xristos/red tornado Posted September 13, 2012 Report Share Posted September 13, 2012 οπος λέει και ο τίτλος αφορά το υγραέριο αποκλειστικά και μονό για τα 20vt άνοιξα νεο θέμα καθώς δεν υπήρχε και καθώς φανταζόμαι θα ψάχνουν πολλοί εδώ στο κλαμπ να βρουν παρομιο θέμα όπως και εγώ ύστερα απο ψάξιμο . Σκεφτόμαστε να τοποθετήσουμε στο πασσατ μας υγραέριο έχοντας στο καντραν 145.000χλμ!(παρακαλώ τους administrators να το βάλουν και στο τοπικ του πασσατ αν γινετε, απλά το έβαλα εδω λόγω οτι οι περισσότεροι έχουν γκολφ!) εδω θα μπορούμε να αναλύουμε το κάθε τι, όπως για το πιο σύστημα ειναι καλύτερο-καταλληλότερο , όπως και για το κόστος-συντήρηση-τυχών προβλήματα. ακούω τις απόψεις σας και όρεξη να έχουμε για συζήτηση Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giorgos.golf Posted December 9, 2012 Report Share Posted December 9, 2012 Γεια σ χρήστο, Αν και λίγο καθυστερημένα θα απαντήσω τώρα γιατί μόλις είδα το θέμα... Εγώ έχω το golf gti mk4 με πρόγραμμα revo, και έβαλα υγραέριο πριν περίπου 4 μήνες, Έβαλα το σύστημα της magic χωρίς δοχείο λαδιού...Είμαι μηχανικός στα πλοία και μερικά πράγματα μπορώ να πω ότι τα ξέρω και εκτός από αυτό έψαξα όσο μπορούσα πριν προχωρήσω στην εγκατάσταση. Από τότε που έβαλα το σύστημα στο αυτοκίνητο έκανα περίπου 13.000 χλμ, όπως καταλαβαίνεις κάνω πολλά χλμ. με το αυτοκίνητο γι αυτό και πήρα την απόφαση να το εγκαταστήσω. Μέχρι στιγμής όλα πηγαίνουν καλά στο αυτοκίνητο, εκτός από κάποιες φορές που μου κάνει κάτι ψιλο μπερδέματα την ώρα που δίνω γκάζι στις 2000-2500 στροφές, αλλά σπάνια γίνεται αυτό (κακός προγραμματισμός πιστεύω αλλά anyway). Δεν πηγαίνω το αυτοκίνητο πάνω από 3800-3900 στροφές με το υγραέριο για τον λόγο ότι (απ' όσο έψαξα και μπορώ να γνωρίζω), το υγραέριο το μόνο αρνητικό που έχει σε σχέση με την βενζίνη είναι ότι αναπτύσσει μεγαλύτερες θερμοκρασίες μέσα στον κύλινδρο κατά την καύση απ' ότι η βενζίνη, και αν κάποια αυτοκίνητα έκαψαν έδρες βαλβίδων ή και βαλβίδες είναι από αυτό τον λόγο. Το θέμα είναι τώρα ότι θέλω να αλλάξω turbo να βάλω από s3 και δεν ξέρω κατά πόσον μπορεί να το υποστηρίξει αυτό το υγραέριο και μέχρι πόσα άλογα μπορεί να πάει η μηχανή ως έχει χωρίς να αντιμετωπίσω πρόβλημα με το υγραέριο.... περιμένω τις δικές σ απόψεις και γνώμες..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lancia16hf Posted November 15, 2013 Report Share Posted November 15, 2013 Καλησπέρα παιδιά. Αν και παλιό το θέμα χρειάζομαι την βοήθεια σας. Έχω ένα golf anniversary 1.8 turbo 20v. Μετά πρόγραμμα περίπου 220 άλογα. Από ότι έχω ακούσει από πολλούς μηχανικούς το υγραέριο δεν αποδίδει καλά και με ασφάλεια στις υψηλές πιέσεις τούρμπο. Σκέφτομαι όμως αν κάνω τοποθέτηση υγραερίου να το έχω απλά για καθημερινή χρήση. Να δουλεύω μέχρι 4000 στροφές υγραέριο και μετά μόνο βενζίνη. Ακόμα κάποια κιτ έχουν και δικό τους μαφ οπότε λέω το ρυθμίσω να γυρνάει σε βενζίνη η να ψεκάζει παράλληλα και βενζίνης μετά από 0.6 μπαρ ας πούμε. Τι λέτε? Κινδυνεύει ο κινητήρας ακόμα και με αυτή τη χρήση? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giorgos.golf Posted March 11, 2014 Report Share Posted March 11, 2014 Αν και άργησα αρκετά να ξανά κάνω post στο θέμα, μετά από πολύ ψάξιμο, τρέξιμο, σπάσιμο νεύρων, κατέληξα να αγοράσω καλώδιο, να πάρω το πρόγραμμα και να προγραμματίσω μόνος μου το σύστημα του υγραερίου, και κατέληξα να έχω κάνει πλέον 58.000 χλμ. χωρίς κανένα απολύτως πρόβλημα!!! με πίεση στα 1,6 πλέον και καινούργιο πρόγραμμα, χωρίς μπουκώματα, διακοπές κ.λ.π... Τώρα το πόσο θα αντέξει, "αν" παρουσιαστεί πρόβλημα στον κινητήρα κ.λ.π. δεν το ξέρω, το μόνο που ξέρω είναι ότι στα 58,000 χλμ έχω εξοικονομήσει τόσα χρήματα που έχω βγάλει άλλες δύο μηχανές για το αυτοκίνητο!!!!! 5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...