Jump to content
xristos/red tornado

Υγραεριο Σε 20Vt

Recommended Posts

οπος λέει και ο τίτλος αφορά το υγραέριο αποκλειστικά και μονό για τα 20vt άνοιξα νεο θέμα καθώς δεν υπήρχε και καθώς φανταζόμαι θα ψάχνουν πολλοί εδώ στο κλαμπ να βρουν παρομιο θέμα όπως και εγώ ύστερα απο ψάξιμο . Σκεφτόμαστε να τοποθετήσουμε στο πασσατ μας υγραέριο έχοντας στο καντραν 145.000χλμ!(παρακαλώ τους administrators να το βάλουν και στο τοπικ του πασσατ αν γινετε, απλά το έβαλα εδω λόγω οτι οι περισσότεροι έχουν γκολφ!) εδω θα μπορούμε να αναλύουμε το κάθε τι, όπως για το πιο σύστημα ειναι καλύτερο-καταλληλότερο , όπως και για το κόστος-συντήρηση-τυχών προβλήματα.

ακούω τις απόψεις σας και όρεξη να έχουμε για συζήτηση

Link to comment
Share on other sites

Γεια σ χρήστο,

Αν και λίγο καθυστερημένα θα απαντήσω τώρα γιατί μόλις είδα το θέμα... Εγώ έχω το golf gti mk4 με πρόγραμμα revo, και έβαλα υγραέριο πριν περίπου 4 μήνες, Έβαλα το σύστημα της magic χωρίς δοχείο λαδιού...Είμαι μηχανικός στα πλοία και μερικά πράγματα μπορώ να πω ότι τα ξέρω και εκτός από αυτό έψαξα όσο μπορούσα πριν προχωρήσω στην εγκατάσταση. Από τότε που έβαλα το σύστημα στο αυτοκίνητο έκανα περίπου 13.000 χλμ, όπως καταλαβαίνεις κάνω πολλά χλμ. με το αυτοκίνητο γι αυτό και πήρα την απόφαση να το εγκαταστήσω. Μέχρι στιγμής όλα πηγαίνουν καλά στο αυτοκίνητο, εκτός από κάποιες φορές που μου κάνει κάτι ψιλο μπερδέματα την ώρα που δίνω γκάζι στις 2000-2500 στροφές, αλλά σπάνια γίνεται αυτό (κακός προγραμματισμός πιστεύω αλλά anyway). Δεν πηγαίνω το αυτοκίνητο πάνω από 3800-3900 στροφές με το υγραέριο για τον λόγο ότι (απ' όσο έψαξα και μπορώ να γνωρίζω), το υγραέριο το μόνο αρνητικό που έχει σε σχέση με την βενζίνη είναι ότι αναπτύσσει μεγαλύτερες θερμοκρασίες μέσα στον κύλινδρο κατά την καύση απ' ότι η βενζίνη, και αν κάποια αυτοκίνητα έκαψαν έδρες βαλβίδων ή και βαλβίδες είναι από αυτό τον λόγο. Το θέμα είναι τώρα ότι θέλω να αλλάξω turbo να βάλω από s3 και δεν ξέρω κατά πόσον μπορεί να το υποστηρίξει αυτό το υγρα