Jump to content
AriKoRn

Launch Control

Recommended Posts

Γεια σας οπως λεει και ο τιτλος θελω να μου βοηθησει καποιος να καταλαβω τι ειναι το launch control πως δουλευει και πως μπορεις να το βαλεις στο αυτοκινητο σου περνιεται με καποια αναβαθμηση σε χρεωνουν για να στο περασουν?? ή πρεπει να το βαλεις στον εξοπλισμο απο την παραγγελεα του αυτοκινητου ?

ευχαριστω

Link to comment
Share on other sites

Αν κ λατρης της ταχυτητας θα σου πω οτι σε κοντρα ειδικα ειναι χαμενη υποθεση το laungh καθως αργει πολυ να ξεκινησει εκτος αν το αφησεις νωριτερα κ να φυγεις μαζι με τον αλλον.Επισης καταπονουνται τα δισκασκια στο dsg ειδικοτερα αν το αμαξι εχει προγραμμα η μεγαλυτερη αναβαθμιση.Γνωμη μου αν θες απο σταση να ανοιγεις βαζε το S και εισαι οκ!

Link to comment
Share on other sites

εγω απτη αλλη δεν εχωδει κανεναν να μου φυγει με το lanch ενεργοποιημενο και να μηνφταιω εγω για πχ να μην αφησω εγκαιρα το φρενο για να φυγει...το SPOR δεν το συζηταμε εννοειται...και esp off!

παντως στις κοντρες εχετε υποψη σας φευγουν στο δευτερο κορναρισμα οι περισσοτεροι για αυτο να τα αργειται λγο τα κορναρισματα..οχι στα καπακια και οταν ειστε σε φαναρια να εχετε μετρησει το χρονο που θελει απο κοκκινο για να ανοιξει πρασινο και ανοιγετε ενα δευτερολεπτο κατω και ειστε παλι οκ...να ξερετε που κανετε εκκινησεις το οδοστρομα αν σας συμφερει...λειο η καλο η γρεντζο και εχετε λιγο ξεφουσκωμενα τα λαστιχα....αυτα μου τα λενε.... και τα κλασικα μην φερνετε και την κουτση μαρια εκει..μονο 3 ατομα αυστηρα....οι υπολοιποι σε βιντεο που θα τραβαει ο τριτος....ποτε σε δρομο παντα σε πιστα η αεροδιαδρομο αντε και στις σερρες...ρεζερβα εξω και αν μπορειται καμια ελαφρωμενη μπαταρια...τωρα τα τελευαταια νεα ειναι φρενα ελαφρια και ζαντες το ιδιο...διαιτα την τελευται εβδομαδα και καθαρτικα.λολ οτι βγαινει ...εξω!!! μην το ξευτελισετε και πατε σαν το mad max!!!

επαγγελματκα ενισχυτικα και οχι αυτα που βρικεται στα βενζιναδικα...

τωρα το καινουργιο που ακουσα ειναι νερο στην εισαγωγη ψεκασμα λιγο!!δεν ξερω δεν το εχω κανει αλλα το προτεινουν στα κοντραδικα συνεργεια...αγνωστες οι επιπτωσεις αν ριξετε πολυ(καμμενος μαφ)

και νερο στο ιντερκοολερ ψεκασμα...αρα το μπουκαλι του αζαχ στο αμαξι το κανουν και στα δυναμομετρα αυτο για τα συνεχομενα πατηματα και αλλοι βαζουν δικτυο νερου για αυτο το λογο....

τωρα στο 6 σασμαν εμπειρικα δεν παιρνει χαμπαρι....στο 7ρι δεν ξερω τι γινεται μιας και ειναι ξηρου τυπου...

Link to comment
Share on other sites

καλα για κοντρες ουτε καν δεν κανω τετοια ουτε με βλεπω να κανω :p απλα να ξερω οποτε ανεβαινω αθηνα να κανω καμια μα....α σε κανα φαναρι :p αυτη τη στιγμη ειναι εργοστασιακο το golfaki αλλα συντομα με βλεπω να βαζω intake carbonio και apr προγραμμα και δεν εχω αποφασισει ακομα για την εξατμιση apr ή milltek σκεφτομαι να τα κανω ολα APR γιατι υπαρχει πιθανοτητα να παω USA και να το παρω μαζι το golf και απο οτι εχω δει εκει μετραει πολυ η APR :)

Link to comment
Share on other sites

καλα εκει θα αλλαξεις αμαξι....γιατι εκει θα παρεις ρ32!!!

Edited by quicksilver
Link to comment
Share on other sites

καλα εκει θα αλλαξεις αμαξι....γιατι εκει θα παρεις ρ32!!!

το r32 μου αρεσε στο mkiv να σου πω την αληθεια :p μου φενεται πιο "αγριο" το κοιταγα και αυτο για το αμερικα

Link to comment
Share on other sites

υπαρχει και launch control για manual!

γενικ ομως dsg και hardcore βελτιωση δεν πανε μαζι πως να το κανουμε

 

Εξηγησε μου γιατι υπαρχουν στο εξωτερικο R32 Bi-Turbo με DSG?

Edited by babis-r21
Link to comment
Share on other sites

ολα γινονται...εδω στο νησι παραγγειλανε το σασμαν μονο του καινουργιου σ3 που λενε δεν παιζεται το αυτοματο με 9-10 χιλιαρικα αγοα καινουργιο για 700 αλογα....αυτοπλεξ τιουνικ κερκυρας!!!!



