαζε μια χαρά και στις ~4000rpm (κάπου 3800-4200) μου έκανε δύο κοψίματα σαν να μπήκε ο κόφτης. Δε θυμάμαι αν συνέχισα το γκάζι, νομίζω ανέβασα 5η και χώθηκα δεξιά. Μετά απο 1χλμ ξαναπάτησα απο χαμηλά την 4η αλλά δε το ξαναέκανε. Πάτησα και 3η πάλι τίποτα. (ήθελα να δοκιμάσω μεγάλη ταχύτητα αλλά ήμουν σε κατοικημένη περιοχή) Να πώ ότι πριν απο 100χλμ είχα ξεσυνδέσει για λίγο την μπαταρία, αν σημαίνει κάτι (προσαρμογή προγράμματος). Το σερβις αργεί και το να πάω στο συνεργείο είναι χρονοβόρο (άδεια απο δουλειά κλπ), οπότε ζητάω τη γνώμη σας πρώτα. Ευχαριστώ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katana Posted July 23, 2012 Report Share Posted July 23, 2012 Μάλλον Ν75 ή Ν249 (σκάστρα). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
teodor_ch Posted July 23, 2012 Author Report Share Posted July 23, 2012 (edited) Μάλλον Ν75 ή Ν249 (σκάστρα). δεν άναψε κανένα λαμπάκι επέκταση εγγύησης έχω για άλλο ένα χρόνο να το πάω άμεσα (θα το δούν) ή να το αφήσω για αργότερα (είναι επικίνδυνο)? πώς μπορώ να το αναπαράγω εύκολα? Edited July 23, 2012 by teodor_ch Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katana Posted July 23, 2012 Report Share Posted July 23, 2012 Δεν ανάβει λαμπάκι με αυτά τα ανταλλακτικά. Δοκίμασε να κάνεις πατήματα, με χαμηλές στροφές, με 2α-3η και λογικά θα εμφανιστεί ξανά. Πάντοτε όταν κάτι δείχνει να μην πηγαίνει καλά με το αμάξι μας, πρέπει να το κοιτάζουμε άμεσα. Βεβαίως, εφόσον δεν άναψε λαμπάκι, δεν θεωρείται από τον ίδιο τον εγκέφαλο του οχήματος ως κρίσιμο. Καλό είναι πάντως να το δεις, κυρίως για να μην σε κρεμάσει ξανά σε κάποια προσπέραση, πράγμα επικίνδυνο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
and64 Posted July 23, 2012 Report Share Posted July 23, 2012 Σε αντίστοιχο πρόβλημα στο δικό μου (κόμπιασμα με μεγαλη σχέση + φουλ γκάζι 2-4000 rpm αρχικά με φορτωμένο αυτοκίνητο, μετά το έκανε πάντα) αποδείχθηκε οτι έφταιγε κάποιος πολ/στης, οπότε τους άλλαξα όλους γιατί είχα ~70000χλμ εκείνη τη φάση... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thanos.k Posted July 23, 2012 Report Share Posted July 23, 2012 Αν ειναι N75-N249 θα το ξανακανει αν δοκιμασεις....αν και απο τις στροφες που μας δινεις το αποκλειω....Αν δεν το ξανακανει...απλα ετυχε..μπορει η βενζινη μπορει καποιος πολλαπλασιαστης ... Μην τρομαζεις. Επισης...καλυτερα να κατεβαζεις ταχυτητα στις προσπερασεις οταν εχεις τοσες λιγες στροφες...το οτι μπορει να το κανει το αμαξι δεν σημαινει οτι ειναι και "καλο" ...για τον κινητηρα ...οταν μπορεις να διευκολυνεις το εργο του καντο ! Επισης κανε ενα check με vagcom. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
diMake Posted July 23, 2012 Report Share Posted July 23, 2012 Αν στο εκανε μια φορα σε πατημα που ζοριστηκε κ μετα δν στο ξαναεκανε υπαρχουν πολλες πιθανοτητες να ηταν κ απο βενζινη... μην αγχωνεσαι.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
teodor_ch Posted July 23, 2012 Author Report Share Posted July 23, 2012 Σας ευχαριστώ όλους! Το αφήνω λοιπόν έτσι και στις επόμενες βόλτες θα του ρίξω μερικά ανοίγματα (που γενικά τα κάνω συχνά ) με 2α κ 3η απο χαμηλά. Αν δεν εμφανιστεί ξανά θα το αναφέρω απλά στο επόμενο σερβις. Ευχαριστώ ξανά Με καθησυχάσατε! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mari85 Posted August 30, 2012 Report Share Posted August 30, 2012 Μου έτυχε και μένα πέρσι γύρω στις 45.000 λίγες μέρες μετά από service. Εμένα μου το έκανε συγκεκριμένα στις 2.700 στροφές. Η αλήθεια είναι ότι το αμάξι ήταν αναξιοπιστο σε κάποιες προσπεράσεις,αλλά επειδή θεωρούσα πως ειναι λίγο κι η ιδέα μου το αμέλησα... Το επισήμανα, λοιπόν, στο service των 60.000, όπου κι έγινε αλλαγή βαλβίδας Ν249. Η αμέλεια όμως κόστισε 150euros, γτ όταν το αποφάσισα ήμουν εκτός εγγύησης!!!!!!!!!!!!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...