Jump to content
vwgolfgtv

Προβλημα Στο Turbo Σε Golf Mk5 Gt

Recommended Posts

Καλησπέρα παιδια...προσφατα αγορασα ενα golf mk5 gt...σημερα παρατηρησα οτι ενω οδηγούσα και εμπαινε το τουρμπο μου εκανε διακοπές...σαν να μην δουλευε καλα το τουρμπο, σαν να σταματαγε την λειτουργεία του.αλλα ήταν ακαριαιο και συνεχομενο...λετε να φταιει η βενζίνη η είναι κάτι αλλο???γιατι φυσιολογικο δεν νομιζω να είναι...ευχαριστώ εκ των προτέρων

Link to comment
Share on other sites

n75 ειναι ενα πλεον κλασικο προβλημμα στα τσι..86 ευρω νομιζω κανει στην καρεντα..μην ανησυχεις δεν ειναι τιποτα..αν πας δεν και τους πολλαπλασιαστες καποιος θα την εχει (κλασει)..ενημερωσε ποσο το πηρες?μοντελο?χλμ?αα και καλοταξιδο..:)

Edited by garakis
Link to comment
Share on other sites

ευχαριστώ πολυ!!!11/07 μοντέλο και το βρήκα στα 7000 με 55000 χλμ...πιστευω πολυ καλη τιμη...εχει και εξτρα πολλα...προτεινεις να το παω να το βαλουν στον εγκεφαλο η μπορει και αλλος μηχανικος να το βρει??

Link to comment
Share on other sites

εγω παιδια μολις πειρα το αμαξι στι 1 χλμ μου εβγαλε Ν75,τρελαθηκα!!τι πειρα λεω?χαλασμενο!αλλα οκ με διαβεβαιοσε τπτε τηλεφωνικα φιλος απο την αντιπροσωπια οτι ειναι Ν75,και την αλλαξα στα 57ευρω με εργασια και απο τοτε δεν εχω προβλημα.

Link to comment
Share on other sites

πηγαινε να στο αλλαξουν στην αντιπροσωπια..δν ειναι μεγαλο το κοστος και ειναι και ευκαιρια να το δουν γενικοτερα το αμαξι..η τιμη που το πηρες πιστευω ειναι κορυφαια. καλοταξιδο φιλε

Link to comment
Share on other sites

παιδια ξερουμε κατι για βαλβίδα RACE N7?

Τύποι Βαλβίδων

Η βαλβίδα N75 έχει 3 διαφορετικούς τύπους(εκτός από την απλή Ν75):

H:αγωνιστική βαλβίδα,συχνά βάζει το αμάξι σε safe mode.

J:λιγότερο "επιθετική" βαλβίδα(αυξημένη πίεση σχετικά με την απλή N75),ομαλό σκαρφάλωμα πίεσης κυκλώματος,γνήσιο ανταλλακτικό.

K:η πιο "άγρια" βαλβίδα(πολύ αυξημένη πίεση σχετικά με την απλή Ν75),με ομαλό σκαρφάλωμα πίεσης κυκλώματος,χωρίς safe mode,γνήσιο ανταλλακτικό.

Link to comment
Share on other sites

Τύποι Βαλβίδων

Η βαλβίδα N75 έχει 3 διαφορετικούς τύπους(εκτός από την απλή Ν75):

H:αγωνιστική βαλβίδα,συχνά βάζει το αμάξι σε safe mode.

J:λιγότερο "επιθετική" βαλβίδα(αυξημένη πίεση σχετικά με την απλή N75),ομαλό σκαρφάλωμα πίεσης κυκλώματος,γνήσιο ανταλλακτικό.

K:η πιο "άγρια" βαλβίδα(πολύ αυξημένη πίεση σχετικά με την απλή Ν75),με ομαλό σκαρφάλωμα πίεσης κυκλώματος,χωρίς safe mode,γνήσιο ανταλλακτικό.

Εχω την εντυπωση οτι δεν κανουν για 1400 twincharged αυτες,ας το επιβεβαιωσει καπιος.

Link to comment
Share on other sites

Στοιχεία για ολες τις N75 με Part number.

http://farm4.static.flickr.com/3187/2658129365_76c6f87711_o.jpg

Απ'όσο ξέρω και έχω διαβάσει είναι συμβατές με κάθε αυτοκίνητο που φοράει Ν75.

Πάντως από διάφορους που έχω μιλήσει,η J είναι η καλύτερη,ούτε πολύ άγρια και κρατάει πιο σωστά την πίεση με ομαλότερη γραμμή.Και δίνει και έξτρα πίεση :)

Edited by prisoner
Link to comment
Share on other sites

Στοιχεία για ολες τις N75 με Part number.

http://farm4.static....6c6f87711_o.jpg

Απ'όσο ξέρω και έχω διαβάσει είναι συμβατές με κάθε αυτοκίνητο που φοράει Ν75.

Πάντως από διάφορους που έχω μιλήσει,η J είναι η καλύτερη,ούτε πολύ άγρια και κρατάει πιο σωστά την πίεση με ομαλότερη γραμμή.Και δίνει και έξτρα πίεση :)

Δεν κάνουν αυτές για tsi.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.