χαχαχαχα και εμεις ακομη μιλαμε για σασμαν...αμα εχεις μαρουλι το φερνεις και απτο ρ8 το σασμαν.χαχαχαχα

Link to comment
Share on other sites

εγω απτη αλλη δεν εχωδει κανεναν να μου φυγει με το lanch ενεργοποιημενο και να μηνφταιω εγω για πχ να μην αφησω εγκαιρα το φρενο για να φυγει...το SPOR δεν το συζηταμε εννοειται...και esp off!

παντως στις κοντρες εχετε υποψη σας φευγουν στο δευτερο κορναρισμα οι περισσοτεροι για αυτο να τα αργειται λγο τα κορναρισματα..οχι στα καπακια και οταν ειστε σε φαναρια να εχετε μετρησει το χρονο που θελει απο κοκκινο για να ανοιξει πρασινο και ανοιγετε ενα δευτερολεπτο κατω και ειστε παλι οκ...να ξερετε που κανετε εκκινησεις το οδοστρομα αν σας συμφερει...λειο η καλο η γρεντζο και εχετε λιγο ξεφουσκωμενα τα λαστιχα....αυτα μου τα λενε.... και τα κλασικα μην φερνετε και την κουτση μαρια εκει..μονο 3 ατομα αυστηρα....οι υπολοιποι σε βιντεο που θα τραβαει ο τριτος....ποτε σε δρομο παντα σε πιστα η αεροδιαδρομο αντε και στις σερρες...ρεζερβα εξω και αν μπορειται καμια ελαφρωμενη μπαταρια...τωρα τα τελευαταια νεα ειναι φρενα ελαφρια και ζαντες το ιδιο...διαιτα την τελευται εβδομαδα και καθαρτικα.λολ οτι βγαινει ...εξω!!! μην το ξευτελισετε και πατε σαν το mad max!!!

επαγγελματκα ενισχυτικα και οχι αυτα που βρικεται στα βενζιναδικα...

τωρα το καινουργιο που ακουσα ειναι νερο στην εισαγωγη ψεκασμα λιγο!!δεν ξερω δεν το εχω κανει αλλα το προτεινουν στα κοντραδικα συνεργεια...αγνωστες οι επιπτωσεις αν ριξετε πολυ(καμμενος μαφ)

και νερο στο ιντερκοολερ ψεκασμα...αρα το μπουκαλι του αζαχ στο αμαξι το κανουν και στα δυναμομετρα αυτο για τα συνεχομενα πατηματα και αλλοι βαζουν δικτυο νερου για αυτο το λογο....

τωρα στο 6 σασμαν εμπειρικα δεν παιρνει χαμπαρι....στο 7ρι δεν ξερω τι γινεται μιας και ειναι ξηρου τυπου...

Βρε τον καπετανιο με τις Κοντρο-Συμβουλες!!! :D

Link to comment
Share on other sites

γιατι ειναι biturbo και γιατι τα λευτα που δεν εινι λιγα για dsg haldex κτλ δεν του απασχολουν οταν εχουν ριξει το χιλιαρικα ...

 

Γι'αυτο Hardcore βελτιωση και DSG πανε μαζι αρκει να εχεις λεφτα.

Οποτε ακυρο αυτο που ειπες για το DSG.

Link to comment
Share on other sites

Το DSG6 στα Golf 6 R και Scirocco αντέχει από την μάνα του περί τα 450 αλογα χωρίς καμια μετατροπή hardware/software είναι ιδιο με του S3 και είναι νεας γενιας σε σχέση με αυτό το DSG που φόραγε το Golf 5 GTI και R32

Link to comment
Share on other sites

ηρεμια συμφουριτες λυση υπαρχει σεολα και ολες τις απαιτησεις ποσα αλογα θελετε και σας εχουμε φερει τ ακαλυτερα ενισχυμενα σασμαν της υφηλιου!!!εδω το καλο κιτ!!!

http://uspmotorsports.com/product_info.php?cPath=26_357_40_46_287&products_id=1620          400 αλογα

 

http://uspmotorsports.com/product_info.php?cPath=26_357_40_46_287&products_id=1621   500 αλογα dsg

 

 

http://uspmotorsports.com/product_info.php?cPath=26_357_40_46_287&products_id=1622   600 aloga dsg

 

 

παρε κοσμε...τωρα και η κουτση μαρια με το gti dsg της βγαζει 600 αλογα ανετα,ανεμελα,αξοδευτα,χαλαρα χωρις καμια οδυνη,πονο ,εννοια για το τι θα φανε...ελατε σε μας-καταναλωτικα δανεια ο ελληνας!

με εχεμυθεια στον πολιτη και σεβασμο στο χρημα σας.....λολ

Link to comment
Share on other sites

ηρεμια συμφουριτες λυση υπαρχει σεολα και ολες τις απαιτησεις ποσα αλογα θελετε και σας εχουμε φερει τ ακαλυτερα ενισχυμενα σασμαν της υφηλιου!!!εδω το καλο κιτ!!!

http://uspmotorsports.com/product_info.php?cPath=26_357_40_46_287&products_id=1620          400 αλογα

 

http://uspmotorsports.com/product_info.php?cPath=26_357_40_46_287&products_id=1621   500 αλογα dsg

 

 

http://uspmotorsports.com/product_info.php?cPath=26_357_40_46_287&products_id=1622   600 aloga dsg

 

 

παρε κοσμε...τωρα και η κουτση μαρια με το gti dsg της βγαζει 600 αλογα ανετα,ανεμελα,αξοδευτα,χαλαρα χωρις καμια οδυνη,πονο ,εννοια για το τι θα φανε...ελατε σε μας-καταναλωτικα δανεια ο ελληνας!

με εχεμυθεια στον πολιτη και σεβασμο στο χρημα σας.....λολ

 

Ηρεμος ειμαι, απλα εγω βαρεθει να διαβαζω κοτσανες περι DSG απο κολλημενα ατομα.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.