Jump to content
Christos K

Ρετάρισμα Και Πρόβλημα Στο Κινητήρα

Recommended Posts

Αντιμετωπίζω ένα πρόβλημα τους τελευταίους 6 μήνες και όπου έχω απευθυνθεί το μόνο που έχω καταφέρει είναι να σπαταλήσω πολύ χρόνο και χρήμα. Γι'αυτό ζητάω τη βοήθεια σας..

Είμαι κάτοχος ενος VW Golf Mk4 1.6 από Αθήνα, έχει κάνει μέχρι και σήμερα 69.000km, το πρόβλημα είναι το εξής

Το αυτοκίνητο σε άσχετες χρονικές στιγμές αρχίζει και ρετάρει, κάνει ένα τρέμουλο όταν βρίσκεται στο ρελαντι κάτι το οποίο συμβαίνει αρκετά συχνά και έχουν υπάρξει πολλές φορές που σβήνει κατα τη διάρκεια.

Επίσης, τυχαίνει και το τελευταίο καιρό πιο συχνά, με ταχύτητες απο 15-40 και στροφές που δεν έχουν υπερβεί τις 3000+ το αμάξι να σβήνει ακαριαία, πάνω στο κίνηση, κατα τη διάρκεια της οδήγησης όταν ελατώνω ταχ. και κατεβάζω σχέση, στο παρκάρισμα και κάποιες φορές όταν κόβω κ κατεβάζω πιο γρήγορα για να πάρω κάποια στροφή. Αυτό το πρόβλημα συμβαίνει συχνά, σβήνει, ρετάρει συνήθως σε χαμηλές στροφές.

Τώρα, αρκετές φορές τυχαίνει σε υψηλότερες στροφές και με μεγαλύτερη ταχύτητα , να πέφτουν οι στροφές απότομα κ να ξανανεβαίνουν την ίδια στιγμή.

Το αμάξι έχει περάσει όλα τα service του στην ώρα του, παρακολουθείται κ είναι σε πολύ καλή κατάσταση, όσο αφορά τα συνεργεία τώρα.

Σε εξουσιοδοτημένο επώνυμο συνεργείο το αμάξι είχε μείνει 3 μέρες μου είχαν αλλάξει πολ/στες, καθάρισμα πεταλούδας, service κ κάποια περαιτέρω όπου είχα δώσει κοντά 800 ευρώ οπου μου είχαν πει οτι το πρόβλημα ήταν μάλλον σε κάτι απο αυτα, όμως το προβλημα την επόμενη μέρα συνέχισε, οπου το ξαναπήγα. Δέχτηκε να το δει ο αρχημηχανικός ο οποίος μου είπε οτι χρειάζομαι καινουριο βετιλατερ κ κανα 2 άλλα άσχετα και πάλι βλέπουμε, πακέτο 600 ευρω ακόμα. Σηκώθηκα κ έφυγα οπου απευθυνθηκα σε γειτονικό συνεργείου όπου μου είπαν οτι το βετιλατερ λειτουργεί μια χαρα και δε θέλει αλλαγή και ότι αυτο το πρόβλημα επειδη δε φένεται στον εγκέφαλο μάλλον έχει να κάνει με το σύστημα γκαζιού. Δε το χω αλλάξει αυτό γιατί έψαχνα κάποιον γνώστη σε αυτη τη περίπτωση. Μέχρι τώρα εχω ξοδέψει πάνω απο 1500 ευρω κ το μόνο που έχω καταφέρει είναι να σπάω τα νεύρα μου κάθε μέρα στο δρόμο απο το πρόβλημα.

Θα παρακαλούσα αν ξέρετε κάτι να με βοηθήσετε ή να μου προτεινετε κάποιον σοβαρό μηχανικό να το πάω. Καμιά ιδέα για το τι μπορεί να έχει? Ευχαριστώ!

Link to comment
Share on other sites

Χωρίς να είμαι σίγουρος, νομίζω ότι φταίει ο εγκέφαλος.. Μπορείς ενδεχομένως να ψάξεις να βρεις κάποιον μεταχειρισμένο να τον δοκιμάσεις, να δεις αν είναι αυτό.

Link to comment
Share on other sites

Guest πανος-gti

φιλε μου επειδη ειχα στο δικο μου το ιδιο προβλημα πριν αλλαξω κινητηρα το προβλημα μου ειχανε πει οτι οφειλεται σε εναν αισθητηρα στροφων που βρισκεται αν δεν κανω λαθος στο σασμαν.το ειχανε το προβλημα τα 1.6 ολα τα 16v κ μου το αλλαξαν 1 φορα κ μετα 5 μηνες μου ξαναπαρουσιασε το ιδιο προβλημα κ μετα απο φασαριες δεχτηκαν να το ξανααλλαξουν.φυσικα μετα απο 1.5 χρονο κυκλοφοριας το εδωσα λογω κ αλλων προβληματων κ πηρα ξανα το ιδιο μοντελο με τον ιδιο κινητηρα λιγο πριν το αλλαξουν κ μου ξαναπαρουσιασε στο καινουριο το ιδιο παλι προβλημα,το αλλαξα παλι τον αισθητηρα κ καπακι το πηγα εξω σε ηλεκτρολογο δικο μου να το τσεκαρει κ δεν παρουσιασε τπτ μεχρι που αλλαξα μηχανη μεγαλυτερη.αυτα αν βοηθησα χαρα μου.

το προβλημα ειναι αυτο απλα δεν θελει μηχανικο ρωτα το ηλεκτρολογο τους το ξερουν το προβλημα κ τυχαινει να μην θελουν η δεν ξερουν να το κανουν.μην ξοδευεις αδικα χρημα.κ αν δεν μπορουν να στο κανουν πανε σε ηλεκτρολογο καποιον της εμπιστοσυνης σου να στο φτιαξει.εξηγησε του κ θα στο φτιαξει.ειναι καθαρα θεμα του αισθητηρα αυτου.κ μη ακους κανεναν για αλλα πραγματα τζαμπα θε στεναχωρηθεις.το εζησα απο κοντα αυτο κ το ξερω.απλα εδω σερρες ετυχε να εχουν τζιμανι ηλεκτρολογο στην αντιπροσωπεια κ το καταλαβε τι εφταιγε.εμενα στα 30000 χλμ μου το εβγαλε λογω οτι το περπατουσα αρκετα.βασικα ξερουν τα προβληματα του κ κοιτανε να σε αλλαζουν ασχετα ανταλλακτικα κ να στα παιρνουν.προσεχε!οσο για πολλαπλασιαστες αν καιγοταν θα ηταν ενας απο τους 4 κ οχι ολοι .ναι ρεταρει αλλα αν αλλαχτει δουλευει μετα.ψαξτο αυτο που σου ειπα κ πιστευω να εχω δικιο.

Link to comment
Share on other sites

Guest πανος-gti

και κατι ακομη αν δν το ξερει ο ηλεκτρολογος τους πες του οτι ενας γνωστος σου απο σερρες ειχε το ιδιο προβλημα κ πες του επι λεξη για τον αισθητηρα στροφων θα καταλαβει αμεσως ,ελπιζω να ειναι κανενας που να τα πιανει :crazy: χαχαχα!δεν πιστευω να σε κουρασα αλλα μην αλλαζεις γκαζια κ χαζα κατευθειαν αυτο.εγω πηγαινα με 180 με 4500 στροφες κ ξαφνου κοβει αποτομα κ επανηρθε αμεσως. φαντασου να το παθεις σε προσπεραση την πατησες με απλα λογια.οτι θες ρωτα με αν δεν βρεις ακρη!

Link to comment
Share on other sites

Πάνο σε ευχαριστώ πάρα πολύ, επιστρέφει αυτές τις μέρες ένας γνωστός-φίλος μηχανικός που δουλεύει σα σύμβουλος, οπότε θα του μεταφέρω κατα λέξη για τον αισθητήρα!

Μακάρι να φτιάξει γιατί ο καιρός είναι δύσκολος για πολλά πολλά. Μια χαρά λοιπόν να μη χρειαστεί να αλλάξω κ τη πεταλούδα γκαζιού που μου λέγανε. Πραγματικά σε ευχαριστώ!

Link to comment
Share on other sites

Όπως είπε και ο Πάνος, Αισθητηρας στροφών στροφαλου(θεση). Όμως δεν μπορεί να μην στο βγάζει στο διαγνωστικό. Κόστος ανταλλακτικου 80 ευρώ περίπου για γνήσιο. Αν το αφήσεις είναι πολύ επικίνδυνο ειδικά σε προσπεράσεις και μετά από καιρό θα αρχίσει να σβήνει τελείως κατά την επιτάχυνση από ένα φάσμα στροφών και πάνω.

Sent from my Transformer TF101 using Tapatalk 2

Edited by archon_rc
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.